In de groep voor mij zaten ook twee mensen die 6 en 7 keer gezakt waren. Dat doet me stiekem nog wel een beetje goed.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je bent geen loser en ik heb het ook pas na 6 keer gehaald.
Jij bent een vrouw, bullshit dusquote:Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb het zonder leren in 1x gehaald en ook nog eens met 0 fouten. Loser.
Jammer dat 90% van de automobilisten schijnen te denken dat het staat voor "verboden voorrang te geven"quote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel handig als iemand weet wat die witte driehoeken op het asfalt betekenen
"Kijk mij eens stoer zijn op mijn 16e door dit soort dingen te posten"quote:Op donderdag 21 november 2013 14:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, bullshit dus
Was ik nog maar 16 heequote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Kijk mij eens stoer zijn op mijn 16e door dit soort dingen te posten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dan is 't natuurlijk helemaal royal sadness
De vraag is: had jij het wel gehaald?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik theorie moest doen, zaten er nog allemaal van die kneuzen met hun boek te oefenen 5 minuten van te voren en wisten ze niet hoe hard ze mochten op de snelweg.
Gek genoeg hebben ze het dan ook niet gehaald die keer.
Eigenlijk lul ik maar wat. Ik ben niet eens begonnenquote:Op donderdag 21 november 2013 13:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In de groep voor mij zaten ook twee mensen die 6 en 7 keer gezakt waren. Dat doet me stiekem nog wel een beetje goed.
Nee, laat me in die waan.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Eigenlijk lul ik maar wat. Ik ben niet eens begonnen
Sorry, ik heb het gehaald met 3 fouten.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De vraag is: had jij het wel gehaald?
Graag 'nee' antwoorden om mijn zelfvertrouwen te redden.
U gaat hier met uwe paard ende wagen op dit landweggetje rechtsaf! Maar van links schiet ene wilde beer over. Mag u deze met uwe pijl en boog afknallen voordat deze u paard op eet?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Er zat toen ik m'n theorie ging doen (toen, in 1832) iemand voor me die er voor de 14e keer zat
Maar die toetsjes maken is natuurlijk ook een soort vaardigheid op zich. Als je moeite hebt met begrijpend lezen is het al lastig, ook al ken je de theorie goed genoeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Er zat toen ik m'n theorie ging doen (toen, in 1832) iemand voor me die er voor de 14e keer zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |