Geen idee, Utrecht?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Kent iemand leuke uitgaansstad? Midden Nederland ongeveer. Niet te druk, waar zelfs auti kan vermaken. Moet dringend weten.
nquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Kent iemand leuke uitgaansstad? Midden Nederland ongeveer. Niet te druk, waar zelfs auti kan vermaken. Moet dringend weten.
Opzich wel goed centraal punt, maar ik wil avondje uit met iemand, wat kan je hier allemaal doen? Er zijn veel cafeetjes / kroegen etc, eerst wat drinken evt wat eten daarna? en dan?quote:
Is het met een vrouw?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Opzich wel goed centraal punt, maar ik wil avondje uit met iemand, wat kan je hier allemaal doen? Er zijn veel cafeetjes / kroegen etc, eerst wat drinken evt wat eten daarna? en dan?
Wigger heet zoiets.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef fathank het volgende:
Das Sapstengel, onze binnenstebuitenbounty
Een Turk met een hondje.. Ik zou onraad ruiken. Beter doe je een trouwring om en loop je met je babynichtje rond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef fathank het volgende:
Ohja Dima. Regel een puppy en ga shinen in de stad. Chickies komen op je af als bijen op verse bloemen.
Op het strand werkt nog beter. Kun je gelijk je biceps flexen.
Dude ik ben aan het eten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee wiggers dragen Karl Kani en gouden kettingen:
[ afbeelding ]
Vieze sletjes gaan daar op af. Zoveel chicks die geilen op een getrouwde man. Babies werken als pussy magnet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja daar ga je natuurlijk chicks mee krijgen? Met het idee geven dat je getrouwd bent en een kind hebt.
Fucking vrouwen lol.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vieze sletjes gaan daar op af. Zoveel chicks die geilen op een getrouwde man. Babies werken als pussy magnet.
Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Pic van Fanta's bubble butt:
[ afbeelding ]
Inb4 McSwagty
womanlogic ik schaam me soms echt voor mijn geslacht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fucking vrouwen lol.
Als ik een chick zie die getrouwens is of een kind heeft: no thanks Jeff. Sowieso single moms.. heb geen zin om andermans nageslacht op te voeden en er voor te betalen.
Ah, alright.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Thanks, maar heb Fanta in real life zien squatten brah.
(daarna ff snel fapje gezet op het toilet in de gym)
Als vrouw is het misschien anders, mannen hebben die voortplantingsdrang een stuk erger misschien en zien nageslacht van andere mannen als een concurrent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
womanlogic ik schaam me soms echt voor mijn geslacht.
Zelf zou ik het later misschien wel doen. Single daddy daten. Geen bevalling meer, geen geld uitgeven. Naja dat zal ik automatisch wel gaan doen lol.
Inmiddels zal die ass wel kleiner zijn neem ik aan, dus het is niet zo erg toch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Beetje raar geknipt bro asser ziet er verknipt uit en mijn hammies zijn gecut.
Dima is geen turk toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een Turk met een hondje.. Ik zou onraad ruiken. Beter doe je een trouwring om en loop je met je babynichtje rond.
"Aww wat een schatje heeft de neus van zijn vader!!!"
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een Turk met een hondje.. Ik zou onraad ruiken. Beter doe je een trouwring om en loop je met je babynichtje rond.
"Aww wat een schatje heeft de neus van zijn vader!!!"
Jawel.quote:
I concurquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vieze sletjes gaan daar op af. Zoveel chicks die geilen op een getrouwde man. Babies werken als pussy magnet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |