SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonushulk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Fanta-stick op 21-11-2013 16:16:58 ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:02 schreef CarbonC het volgende:
zo graag de OP willen kapen dat je te beroerd bent om de TT aan te passen
Niet haten met je Moussaka-baardquote:
Bek dicht. Ouwe!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:02 schreef CarbonC het volgende:
zo graag de OP willen kapen dat je te beroerd bent om de TT aan te passen
who?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
S.v.p. pics van dat raketmokkel als gymchick.
Raketmokkelquote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
S.v.p. pics van dat raketmokkel als gymchick.
Niet haten Synthol Chick, je verneukt het voor jezelf hèquote:
Moussaka is van origine niet Grieks.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet haten met je Moussaka-baard
[..]
Bek dicht. Ouwe!
Dat fittie heb ik ff gemist dan.quote:
Dit opzoeken op Facebookquote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef jeurse04 het volgende:
Jeff![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)37150&type=1&theater
Zegt degene met een Zyzz UI.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef jeurse04 het volgende:
Jeff![]()
![]()
![]()
Die bulge. Je ziet echt de hele shape van zijn penor.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef jeurse04 het volgende:
Jeff![]()
![]()
![]()
En dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zegt degene met een Zyzz UI.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die bulge. Je ziet echt de hele shape van zijn penor.
echt he, fuck deze reeksquote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Awesome_ het volgende:
haha die gifjes
Doet me denken aan de gifjes die seto en ik postten op ons eigen forum alleen die zijn veel grappiger, leuker en mooier en zo. Haha.
Ik ga dit tegen JB zeggen..Dat jij mij pest!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
echt he, fuck deze reeks
kijk die stomme shit die fanta alweer post rofl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom. Gewoon lkkr zelf modden en zo. Living the goodlife.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
echt he, fuck deze reeks
ff kappen ouwequote:
1 | [soundcloud]je linkje[/soundcloud] |
Ik ben gew ethalonic geen yuriquote:
hey yuriquote:Op donderdag 21 november 2013 16:12 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Ik ben gew ethalonic geen yuri
Hey mismessyquote:
quote:
ik ben bi hihihihiquote:Op donderdag 21 november 2013 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
echt he, fuck deze reeks
Tijd geen dick gehad?quote:
Mijn buren ook,quote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gister nog pussy gehad.
Gr gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn buren ook,
om 3:00
KK hard gebonk en hond die met ze mee ging huilen toen ze klaarkwamen.HAHAHAH...lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey weissmanquote:Op donderdag 21 november 2013 17:06 schreef Awesome_ het volgende:
Iedereen mad omdat ze niet op nieuwe forum mogen.
Wat maakt je dan zo aggressief? Had dat raketmokkel ook nog een grotere clit? Of ben je je AAS nog aan het tunen?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gister nog pussy gehad.
Gr gr.
Voor de 101 miljoense keer: vette reten in het vette reten topic svp.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
fishnet
[ afbeelding ]
would motorboat/10
[ afbeelding ]
Heeej Sapstengel
[ afbeelding ]
Hey Ronniequote:Op donderdag 21 november 2013 18:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor de 101 miljoense keer: vette reten in het vette reten topic svp.
Man toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:06 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een beetje jaloers..
nu in het nederlandsquote:Op donderdag 21 november 2013 18:14 schreef McNulty het volgende:
Mense hatn dat ik vroeg me swek gvonde heb
[ afbeelding ]
sieje wl dak glijk hebquote:
Nou ja chick, chick, beetje overdreven niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
Topic:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158396133&page=1
chick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
der rest kijk je daar maar..
Wat een sletje.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
Topic:
chick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k #yoloquote:Now say "Who's your favorite little rascal? Is it alfalfa, Or is it Spanky?"
quote:what do i say now?
Moet wel UK zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
Topic:
chick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke doei 12 pages doorzoeken naar links naar screens. Alsof ik niks beters t e doen hebquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
Topic:
chick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Montelly en Dima daarentegen doen de hele dag niet anders.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Dikke doei 12 pages doorzoeken naar links naar screens. Alsof ik niks beters t e doen heb
Als ik ooit een kind heb koop ik ook dat soort kleding voor hem #swagquote:Op donderdag 21 november 2013 18:14 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Tokkie-alert.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik ooit een kind heb koop ik ook dat soort kleding voor hem #swag
quote:
Weet je wat een dubbelzijdige Aussie kost?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Tokkies hebben geen geld voor die dingen, hun kinderen lopen in een trainingspak en crocs.
Als SC-er in een van de meest actieve reeksen van FOK! het gebrek aan een leven aankaarten bij je mede-SC'ers.quote:
Als ik cash heb koop ik alleen designer kleding voor mijn kinderen en geef ik m'n dochter een roze Mercedes op haar 18e verjaardag.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je wat een dubbelzijdige Aussie kost?
Meer dan zon c&a pakkie
Tokkies lenen geld voor onbelangrijk uiterlijk vertoon, zoals dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
Tokkies hebben geen geld voor die dingen, hun kinderen lopen in een trainingspak en crocs.
hij is coolquote:Op donderdag 21 november 2013 18:14 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja tochquote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
Hoerig slechte workout gehad. kkcut.
Awww 1500 kcalquote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
Hoerig slechte workout gehad. kkcut.
Heeft opnames gehad. Uitzending 20:30 uur Nederland 1quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja toch
toetotoet boing boing
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef seto het volgende:
doe maar, heb haar toch al in mijn machtU wotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVERquote:
Dit doe ik met jouw troon modderfukkahquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVER
ALLEN BUIGT U VOOR JB, KONINGIN VAN DE GYM, HOUDER VAN DE GOUDEN BARBELL, BEHOEDSTER VAN AESTHETICS
KNIEL VOOR ONS TROON
deze neger buigt voor niemandquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVER
ALLEN BUIGT U VOOR JB, KONINGIN VAN DE GYM, HOUDER VAN DE GOUDEN BARBELL, BEHOEDSTER VAN AESTHETICS
KNIEL VOOR ONS TROON
shame on youquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef fathank het volgende:
Godver Geer en Goor ik ga stuk hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
nog steeds denke mensen dat ik kloontje ben hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Busted! Nu weet ik vn wie je kloon bent ahah
Ben jij op vakantie geweest ofzo, je ziet zo bruin?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
cakeman is echte slim vriend die heeft al door wat jij wil zeggen voordat je die hebt bedenkt begrijp je
Hey mcfluryquote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
Wat een kenserreeks is dit aan het wordenim out..
welkom trugquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als SC-er in een van de meest actieve reeksen van FOK! het gebrek aan een leven aankaarten bij je mede-SC'ers.
Cor, Cor, Cor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef seto het volgende:
Dode reeks
Gelukkig is het nieuwe forum wat levendiger
Echt he. Gisteren echt helemaal dood gelachen toen jij dat plaatje daar postte en en zon super coole user echt een snoeiharde opmerking daar over maakte hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef seto het volgende:
Dode reeks
Gelukkig is het nieuwe forum wat levendiger
quote:Op vrijdag 22 november 2013 06:28 schreef JackieBrown het volgende:
jammer dat je me zo haat awesome, vind je nmlk wel grappig vaak
Niet doen man, zonde van je geld. Gewoon creatininenere iedere dag 5 gr levert veel meer op dan een kuurtje annabowlenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik g over 2,5 jaar beginnen anabolen
soldaat van de straat zei je moet minimaal 3 jaar training gedaan hebben
Wat is daar mis mee? Niet iedereen is maagd en wil een beachboy worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja toch
toetotoet boing boing
white pridequote:Op vrijdag 22 november 2013 07:01 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Waarom zou ik jou haten?![]()
Ik hoop dat deze posts van jou echt tot een shitload seks mogen leiden, broertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:10 schreef Ethanolic het volgende:
Een ieder vreest en houdt van onze koningin JB!
Mwehehe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze posts van jou echt tot een shitload seks mogen leiden, broertje.
Ik hoop het echt.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe forumzeker ook zoals de new misc, alleen maar penis pics van zyzz.
quote:not confident enough to appreciate a nice cock? come on, man. look at how thick it is. probably vascular as fuk too. you gotta mire a lil, even if you wont admit it out loud. jeeze, even the head would fill up my mouth, to the brim
Goedemorgen Beach, hoe gaat het met U?quote:
Whahaha gotta love the misc met hun gayposts altijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753
[..]
Stoppen met trainen. Werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Iemand een goede tip tegen spierpijn? My biceps are killing me
Feminax en chocola.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
zo lievquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef Montelly het volgende:
Voor fanta
http://m.youtube.com/watch?v=lXgH_NBMACA
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153578461quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha gotta love the misc met hun gayposts altijd
Beter dan de Titanic dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153578461
Alle 64 pagina's gelezenWas het waard.
Vanavond maar even doorlezenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een Nederlander...Sappie dat you?quote:Mr. perfect being the person that finally puts her out of her misery. Her ugliness and simultaneous entitlement make me rage beyond control but at least we can be glad she doesn't actually feel this way otherwise she wouldn't have felt the need to post it like that. Bishes are good at holding up the pretense of denial but at the end of the day she's still crying herself to sleep with half a twinkie molten into her bellybutton.
I really can't fukking understand why you would not take a proactive approach towards your insecurities instead of being an obnoxious kunt on the internet.
alstu meer bbc omdat ik van jou gauquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753
[..]
jij bent echt een misc-junkie ofniequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee ik ben Arubaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een Nederlander...Sappie dat you?
jij ben gwn blankquote:
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb de hele nacht naast mijn PC geslapen met 4 trackers aan en het heeft gewerkt:
Thank you for ordering from us. Your order number is and is currently being processed. You'll soon receive additional emails regarding your order as it is processed.
Item #: 29308886
Description: Sony PlaystationR 4 Battlefield 4 Bundle
Quantity: 1 @ $519.97
Shipping via: Standard Shipping
Daar gaan mijn gains
sauna + massage + happy endquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
battlefield pls goquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb de hele nacht naast mijn PC geslapen met 4 trackers aan en het heeft gewerkt:
Thank you for ordering from us. Your order number is and is currently being processed. You'll soon receive additional emails regarding your order as it is processed.
Daar gaan mijn gains
Mofo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar gaan mijn gains
Er bestaan geen meisjes op internet, ze is gewoon een man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die lopen te miscen en naast hun pc slapen om shooters te kunnen bestellen?
What da fuck is going on here!
This!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die lopen te miscen en naast hun pc slapen om shooters te kunnen bestellen?
Happy end...mmmquote:
Lijkt op Ediz Ozturk aka Pineapple Brah.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef McNulty het volgende:
Ik blijf KO de meest aantrekkelijke vrouwelijke BB´er vinden.![]()
fapafpafpapfapfapafap![]()
face and body zijn on point gwoon niet htnquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt op Ediz Ozturk aka Pineapple Brah.
boefjequote:
misc is gewoon kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij bent echt een misc-junkie ofnie
Awesome! Ben gekapt met BF4 op mijn poverty 360.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar gaan mijn gains
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:40 schreef seto het volgende:
wel heel erg als sapstengel zegt dat een meisje teveel op een man lijkt
BF>CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
battlefield pls go
(nee srs nice!)
jelly?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenquote:
Xbox one, pls goquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
misc is gewoon kwaliteit.BBC is nu gecensureerd daar
[..]
Awesome! Ben gekapt met BF4 op mijn poverty 360.Ga sowieso binnenkort Xbox One kopen in Duitsland. Beetje sparen.
quote:
Feb 2014 pas. Duurt me beetje te lang.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
BF>COD
[..]
jelly?
[..]
[..]
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenIn hart en nieren. Mijn moeder verkocht vroeger illegale 100 in 1 SNES games en bouwde ze om zodat het zou werken
[..]
Xbox one, pls gogarpje. Wanneer komen die consoles uit in NL trouwens?
[..]
Pics van mini IrCute die geobsedeerd aan het gamen is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
BF>COD
[..]
jelly?
[..]
[..]
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenIn hart en nieren. Mijn moeder verkocht vroeger illegale 100 in 1 SNES games en bouwde ze om zodat het zou werken
[..]
Xbox one, pls gogarpje. Wanneer komen die consoles uit in NL trouwens?
[..]
Ik heb wel nog ergens een cassettebandje liggen waarop ik het kirby liedje aan het zingen benquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pics van mini IrCute die geobsedeerd aan het gamen is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ooit IrCute haar username gegoogled en toen vond ik reports bij een of andere MMORPG.Dat ze aan het cheaten was ofzo en iemand was aan het klagen.
call legit on this one!
vroegah was ik echt een kneppe menneke srsquote:
Fucking jelly.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
Sony PlaystationR 4 Battlefield 4 Bundle
Nope, niemandquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef seto het volgende:
zijn er nog mongolen die een xbone gaan halen?
Sowieso, speel iedere dag nog COD4 op 125FPSquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef seto het volgende:
ik haal sowieso geen van bijde
brb next gen die niet eens 1080p met 60fps kan
PC master race
CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Sowieso, speel iedere dag nog COD4 op 125FPS
fixedquote:
Wat heeft maagd zijn hiermee te maken Albert? Je bent ontmaagd tijdens je cut? Goed verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Niet iedereen is maagd en wil een beachboy worden.
COD:UO en COD2 waren bazengames inderdaad. Maar BF1942 was ook best wel nice en ongeveer uit hetzelfde tijdperk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
Serieus, hoe kan je mogelijk de oldskool BFs boven oldskool CODs kiezen
BFV was episch, maar verder stak CoD er met alle delen met kop en schouders boven uit imo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
COD:UO en COD2 waren bazengames inderdaad. Maar BF1942 was ook best wel nice en ongeveer uit hetzelfde tijdperk.
Maar ik ga toch voor de COD's idd.
Jij bent zeker dat type klootzak dat stukjes uit de achtbaan haalt zodat je bezoekers te pletter vallen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik rollercoaster tycoon 2. Jelly?
Ik ben nog steeds baasje met CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BFV was episch, maar verder stak CoD er met alle delen met kop en schouders boven uit imo.
Ik was ook eerlijk gezegd iets beter met CoD
game jij? :Squote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat type klootzak dat stukjes uit de achtbaan haalt zodat je bezoekers te pletter vallen.
feestDjHankquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
game jij? :Sheb je niets te doen ofzo
ik speel liever platen af daar geniet ik pas echt van
Moet je eens platen mixen, das pas genieten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven diehard gamer, ook als ze ouder worden. Ik hoor mijn vader ook nog wel eens keihard schreeuwen om 01:30 's nachts omdat hij dan gepopt is in GTA 4.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]De vader van een maat van mij speelde dat altijd dood, als hij dan ff ging pissen deed ik dat
werd ie helemaal gek omdat mensen dan ongelukkig werden ofzo
Hoeft niet heb ik gewoon mijn mixer voor. Die doe ik zo op m'n Macbook. Wel met draaiend dingetje zodat ik kan REEEWIIIINNNNDDDDDDquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens platen mixen, das pas genieten.
Zonder syncbutton
Haha hulde.. of dan boze bezoekers verzuipen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat type klootzak dat stukjes uit de achtbaan haalt zodat je bezoekers te pletter vallen.
Linkje?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Bijna klaar, lekker zo op de vrijdagmiddag een item over begraafplaatsen editen
Gewoon niet trainen. Het leven is te kort om jezelf te kwellen dag in, dag uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:36 schreef Drinky het volgende:
Godver. Hungover as fuck, massieve DOMS in m'n benen en het is vandaag Deadlift day
Ga zo hard dood straks.
Waarom zit die knop er anders op?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens platen mixen, das pas genieten.
Zonder syncbutton
Klinkt alsof je genaaid bent. Hopen op Snelle genezing brah! Jodel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik deed altijd zonder problemen squaten in zo een squatrek maar dan ondersteboven. Dus op je rug liggen en dan met je benen en voeten het gewicht omhoog duwen. Je positie is iets anders dan met staand maar wel lekkerder omdat je de rug niet belast enzo. Afgelopen vrijdag deed in 180 kilo en schijnbaar heb ik zoveel kracht vanuit de buik gebruikt en te ver doorgezakt waardoor ik een knak hoorde aan mijn linkerkant van de buik bij de ribben. Ik heb pas gisteren foto's laten maken aangezien ik niet meer zwaar kon trainen vanwege de pijn. Mijn tiende rib is dus links bij mijn buik doormidden gebroken. Licht trainen gaat nog wel zolang ik maar niet mijn buikspier aanspant. Dus geen zware gewichten meer, geen banken, en dergelijke is voorlopig afgelopen. Zware domper.
Is je buik in staat om een rib kapot te trekken of zou het puur komen door het te veel doorzakken waardoor je buikspieren je onderste ribben wegduwen?
Als ik niet ga vandaag ben ik morgen nog steeds hungover.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon niet trainen. Het leven is te kort om jezelf te kwellen dag in, dag uit.
Veel water drinken, Drinkyquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik niet ga vandaag ben ik morgen nog steeds hungover.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Awesome_ het volgende:
Ik maakte in rollercoaster tycoon altijd een apart stukje park en zocht iemand die heel nodig naar het toilet moest met nog 65$ op zak. Toilet op dat privepark dan ook 65$ maken en een politieagent en paar bankjes erbij. Dan de waiting game spelen = super fun times.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net een fb berichtje naar Chipotle gestuurd met de vraag of ze binnenkort een restaurant in Amsterdam gaan openen, helaas nog niet.
Oh jij bent één van die jongens in de leeftijd van 16-26 die opeens aan DJ'en doet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik liet ze altijd met elkaar neuken,quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ik gooide altijd een kamer vol met tapijten, en dan zo'n vuurpijl in het midden. Sims in de kamer en de deur weghalen. Altijd lulz.
Syncknop is vergelijkbaar met een smith machine. Alleen goed om je handdoek aan op te hangenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zit die knop er anders op?
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]De vader van een maat van mij speelde dat altijd dood, als hij dan ff ging pissen deed ik dat
werd ie helemaal gek omdat mensen dan ongelukkig werden ofzo
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Awesome_ het volgende:
Ik maakte in rollercoaster tycoon altijd een apart stukje park en zocht iemand die heel nodig naar het toilet moest met nog 65$ op zak. Toilet op dat privepark dan ook 65$ maken en een politieagent en paar bankjes erbij. Dan de waiting game spelen = super fun times.
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:12 schreef seto het volgende:
Ik maakte in de sims altijd een hal van 20km naar de slaapkamer zodat mijn dude in slaap viel voordat hij er was
Of pizza bestellen en dan de voordeur weghalen, bleef de bezorger oneindig lang rond je huis lopen
Eritreaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:44 schreef seto het volgende:
hey McNulty ff srs he, wat is je afkomst?
geen boze dm's aub
Cakeman whats up?quote:
Ja tog goed man, met jou danquote:
Lolquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef fathank het volgende:
Das Sapstengel, onze binnenstebuitenbounty
hebbik niequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je uncensored versie mij dmen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Godver.
Schaamteloos toegevoegd aan mijn vocabulaire.
Staphorst, de naam zegt het al.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Kent iemand leuke uitgaansstad? Midden Nederland ongeveer. Niet te druk, waar zelfs auti kan vermaken. Moet dringend weten.
quote:
Geen idee, Utrecht?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Kent iemand leuke uitgaansstad? Midden Nederland ongeveer. Niet te druk, waar zelfs auti kan vermaken. Moet dringend weten.
nquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Opzich wel goed centraal punt, maar ik wil avondje uit met iemand, wat kan je hier allemaal doen? Er zijn veel cafeetjes / kroegen etc, eerst wat drinken evt wat eten daarna? en dan?quote:
Is het met een vrouw?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opzich wel goed centraal punt, maar ik wil avondje uit met iemand, wat kan je hier allemaal doen? Er zijn veel cafeetjes / kroegen etc, eerst wat drinken evt wat eten daarna? en dan?
Wigger heet zoiets.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef fathank het volgende:
Das Sapstengel, onze binnenstebuitenbounty
Een Turk met een hondje.. Ik zou onraad ruiken. Beter doe je een trouwring om en loop je met je babynichtje rond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef fathank het volgende:
Ohja Dima. Regel een puppy en ga shinen in de stad. Chickies komen op je af als bijen op verse bloemen.
Op het strand werkt nog beter. Kun je gelijk je biceps flexen.
Dude ik ben aan het eten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee wiggers dragen Karl Kani en gouden kettingen:
[ afbeelding ]
Vieze sletjes gaan daar op af. Zoveel chicks die geilen op een getrouwde man. Babies werken als pussy magnet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daar ga je natuurlijk chicks mee krijgen? Met het idee geven dat je getrouwd bent en een kind hebt.
Fucking vrouwen lol.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vieze sletjes gaan daar op af. Zoveel chicks die geilen op een getrouwde man. Babies werken als pussy magnet.
Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Pic van Fanta's bubble butt:
[ afbeelding ]
Inb4 McSwagty
womanlogic ik schaam me soms echt voor mijn geslacht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fucking vrouwen lol.
Als ik een chick zie die getrouwens is of een kind heeft: no thanks Jeff. Sowieso single moms.. heb geen zin om andermans nageslacht op te voeden en er voor te betalen.
Ah, alright.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Thanks, maar heb Fanta in real life zien squatten brah.
(daarna ff snel fapje gezet op het toilet in de gym)
Als vrouw is het misschien anders, mannen hebben die voortplantingsdrang een stuk erger misschien en zien nageslacht van andere mannen als een concurrent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
womanlogic ik schaam me soms echt voor mijn geslacht.
Zelf zou ik het later misschien wel doen. Single daddy daten. Geen bevalling meer, geen geld uitgeven. Naja dat zal ik automatisch wel gaan doen lol.
Inmiddels zal die ass wel kleiner zijn neem ik aan, dus het is niet zo erg toch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Beetje raar geknipt bro asser ziet er verknipt uit en mijn hammies zijn gecut.
Dima is geen turk toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een Turk met een hondje.. Ik zou onraad ruiken. Beter doe je een trouwring om en loop je met je babynichtje rond.
"Aww wat een schatje heeft de neus van zijn vader!!!"
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een Turk met een hondje.. Ik zou onraad ruiken. Beter doe je een trouwring om en loop je met je babynichtje rond.
"Aww wat een schatje heeft de neus van zijn vader!!!"
Jawel.quote:
I concurquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vieze sletjes gaan daar op af. Zoveel chicks die geilen op een getrouwde man. Babies werken als pussy magnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |