Doet me denken aan de laatste keer dat ik m`n theorie cursus deed.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik theorie moest doen, zaten er nog allemaal van die kneuzen met hun boek te oefenen 5 minuten van te voren en wisten ze niet hoe hard ze mochten op de snelweg.
Gek genoeg hebben ze het dan ook niet gehaald die keer.
Hoe kun je 5 keer je theorie falen? Jezusquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doet me denken aan de laatste keer dat ik m`n theorie cursus deed.
Kwamen we aan bij het CBR was er een cursist nog even met z`n boekje vragen aan het maken.
Zegt ie vervolgens "Braddie, hij heeft een aanhanger achter zijn auto hangen, maar hij rijd op de snelweg, dan geld het toch niet en mag hij gewoon 130 toch?!"
Toegegeven, ik ga a.s maandag voor de 6e x op voor m`n theorie, maar op zoiets doms zak ik niet.
Ik zak meestal (De laatste 2x) op corrigerenIk zeg steeds tegen mezelf "Ik ga NIET corrigeren, eerste ingeving is de beste" en JAAAHOOOORRR, ik corrigeer
Als ik de laatste keer niet had gecorrigeerd had ik hem gehaald, want de 2 vragen die ik corrigeerde waren de 2 vragen waar ik op gezakt was en ik in eerste instantie goed had.
Ik heb faalangst, tel daar bij op dat het leren ook niet altijd even makkelijk is voor mij (want ADHD) en dan krijg je dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kun je 5 keer je theorie falen? Jezus
Misschien is het dan verstandig om gewoon niet de weg op te gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb faalangst, tel daar bij op dat het leren ook niet altijd even makkelijk is voor mij (want ADHD) en dan krijg je dit.
Nee, want in de praktijk kan ik wel aardig rijden verderquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het dan verstandig om gewoon niet de weg op te gaan.
Bots op je voorhoofdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:11 schreef Mee-eter het volgende:
Gister nog gehaald. In 1 keer, met weinig fouten. Bots.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:53 schreef remi1986 het volgende:
en dit soort idioten komt straks in het verkeer terecht
Dat betekent toch 'eerst komt eerst maalt'?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel handig als iemand weet wat die witte driehoeken op het asfalt betekenen
Dat is ook de enige reden waarom ik geleerd heb, want je zal maar net de vraag krijgen wanneer een aanhangwagen verlichting aan de voorkant moet hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er zitten altijd vragen tussen die je niet zo een, twee, drie weet omdat het of instinkers zijn of situaties waar je eigenlijk nooit tot zelden wat mee te maken hebt, daarom is het niet onverstandig om gewoon dat boekje een paar keer open te slaan. De kennis ben je overigens binnen een maand ook wel weer kwijt maar goed.
Het was meervoud. Je gebruikte "komt" ipv komen. Hoef je hem niet af te rekenen op zijn intelligentie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja wat is daar mis mee? Had nou je mavo maar afgemaakt he
Dan is het helemaal triest als je op de Uni zit en je haalt je theorie niet in 1xquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
7x over theorie gedaan, mar zit wel op de universiteit+ praktijk in een keer gehaald
Ik heb er 2 weken elke dag wat mee bezig geweest en heb het in 1x gehaald. Ze stellen sowieso 5 a 10 vragen waarvoor je echt het boekje eens moet opengedaan hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef jantjevertonghen het volgende:
Overigens de mensen (vaak vooral vmbo en havo) die zeggen dat ze er niet voor leerde: NIET GELOVEN!!!! ik geloofde het wel en ging dus een aantal keer op mn bek.
Zelfs ik als universitair geschoolde moest er toch wel wat voor doen
Dit, je wordt niet geboren met kennis over hoe veel cm. lading uit mag steken en dat soort grappen. Eerste keer trouwens ook een fout te veel, tweede keer die feitjes doorgelezen en prima gehaald.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:26 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Al die vrouwen hier die het zonder te leren in één keer hebben gehaald![]()
Niemand gelooft je.
HiHaho heb beiden 2x gedaan, die eckte slagen tweede keer pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:55 schreef Cinderellaaa het volgende:
Theorie in 1x gehaald, praktijk de 4e keer pas. Heeft me dus een fortuin gekost.
Geeft niet als je langer over je theorie doet, als je je praktijkexamen maar in 1x haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |