Nog genoeg te doen dus, maar het komt wel.quote:- 2m2 laminaat in kleine kamer en 2 passtukjes op de overloop boven.
- paar plankjes laminaat op de zolder leggen
- plinten plinten plinten![]()
- muurtje op kamer oudste verven
- muurtje op kleine kamertje verven
- gordijntje ophangen op kamer jongste
- gordijntje ophangen op kleine kamer
- behang bijknippen/snijden op kamer oudste
- hal beneden 1 muur verven
- plinten plinten plinten
- trapgat witten
- paar kleine plekjes aanstippen op trapgat naar zolder toe
- tuintegels naar de schuur verhuizen
- grote/zware meubels verhuizen
- dozen verkassen
Voor de ietsje langere termijn
- terras maken van de tegels in de achtertuin.
- verduisterend gordijn op de zolder voor het grote raam
- verduisterend rolgordijn op de kinderkamers
- lampen ophangen op de zolder
- muren van het dak op zolder witten/behangen of iets dergelijks
- verlichting op de overloop maken
- verlichting in de hal maken
- jaloezieën en verlichting in de keuken
- verlichting boven de eettafel en in de woonkamer
- afplakfolie bij het grote raam aan de zijkant oid.
- planken ophangen in diverse ruimtes (keuken gedaan!)
klusjes die nog gedaan moeten:
- buffetkast opleuken
- spekkast opleuken
- ladekast aflakken
- eettafel opschuren en opnieuw behandelen, poten lakken
- plankjes maken in de meterkast
- bureau maken op zolder
- trofastkast afmaken en andere trofast verven
Echt Hemaquote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh! Waar heb je deze vandaan?
Ah, helaas!quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Echt Hema![]()
Maar vorig jaar of misschien nog wat langer geleden. En toen was ie in de sale dus geen idee of ie nog te koop is.
Nee de woonkamer is hetzelfde qua wanden/vloer. Het is wel iets minder gekleurd omdat mijn wederhelft daar niet van houdtquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:06 schreef Iwanius het volgende:
Leuk gedaan. Is jullie zitkamer ook een beetje in de stijl van de getoonde kamers of toch wat donkerder in opzet. Als in donker parket/wanden e.d.
reserve accu erinquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:24 schreef mignonne het volgende:
deurtjes ophangen aan de kast gebeurt nog maar de accu van mn electrische schroevendraaier is leeg en ik ben te lui om het met de hand te doen
En en en? druk aan het klussen?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
Leuke gezellige kamertjes.
Morgen ben ik aan de beurt Mignonne - dan krijg ik de sleuteltjes (na controle door VEH).
Mijn hemel, dat kan je wel stellen ja. Drie dagen bezig, maar ik ben nu echt kapot... en dan zijn we nu alleen nog met de muren bezig geweest!quote:
haha ja t is behoorlijk hard aanpotenquote:Op zondag 1 december 2013 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn hemel, dat kan je wel stellen ja. Drie dagen bezig, maar ik ben nu echt kapot... en dan zijn we nu alleen nog met de muren bezig geweest!
oh! ik zie je berichtje nu pasquote:Op woensdag 4 december 2013 10:25 schreef pandora54 het volgende:
Wat is het leuk!! Goeie schutting/hek ook. En wat ga je blij zijn met je achterom, geen fietsen in de voortuin maar lekker alles achter. Maken of bouwen ze een afsluiting bij je achtertuin?
Jullie woonkamer straalt zoveel rust uit, rustige kleuren en hout. Ik hou er vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:30 schreef mignonne het volgende:
het geeft precies genoeg anti-inkijk, én als added bonus geeft het me een heerlijk strandhut gevoel
haha dat magquote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef klusser1986 het volgende:
ik vind het een beetje een bende al die open kastjes....
tuin heeft wel een knap maatje... +/- 60 a 70 m2 achter?
dankquote:Op maandag 27 januari 2014 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie woonkamer straalt zoveel rust uit, rustige kleuren en hout. Ik hou er van![]()
En door het gordijn dat lijkt te bewegen (wind) en het zand in de tuin, zat ik ook in dat strandsfeertje![]()
Het zijn een soort latjes van boomschors van 2-3 cm breed ofzo. Ik zal binnenkort wel ns een close-up maken. Ben heel blij met die afscheiding idd!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef 4wood het volgende:
Mooie tuinafscheiding. Wat voor hout materiaal zit er aan dat hek bevestigt?
Er moet wat mij betreft ook nog heel veel bij en heel veel gebeuren. Momenteel ben ik zo'n 60 uur per week bezig en mn vriend 40, dus het ligt enigszins op zn gat.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb sowieso wat moeite met nieuwbouw, maar soms is het echt tof wat mensen doen.
Ik volg dit topic al vanaf het begin. Maar verbaas me toch over de inrichting.![]()
Je gaf prachtige voorbeelden aan, maar die zie ik niet terug. Ik vind de kinderkamers best kaal en jullie huiskamer ook. Je kan, denk ik, wel meer maken van die ruimte.
dankquote:En dan de afkeer van een afzuigkap. Nu ja daar is al veel over gezegd. Maar het blijft wel erg vreemd. Succes met afnemen van de keuken en huiskamer. Die gaan zó vet worden.
Ah, ok. Snap het ook wel hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Er moet wat mij betreft ook nog heel veel bij en heel veel gebeuren. Momenteel ben ik zo'n 60 uur per week bezig en mn vriend 40, dus het ligt enigszins op zn gat.tel daarbij op dat t geld behoorlijk op is dus nja, het komt. Ooit.
later als ik ook werk.
[..]
dank
Hey bedanktquote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
sorry voor de kicknet hele topic reeks door geploegd
![]()
Wat een knus huisje heb je er van gemaakt met beperkt budget![]()
en verder benieuwd of er nog updates zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |