quote:NS online @NS_online 4m
Van en naar Schiphol: er rijden geen treinen door een brandmelding. http://bit.ly/NSinfo #Shl
Sorry, sigaretje opgestokenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef Ajaxfan het volgende:
2e usual suspect meld zich ook weer vandaag:
[..]
En inmiddels 100x gecheckt toch?quote:
Nee, onder een plafond, zie pic.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
is rookontwikkeling onder een trein
Niet te vertrouwen die biobakken van tegenwoordig:quote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
is rookontwikkeling onder een trein
quote:Linda @lindaprulleke 44m
@NS_online de biobakken en de anti-icing geven veel problemen. Daar komt veel rook/damp bij vrij. Maar is onschadelijk.
Dat anti-icing gaat wel lukken als het spul daaronder in brand staatquote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die biobakken van tegenwoordig:
[..]
Anti-icing?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die biobakken van tegenwoordig:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat is het Neißeviadukt zeker? Die is een metertje of 500 lang ofzo dacht ik. Leuk plekkie.
Anti-icing is tegen ijsklompen onder een trein, wellicht dat ze aan het testen zijn maar verder kan ik weinig redenen bedenken waarom ze dit zouden doen nu..quote:
Herstickering V250 en hernoeming naar IC Direct 250?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Anti-icing is tegen ijsklompen onder een trein, wellicht dat ze aan het testen zijn maar verder kan ik weinig redenen bedenken waarom ze dit zouden doen nu..
dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Herstickering V250 en hernoeming naar IC Direct 250?
Geen 250 hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Herstickering V250 en hernoeming naar IC Direct 250?
NieuwjaarsRondje bedoel ik natuurlijkquote:
10:59 Hengelo V (pimpel)quote:Op donderdag 21 november 2013 23:47 schreef bork het volgende:
[..]
NieuwjaarsRondje bedoel ik natuurlijk.
mmm, ik ga al de 27e en de 28e december die kant op, denk niet dat ik mee ga.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10:59 Hengelo V (pimpel)
Korte stop Osnabrück Hbf (ICE)
Lange stop Bremen Hbf (met facultatief ritje naar bijv Nordenham of Bremen-Farge, of zo ver die kant op als de tijd toelaat)
RE naar Leer en via Bad Nieuweschans weer terug.
Iedereen eigen kaartje kopen en samenklitten in de barrijtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |