LOL!twitter:marcodej twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:35:52Menno heeft de hamster van @MarcMarieH voor een prikkie overgenomen, zo te zien. #dwdd reageer retweet
2 Sneetjes supermarktbruin/dag.quote:
Enorm domme doos is hetquote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef alors het volgende:
Alsof calorieën heilig zijnZij snapt er echt niks van.
daar heeft je moeder nog mee geneuktquote:
Oeeeh een ander smaakje!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Maar smaken die gezonde broodjes ook hetzelfde, of heeft het zo'n wereldwinkelsmaak?
1 lui, 2 luien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Onnoman het volgende:
wat een zeiklui komt er altijd bij de vara..
Zag vandaag in de krant alweer 5 verschillende soorten speltbrood staan en die zagen er ook allemaal verschillend uit.. Dus je moet het maar gewoon proeven.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Maar smaken die gezonde broodjes ook hetzelfde, of heeft het zo'n wereldwinkelsmaak?
Het was maar een vraag hoor, ik wist niet dat je kwaad werd?quote:
die swetlana... of hoe heet die zwarte piet tafelgast van vandaag?quote:
Hij ligt nu platquote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
De gielbakker is dus wel een beetje een industriële bakker als ik het zo zie:
http://www.vanmenno.nl
Morgen vroeg weer op hequote:
vind je dat vervelend voor jezelf?quote:
Een legende.quote:
trage slakquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een legende.
Geen plaatjesdraaier die miljonair wordt. Iemand die zich altijd vernieuwde.
Moet de recensie nog lezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
[..]
De biografie schijnt kut te zijn, volgens Max Pam.
Kom net binnen. Moest nog teruglezen dinosaurus.quote:
Je kent hem echt niet hè ?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Weer een muziekjourno die denkt dat heel de wereld aan zijn voeten ligt omdat hij een keer een drankje heeft gedaan met een bekend iemand
Een kale knar zou hem veel beter staan dan zo'n lelijke hamster.quote:
Wat is er pretenzieusquote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit soort programma's gaan toch kapot al aan dit soort pretentieuze lutsers.
Jawel hoor, ken hem wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent hem echt niet hè ?
Eén van de grootsten in Nederland. Een voorloper.
Wat de boer niet kent vreet ie niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
cultuurbarbaren weer hier in dit topic
Ik, ik, ik de hele tijd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er pretenzieus
Sylvana moet haar muil jouden. Die is pas pretenzieus.
Het duurt gelukkig maar 30 secondenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef captain_fantasy het volgende:
Iemand haal Freek weg bij die piano!
Deze boer kent hem niet, vind het wel interessant. Nieuwe muziek ontdekken, als het niet bagger is, is altijd leuk.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent vreet ie niet.
Te triest.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
cultuurbarbaren weer hier in dit topic
Hij heeft een nederlandse vertaling gemaakt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef alors het volgende:
Nou komt het hoor, met pijnlijk accent ongetwijfeld
Wat is hier pretentieus aan ? Leuke anekdote's uit zijn boek. En verder zit er niet één schrijver of journalist die niks te promoten heeft. Behalve Peter r. de Fries.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jawel hoor, ken hem wel.
Ken best veel muziekjourno's persoonlijk zelfs. Maar het wordt al snel pretentieus gewauwel in mijn ogen.
Te gemakkelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent vreet ie niet.
Te triest.
De valse noten laten me bijna van mijn stoel glijden alsof ik naar de beatles kijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een geweldige stem. Kippenvel.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Tem het volgende:
Is er leven na de dood, na de doooooood, lalalalallaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |