Ja nou en. Klarenbeek, Deinum en zo nog wel tientallen stations ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:17 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ghe Ghe, dat is wel echt in de fucking-middle-of-fucking-knowhere.
Nee.quote:
valt met Deinum wel mee. Ligt aan de rand van het dorpquote:Op donderdag 21 november 2013 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou en. Klarenbeek, Deinum en zo nog wel tientallen stations ook.
Deinum wel ja. Dat station Dronrijp (lokaal veelal Hatzum genoemd) is een beetje meer afgelegen. En geen bus.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt met Deinum wel mee. Ligt aan de rand van het dorp
vroeger ging lijn 91 (Leeuwarden - Bolsward) daar toch langs?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Deinum wel ja. Dat station Dronrijp (lokaal veelal Hatzum genoemd) is een beetje meer afgelegen. En geen bus.
ook dat nogquote:Deinum heeft tenminste een busverbinding.
Én kabeltelevisie.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Deinum heeft tenminste een busverbinding.
Reed er langs, ja. Zeg je erg goed. Met plank-gas als het effe kon ... Stopte wel in Baijum.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vroeger ging lijn 91 (Leeuwarden - Bolsward) daar toch langs?
Veel stoomtreinen dusquote:Op donderdag 21 november 2013 16:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit 2 weken in Dresden. Heenreis op zaterdag 5 april 2014, en terugreis op zaterdag 19 april 2014 (aankomst Dordrecht).
Heen Dordrecht - Rotterdam - Paris Nord - Paris Est - Stuttgart - München, en dan 6 april München - Nürnberg - Dresden (met die IRE)
Terug vrijdag 18 april 2014: Dresden - Berlin Spandau - Basel SBB en zaterdag 19 april 2014: Basel SBB - Brussel Zuid (met de EuroCity via Luxemburg) - Dordrecht.
DB BahnCard hierquote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten we idd wel even snel bepalen wie er wel of niet meegaan.
Socios
Fles
Mono
James
Dennis
...?
En maakt het ook nog uit wie er een BahnCard hebben? Soberzo moet je wrsl weten hoe oud iedereen is.
ICE over NeuBauStrecke geschikt voor 300 km/u is altijd ICE-3quote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef greavy het volgende:
[..]
In de ICE(1 of 2, dat weet ik niet meer) had ik de plekken voor het oprapen.
Via Augsburg Hbf en dus niet over de NeuBauStrecke rijdt inderdaad ICE-1 of 2.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:54 schreef greavy het volgende:
Nou, ik ging volgens mij via Augsburg, want vlak voordat die snelle RE zou vertrekken was het treinverkeer tussen Nürnberg en Ingolstadt volledig stilgelegd (ik dacht ivm personen op de sporen). Was zeker geen ICE3.
Weet niet of onze ICE omgeleid was, of dat deze normaal ook via Augsburg ging.
Hoe zijn de kansen om zonder reservering een groep van 8 man bijelkaar te houden in een ICE op zaterdag dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:48 schreef Socios het volgende:
[..]
DB BahnCard hier
Maar ja, het lijkt mij dat een ieder zijn of haar eigen treinkaartje dient aan te schaffen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:15 schreef greavy het volgende:
Zittau? Daar iets speciaals te beleven?
Hoe groot is de Bar?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zijn de kansen om zonder reservering een groep van 8 man bijelkaar te houden in een ICE op zaterdag dan?
Ken je deze brug?quote:
Is al een in dienst geweest als Fyra locquote:Op donderdag 21 november 2013 18:43 schreef James1988 het volgende:
Nieuwe HSL-loc in aantocht:
[ afbeelding ]
Via: Op de Rails
Erg informatief. Een foto van een cameraschermpje met een foto met alleen maar cijfersquote:Op donderdag 21 november 2013 18:43 schreef James1988 het volgende:
Nieuwe HSL-loc in aantocht:
[ afbeelding ]
Via: Op de Rails
Niet als ik deze pagina moet geloven.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Is al een in dienst geweest als Fyra loc
Ohja, ik zie het.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet als ik deze pagina moet geloven.
Vond ik ook een slechte, niet aansprekende naam, NS-Highspeed is dan veel beter.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het.
Overigens ook mooi om te zien. Geen NL-HSA meer maar NL-NS. HSA bestaat dus straks niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |