SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat we in Milaan kunnen winnen dan? Ik zie dat niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Puntje tegen barca en winnen in milaan is voldoende behalve als celtic 6 punten pakt.
dus als milan in glasgow wint en wij pakken een punt. Dan zijn we bij winst in Milaan door obv onderling resultaat.
Ik zie ons eerder winnen in Milaan dan dinsdag tegen Barcelona thuis.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk je dat we in Milaan kunnen winnen dan? Ik zie dat niet zo snel gebeuren
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zie ons eerder winnen in Milaan dan dinsdag tegen Barcelona thuis.
Kutinterlandsquote:Ajax weken zonder De Jong en Sigthorsson
De Boer baalt van interlands
Van het goede gevoel, waarmee Ajax na de zeges op Celtic (1-0) en NEC (0-3) de interlandperiode in ging, is helemaal niets over.
"Dat is wel weg, ja”, somberde Frank de Boer, die Kolbeinn Sigthorsson met een enkelblessure zag uitvallen bij IJsland-Kroatië en Siem de Jong tijdens Nederland-Colombia het veld zag verlaten met een hamstringkwetsuur. "Vandaag gaan ze door de scan, maar we weten nu al dat we ze in elk geval de komende weken zullen moeten missen”, aldus de Ajax-trainer.
En dus zit Ajax vlak voor de competitiethuiswedstrijd tegen Heracles Almelo en de cruciale Champions Leagueduels met FC Barcelona en AC Milan opeens dun in de spitsen. "En dat is een domper”, aldus de 112-voudig international, die evenwel niet bij de pakken neerzit.
"In eerste instantie zal Danny Hoesen starten”, zegt De Boer desgevraagd. "Maar ik weet dat Davy Klaassen die rol ook kan invullen. Ik heb hem tijdens oefenwedstrijden ook wel eens in de spits gehad. Bojan Krkic is eveneens een optie. Hij sluit volgende week volledig bij de groep aan. Heracles en FC Barcelona komen echter te vroeg.”
Ajax de CL.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Sowieso zijn oefeninterlands niks aan zo tussen drukke weken ivm met CL en competitie.Van play-offs kan ik het nog wel begrijpen.
Als jullie konden kiezen Nederland die het WK wint of Ajax de CL, wat zou je dan kiezen?
Ik denk dat Nederland het WK voor de meeste mensen op 1 zou staan omdat het nog nooit is gebeurd. Maar ik heb toch een bepaald gevoel dat ik het meest liefde heb voor Ajaxdus Ajax de CL zou mijn keuze zijn.
Deze vraag heb ik vaker gekregen de laatste tijdquote:Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Sowieso zijn oefeninterlands niks aan zo tussen drukke weken ivm met CL en competitie.Van play-offs kan ik het nog wel begrijpen.
Als jullie konden kiezen Nederland die het WK wint of Ajax de CL, wat zou je dan kiezen?
Ik denk dat Nederland het WK voor de meeste mensen op 1 zou staan omdat het nog nooit is gebeurd. Maar ik heb toch een bepaald gevoel dat ik het meest liefde heb voor Ajaxdus Ajax de CL zou mijn keuze zijn.
Laten we Siem of Kolbeinn geblesseerd in de spits zettenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:15 schreef Planga het volgende:
Wat lees ik nou op AS?
Hoesen basis zaterdag
Dan snap je het niet helemaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:27 schreef Planga het volgende:
Had Bojan of Visser verwacht, vandaar.
Je bedoelt als we verliezen van Barcelona? Want als Milan wint van Celtic dan hebben we met een punt tegen Barcelona ook nog alles in eigen hand.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Celtic - Milan gelijk zou juist ideaal zijn. Dat is de enige uitslag waarbij je het nog in eigen hand hebt. Bovendien moet Celtic dan sowieso nog een resultaat in Barcelona halen om Ajax uberhaupt voorbij te kunnen voor de strijd om de derde plaats.
Zonder twijfel, Ajax CLquote:Op donderdag 21 november 2013 08:02 schreef Spinosaurus het volgende:
Geen idee of hij daar vooruit is gegaan, maar als ik zijn laatste seizoen bij Twente zag is hij zeker welkomquote:Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Valentijn Driessen gaat Ajax op zeker proberen om John los te weken bij Benfica.
In ieder geval niet een speler die constant naar binnen trekt.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geen idee of hij daar vooruit is gegaan, maar als ik zijn laatste seizoen bij Twente zag is hij zeker welkom
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik vaker gekregen de laatste tijd
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Als Nederland het WK wint voelt dat enorm vet en de saamhorigheid die het met zich meebrengt door het hele land lijkt me fantastisch.
Aan de andere kant is de CL winnen voor Ajax natuurlijk geweldigHet zou laten zien dat Ajax weer bij de absolute top behoort, zoals dat altijd al was
Sja, er vallen er toch een aantal behoorlijk tegen waarvan heel veel verwacht werd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef Iwanius het volgende:
Het zit Ajax momenteel niet mee. Onnodige achterstand op de koplopers en spelers die het verschil normaliter kunnen maken zijn uitgeschakeld. Ik dacht dat De Boer aan het begin liet doorschemeren dat hij voor komend seizoen alle posities dubbel-driedubbel bezet had...![]()
Of was dat een wat ik nu noem een "Trijntje Oosterhuis uitspraak"= zo maar wat roepen maar er niets van menen = voorliegen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef Iwanius het volgende:
Het zit Ajax momenteel niet mee. Onnodige achterstand op de koplopers en spelers die het verschil normaliter kunnen maken zijn uitgeschakeld. Ik dacht dat De Boer aan het begin liet doorschemeren dat hij voor komend seizoen alle posities dubbel-driedubbel bezet had...![]()
Of was dat een wat ik nu noem een "Trijntje Oosterhuis uitspraak"= zo maar wat roepen maar er niets van menen = voorliegen.
Siem kan er volgens velen niks van net als Siggy dus die missen we dan toch niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Vaag bericht dat een vastgoedhandelaar Guidetti aan fnoord wil schenken. Mocht dat gebeuren dan gaan die ons toch ook wel voorbij dit jaar denk ik.
We hebben nu wel een heel erg zwakke selectie hoor.
Siggy kan er idd gewoon geen moer van, Siem was uit vorm. Das toch een verschil.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Siem kan er volgens velen niks van net als Siggy dus die missen we dan toch niet?
Duarte weer terug, Bojan bijna, gewoon uitzingen tot de winterstop en dan erop en erover.
Duarte heeft mij iig positief verrast, beter dan ik dacht, maar goed even afwachten hoe dat over een heel seizoen is.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Siggy kan er idd gewoon geen moer van, Siem was uit vorm. Das toch een verschil.
Maar er komt ook echt gewoon niemand bij met dit beleid. Duarte is natuurlijk best een leuke speler, maar die gaat nooit het verschil maken denk ik. Die kan gewoon leuk mee, een soort Schone.
Ja, hij was wel ok hoor, maar een speler van heracles zal Ajax natuurlijk niet zo 123 op sleeptouw nemen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duarte heeft mij iig positief verrast, beter dan ik dacht, maar goed even afwachten hoe dat over een heel seizoen is.
Als je zo gaat redeneren, gaat een kreupele jeugdspeler van Manchester City Feyenoord wel op sleeptouw nemen dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hij was wel ok hoor, maar een speler van heracles zal Ajax natuurlijk niet zo 123 op sleeptouw nemen.
Ze zijn daar echt wanhopigquote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, gaat een kreupele jeugdspeler van Manchester City Feyenoord wel op sleeptouw nemen dan?
Die heeft zich toch redelijk bewezen, natuurlijk moet je het altijd nog maar zien, maar hij is iig een enorme boost voor het moraal denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren, gaat een kreupele jeugdspeler van Manchester City Feyenoord wel op sleeptouw nemen dan?
Ben er niet echt bang voorquote:Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zich toch redelijk bewezen, natuurlijk moet je het altijd nog maar zien, maar hij is iig een enorme boost voor het moraal denk ik.
We zullen zien, hij was echt toen wel een enorme motivator, iemand die het team oppepte etc, iets dat bij Ajax totaal ontbreekt.quote:
Jij bent altijd zo lekker positief, ik denk dat dat allemaal wel meevalt, Eriksen was een grotere aderlating dan iedereen dacht, ze knokken zich aardig terug vind ik, als je dan bedenkt dat ze (bijna) nog geen wedstrijd over de hele selectie hebben kunnen beschikken zie ik het nog wel zitten qua kampioenschap.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, hij was echt toen wel een enorme motivator, iemand die het team oppepte etc, iets dat bij Ajax totaal ontbreekt.
Je moet gewoon uitgaan van 0 inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Leuke tt maar we mogen hopen op 1 puntje
Positief is voor clubs waar het sowieso nooit goed gaat. fnoord ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker positief, ik denk dat dat allemaal wel meevalt, Eriksen was een grotere aderlating dan iedereen dacht, ze knokken zich aardig terug vind ik, als je dan bedenkt dat ze (bijna) nog geen wedstrijd over de hele selectie hebben kunnen beschikken zie ik het nog wel zitten qua kampioenschap.
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Positief is voor clubs waar het sowieso nooit goed gaat. fnoord ofzo.
Nee, dat bedoel ik ook, ik vind het soms echt volkomen onder de maat, slechte passing en de afwerking is echt dramatisch.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]Het voetbal wat Ajax laat zien is wat mij betreft ook heel ver van het ideaalplaatje maar helaas is dat momenteel in de hele eredivisie zo, maar op dit niveau behoort Ajax nog steeds tot de favorieten.
Inderdaad moeilijk om een hele wedstrijd te genieten, de genietmomenten zijn sowieso te schaars.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook, ik vind het soms echt volkomen onder de maat, slechte passing en de afwerking is echt dramatisch.
Is de afwezigheid van Xavi, Alba, en Fabregas al zeker dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Planga het volgende:
Ook geen Dani Alves tegen Ajax. Bojan haalt Heracles en Barca zeker niet.
Valdez, Messi, Alves, Xavi, Piqué, Alba en Fabregas er niet bij.
alba wel en xavi volgens mij ookquote:Op donderdag 21 november 2013 12:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is de afwezigheid van Xavi, Alba, en Fabregas al zeker dan?
Ventje kan alleen maar tegenvallen. Veel te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heeft zich toch redelijk bewezen, natuurlijk moet je het altijd nog maar zien, maar hij is iig een enorme boost voor het moraal denk ik.
Dat zou al een droom zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Leuke tt maar we mogen hopen op 1 puntje
Geen idee wat daar voor staatquote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef Assassin92 het volgende:
Als De Jong zijn hamstring slechts verrekt heeft, staat ie toch binnenkort weer al op het veld?
Siggy is alleen maar beter natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, Messi doet dan niet mee maar Sig en Siem ook niet
Ligeon op rechts.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Siggy is alleen maar beter natuurlijk.
Zou ik een vreemde uitspraak doen? Schöne tegen Barca in de spits.
Dan nog een keer op doel dan heeft hij alle posities gehadquote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schöne op rechts en starten met Hoesen dan maar...quote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is nog geen CV geweest.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan nog een keer op doel dan heeft hij alle posities gehad
Mwa, dan heb ik liever wat Heatwave zegt Ligeon op rechts.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Schöne op rechts en starten met Hoesen dan maar...
Jep.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:29 schreef j0rdiiii het volgende:
John op rechts? Fischer, Andersen en Bojan heb je al voor links.
quote:De Boer: ‘John is nummer één op mijn verlanglijstje’
Ajax probeerde in het slot van de zomerse transferperiode een vleugelaanvaller aan te trekken. De club had in de periode ervoor afscheid genomen van Miralem Sulejmani en Derk Boerrigter, die naar Benfica en Celtic vertrokken. Ook Jody Lukoki was weggegaan, als huurling naar SC Cambuur. Ajax slaagde er niet meer in een extra flankspeler te halen, maar wil heel graag dat Ola John erbij komt.
Dat bevestigt hoofdtrainer Frank de Boer in gesprek met AT5. “Hij is nummer één op mijn verlanglijstje. Ik zou hem graag naar Amsterdam zien komen. We hebben momenteel niet de klassieke links- en rechtsbuiten”, geeft de Ajax-trainer aan. De 21-jarige John zit momenteel op een dood spoor bij Benfica, waar hij bezig is aan zijn tweede seizoen.
De aanvaller debuteerde drie jaar geleden bij FC Twente in het betaald voetbal en vertrok na twee sterke seizoenen naar Portugal, voor een transfersom van zo’n negen miljoen euro. Later onthulde John dat hij eigenlijk niet weg wilde uit Enschede, maar dat er druk werd uitgeoefend om de transfer toch door te laten gaan. In zijn eerste seizoen bij Benfica speelde John meer dan twintig wedstrijden, zonder te scoren. Dit seizoen bleef het bij vier invalbeurten. Als Ajax erin slaagt John te halen, zal dit waarschijnlijk op huurbasis zijn.
Een wedstrijd, bravo.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb die John dit jaar in Lissabon zien invallen in de wedstrijd tegen Nacional Madeira, maar ondanks onze aanmoedigingen wist hij er bijzonder weinig van te bakken. Begrijp wel dat hij daar op de bank zit. Hij had bij Twente een aardige voorzet, maar hij heeft zich nu ontwikkeld tot een blind paard.
Met een goede wedstrijd kun je tegenwoordig al een transfer of een plek in het nationaal elftal krijgen.quote:
0 randement ookquote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb die John dit jaar in Lissabon zien invallen in de wedstrijd tegen Nacional Madeira, maar ondanks onze aanmoedigingen wist hij er bijzonder weinig van te bakken. Begrijp wel dat hij daar op de bank zit. Hij had bij Twente een aardige voorzet, maar hij heeft zich nu ontwikkeld tot een blind paard.
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
Inmiddels alweer terug, zo oud is jouw nieuwsquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)Jong-uitwijzen.dhtmlquote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inmiddels alweer terug, zo oud is jouw nieuws.
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)Jong-uitwijzen.dhtml![]()
twitter:siemdejong twitterde op donderdag 21-11-2013 om 15:20:14Vandaag de mri gehad, een verrekking in de hamstring dus toch een paar weken eruit 😔 #blessure #Ajax reageer retweet
welke top 20?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar de directie gaat ons toch verrassen en we gaan financieel weer naar de top 20 toch.
Van Europa, aldus de tweets van een aandeelhouder zonder verstand en aan de LSD. Top 20 is een begroting van boven de 100 miljoen, dus niet omzet, maar begroting.quote:
Dat kan je wel vergetenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Europa, aldus de tweets van een aandeelhouder zonder verstand en aan de LSD. Top 20 is een begroting van boven de 100 miljoen, dus niet omzet, maar begroting.
Top 20? Gewoon allerbeste ooit van het hele universum toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar de directie gaat ons toch verrassen en we gaan financieel weer naar de top 20 toch.
Is meer dan eens gelukt, maar zit er niet meer inquote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Top 20? Gewoon allerbeste ooit van het hele universum toch?
Blij dat Van Gaal alle spelers van Twente met rust laat. Alhoewel, geen interlands, geen beker en geen Europees: je zou er bijna lui van worden.quote:
duh.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:15 schreef huffderobot het volgende:
Blij dat Van Gaal alle spelers van Twente met rust laat
Ik hoop het.quote:
Doyen groep misschien.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom hoop je op een huur van John? Ik heb veel liever dat ze hem kopen
Omdat het nog valt te bezien op welk niveau hij zit. 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen..quote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom hoop je op een huur van John? Ik heb veel liever dat ze hem kopen
Ja dat is altijd maar afwachten met elke aankoop natuurlijk. Zekerheidjes kopen we niet meer zo snelquote:Op donderdag 21 november 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het nog valt te bezien op welk niveau hij zit. 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen..
Overigens bedoel ik met een optie tot koop, voor de duidelijk.
Daarom.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is altijd maar afwachten met elke aankoop natuurlijk. Zekerheidjes kopen we niet meer zo snel
Dit lijkt me het handigst. Bojan had Ajax misschien voor dit seizoen ook graag willen kopen, maar nu niet meer zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het nog valt te bezien op welk niveau hij zit. 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen..
Overigens bedoel ik met een optie tot koop, voor de duidelijk.
Het is pas november, beetje vroeg om Bojan af te schrijven...we hebben nog 6 maanden seizoen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dit lijkt me het handigst. Bojan had Ajax misschien voor dit seizoen ook graag willen kopen, maar nu niet meer zo.
Meneer " ik heb 1 aandeel ajax" schreef in zn tweets dat er veel geld zal binnenkomen van nieuwe sponsor(en). Maarja , ik geloof er ook geen reet van.quote:
Zouden ze dat moeten hebben? Ik heb geen idee, volg de turkse competitie niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom heeft Ajax eigenlijk geen belangstelling voor Amrabat
Leuk spelertje en die wil schijnbaar weg uit Turkijequote:Op donderdag 21 november 2013 20:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Zouden ze dat moeten hebben? Ik heb geen idee, volg de turkse competitie niet.
Zijn salarisquote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom heeft Ajax eigenlijk geen belangstelling voor Amrabat
Aangezien al die spelers die het TH wil hebben uiteindelijk toch niet doorgaan. En op een huur zit ik niet te wachten eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nog de moeite nemen om daar verder wat zinvols over te zeggen of hou je het hier bij?
Dan maar dat het een mocro isquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal niet veel meer verdienen dan John
Jij zit daar niet op te wachten kennelijk ziet het TH huren wel zitten. Ajax wou Bojan toch hebben en die kwam ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aangezien al die spelers die het TH wil hebben uiteindelijk toch niet doorgaan. En op een huur zit ik niet te wachten eigenlijk.
Ik kan het hier niet mee oneens zijn. Hoe vaak zijn wel al niet lekker gemaakt met geruchten de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aangezien al die spelers die het TH wil hebben uiteindelijk toch niet doorgaan. En op een huur zit ik niet te wachten eigenlijk.
Voor een halfjaar huren heeft geen zin joh. Die paar potjes maken niet zo veel uit. Je moet er dan een optie tot koop in verwerven. En dat Bojan kwam was omdat hij sowieso naar Nederland wil, en de keuze voor Ajax dan makkelijk gemaakt is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zit daar niet op te wachten kennelijk ziet het TH huren wel zitten. Ajax wou Bojan toch hebben en die kwam ook
Denken dat Bojan per se naar Nederland wouquote:Op donderdag 21 november 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een halfjaar huren heeft geen zin joh. Die paar potjes maken niet zo veel uit. Je moet er dan een optie tot koop in verwerven. En dat Bojan kwam was omdat hij sowieso naar Nederland wil, en de keuze voor Ajax dan makkelijk gemaakt is.
Als hij niet naar Nederland wou had hij nu niet bij Ajax gespeeld, maar lekker bij een Real Betis ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denken dat Bojan per se naar Nederland wou![]()
![]()
![]()
![]()
Sja met deze vleugelspelers spelen heeft ook geen zin want dan kun je net zo goed met 9 man spelen iedere wedstrijd.
Hij is natuurlijk naar Ajax gehaald door de connecties niet omdat hij per se naar Nederland wou dat snap je zelf ook wel toch. Of denk je dat Bojan op een dinsdag ochtend wakker werd en dacht weet je wat ik ga lekker in Nederland voetballenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij niet naar Nederland wou had hij nu niet bij Ajax gespeeld, maar lekker bij een Real Betis ofzo.
Van mij mag er zeker wat bij op de vleugels, en John vind ik een goede speler. Maar ik heb liever dat ze hem kopen of in elk geval huren met optie tot koop.
Kan toch prima een combinatie van beide zijn?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij is natuurlijk naar Ajax gehaald door de connecties niet omdat hij per se naar Nederland wou dat snap je zelf ook wel toch. Of denk je dat Bojan op een dinsdag ochtend wakker werd en dacht weet je wat ik ga lekker in Nederland voetballen
Wees realistischquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Kan toch prima een combinatie van beide zijn?
Waarom zou Bojan niet in een kleine competitie willen spelen na zijn avonturen bij Roma en Milan? Natuurlijk spelen de contacten tussen Barca en Ajax een rol, maar dat betekent niet automatisch dat hij niet graag naar Ajax wilde.quote:
Kom op. Wie wil nou niet op zondagmiddag naar Waalwijk op een knollenveld spelen met temperaturen rond het vriespunt.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk naar Ajax gehaald door de connecties niet omdat hij per se naar Nederland wou dat snap je zelf ook wel toch. Of denk je dat Bojan op een dinsdag ochtend wakker werd en dacht weet je wat ik ga lekker in Nederland voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ajax speelt dit jaar 's avonds in Waalwijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op. Wie wil nou niet op zondagmiddag naar Waalwijk op een knollenveld spelen met temperaturen rond het vriespunt.
3 punten in mindering in de CL gok, we worden elk jaar al genaaid in de CL, dus nu vast zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik had begrepen dat de UE
F
A
gisteren met een straf zou komen voor Celtic - Ajax, maar ik heb niets gehoord. Klopt dit?
dat lijkt me wel heel sterkquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 punten in mindering in de CL gok, we worden elk jaar al genaaid in de CL, dus nu vast zo. .
Ik kijk nergens meer van op in de CLquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat lijkt me wel heel sterk
Andere tijdentwitter:ajaxmuseumNL twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:48:40Vandaag exact 18 jaar geleden won Ajax met 0-2 van Real Madrid. Jari Litmanen & Patrick Kluivert scoorden deze CL wedstrijd. #AJAX #CL reageer retweet
Ja en die tegengoal van auxxere was ook buitenspel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op in de CL.
2 goals afkeuren, 7-1, balotelli-pingel etc etc etc, dit zou best kunnen.
echt waar?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:15 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Blij dat Van Gaal alle spelers van Twente met rust laat. Alhoewel, geen interlands, geen beker en geen Europees: je zou er bijna lui van worden.![]()
En Ola John dus bovenaan de verlanglijst. Toch alweer twee seizoenen geleden dat hij een goal maakte, maar wie weet krijgt Frank hem aan de praat. Maar het zal wel huren worden?
Een stap terug qua salaris bedoelt hij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Ajax kan streep zetten door komst Ola John'
Waar Ajax-coach Frank de Boer donderdag aangaf dat hij Ola John maar wat graag naar Amsterdam zou zien komen, lijkt de oefenmeester een dag later een streep te kunnen zetten door de naam van de vleugelaanvaller van Benfica. De Portugese grootmacht lijkt namelijk niets te willen weten van een vertrek van John, zo meldt AD Sportwereld.
Wat betreft speelminuten in Lissabon houdt het momenteel niet over voor John. Desalniettemin wil Benfica de vleugelspeler behouden. Bovendien zou John de Eredivisie als een stap terug beschouwen. De Nederlander zou de voorkeur geven aan een overstap naar de Bundesliga of de Premier League.
Afgelopen zomer werd ook al bekend dat John als een welkome toevoeging beschouwd werd door de Amsterdamse club. Aangezien John dit seizoen pas in vier duels in actie kwam voor Benfica, schroomde Ajax niet om de interesse in de oud-speler van FC Twente kenbaar te maken. Nu de kans op de komst van John behoorlijk geslonken is, zal Ajax zich wellicht tot andere spelers wenden in de aankomende transferwindow.
Maar door de komst van John kan in ieder geval een streep. De Boer ziet zodoende dat zijn droomkandidaat niet naar de ArenA zal verkassen. ”Hij is nummer één op mijn verlanglijstje. We hebben momenteel niet de klassieke links- en rechtsbuiten. Ik zou hem graag naar Amsterdam zien komen", sprak De Boer eerder over John.
Bron
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 14:41:01De Uefa legt #Ajax opnieuw een boete op. Dit keer 20.000 euro vanwege het 'verstoren van de orde' tijdens Celtic-uit. reageer retweet
Oftewel, geweld is minder erg dan een 'geuzennaam' op een doekje zettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 14:41:01De Uefa legt #Ajax opnieuw een boete op. Dit keer 20.000 euro vanwege het 'verstoren van de orde' tijdens Celtic-uit. reageer retweet
Qua geweld schijnt het toch ook weer wat meer te zijn dan voorheen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:56 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Oftewel, geweld is minder erg dan een 'geuzennaam' op een doekje zetten
Maar komt nog ongeveer hetzelfde bedrag aan materiële schade bij trouwens.
Het viel best mee allemaal. Dus dan zal het wel kloppen, minder geweld, hogere boetequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua geweld schijnt het toch ook weer wat meer te zijn dan voorheen.
Vertel...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:46 schreef davyleiden het volgende:
John is niet nodig, genoeg vleugelspelers in de jeugd.
Laat ik voorop stellen dat we vorig jaar met Schöne op rechts kampioen zijn geworden en we dat laatste wedstrijden ook deden en dat niet slecht ging. Daarvoor Aissati als middenvelder die op de vleugel ging spelen wat ook het positiespel ten goede kwam.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vertel...
We hebben er zeg maar nu 1 nodig. We hebben niets aan 16 jarige de komende 1/2 jaar
Dat is waar maar ook John zou een risico zijn, kans op blessures bij iemand die bijna nooit speelt is een stuk hoger, het zal Cuenca wel worden denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vertel...
We hebben er zeg maar nu 1 nodig. We hebben niets aan 16 jarige de komende 1/2 jaar
De Sa en Sana ? materiaal voor RKC , moet je niet eens meetellenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat we vorig jaar met Schöne op rechts kampioen zijn geworden en we dat laatste wedstrijden ook deden en dat niet slecht ging. Daarvoor Aissati als middenvelder die op de vleugel ging spelen wat ook het positiespel ten goede kwam.
Bij Jong Ajax heb je De Sa(Nu doorgeschoven naar eerste) en Sana. Bij de A'tjes heb je vervolgens Acolatse, Becker, Menig, Kishna en El Ghazi. Het zou wanbeleid zijn om dan een vleugerspeler te kopen, die houdt de jeugd alleen tegen. En wie moet er dan op de bank, Fischer? Of Bojan? Nee niemand kopen. Oke huren zou nog kunnen, maar alsnog zie ik liever Fischer spelen wat eigen materiaal is dan een John die dan van Doyen groep/Benfica is. Met het materiaal wat Ajax heeft zit kampioenschap er gewoon in en moet Ajax eigenlijk ook gewoon nummer 1 worden. Over een paar jaar plukken we de vruchten uit de jeugd, tot dan een zo sterk mogelijk financiële basis op bouwen en geen domme aankopen doen.
En toch staan ze op de salarislijst. Met Ebecilio en Lukoki zijn we ook kampioen geworden. We hebben gewoon zoveel spelers in de selectie en Jong die op de vleugel kunnen. Geen aankopen doen dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Sa en Sana ? materiaal voor RKC , moet je niet eens meetellen
Liever kwantiteit dan kwaliteit want Ebecilio en Lukoki hebben ons kampioen gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En toch staan ze op de salarislijst. Met Ebecilio en Lukoki zijn we ook kampioen geworden. We hebben gewoon zoveel spelers in de selectie en Jong die op de vleugel kunnen. Geen aankopen doen dus.
Als er echt een buitenspeler beschikbaar was die het verschil zou kunnen maken vind ik dat het overwegen wel waard, ik denk alleen niet dat John dat is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En toch staan ze op de salarislijst. Met Ebecilio en Lukoki zijn we ook kampioen geworden. We hebben gewoon zoveel spelers in de selectie en Jong die op de vleugel kunnen. Geen aankopen doen dus.
Nee dat is niet waar, maar ze staan op de salarislijst dus moet je het er maar mee doen. Ajax hoeft helemaal geen top team te hebben, het top team wat Cruijff voor ogen heeft moet bestaan uit spelers van eigen opleiding. Wat we wel moeten worden is kampioen, en jammer genoeg kan dat ook met spelers als Lukoki en Ebecilio ja...quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liever kwantiteit dan kwaliteit want Ebecilio en Lukoki hebben ons kampioen gemaakt
Zegt wel veel over Nederland ja...quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, maar ze staan op de salarislijst dus moet je het er maar mee doen. Ajax hoeft helemaal geen top team te hebben, het top team wat Cruijff voor ogen heeft moet bestaan uit spelers van eigen opleiding. Wat we wel moeten worden is kampioen, en jammer genoeg kan dat ook met spelers als Lukoki en Ebecilio ja...
Ja in Ajax moet in Nederland het verschil maken, niet in Europa. Dat komt pas over een paar jaar. Dus vandaar dat ik geen aankopen wil zien totdat eindelijk de doorstroming van de jeugd echt perfect geregeld is. En die spelers uiteraard overalle basiskwaliteiten beschikken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegt wel veel over Nederland ja...
Eerst zien dan geloven met die jeugd als ze in het eerste staan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja in Ajax moet in Nederland het verschil maken, niet in Europa. Dat komt pas over een paar jaar. Dus vandaar dat ik geen aankopen wil zien totdat eindelijk de doorstroming van de jeugd echt perfect geregeld is. En die spelers uiteraard overalle basiskwaliteiten beschikken.
Hetzelfde geldt voor aankopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven met die jeugd als ze in het eerste staan.
Klopt , al moet je zo nu en dan een goede ervaren speler halen .quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor aankopen.
Het is de bedoeling dat de jeugd nu optimaal wordt opgeleid zodat de spelers die eruit voort vloeien ook bereid zijn om later wat terug te doen voor Ajax. Laten we hopen dat een Suarez over 5 jaar terug komt, Anita, of Vertonghen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt , al moet je zo nu en dan een goede ervaren speler halen .
Het nare is dat die jeugd na een uitstekend seizoen alweer weggekocht wordtquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:53 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de jeugd nu optimaal wordt opgeleid zodat de spelers die eruit voort vloeien ook bereid zijn om later wat terug te doen voor Ajax. Laten we hopen dat een Suarez over 5 jaar terug komt, Anita, of Vertonghen.
De jeugd die nu wordt opgeleid die mag zelf kiezen of ze een contract kiezen of dat ze voor hun eigen ontwikkeling bij Ajax blijven. Zie Nouri en Dekker die niet meteen een contract krijgen op hun 16e. Spelers als Cerny, Bazoer, Fischer hebben voor Ajax gekozen omdat ze daar aan spelen toe komen en dan zelf beter worden. Ajax zal deze spelers niet meteen laten wegroven, en zelf willen de spelers dat dus ook niet. Ajax wil alleen nog maar spelers met een goede mentaliteit, die in zichzelf willen investeren en niet meteen naar het geld happen. Dus spelers zullen langer blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het nare is dat die jeugd na een uitstekend seizoen alweer weggekocht wordt
Nee maar ik bedoel dat jongens als Vertonghen , Eriksen , Anita al weg zijn nadat ze hier ruim erbovenuit staken . Daar kan Ajax niet veel tegen doen omdat de Eredivisie een hele zwakke competitie is . en hoe groot moet z,on salarisplafond zijn dan ? het verschil is veels te groot met wat ze in het buitenland betalen . Het is niet meer als vroeger toen een Davids , de Boertjes of een Litmanen hier een seizoen of 5 bleven terwijl ze erboven uit stakenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De jeugd die nu wordt opgeleid die mag zelf kiezen of ze een contract kiezen of dat ze voor hun eigen ontwikkeling bij Ajax blijven. Zie Nouri en Dekker die niet meteen een contract krijgen op hun 16e. Spelers als Cerny, Bazoer, Fischer hebben voor Ajax gekozen omdat ze daar aan spelen toe komen en dan zelf beter worden. Ajax zal deze spelers niet meteen laten wegroven, en zelf willen de spelers dat dus ook niet. Ajax wil alleen nog maar spelers met een goede mentaliteit, die in zichzelf willen investeren en niet meteen naar het geld happen. Dus spelers zullen langer blijven.
Plus het eigen vermogen van Ajax groeit al 3 jaar gestaag, en dat zal ook komende jaren voortduren. Op een gegeven moment kan dan ook het salarisplafond voor de absolute toptalenten omhoog, waardoor ook de financiële prikkel om weg te gaan zal verdwijnen.
De eredivisie is op dit moment een zwakke competitie omdat alle topclubs een verandering in beleid hebben doorgevoerd waardoor ze niet elk jaar verlies lijden als ze de CL niet halen, maar gewoon zwarte cijfers/winst boeken als ze het ook niet halen. Zie Feyenoord die gewoon winst heeft geboekt zonder Europees te hebben gevoetbald. Leeftijd ligt gemiddeld stukken lager met jaren geleden. Het niveau in de eredivisie zal 100% zeker omhoog gaan, als het beleid wat er nu gevoerd wordt haar vruchten afwerpt (3-5 jaar). En dan moet je er niet gek van op kijken als we zo in 1 keer de Italiaanse en Franse competitie voorbij streven. Wij kunnen nooit tippen aan de salarissen die in het buitenland worden gegeven. We kunnen ons wel onderscheiden in spelers een zo goed mogelijk handvat te bieden om zichzelf te kunnen ontwikkelen. Daardoor willen spelers blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel dat jongens als Vertonghen , Eriksen , Anita al weg zijn nadat ze hier ruim erbovenuit staken . Daar kan Ajax niet veel tegen doen omdat de Eredivisie een hele zwakke competitie is . en hoe groot moet z,on salarisplafond zijn dan ? het verschil is veels te groot met wat ze in het buitenland betalen . Het is niet meer als vroeger toen een Davids , de Boertjes of een Litmanen hier een seizoen of 5 bleven terwijl ze erboven uit staken
We worden hierdoor gewoon een jeugdcompetitie .. Ik hoop maar dat spelers zich hier willen ontwikkelen want we gaan qua ranking heel diep vallen als dit zo doorgaatquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De eredivisie is op dit moment een zwakke competitie omdat alle topclubs een verandering in beleid hebben doorgevoerd waardoor ze niet elk jaar verlies lijden als ze de CL niet halen, maar gewoon zwarte cijfers/winst boeken als ze het ook niet halen. Zie Feyenoord die gewoon winst heeft geboekt zonder Europees te hebben gevoetbald. Leeftijd ligt gemiddeld stukken lager met jaren geleden. Het niveau in de eredivisie zal 100% zeker omhoog gaan, als het beleid wat er nu gevoerd wordt haar vruchten afwerpt (3-5 jaar). En dan moet je er niet gek van op kijken als we zo in 1 keer de Italiaanse en Franse competitie voorbij streven. Wij kunnen nooit tippen aan de salarissen die in het buitenland worden gegeven. We kunnen ons wel onderscheiden in spelers een zo goed mogelijk handvat te bieden om zichzelf te kunnen ontwikkelen. Daardoor willen spelers blijven.
Dat is wel heel optimistisch, Franse en Italiaanse competitie voorbij streven, lijkt me niet, het kan wel een stuk beter dan nu, maar slechter kan ook bijna niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De eredivisie is op dit moment een zwakke competitie omdat alle topclubs een verandering in beleid hebben doorgevoerd waardoor ze niet elk jaar verlies lijden als ze de CL niet halen, maar gewoon zwarte cijfers/winst boeken als ze het ook niet halen. Zie Feyenoord die gewoon winst heeft geboekt zonder Europees te hebben gevoetbald. Leeftijd ligt gemiddeld stukken lager met jaren geleden. Het niveau in de eredivisie zal 100% zeker omhoog gaan, als het beleid wat er nu gevoerd wordt haar vruchten afwerpt (3-5 jaar). En dan moet je er niet gek van op kijken als we zo in 1 keer de Italiaanse en Franse competitie voorbij streven. Wij kunnen nooit tippen aan de salarissen die in het buitenland worden gegeven. We kunnen ons wel onderscheiden in spelers een zo goed mogelijk handvat te bieden om zichzelf te kunnen ontwikkelen. Daardoor willen spelers blijven.
Andere regels, andere eigenaren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch, Franse en Italiaanse competitie voorbij streven, lijkt me niet, het kan wel een stuk beter dan nu, maar slechter kan ook bijna niet.
De komende 3 jaar wel ja, maar daarna zullen spelers langer bij hun club blijven omdat ondanks dat het jonge spelers zijn het niveau ook omhoog gaat door een betere opleiding.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We worden hierdoor gewoon een jeugdcompetitie .. Ik hoop maar dat spelers zich hier willen ontwikkelen want we gaan qua ranking heel diep vallen als dit zo doorgaat
Nee alleen Sparta volgens mijquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef handboek het volgende:
Wordt jong-ajax nog ergens uitgezonden? FOX doet weer eens niets..
Milan tikte ons helemaal scheel in de 2de helftquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:53 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De komende 3 jaar wel ja, maar daarna zullen spelers langer bij hun club blijven omdat ondanks dat het jonge spelers zijn het niveau ook omhoog gaat door een betere opleiding.
@ Tarado, Ik heb zowel PSV als Ajax tegen bijvoorbeeld Milan zien spelen. Milan stelde geen zak voor. Paar jaar terug Inter ook niet tegen Twente.
Leuk , mensen die zich vasthouden aan incidentele succesjesquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milan tikte ons helemaal scheel in de 2de helft
Wow 1 helft, wij tikten ze een hele wedstrijd scheel 3 jaar terug. Het niveau van Ajax zal echt omhoog gaan komende jaren, terwijl Milan nu steeds meer moet gaan bezuinigen vanwege de schulden. Net zoals andere Italiaanse ploegen, ook al komen er ook daar steeds meer rijke mannetjes aan het roer. Maar ondanks dat ze meestal de betere spelers hebben in tegenstelling tot Nederlandse ploegen blijven ze laf op counter spelen. Ben niet onder de indruk van die competitie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milan tikte ons helemaal scheel in de 2de helft
Hartstikke leuk dat we het goed deden die eerste helft maar toen Milan een beetje aanzette bleef er weinig van ons leuke spel over. Maar goed met een beetje geluk pak je daar 3 punten in plaats van 1quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk , mensen die zich vasthouden aan incidentele succesjes
Ja leuk de eerste helft rondspelen en bijna niets van een kans creeerenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hartstikke leuk dat we het goed deden die eerste helft maar toen Milan een beetje aanzette bleef er weinig van ons leuke spel over. Maar goed met een beetje geluk pak je daar 3 punten in plaats van 1
Frankie heeft goed positiespel gezien dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja leuk de eerste helft rondspelen en bijna niets van een kans creeeren
Tegen een middenmoter uit Italie ..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frankie heeft goed positiespel gezien dat weet ik zeker
Ergste is dat wij daar gewoon pakkie van krijgen in Milaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een middenmoter uit Italie ..
We zullen het zien. Alles op talentjes gooien is in ieder geval geen goed beleid imoquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:25 schreef davyleiden het volgende:
Lol, wacht maar tot het basisniveau omhoog gaat. Achja misschien kunnen we toch beter een team bij elkaar kopen, hopen dat ze wat toevoegen en dan lekker weer de schulden in gaan.
Dat is anders wel waar Ajax in het verleden successen mee heeft geboekt. Uiteraard ook met buitenlandse versterkingen, maar ook de scouting is en zal verder worden verbeterd. Nogmaals, de spelers zullen langer bij Ajax blijven naar mate het niveau toeneemt, en dat zal ook gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien. Alles op talentjes gooien is in ieder geval geen goed beleid imo
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Bovendien liepen er ook een ene Frank Rijkaard rond in 1995 natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat is anders wel waar Ajax in het verleden successen mee heeft geboekt. Uiteraard ook met buitenlandse versterkingen, maar ook de scouting is en zal verder worden verbeterd. Nogmaals, de spelers zullen langer bij Ajax blijven naar mate het niveau toeneemt, en dat zal ook gebeuren.
Zoals er over 5 jaar ook een Vertonghen kan lopen. Of een Anita. Of een Suarez.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Bovendien liepen er ook een ene Frank Rijkaard rond in 1995 natuurlijk
Die 3 halen bij lange na niet het niveau van Rijkaard. Die hobbelen mee bij de Europese subtopquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:32 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Zoals er over 5 jaar ook een Vertonghen kan lopen. Of een Anita. Of een Suarez.
Behaalde resultaten niet nee, maar speelwijze en opleiding wel. Als je de jeugd een beetje volgt weet je dat vooral in de onderbouw Ajax Barcelona-achtige lichtingen heeft.
In eerste instantie zou ik zeggen dat ik het er mee eens ben, echter ligt het er natuurlijk aan wanneer ze ook terug zouden komen, op welke leeftijd. Rijkaard was niet de bepalende factor, en dat zullen die 3 ook niet zijn als er 1 van hen zou terug keren. Wel brengen ze dan een hoop ervaring met zich mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 3 halen bij lange na niet het niveau van Rijkaard. Die hobbelen mee bij de Europese subtop
Rijkaard was niet bepalend... Blind dus ook niet , en de Boertjes ook niet... En wie heeft zonder ervaring een CL gewonnen ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef davyleiden het volgende:
[..]
In eerste instantie zou ik zeggen dat ik het er mee eens ben, echter ligt het er natuurlijk aan wanneer ze ook terug zouden komen, op welke leeftijd. Rijkaard was niet de bepalende factor, en dat zullen die 3 ook niet zijn als er 1 van hen zou terug keren. Wel brengen ze dan een hoop ervaring met zich mee.
En ook zonder ervaring kan je een CL winnen, daar ben ik van overtuigd. Zeker als Ajax spelers opleidt die weten hoe er volgens het Ajax spel wordt gespeeld en waardoor ze moeiteloos in het eerste gepast kunnen worden. Uiteraard is dit voor mensen die er geen weet van hebben te optimistisch, maar ik zelf vind het realistisch.
En dan meteen onze naam veranderen naar PSV!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:25 schreef davyleiden het volgende:
Lol, wacht maar tot het basisniveau omhoog gaat. Achja misschien kunnen we toch beter een team bij elkaar kopen, hopen dat ze wat toevoegen en dan lekker weer de schulden in gaan.
Wat maakt het uit welke as er stond? Alleen Rijkaard had ervaring in de CL. Ajax had 8 jaar GEEN CL/Europa cup1 gespeeld. Geen enkele speler uit dat team die ervaring had met dat niveau. Dus welke ervaring bedoel jij dan? Leeftijdservaring? Hebben we al met Poulsen. Bij het woord ervaring denk ik aan spelers die op het hoogste niveau hebben gespeeld, dat was ALLEEN Rijkaard.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh , en welke as stond er toen ?
Danny Blind was international net zoals de Boertjes . Maar goed vroeger had je ook geen bosman .quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke as er stond? Alleen Rijkaard had ervaring in de CL. Ajax had 8 jaar GEEN CL/Europa cup1 gespeeld. Geen enkele speler uit dat team die ervaring had met dat niveau. Dus welke ervaring bedoel jij dan? Leeftijdservaring? Hebben we al met Poulsen. Bij het woord ervaring denk ik aan spelers die op het hoogste niveau hebben gespeeld, dat was ALLEEN Rijkaard.
Veltman, Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Blind, Schöne, Poulsen, Sigthorsson zijn/waren ook internationals.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Danny Blind was international net zoals de Boertjes . Maar goed vroeger had je ook geen bosman .
En Rijkaard was wekelijks 1 van de uitblinkers in dat jaar
die echt WK en EK,s achter de rug hebben en overeind bleven in een topgeneratiequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Veltman, Cillessen, Van Rhijn, Boilesen, Blind, Schöne, Poulsen, Sigthorsson zijn/waren ook internationals.
Alleen Frank de Boer en Overmars hadden basisplaatsen daar. Rijkaard uiteraard ook, maar was geen jonkie meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die echt WK en EK,s achter de rug hebben en overeind bleven in een topgeneratie
De Boer was 25 . En Daley en Cillessen waren vroeger nooit basisspeler in dat NL elftalquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Alleen Frank de Boer en Overmars hadden basisplaatsen daar. Rijkaard uiteraard ook, maar was geen jonkie meer.
Hoe oud waren De Boer en Overmars toen?
Blind zal ook een basisplaats hebben volgend WK, Cillessen waarschijnlijk ook.
En een topgeneratie zullen we over 5 jaar ook hebben.
Blind ging zelfs agressief vooruit verdedigenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Schanulleke het volgende:
De rol van Rijkaard was natuurlijk enorm. Niet alleen binnen de lijnen, maar ook daarbuiten. Met die leeftijd en ervaring was hij een verlengstuk van van Gaal op het veld. Geen jonkie dat daar tegenin durfde te gaan. Kijk alleen al de momenten na de goal van Kluivert in de CL-finale. Iedereen lijp, maar Frank bleef scherp en trok ze erdoor.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef davyleiden het volgende:
Het gaat niet om vroeger, het gaat om nu. Ik ben er van overtuigd dat Ajax binnen 5 jaar weer terug kan keren bij de Europese top(minimaal achtste finales halen CL). En dit door het ingevoerde beleid.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef davyleiden het volgende:
Het gaat niet om vroeger, het gaat om nu. Ik ben er van overtuigd dat Ajax binnen 5 jaar weer terug kan keren bij de Europese top(minimaal achtste finales halen CL). En dit door het ingevoerde beleid.
Misschien maak ik dan toch nog een CL mee in de toekomst. <3quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef davyleiden het volgende:
Duitsland is inderdaad een gevaarlijke concurrent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Misschien maak ik dan toch nog een CL mee in de toekomst. <3
Maar ff serieus, terwijl Ajax zal stijgen qua niveau zullen clubs uit bijvoorbeeld Engeland, Duitsland en Spanje dat ook blijven doen. Duitse clubs hebben echt toptalenten en volgens mij amper schulden?
Nee, het gaat om terug te haken bij de Europese top.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat het hier nu over de CL winnen? Laten we eerst eens beginnen met overwinteren in de CL, dat is al knap genoeg tegenwoordig.
Eerst maar eens aanhaken bij de Europese subtop.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee, het gaat om terug te haken bij de Europese top.
Wat is Europese subtop volgens jou?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar eens aanhaken bij de Europese subtop.
Benfica, Atletico, Napoli, Leverkusen, Spurs.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:24 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wat is Europese subtop volgens jou?
Over 3 jaar zijn we daar overheenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica, Atletico, Napoli, Leverkusen, Spurs.
Nee joh. Door het Bosman arrest zal een Nederlandse club nooit meer structureel bij de Europese top horen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Over 3 jaar zijn we daar overheen
Want?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh. Door het Bosman arrest zal een Nederlandse club nooit meer structureel bij de Europese top horen.
Spelers hebben de macht en niet de clubs. Nederlandse competitie is qua uitdaging en qua financiën niet lucratief voor de goede spelers.quote:
En jij denkt niet dat Ajax financieel weer kan aanhaken en dat de Nederlandse competitie in niveau weer zal toenemen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Spelers hebben de macht en niet de clubs. Nederlandse competitie is qua uitdaging en qua financiën niet lucratief voor de goede spelers.
Niet in vergelijking met de topcompetities. Dat is een utopie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat Ajax financieel weer kan aanhaken en dat de Nederlandse competitie in niveau weer zal toenemen?
Kom op in de Jupiler liek spelen met spelers uit het eerste en talentvolle jeugd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Teams debuteren niet, spelers individueel wel.
Lekker boeien. Als er hiervan 1 of 2 spelers doorbreken dan is het prima gegaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom op in de Jupiler liek spelen met spelers uit het eerste en talentvolle jeugd.
Op deze manier heb je er echt niets te zoeken.
Je moet niet vergelijken qua competities, en je moet niet kijken naar inkomsten. Je moet de verliezen eerst af trekken van de inkomsten. Ajax heeft binnen 3 jaar een Eigen vermogen opgebouwd van 39 miljoen naar 72 miljoen, wat waarschijnlijk volgend jaar 90 miljoen is. Ga zo nog 5 jaar door en je zit op plusminus 150 miljoen. Financieel zal Ajax dus gewoon gezond zijn. Aan het Technisch Hart, RvC, directie de keuze om dat te investeren in hoge salarissen, of een juist nog betere opleiding. Vooral dat laatste zal het geval zijn, waardoor jonge spelers ook naar Ajax willen komen en blijven. Want bij Ajax wordt je beter en speel je ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet in vergelijking met de topcompetities. Dat is een utopie.
Lobotka en Bazoer, doei! Oh ik vergeet ff Tete. En misschien Van der Hart.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker boeien. Als er hiervan 1 of 2 spelers doorbreken dan is het prima gegaan.
Ja leuk dat je jonge spelers kan halen maar die gaan hier dus echt nooit 4 a 5 jaar allemaal blijven in Ajax 1. Waardoor je dus nooit een team kan bouwen op voldoende niveau om aan te haken aan de Europese top. Nederland (en dus ook Ajax) zijn gewoon opleidingsinstituten waarna de beste spelers jaarlijks afvloeien naar de grotere competities. Dat gaat echt niet veranderen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je moet niet vergelijken qua competities, en je moet niet kijken naar inkomsten. Je moet de verliezen eerst af trekken van de inkomsten. Ajax heeft binnen 3 jaar een Eigen vermogen opgebouwd van 39 miljoen naar 72 miljoen, wat waarschijnlijk volgend jaar 90 miljoen is. Ga zo nog 5 jaar door en je zit op plusminus 150 miljoen. Financieel zal Ajax dus gewoon gezond zijn. Aan het Technisch Hart, RvC, directie de keuze om dat te investeren in hoge salarissen, of een juist nog betere opleiding. Vooral dat laatste zal het geval zijn, waardoor jonge spelers ook naar Ajax willen komen en blijven. Want bij Ajax wordt je beter en speel je ook.
Je hoeft mij niet te vertellen wie er kans hebben om door te gaan breken hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:43 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Lobotka en Bazoer, doei! Oh ik vergeet ff Tete. En misschien Van der Hart.
Bedoelde die anderquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen wie er kans hebben om door te gaan breken hoor.
Voorlopig niet nee, maar waarom zou dat niet kunnen veranderen? Ajax boekt nu elke dag winst, wat moeten ze anders doen met het geld? Op de bank laten zitten? Ik zeg: Geef die toptalenten een langer contract tegen een hoger salaris. En nee tuurlijk als barcelona aanklopt, maar tot nu toe zijn onze spelers naar clubs gegaan als: Tottenham, Liverpool, Newcastle. Over 5 jaar moet Ajax gewoon sportief daar over heen zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk dat je jonge spelers kan halen maar die gaan hier dus echt nooit 4 a 5 jaar allemaal blijven in Ajax 1. Waardoor je dus nooit een team kan bouwen op voldoende niveau om aan te haken aan de Europese top. Nederland (en dus ook Ajax) zijn gewoon opleidingsinstituten waarna de beste spelers jaarlijks afvloeien naar de grotere competities. Dat gaat echt niet veranderen.
die clubs die je noemt spelen ook in een betere/bekendere competitie, dat speelt ook meequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee, maar waarom zou dat niet kunnen veranderen? Ajax boekt nu elke dag winst, wat moeten ze anders doen met het geld? Op de bank laten zitten? Ik zeg: Geef die toptalenten een langer contract tegen een hoger salaris. En nee tuurlijk als barcelona aanklopt, maar tot nu toe zijn onze spelers naar clubs gegaan als: Tottenham, Liverpool, Newcastle. Over 5 jaar moet Ajax gewoon sportief daar over heen zijn.
Volg jij de jeugd of kijk jij alleen naar het eerste? Zinloze opmerking. Lees eerst het jaarverslag eens door.quote:
Marc Netto zijn hobby is geld sparenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee, maar waarom zou dat niet kunnen veranderen? Ajax boekt nu elke dag winst, wat moeten ze anders doen met het geld? Op de bank laten zitten? Ik zeg: Geef die toptalenten een langer contract tegen een hoger salaris. En nee tuurlijk als barcelona aanklopt, maar tot nu toe zijn onze spelers naar clubs gegaan als: Tottenham, Liverpool, Newcastle. Over 5 jaar moet Ajax gewoon sportief daar over heen zijn.
Maar zelfs al is Ajax sportief op hetzelfde niveau als de genoemde clubs, dan nog kan je je spelers echt niet behouden hoor. Het gouden Ajax van mid jaren 90 daar gingen Finidi en Seedorf ook gewoon naar middenmoters in een betere league. Meer aantrekkingskracht en dat is het nadeel dat Ajax in de Eredivisie speelt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
je hoeft niet iedereen hier de les te gaan lezen, ik volg de jeugd maar wat je zegt is nergens op gebaseerd, als we de komende jaren geen kampioen worden wordt er ook niet zoveel winst gedraaitquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Volg jij de jeugd of kijk jij alleen naar het eerste? Zinloze opmerking. Lees eerst het jaarverslag eens door.
PSV is ook bezig met een technisch hart aan te stellen, halen nu jonge talentvolle spelers uit het buitenland, is mee bezig met de opleiding. PSV zal ook omhoog gaan. Feyenoord ook wanneer het uit te schulden is. Ajax en Feyenoord kunnen nu zonder Europees voetbal winst boeken. PSV binnenkort ook. Vanaf dan alles op de opleiding gooien en het niveau van de hele Nederlandse competitie gaat omhoog. Ja ik geloof er in.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
die clubs die je noemt spelen ook in een betere/bekendere competitie, dat speelt ook mee
davyleiden gaat er van uit dat alles mee gaat zitten. Hij schetst alleen een positief scenario. Beetje onzinnig wat mij betreft maar een mens mag dromen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hoeft niet iedereen hier de les te gaan lezen, ik volg de jeugd maar wat je zegt is nergens op gebaseerd, als we de komende jaren geen kampioen worden wordt er ook niet zoveel winst gedraait
Kan je mij de talenten daarvan opnoemen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hoeft niet iedereen hier de les te gaan lezen, ik volg de jeugd maar wat je zegt is nergens op gebaseerd, als we de komende jaren geen kampioen worden wordt er ook niet zoveel winst gedraait
Ah, het spelletje wie de meeste talenten kentquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Kan je mij de talenten daarvan opnoemen?
Dat kwam door het Bosman Arrest. Die hadden daardoor geen contract meer. Fischer ligt tot 2017 vast, klopt er nu een club aan kan Ajax 40 miljoen vragen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar zelfs al is Ajax sportief op hetzelfde niveau als de genoemde clubs, dan nog kan je je spelers echt niet behouden hoor. Het gouden Ajax van mid jaren 90 daar gingen Finidi en Seedorf ook gewoon naar middenmoters in een betere league. Meer aantrekkingskracht en dat is het nadeel dat Ajax in de Eredivisie speelt.
ja dat kan ik, als je hier wat langer zou meelopen zou je ook wel weten dat dit soort dingen aan mij te vragen nogal onzinnig isquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Kan je mij de talenten daarvan opnoemen?
Karel Aalbers is backquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat kwam door het Bosman Arrest. Die hadden daardoor geen contract meer. Fischer ligt tot 2017 vast, klopt er nu een club aan kan Ajax 40 miljoen vragen.
Nah, ik wil gewoon weten wat hij kent. Ik wil daarmee aantonen dat vanaf nu in elke lichting talentvolle spelers zitten in tegenstelling tot jaren daarvoor en die zullen zich ook moeiteloos in passen bij het eerste.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, het spelletje wie de meeste talenten kent. Ik pas.
Ja leuk, volgens mij heb ik het in mijn eerste post op je dat juist het Bosman arrest de kleine competities heeft genaaid. En Ajax kan wel 40 miljoen vragen maar als een topclub komt met een bod van 20 miljoen in 2015 dan heb je best kans dat hij gewoon weg is. En het gaat Ajax sowieso niet lukken om zijn contract nog een keer te verlengen. Maar goed, de Fischer in deze vorm is niet eens 3 dubbeltjes waard.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat kwam door het Bosman Arrest. Die hadden daardoor geen contract meer. Fischer ligt tot 2017 vast, klopt er nu een club aan kan Ajax 40 miljoen vragen.
Cruijff zou het met mij eens zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
davy post voor het eerst mee en doet alsof hij meer weet dan johan cruijff zelf
vermoeiend
Misschien is ajax.netwerk.to een beter forum voor je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon weten wat hij kent. Ik wil daarmee aantonen dat vanaf nu in elke lichting talentvolle spelers zitten in tegenstelling tot jaren daarvoor en die zullen zich ook moeiteloos in passen bij het eerste.
Ajaxshowtime is ook een goeiequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Misschien is ajax.netwerk.to een beter forum voor je.
Lijkt mij prima. Ik ben niet snel mensen beu maar ik vind het nu al een debiel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajaxshowtime is ook een goeie
Luchtfietsertje . Of het is Sjaak Swartquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lijkt mij prima. Ik ben niet snel mensen beu maar ik vind het nu al een debiel.
Ja, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren hoeft Ajax Fischer niet te verkopen om net zwarte cijfers te behalen, maar boeken ze dan over een heel jaar meteen 20 miljoen winst. De kosten zijn zo drastisch verlaagd dat Ajax zich financieel gewoon steeds verder kan opbouwen. Waardoor later spelers langer behouden kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk, volgens mij heb ik het in mijn eerste post op je dat juist het Bosman arrest de kleine competities heeft genaaid. En Ajax kan wel 40 miljoen vragen maar als een topclub komt met een bod van 20 miljoen in 2015 dan heb je best kans dat hij gewoon weg is. En het gaat Ajax sowieso niet lukken om zijn contract nog een keer te verlengen. Maar goed, de Fischer in deze vorm is niet eens 3 dubbeltjes waard.
zit ik al opquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Misschien is ajax.netwerk.to een beter forum voor je.
Nee, want je hebt ook nog te maken met de wensen van de speler zelf en de zaakwaarnemers. Ik kom wel terug wanneer je wakker bent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren hoeft Ajax Fischer niet te verkopen om net zwarte cijfers te behalen, maar boeken ze dan over een heel jaar meteen 20 miljoen winst. De kosten zijn zo drastisch verlaagd dat Ajax zich financieel gewoon steeds verder kan opbouwen. Waardoor later spelers langer behouden kunnen worden.
Dat verklaart alles. Was daar maar gebleven.quote:
Wat ik hier al eerder zei: Ajax wil alleen nog maar spelers met een topsport mentaliteit. Vandaar dat ze niet meteen met contracten strooien wanneer een speler 16 is geworden. Wil je blijven dan blijf je, en wil je weg dan ga je weg. Fischer kiest voor Ajax vanwege ontwikkeling. Daarom moet Ajax er voor blijven zorgen dat die middelen om Fischer die ontwikkeling te laten doormaken er zijn, individuele trainers, opleidingstechnieken, etc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, want je hebt ook nog te maken met de wensen van de speler zelf en de zaakwaarnemers. Ik kom wel terug wanneer je wakker bent.
Daar is meer op te vinden dan hier, alle transfers zijn daar meestal al een maand van te voren bekend, evenals de nieuwe hoofdsponsor. Hier moet je blijkbaar niet zijn voor inside info.quote:
In theorie klinkt dit allemaal heel leuk, de praktijk is nou eenmaal anders in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wat ik hier al eerder zei: Ajax wil alleen nog maar spelers met een topsport mentaliteit. Vandaar dat ze niet meteen met contracten strooien wanneer een speler 16 is geworden. Wil je blijven dan blijf je, en wil je weg dan ga je weg. Fischer kiest voor Ajax vanwege ontwikkeling. Daarom moet Ajax er voor blijven zorgen dat die middelen om Fischer die ontwikkeling te laten doormaken er zijn, individuele trainers, opleidingstechnieken, etc.
de transfers van zowel john als elia waren daar al weken bekend inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daar is meer op te vinden dan hier, alle transfers zijn daar meestal al een maand van te voren bekend, evenals de nieuwe hoofdsponsor. Hier moet je blijkbaar niet zijn voor inside info.
Toch hebben Cerny, Bazoer, Andersen, Fischer bewust voor Ajax gekozen terwijl ze overal heen konden. Hadden ze echt voor geld gekozen waren ze dus nooit gekomen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In theorie klinkt dit allemaal heel leuk, de praktijk is nou eenmaal anders in de voetbalwereld.
Dat Ajax met ze in gesprek was inderdaad. En daarop baseren ze dan dat er hopelijk een transfer zou komen, dat is helaas niet gebeurd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
de transfers van zowel john als elia waren daar al weken bekend inderdaad
Ja leuk. Maar het is maar de vraag hoe ze voor de keuze staan op hun 21e. Verlengen bij Ajax of vertrekken naar een topcompetitie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Toch hebben Cerny, Bazoer, Andersen, Fischer bewust voor Ajax gekozen terwijl ze overal heen konden. Hadden ze echt voor geld gekozen waren ze dus nooit gekomen.
dat soort nieuws wordt hier ook wel gepostquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Dat Ajax met ze in gesprek was inderdaad. En daarop baseren ze dan dat er hopelijk een transfer zou komen, dat is helaas niet gebeurd.
Cerny was toch kinderhandel ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Toch hebben Cerny, Bazoer, Andersen, Fischer bewust voor Ajax gekozen terwijl ze overal heen konden. Hadden ze echt voor geld gekozen waren ze dus nooit gekomen.
MAHER HEEFT EEN VOORCONTRACT MET AJAXquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef davyleiden het volgende:
[..]
De posters misschien, maar de nieuwsartikelen echt niet.
Ik vrees dat de eerste komende 3 jaar er een paar snel weggaan ja, maar dan wel voor top bedragen. Daarna heeft Ajax haar vermogen zodanig opgebouwd dat in de toekomst zo'n speler ook met een financiële prikkel behouden kan worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar het is maar de vraag hoe ze voor de keuze staan op hun 21e. Verlengen bij Ajax of vertrekken naar een topcompetitie.
Want?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cerny was toch kinderhandel ?
Sam van Raalte is inderdaad wel een gigantische mongool. Nu ook weer met dat Huwawei gerucht. Ja 1+1=2, daar hoef je geen goed ingevoerde bronnen voor te hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAHER HEEFT EEN VOORCONTRACT MET AJAX
MAHER DICHTBIJ EEN TRANSFER NAAR AJAX
Sam van Raalte.
Een financiële prikkel alleen is niet genoeg. Spelers hebben eenmaal de eredivisie na een paar jaartjes wel gezien. Als Eriksen 3 miljoen per jaar had gekregen dan was hij echt niet gebleven hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik vrees dat de eerste komende 3 jaar er een paar snel weggaan ja, maar dan wel voor top bedragen. Daarna heeft Ajax haar vermogen zodanig opgebouwd dat in de toekomst zo'n speler ook met een financiële prikkel behouden kan worden.
Was z,on Oud-International van Tsjechie en die had een hele stal met dat soort spelertjes om te verhandelenquote:
Alles wat ook maar een beetje tegen Ajax is en ze staan al te schuimbekken en te dringen om te zeggen dat niemand er verstand van heeftquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sam van Raalte.
Sam van Raalte zuigt dat soort dingen niet uit zijn duim. Hij had gewoon een anonieme bron. Sam van Raalte gaat ook altijd de zaakwaarnemers van spelers na, en is altijd de eerste die weet of Ajax echt interesse heeft getoond in een bepaalde speler. Zo ook bij die Oostenrijker van vandaag.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sam van Raalte.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sam van Raalte is inderdaad wel een gigantische mongool. Nu ook weer met dat Huwawei gerucht. Ja 1+1=2, daar hoef je geen goed ingevoerde bronnen voor te hebben.
Dat was dus allang bekend op ajax.netwerk, al voor alle posts van de telegraafquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sam van Raalte is inderdaad wel een gigantische mongool. Nu ook weer met dat Huwawei gerucht. Ja 1+1=2, daar hoef je geen goed ingevoerde bronnen voor te hebben.
Ik heb een anonieme bron die zegt dat de wereld niet plat is maar rond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Sam van Raalte zuigt dat soort dingen niet uit zijn duim. Hij had gewoon een anonieme bron.
Zoals ik al zei, het niveau van de eredivisie zal als gevolg van nieuw beleid van de andere clubs omhoog gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een financiële prikkel alleen is niet genoeg. Spelers hebben eenmaal de eredivisie na een paar jaartjes wel gezien. Als Eriksen 3 miljoen per jaar had gekregen dan was hij echt niet gebleven hoor.
Zozo, visionairs daar hoor. Ik ben wel klaar met de discussie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat was dus allang bekend op ajax.netwerk, al voor alle posts van de telegraaf
No way.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was z,on Oud-International van Tsjechie en die had een hele stal met dat soort spelertjes om te verhandelen
Alle jeugdtransfers zijn er ook altijd lang van tevoren bekend;) Die lui gaan tenminste echt naar de toekomst. Geloof hun eerder dan nieuwtjes op soccernews ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zozo, visionairs daar hoor. Ik ben wel klaar met de discussie.
Valt wel mee, en met ons joodse imago zal dat sowieso niet gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liever een Sjeik , die hebben veel meer
Een rijke jaud danquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee, en met ons joodse imago zal dat sowieso niet gebeuren.
Ajax heeft Cerny al jaren op stage.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knipping en van Duren zijn natuurlijk niet de eerste de beste he
Hangt ervan af wat je ermee doet . (dus niet oppotten)quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon een chinees. 60 miljoen per jaar is al voldoende
.
Denk je dat er geen idee achter dat oppotten zit?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je ermee doet . (dus niet oppotten)
hoho hij is van ajax.netwerk.to !!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat davyleiden nog jonger is dan Stijn. Of hij is vreselijk naïef.
Maar hij kwam hier dankzij een Tsjech die in het handelen van kinderen zit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ajax heeft Cerny al jaren op stage.
60 miljoen extra per jaar op de begroting, gewoon 50 miljoen extra uitgeven aan loon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je ermee doet . (dus niet oppotten)
Nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Denk je dat er geen idee achter dat oppotten zit?
Oh jawel , maar eens moet dat ophouden . En niet uitgeven aan Mikey vd Hoornquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Denk je dat er geen idee achter dat oppotten zit?
Zo'n aankoop past inderdaad niet in de huidige filosofie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh jawel , maar eens moet dat ophouden . En niet uitgeven aan Mikey vd Hoorn
Welke spelers?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Als ze dit seizoen wat.. paar goede spelers hadden gehaald van 12 miljoen in totaal waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden.
Tsjah, daar hebben we scouting voor, een van de duurste van europa toch.quote:
De aankopen van Ajax onder Frank de Boer zijn sowieso over de gehele linie matig te noemen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Zo'n aankoop past inderdaad niet in de huidige filosofie.
Frank Verlaat was ook zoiets . Kan alleen maar spelen in een counterploegquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Zo'n aankoop past inderdaad niet in de huidige filosofie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |