quote:Op donderdag 21 november 2013 13:32 schreef Ensemble het volgende:
Je bent een loser en ik heb het zonder te leren in één keer gehaald.
Jammer TS.
Nou ja, het is natuurlijk wel handig als iemand weet wat die witte driehoeken op het asfalt betekenenquote:Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef zarGon het volgende:
Maakt allemaal niet uit joh. Als je 'm maar haalt. Eenmaal je rijbewijs in handen gaat niemand meer wat vragen of zeggen over je theorie.
Pas op, hier zwemmen haaienquote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel handig als iemand weet wat die witte driehoeken op het asfalt betekenen
Witte driehoeken op de weg? Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel handig als iemand weet wat die witte driehoeken op het asfalt betekenen
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:38 schreef Cassius het volgende:
Per ongeluk een verkeerde toets ingedrukt? Span een rechtszaak aan!
Denk je dat ik een kans maak?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:38 schreef Cassius het volgende:
Per ongeluk een verkeerde toets ingedrukt? Span een rechtszaak aan!
6-dubbele loserquote:Op donderdag 21 november 2013 13:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je bent geen loser en ik heb het ook pas na 6 keer gehaald.
Ik ook. Weliswaar met het maximale aantal fouten, maar ik heb het in 1 keer gehaaldquote:Op donderdag 21 november 2013 13:32 schreef Ensemble het volgende:
Je bent een loser en ik heb het zonder te leren in één keer gehaald.
Jammer TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |