iig geen voetbal... dat vind ik meer iets voor studio sport of holland sportquote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef tong80 het volgende:
Eén van de beste voetballers ooit wordt geëerd. En toch zeiken.
Wat willen jullie zien ? Dikke negerinnen als achtergrondzangeres ?
Die man was ook een gigantische paardenlul. Hij vond het bijna jammer dat hij Neil Young moest benoemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
DTDD en NY item waren een beetje te doen, maar wat een flopshow.
dat welquote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die man was ook een gigantische paardenlul. Hij vond het bijna jammer dat hij Neil Young moest benoemen.
Ja gedichten in Studio Voetbal ipv NEC-NAC.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iig geen voetbal... dat vind ik meer iets voor studio sport of holland sport
Qua stem is het wel net Nicoquote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het had erger gekund: Nico had ook een gedicht voor kunnen dragen.
Goed lichaam. Dat welquote:
Bonnie st. Claire ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het had erger gekund: Nico had ook een gedicht voor kunnen dragen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit item in een notendop/
[ afbeelding ]
De dweil van Dieuwke.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Welke autist heeft dit item verzonnen en goedgekeurd ?
[ afbeelding ]
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 20-11-2013 om 20:13:55Cristiano Ronaldo won dit jaar geen enkele prijs. Ik meld het maar even. #dwdd reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 20-11-2013 om 20:13:55Cristiano Ronaldo won dit jaar geen enkele prijs. Ik meld het maar even. #dwdd reageer retweet
Diederik Smitquote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Van der Vaart is een kampert.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:13 schreef captain_fantasy het volgende:
De Nieuwe Remco Campert komt uit Volendam.
balon d'or says no.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
CR7 is natuurlijk wel 3 klassen beter dan die kut Messi.
twitter:hanslaroes twitterde op woensdag 20-11-2013 om 20:13:50Bij #dwdd -redactie zegt vml niemand ooit: 'moeten we dit wel doen?' reageer retweet
Wel gelachen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef waxmask het volgende:
Helpt Pietertje voortaan bij Lucky? aangezien die ook geen punchline meer hebben....
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Grappig steeds die Ronaldo foto's en filmpjes in dit topic. Nog nooit gezien.
Ronaldo
Mooi eerbetoon.
Maar was dat omdat het ECHT grappig was of dat het voorborduurde op de WEL grappige Willie Chronicles?quote:
Randdebiel.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo
Mooi eerbetoon.
Vond ik ook. Jammer van spaanse gitaarmuziek.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo
Mooi eerbetoon.
idd, typisch dat die nieuwkerk roept dat "we" ronaldo de beste vinden terwijl de echte beste vandaag de gouden schoen ontving.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef chufi het volgende:
DWDD zonder een woord over Messi die vandaag zn 3e gouden schoen ontvangt ... Was dit
Die wint alleen maar omdat hij zogenaamd sympathiek isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
idd, typisch dat die nieuwkerk roept dat "we" ronaldo de beste vinden terwijl de echte beste vandaag de gouden schoen ontving.
Je hoeft je niet steeds voor te stellen.quote:
Messi is niks zonder zijn Barca medespelers, bij Argentinië bakt hij er helemaal niks van.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die wint alleen maar omdat hij zogenaamd sympathiek isIk wil Messi wel eens in Engeland zien spelen, maar dat durft hij toch niet.
Ging over doelpunten in één jaar. Is heel iets anders. Ruud Geels werd nooit voetballer van het jaar. Google eens op zijn naam.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
idd, typisch dat die nieuwkerk roept dat "we" ronaldo de beste vinden terwijl de echte beste vandaag de gouden schoen ontving.
Nee.....Joop Braakhekke dan ?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
bij Argentinië bakt hij er helemaal niks van.
Dat zeg ik niet... Maar jaar en dag was het in Nederland alleen maar MEssi zus en Messi dit of datquote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hij wint de gouden schoen (topscorer van spanje) omdat hij sympathiek is? Andere teams laten hem scoren omdat hij zo sympathiek is?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die wint alleen maar omdat hij zogenaamd sympathiek isIk wil Messi wel eens in Engeland zien spelen, maar dat durft hij toch niet.
Want wat heb je aan de meeste doelpunten in 1 jaar? Win je daar iets mee?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging over doelpunten in één jaar. Is heel iets anders. Ruud Geels werd nooit voetballer van het jaar. Google eens op zijn naam.
Ja, typisch toch dat Ronaldo nu opeens als beter dan Messi wordt gezien door nieuwkerk terwijl Barça de competitie heeft gewonnen en Messi topscorer is geworden, en ook dit seizoen Barça weer gewoon bovenaan staat.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Maar jaar en dag was het in Nederland alleen maar MEssi zus en Messi dit of dat![]()
![]()
... Nu opeens dat Messi minder presteert ... zien ze Ronaldo wel staan...
BTW: DIe gouden schoen is niet voor het beste... maar voor het meeste doelpunten ...
Ja leuk, ik had het over die gouden ballen van hem.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Hij wint de gouden schoen (topscorer van spanje) omdat hij sympathiek is? Andere teams laten hem scoren omdat hij zo sympathiek is?Jij hebt echt geen verstand van voetbal.
Veroordeel ik iemand ? Messi staat in mijn top-10 allertijden Ronaldo is op weg. Twee geweldenaars. Begrijpt dan ook niet dat er twee kampen moeten zijn en dat Ronaldo niet op zijn prestaties wordt beoordeeld.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Want wat heb je aan de meeste doelpunten in 1 jaar? Win je daar iets mee?
Messi topscorer 2012/2013, en Barça staat ook in seizoen 2013/2014 gewoon bovenaan.
Gullit werd europees voetballer van het jaar in 1987 toen ie in Nederland speelde het jaar voordat ze de EC-1 wonnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja, typisch toch dat Ronaldo nu opeens als beter dan Messi wordt gezien door nieuwkerk terwijl Barça de competitie heeft gewonnen en Messi topscorer is geworden, en ook dit seizoen Barça weer gewoon bovenaan staat.
Ja leuk, waarom quote je dan mijn post over de gouden schoen?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, ik had het over die gouden ballen van hem.
twitter:Heimerik twitterde op woensdag 20-11-2013 om 20:18:53Komt er ooit een marathon uitzending Lucky tv? Zaterdagnacht oid. Idee? #dwdd reageer retweet
Niet zo negatief. Hij zong het gewoon schitterend.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe kan een Charly luske fans hebben
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:51 schreef Specularium het volgende:
Als ik het zou weten zou ik het niet eens gaan zeggen.
Ja, ik vond het jammer dat ik gisteren tijdens de uitzending weg moest, maar weer niet zo jammer dat ik het terug ga kijken.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand hoe die gitarist heet die gisteren speelde bij dat item over Ronaldo?
Ik weet hetquote:Op donderdag 21 november 2013 10:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand hoe die gitarist heet die gisteren speelde bij dat item over Ronaldo?
quote:- Cécile Narinx en Arno Kantelberg bundelden hun kritische stijlcolumns uit de Volkskrant tot een heus 'Smaakboek'.
- De Dijk is terug na een jaar sabbatical en gaat op tournee met strijkorkest Amsterdam Sinfonietta: een kruisbestuiving tussen soulvolle bluesrock en klassiek. Vanavond een voorproefje met 'Bloedend Hart'.
Muziek is er van Delouise, tafeldame is Halina Reijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]Niet zij weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al wel een aangepaste TV?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Potverdikkeme! Heb ik sneller internet ben ik nog niet de 1e.
Heb je het 100 MBit pakket?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Potverdikkeme! Heb ik sneller internet ben ik nog niet de 1e.
Ik heb 25 MBit, maar krijg gratis 100 MBit, waarschijnlijk omdat glasvezel hier nogal concurreert.quote:
En dan drinkt ze nog niet eens thee.quote:
Oe nice. Hier is geen glasvezel voorzover ik weet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb 25 MBit, maar krijg gratis 100 MBit, waarschijnlijk omdat glasvezel hier nogal concurreert.
ahum!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nice. Hier is geen glasvezel voorzover ik weet.
En dan is hij ineens wel een talentvolle rapper?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Kanye moet echt kappen met snuiven, en met dat wijf.
Dat is 1 reply te laatquote:
Druk baasje.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:39 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een kut programma is dit ook.
Dat acteert ze.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:40 schreef waxmask het volgende:
Ik wil Halina steeds harder slaan.... Ze lijkt steeds , onterrecht, zelfverzekerder, maar het feit is dat ze irritanter wordt.
moet hij nodig zeggen met zijn holle claims...quote:
nou nouquote:Op donderdag 21 november 2013 19:40 schreef waxmask het volgende:
Ik wil Halina steeds harder slaan.... Ze lijkt steeds , onterrecht, zelfverzekerder, maar het feit is dat ze irritanter wordt.
Is al weer weg.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij was toch druk met iets anders?
Dat lees ik alleen hier.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
van mij mag het woord zolderautist verdwijnen
irritante maniertjes jaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Halina heeft haar haar ook zogenaamd slordig zitten. En ze zit er steeds aan.
Dat ik mijn favoriete woord.. Zolderkamerautistquote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok, dan gebruiken we het oude woord FOK!ker wel weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja, en daarna Connie Palmen.quote:
primaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, dan gebruiken we het oude woord FOK!ker wel weer.
quote:
Inderdaadquote:
Nee!quote:Op donderdag 21 november 2013 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja kan het woord tokkie ook weg...
Efficiënt ook, nog even wat extra mensen ontslaan om die vervolgens hetzelfde werk te laten doen voor een schamel loontje.quote:
Ja, Cor. Aan de slag zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Vernederend, stel je niet aan kut. dagje in de buitenlucht.
Ik zou he tniet erg vinden hoor. Maar ik heb nog geen bijstand he? Over 3 jaar pas.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, Cor. Aan de slag zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |