SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben wij ook, en ik vind het een geweldig kookboekquote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Zeester het volgende:
Ow, én ik heb Jamies 15 minute meals van m'n vriendinnetjes gekregen, en ik denk echt dat dat echt een kookboek is waar ik veel uit ga maken. Allemaal snel, gezond, en lekker vers! Wilde hem ook heel graag hebben dus ben er heel blij mee!
de Kip Tikka salade is zaaaaalig <3quote:Op donderdag 21 november 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
Geef dan gelijk maar even een paar suggesties voor dingen die ik als eerste moet proberen!
Ga ik die binnenkort eens maken. Wij zijn sowieso dol op mango alle drie!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
De San Fran Quinoa Salad (met mango) is ook heel erg lekker!
Jum, gerookte zalm! Dat eet ik het liefst op een wrap met roomkaas, rucola en geroosterde pijnboompitjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:09 schreef Zeester het volgende:
Een kwartier is ook een onmogelijk streven aangezien hij alle groentes snijdt met de keukenmachine. Maar een half uurtje koken vind ik ook echt geen probleem, maar het feit dat het uitgangspunt 'snel' is, dat vind ik wel fijn. Het zijn in ieder geval recepten die je na een lange dag nog prima kunt maken.
Ik heb al wel een paar recepten gezien die ik zeker ga proberen. Maar vanavond ga ik salade met gerookte zalm maken, want heb al paar dagen heel erg zin in gerookte zalm en wil het ook wel zo rauw mogelijk eten, dus niet een pasta-saus van maken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |