quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Hmz ... Ken je misschien iemand die die lampen in z'n auto heeft i.c.m. xenon ?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:06 schreef blup het volgende:
[..]
Ze zijn er niet voor gemaakt maar over het algemeen gaat het altijd wel aardig met units met lenzen.
goedemorgenquote:
zo droog was het anders niet vanmorgen om half 6quote:Op donderdag 21 november 2013 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Frisse dag maar.....droog en dat geldt volgens het KNMI ook voor de komende dagen ondanks het wat sombere weer.
wat moet je gesneden hebben en had Je het in cad aangeleverd?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef 2cv het volgende:
Ohja, dat snijwerk was een beetje veel meer duurder dan gehoopt. Dat feest gaat dus niet door.
Staal, ja. Wellicht was het meer dan ik inschatte.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet je gesneden hebben en had Je het in cad aangeleverd?
Ja, best wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef 2cv het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/e392b31b845ba0360aace4f795e232b3/http://i1088.photobucket.(...)oblem.jpg]afbeelding[/url] ]
Grotere rubbberen hamer, rondom lostikken. Wel zorgen dat de auto stevig staat en niet van de krik dondert.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Duvel het volgende:
Godverkut. Wil ik die winterbanden er onder zetten, krijg ik het LM niet van de naaf.
Ik breng 'm woensdag ff bij de garage, zo stevig staat die krik niet. Kun je 'm nog in het vet zetten of zo, dat dit niet weer gebeurt? De rubberen hamer ligt verstopt bij de tent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Grotere rubbberen hamer, rondom lostikken. Wel zorgen dat de auto stevig staat en niet van de krik dondert.
Daarna naven en velggaten schoonmaken met de staalborstel. Anders heb je het volgend jaar weer
Maar da's voor de moeren toch? Die gingen wel los...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef loveli het volgende:
Bij de kijkshop een telescopische wielsleutel halen, daarmee krijg je 'em zo los. Kost een tientje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:53 schreef Alfisti het volgende:
Wat heb je gekocht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik daar niet eerder aan dacht!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:43 schreef Paladijn het volgende:
of 2cv uitnodigen en videocamera + telnr verzekering klaarzetten.
quote:
quote:
Nuh, ik wil nog niet faillietquote:
Beide mag. Bronquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef Anne het volgende:
Middag.
Wij gaan morgenpannenkoeken (<- zo goed, 2cv?)
eten.
2cv zou de wielbouten rondom een slagje losdraaien en gaan rijden. Een metertje en dan hard op de rem stampen. Als het dan niet los gaat ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:43 schreef Paladijn het volgende:
http://goo.gl/TheHobbit al gezien (in Chrome)?
En Duvel: rubberen hamer dus, of 2cv uitnodigen en videocamera + telnr verzekering klaarzetten.
Dan ga ik wel los.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
2cv zou de wielbouten rondom een slagje losdraaien en gaan rijden. Een metertje en dan hard op de rem stampen. Als het dan niet los gaat ...
Als ik google, vind ik vooral veel witte.quote:
Maar de wielen moesten toch losquote:
Op zich geen slecht idee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
2cv zou de wielbouten rondom een slagje losdraaien en gaan rijden. Een metertje en dan hard op de rem stampen. Als het dan niet los gaat ...
Kijk, jij snapt het. En ik denk zelfs dat bochtjes rijden niet eens nodig is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee.
Beetje bochten maken en de boel laten wringen.
Je wielbouten draaien er echt geen hele slagen uit als je een kort stukje rijdt
Dat flik je met vrachtwagen en kraanwielen ook als ze niet willen, en als dat niet werkt;quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee.
Beetje bochten maken en de boel laten wringen.
Je wielbouten draaien er echt geen hele slagen uit als je een kort stukje rijdt
Is bij jou 2 keer de hoek om; kwestie van lief vragen in combi met een doosie gebakquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:43 schreef Duvel het volgende:
Ah ja zie je, ik mis gewoon het goede gereedschap.
Dit krijg je ervan als je op straat als nickname Zombie hebt gekregen en je omgeving ook onder de tatoeages zitquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:36 schreef 2cv het volgende:
Je kan je ook gewoon niet vol laten pompen met inkt.
Gebak uit 't westen. Goeie grap.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is bij jou 2 keer de hoek om; kwestie van lief vragen in combi met een doosie gebak
Gewoon een paar moeren er weer op en een blokkie om rijden was geen optie ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat flik je met vrachtwagen en kraanwielen ook als ze niet willen, en als dat niet werkt;
Hang je er een heftruckie aan.
[ afbeelding ]
Eventueel met Mr Tikkie;
[ afbeelding ]
En als dat niet werkt; paar stukkies ijzah een beetje electroglue en een 20 tons persje![]()
[ afbeelding ]
Los gaat 'ie altijd
quote:
Niet als er al een paar wielen vanaf liggen..quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gewoon een paar moeren er weer op en een blokkie om rijden was geen optie ?
Uhhuh, tis geen BX hoor, daar ben je wel effe mee zoet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef 2cv het volgende:
Dan schroef je die er weer op ? Ik neem aan dat de banden vervangen werden ?
Lijkt me een uitdaging.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef 2cv het volgende:
2cv zou de wielbouten rondom een slagje losdraaien
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:12 schreef Duvel het volgende:
Maar da's voor de moeren toch? Die gingen wel los...
Ah, ja, dan is dat minder handig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhuh, tis geen BX hoor, daar ben je wel effe mee zoet.![]()
En nee, algehele checkup/revisie, remtrommels, -schoenen, naven, lagers enzo..
Bouten, moeren, whatever. Bij bouten is het zelfs beter: als die wat beschadigd raken door die actie dan vervang je die eenvoudiger dan die draadeindjes die uit de naaf steken waar weer moeren op gedraaid worden.quote:
vooral omdat het zelfde verhaal 2 en 4 jaar terug ook al rondging...quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:01 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht dat die rechtzaak nog liep nadat de jury en rechter vooringenomen bleken en de boel overnieuw moest
Dus klinkt beetje broodje aap
Dat was toch al ontkracht?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:32 schreef densmee het volgende:
samsung moest betalen![]()
[ afbeelding ]
http://thebladebrownshow.(...)ull-of-5-cent-coins/
Haha dat heb ik ook wel eens gehad. Aan het einde met een grote balk de wielen eraf staan beuken van binnenuit. Uiteindelijk zaten er allemaal splinters tussen band en velgquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:39 schreef daNpy het volgende:
Bij onze 'nieuwe' auto waren de voorste wielen inderdaad ook vast"gerot" aan de naven.
Heb ze dus met een rubberen hamer los moeten slaan en dat ging erg moeizaam.
Volgende week thee op bed om 10 voor 12 ja?quote:
220 euro pp voor vlucht, transfer en hotel+logiesquote:Op zondag 24 november 2013 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
vast niet zo cheap ass als ons hotel in Le Havre
Dus dat ding doet alleen effe een touch & go op Ankara, of kun je ook daadwerkelijk in/uitstappen dan?quote:Op zondag 24 november 2013 12:20 schreef Dingest het volgende:
En omdat de rest van Europa Turks-Cyprus niet erkent maar je er wel op Ercan landt, moet je eerst een tussenlanding maken in Ankara (als Turks grondgebied) zodat je daarna een 'interne' vlucht kan maken naar Ercan
Wat een mongoleritis man, dat kost een paar duizend pleuro aan brandstofquote:Op zondag 24 november 2013 12:24 schreef Dingest het volgende:
Alleen touch & go. Ding moet puur even officieel Turks grondgebied aanraken om te kunnen kwalificeren als een binnenlandse vlucht
Ja, da's waar, maar touch and go is gewoon wieltjes aan de grond en weer het gas erop?.. de fun is juist gas erop vanuit stilstandquote:Op zondag 24 november 2013 12:29 schreef Dingest het volgende:
2x opstijgen voor hetzelfde prijsje, toch het leukste deel van de vlucht![]()
Misschien dat het niet 'binnenlands' is, volgens mij is Noord-Cyprus meer een onafhankelijke staat nu ik erover nadenk. Maar iig alleen Turkije erkent dat, dus je kunt er vanaf het vasteland alleen via Turkije direct komen
Als een baas alleen de achterwielen over de grond laten rollen en dan meteen weer wegquote:Op zondag 24 november 2013 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar touch and go is gewoon wieltjes aan de grond en weer het gas erop?.. de fun is juist gas erop vanuit stilstand
Idd, inveren, en bij het uitveren meteen weer los en wegwezuhquote:Op zondag 24 november 2013 12:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als een baas alleen de achterwielen over de grond laten rollen en dan meteen weer weg
Ik denk dat-ie wel eerst stopt en weer nieuwe toestemming moet vragen en zo, zijn ze nogal strikt in in de luchtvaartquote:Op zondag 24 november 2013 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar touch and go is gewoon wieltjes aan de grond en weer het gas erop?.. de fun is juist gas erop vanuit stilstand
Het opstijgen zorgt voor die kriebel in je buik, niet het gas geven.quote:Op zondag 24 november 2013 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat een kist van tientallen tonnen zo snel van z'n plaats komt vind ik altijd wel gaafquote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef Anne het volgende:
Ik vind dat gas geven juist helemaal niet zo spectaculair..
Dat zeiden ze bij de begrafenis van Sugar Lee Hooper ook.quote:Op zondag 24 november 2013 13:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat een kist van tientallen tonnen zo snel van z'n plaats komt vind ik altijd wel gaaf
Hij komt uit een regio waar men kaarten zelf in de brievenbus stopt om postzegels uit te sparenquote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef daNpy het volgende:
En hier krijg je geen kaarten op zondag.
Mwah, zo'n 110 kN stuwkracht zorgt ook wel voor een fijn gevoelquote:Op zondag 24 november 2013 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Het opstijgen zorgt voor die kriebel in je buik, niet het gas geven.
ken je onze familie nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En de keren dat er een tante van mij overleed kregen mijn ouders dat met een telefoontje te horen, niet 3 dagen later via een kaart.
er zijn mensen die op zondag pas de post van zaterdag uit de bus halen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef daNpy het volgende:
En hier krijg je geen kaarten op zondag.
die relais zijn al nagekeken.quote:Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef Paladijn het volgende:
Dat beetje wat ik van electronica meegekregen heb is "meten is weten", dus begin daar eens mee
Zit er ook niet een relais in? Daar gebeuren ook wel eens rare dingen mee...
Je kan er wel flink beroerd van worden.quote:Op zondag 24 november 2013 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
Beroertes hebben niks met elektronica te maken volgens mij
Dat gingen we nog doen, spanningsmeter waren we op dat moment kwijt.. Die ligt nog ergens onder een puinhoop in de garage.quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
Heb je al domweg eens gecheckt met een multimeter of spanningszoeker of er daar wel stroom aankomt bij lampjes? Zo niet kun je de bedrading terug gaan volgen tot waar je geen spanning meer hebt.
zonder spullen is het lastig zoeken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat gingen we nog doen, spanningsmeter waren we op dat moment kwijt.. Die ligt nog ergens onder een puinhoop in de garage.
apart, op zondagmiddag.. Of het moet een auto van een partikulier zijn geweestquote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef Alfisti het volgende:
Weer een dure Fiat minder
http://www.regio14.nl/201(...)-tijdens-proefritje/
Met dealerkenteken?quote:Op zondag 24 november 2013 16:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
apart, op zondagmiddag.. Of het moet een auto van een partikulier zijn geweest
Die heeft geen 50km/u gereden.quote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef Alfisti het volgende:
Weer een dure Fiat minder
http://www.regio14.nl/201(...)-tijdens-proefritje/
zit wat inquote:
Als 't in de buurt is, zou ik dat ook doen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij komt uit een regio waar men kaarten zelf in de brievenbus stopt om postzegels uit te sparen
Mwah, als ik voor iemands huis sta om te melden dat iemand overleden is zou ik toch even aanbellen in plaats van een brief door de bus mikkenquote:Op zondag 24 november 2013 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Als 't in de buurt is, zou ik dat ook doen.
Maar dat komt meestal ook, omdat we geen postzegels in huis hebben.
2km lange rechte en stille weg over een soort dijkje, ik denk het ook nietquote:Op zondag 24 november 2013 16:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die heeft geen 50km/u gereden.
Ik doelde ook niet specifiek op rouwkaarten.. die heb ik gelukkig nog nooit hoeven te versturen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, als ik voor iemands huis sta om te melden dat iemand overleden is zou ik toch even aanbellen in plaats van een brief door de bus mikken
Als je 10 mensen in de buurt een kerstkaart wilt sturen dan kun je voor die ¤6,- die je aan postzegels kwijt zou zijn een eind rijden met de auto.quote:Op zondag 24 november 2013 19:10 schreef Paladijn het volgende:
F1
Mijn buren bezorgen hun kerstkaarten ook altijd zonder postzegel trouwens
Inclusief de benzineprijzen (en vooral ook de bierprijzen) is zo'n trip al gauw interessant.quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik rijd met kerst altijd naar Tsjechië om mijn kerstkaarten te versturen, post vanuit Tsjechië naar Nederland sturen is goedkoper dan binnen Nederland.
Kopvrnicequote:Op zondag 24 november 2013 20:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inclusief de benzineprijzen (en vooral ook de bierprijzen) is zo'n trip al gauw interessant.
Is de BX goed gekeurd, of goedgekeurd?quote:Op maandag 25 november 2013 15:45 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ] BX weer voor een jaar goedgekeurd.
[ afbeelding ] Zelfs zonder daktent rijdt de Saab onzuiniger dan 1:11.
[ afbeelding ] Saab zuipt gewoon zonder morren euro 95.
[ afbeelding ] Jobcoachfiguur heeft de afspraak voor vandaag verplaatst naar woensdag.
Gasfabriek inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 19:11 schreef Paladijn het volgende:
Van 1984 zegt niet zoveel, in de 80er jaren waren er ook zat auto's die makkelijk 1:11 doen. Het blok wat in de 9000 ligt is een doorontwikkeling van het blok in jouw auto met een iets beter verbruik en betere verbranding door de ECU.
Bovendien is de 99 aardig wat lichter (zal rond de 1100kg zitten?) dus dat scheelt ook weer in verbruik. Of heb je een zonder injectie?
Ik heb geen pruim en die is ook niet zuur.quote:
En rond 5 december kun je het weggeven aan een of andere blaag.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef daNpy het volgende:
't Is idd geen echte Lego en je ziet het verschil wel idd.
Maar ach, je hebt weer wat te doen
met de auto naar het werkquote:
Ik moet niet naar Utrecht vandaag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:16 schreef lipje het volgende:
[..]
met de auto naar het werk
Ohja niet werken in Utrecht![]()
je blijft thuis met je dochterquote:
in Dokkum is BP Express vet goedkoop. 1.595 voor een liter euro95.quote:Op maandag 25 november 2013 21:02 schreef Paladijn het volgende:
BPIs hier 5-8 cent/liter duurder voor euro95... Maar hebben wel weer echte 98
Dat laatste is herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:39 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.. Ik moet over 20 minuten in de auto zitten, maar ik lig nog in bed.
Geen zin!
Daar komt ook niemand...quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:31 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
in Dokkum is BP Express vet goedkoop. 1.595 voor een liter euro95.
Hier in de omgeving is het 1,669....
klopt.quote:
Ik werd deze week ook maar drie dagen, alleen is vandaag de eerste en het is niet leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach ja.. eigenlijk moet ik niet zeiken. Ik heb morgen en overmorgen vrij.
Ah, ik zit al op de tweede jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik werd deze week ook maar drie dagen, alleen is vandaag de eerste en het is niet leuk.
Geen slaapcabines.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:15 schreef Duvel het volgende:
Modelbouwfabrikant Artitec heeft trouwens een serie oude DAF vrachtwagens uitgebracht:
http://www.artitec.nl/index.php/nl/modelautos/category/daftrucks
Dat, en de lokale BP stond net op 1.68quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Sja, juichen voor 020; god straft meteen
De zooi zit verstoptquote:Op woensdag 27 november 2013 08:24 schreef Duvel het volgende:
Kunnen jullie ook eens meedenken? De oude Peus die we hebben (306, 1996) loopt warm. Er zit een nieuwe koppakking in, alle slangen en de radiateur worden warm, maar desondanks gaat het stoplampje branden op basis van een te hoge motortemperatuur (die zie je inderdaad oplopen). Dit alleen als je op de snelweg 120+ rijdt, niet als ie stationair wordt belast in de garage. Onze garage heeft er naar gekeken (en FOK! stond daar open vanmorgen, dus hoi), en denkt ook nog even mee, maar het kan denk ik geen kwaad om de denkkracht van PTASC in te zetten. Mogelijke daders: waterpomp met kapotte schoepen, radiateur met te kleine capaciteit?
Iemand anders nog ideeën?
Dat zal best. Maar zo'n straf is wel extreem.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Terwijl alles wel warm wordt? En heb je daar ook een soort Crofty voor?quote:
Niet zo hatelijk om het ongeval!quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien dat het verstopt zit, maar niet dicht.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terwijl alles wel warm wordt? En heb je daar ook een soort Crofty voor?
Klinkt logisch. Logischer dan een kapotte pomp? BTW: zijn er geen flowmeters voor dit soort dingen?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien dat het verstopt zit, maar niet dicht.
Dat zou m.i. kunnen verklaren waarom alles warm loopt (er is immers flow) maar op de snelweg de boel oververhit.
Dan generereert je motor namelijk meer warmte, maar door de hogere snelheid is er ook meer koeling voorhanden. Deze wordt echter niet gebruikt.
Dat was het idee ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:39 schreef daNpy het volgende:
Er zijn vast wel flow meters.
Kapotte pomp kan ook, maar hij pompt het wel rond want alles wordt warm. Dan zou hij zijn volle capaciteit dus niet meer pompen.
Thermostaat ? Niet goed ontlucht ? Radiateur vol met zooi (b.v. slurrie wegens lekke koppakking eerder) ?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:24 schreef Duvel het volgende:
Kunnen jullie ook eens meedenken? De oude Peus die we hebben (306, 1996) loopt warm. Er zit een nieuwe koppakking in, alle slangen en de radiateur worden warm, maar desondanks gaat het stoplampje branden op basis van een te hoge motortemperatuur (die zie je inderdaad oplopen). Dit alleen als je op de snelweg 120+ rijdt, niet als ie stationair wordt belast in de garage. Onze garage heeft er naar gekeken (en FOK! stond daar open vanmorgen, dus hoi), en denkt ook nog even mee, maar het kan denk ik geen kwaad om de denkkracht van PTASC in te zetten. Mogelijke daders: waterpomp met kapotte schoepen, radiateur met te kleine capaciteit?
Iemand anders nog ideeën?
valt mee, ik heb mijn oude band ook opgerookt voor ik er een nieuwe op heb gelegdquote:
Ik krijg een beetje een deja vu'tjequote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Anne het volgende:
Voor d'n Draak:
http://rt.com/news/brazil-stadium-collapse-wc-396/
Sow, één keukentje inclusief interieur verklootviooldquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Alfisti het volgende:
SD ik zei nog zo: niet met je brommert in de keuken!![]()
Kan zijn dat het heel klein is en alleen bij hoge druk iets lekt. Het was bij een haarscheurtje in het plastic.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef Duvel het volgende:
Als er een lek zit, dan moet je toch kvs kwijtraken? Overigens is de thermostaat gecheckt, fans slaan goed aan, slurry weet ik niet, maar dan zou je toch ook mayo aan de binnenkant van je kvs-reservoir hebben? Remmen ga ik nog testen, maar was volgens mij goed. Het is een 1.4 benzine, 8v.
Gisteren de uitvaart gehad van m'n tante, waarna we bij mijn oom even zijn blijven praten.quote:
Maar waarom loopt ie dan heet?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan zijn dat het heel klein is en alleen bij hoge druk iets lekt. Het was bij een haarscheurtje in het plastic.
Mijn tijden zijn van 11 tot 23, waar heb je het over?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Bijna weer een werkdag die erop zit.
jij moet nog van veel jaren inhalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn tijden zijn van 11 tot 23, waar heb je het over?
7 dagen per week, de dagen dat ik niet thuis werk zijn meestal langerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jij moet nog van veel jaren inhalen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
jij moet nog van veel jaren inhalen.
Er zit genoeg kvs in, hij loopt warm met goed gevuld koelsysteem.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar waarom loopt ie dan heet?
En dan nog moet je KVS verlies merken. Je reservoir moet leegzijn voor de motor gaat oververhitten...
Weird. Waterpomp die het bij hogere temperaturen slecht doet? Slechte flow of brakke waterpomp lijken me de enige oorzaken die overblijven.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit genoeg kvs in, hij loopt warm met goed gevuld koelsysteem.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:40 schreef Anne het volgende:
Er staan wel vaker nummers in de hitlijsten waar je oorkanker van krijgt.
Mjah, moet maar; de wekker gaat om half 4quote:
Dit, als het nou eens Pink Floyd was.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat je iemand plezier doet met die kutmuziek, SDtje.
Iets enthousiaster mag wel hoor, slettebak. Tot zoquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Mjah, moet maar; de wekker gaat om half 4
Voor wie geïnteresseerd is in mijn mening over bovenstaand stuk herrie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
goeie sjit, psies lekkah.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Cupra sjonnies muziek [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik denk dat er meer factoren meespelen als alleen dat plukkie haar op je kin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef 2cv het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik probeer m'n baard een beetje te laten staan. Toch jammer dat het erg lang duurt voor ik er niet meer uit zie als een zwerver
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef densmee het volgende:
Volgende keer die foto graag in een spoiler, wie weet wat voot ongedierte er nog allemaal in dat haar zit
Beperk de mogelijkheid op een baan nog meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef 2cv het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik probeer m'n baard een beetje te laten staan. Toch jammer dat het erg lang duurt voor ik er niet meer uit zie als een zwerver
Hey ik heb een baard, en....quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beperk de mogelijkheid op een baan nog meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat ie naar de Blue Oyster? :xquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:02 schreef Alexxxxx het volgende:
eindelijk komt ie uit voor zn mannelijkheid
Hij heeft zijn horloge verkeerdomquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)-golf-137121325.html
Kijk, dat zijn de foto's.
ik denk dat ik niet wil weten wat dat is?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gaat ie naar de Blue Oyster? :x
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Correct, maar dit gaat hem ook niet verder helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel, de straatkrant verkopen is ook een baan![]()
Mijn opdrachtgevers hebben geen problemen met de mijne gelukkigquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Correct, maar dit gaat hem ook niet verder helpen
Alhoewel, de straatkrant verkopen is ook een baan
De oude generatie misschien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:23 schreef Paladijn het volgende:
seriously, wtf.
Ik dacht dat ik alles wel gezien had bij de GTA V release hier en dat Duitsers orderlijk waren
op de zaterdag voor sinterklaas boodschappen doen is ook niet HEEL handigquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:16 schreef Anne het volgende:
Zoals bekend heb ik een *$^!*-hekel aan boodschappen doen. En dan al helemaal als er zo'n zwarte piet jolig en grappig om je heen probeert te doen.
Ik heb 'm vermoord met mijn doodse blik. Sorry.
Ik doe elke zaterdag boodschappenquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de zaterdag voor sinterklaas boodschappen doen is ook niet HEEL handig
WAAROM!?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe elke zaterdag boodschappen.
op de terugweg van werk naar huis vond ik altijd wel een ideaal moment in vergelijkbare situaties.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dat anders doen? Op zondag is het helemaal een hel.
Dan is 9 van de 10 keer het brood op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op de terugweg van werk naar huis vond ik altijd wel een ideaal moment in vergelijkbare situaties.
Niemand legt spullen op mijn hoedenplank!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Bel ze van te voren of ze je brood voor je achteruit leggen, ze willen toch zo graag de klantvriendelijkste zijn? :3
Nou, dat het altijd op is kan toch niet. Iemand heeft het gekocht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef .Neovo. het volgende:
Hier is het brood altijd op, zowel in de appie, jumpo , Lidl en Aldi. Dan liggen er meestal alleen zakken met bruine bolletjes.
Onze Lidl heeft wel een bakkerij, en die broodjes zijn wel erg lekker.
Bejaarden om 8 uur 's ochtends, mandje van de rollator volgeladenquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat het altijd op is kan toch niet. Iemand heeft het gekocht.
edit: hierom dus: http://www.112actueel.nl/(...)web=link111000462924quote:Pr 1 Verk.Ong.Letsel (Beknel.: Ja)
Dan komt het er op neer dat ik te laat ben. Om 14:00 al..quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat het altijd op is kan toch niet. Iemand heeft het gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |