Erg informatief. Een foto van een cameraschermpje met een foto met alleen maar cijfersquote:Op donderdag 21 november 2013 18:43 schreef James1988 het volgende:
Nieuwe HSL-loc in aantocht:
[ afbeelding ]
Via: Op de Rails

Niet als ik deze pagina moet geloven.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Is al een in dienst geweest als Fyra loc

Ohja, ik zie het.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet als ik deze pagina moet geloven.

Vond ik ook een slechte, niet aansprekende naam, NS-Highspeed is dan veel beter.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het.
Overigens ook mooi om te zien. Geen NL-HSA meer maar NL-NS. HSA bestaat dus straks niet meer...

Alleen heet het NS Hispeedquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Vond ik ook een slechte, niet aansprekende naam, NS-Highspeed is dan veel beter.

Ik wist dat ik iets fout deed, maar geen zin om het op te zoekenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:11 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Alleen heet het NS Hispeed

Dat is het Neißeviadukt zeker? Die is een metertje of 500 lang ofzo dacht ik. Leuk plekkie.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:48 schreef bork het volgende:
[..]
Ken je deze brug?
[ afbeelding ]
is vlakbij Görlitzer Oldtimer Parkeisenbahn![]()
[ afbeelding ]
die weer om de hoek zit van de Landskronbrauerei

Het Spoort Allerbelabberdstquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef James1988 het volgende:
HSA staat toch voor Hopeloos Slecht Aanbesteed?

Volgens mijn informatie vanuit de Meer schijnt dit zelfs een bijzondere lok te worden. Iets met reclame, luchtfoto en dergelijke. Exacte foto is mij niet bekend, maar het schijnt iets met de Watergraafsmeer te maken te hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:43 schreef James1988 het volgende:
Nieuwe HSL-loc in aantocht:
[ afbeelding ]
Via: Op de Rails

Vooral leuk om die te fotograferen op Rotterdam C.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het ouwe Ajax-stadion leek me wel leuk erop eigenlijk

Mooi johquote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lange dag, gezeik, verstoringen, rangeren. Had er gewoon sowieso geen zin in vandaag

2 biertjes, over 12 uurtjes mag ik me weer meldenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi johKan je nu weer biertjes drinken en flikkers doen of zo.

Als eerbetoon aan het werk dat NedTrain Wgm levert ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef b2py het volgende:
Foto van de Meer komt op de zijkanten ja

Als reclame, voornamelijk voor de Belgen. "Heeft u nog kansloos schroot over? Kom het bij ons stallen!"quote:Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan het werk dat NedTrain Wgm levert ofzo?

quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als reclame, voornamelijk voor de Belgen. "Heeft u nog kansloos schroot over? Kom het bij ons stallen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |