Was toch 18 januari?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef bork het volgende:
[..]
NieuwjaarsRondje bedoel ik natuurlijk.
Is dat niet die ene overweg vlak voor station Dronrijp? Uit mijn hoofd de 2e overweg voor het station?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dit is een WILO.
[ afbeelding ]
lijkt idd op de Headyk tussen Dronrijp en Deinumquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Is dat niet die ene overweg vlak voor station Dronrijp? Uit mijn hoofd de 2e overweg voor het station?
Mijn god, dat je het herkent...quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Is dat niet die ene overweg vlak voor station Dronrijp? Uit mijn hoofd de 2e overweg voor het station?
Dan krijg je mij niet aan de lijn. Tenzij je dinsdag tussen 7 en 8 's ochtends de trdl nodig hebt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef Monopoly het volgende:
Jullie hebben gelijk met die overwrg op Buitenpost n Veenwouden ja.
Nog geen wegbekendheid daar. Volgende week wegleren in ieder geval
Mijn vader woont daar nog geen 10 minuten rijden met de auto vandaan. Ook heb ik mijn zus eens moeten afzetten bij die boerderij aan de overkant, zodat wij zelf de auto hadden. Kon mijn zus meerijden. Dus ben daar lokaal goed bekendquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mijn god, dat je het herkent...
Maar je krijgt er wel wat voor terug.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je ziet dat er 10 man servicepersoneel in één zo'n trein zit, weet je ook gelijk waarom het zo duur is.
Voor een ritje amsterdam-rotterdam heb ik daar niet zo'n behoefte aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel wat voor terug.
Begrijpelijk, maar dat is ook niet de markt waar Thalys zich op richt. Met zulke hoge prijzen houden ze 98% van de reizigers op dat traject wel buiten de deur.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor een ritje amsterdam-rotterdam heb ik daar niet zo'n behoefte aan.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dat is ook niet de markt waar Thalys zich op richt. Met zulke hoge prijzen houden ze 98% van de reizigers op dat traject wel buiten de deur.
is alleen maar om de politiek om de tuin te leidenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Wat het overigens des te frappanter maakt dat NS de Thalys ziet als een geschikt alternatief voor het ontbreken van binnenlandse hogesnelheidsverbindingen
De Thalys wordt (samen met ¤*) gepresenteerd als alternatief voor Fyra Brussel. Voor binnenlands verkeer komen er 4 treinen per uur tussen Amsterdam en Rotterdam (waarvan 2 door naar Breda) en 5 per uur Rotterdam en Breda (waarvan 2 door naar Den Haag en Eindhoven, en 1 door naar Brussel).quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Wat het overigens des te frappanter maakt dat NS de Thalys ziet als een geschikt alternatief voor het ontbreken van binnenlandse hogesnelheidsverbindingen
Neuh, volgens mij ga ik wegleren na een korte dienst. Dus zal wel nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan krijg je mij niet aan de lijn. Tenzij je dinsdag tussen 7 en 8 's ochtends de trdl nodig hebt...
Machinistenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef b2py het volgende:
Wat een dwaas zat er op de bok net.![]()
Anders zet je het tweede stel even vol in de wissels waardoor de mensen niet kunnen uitstappen. +11 bedankt hè.
Oh, ja da's niet slim van hemquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:35 schreef b2py het volgende:
Het past prima, de koffie zal wel te ver lopen zijn als hij hem puntje perron zet.
Ik heb alles van die route gehad, Frankfurt-Basel is niet echt bijzonder imho. Weimar-Eisenach heeft wel wat, maar niet heel bijzonder vond ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |