Ik kwam vannacht thuis om half 2. Had het ook bijzonder koud ja. Had verdomme die Difi California jas nog aanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Dekatria het volgende:
Was echt verdomd frisjes vanmorgen.
Say wut?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij is gewoon een mooiweerrijder
Ziet er niet uit.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef mstx het volgende:
De lelijkste motor van 2014 is ook al bekend gemaakt
[ afbeelding ]
Ik vermoed van welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef Salatrel het volgende:
Anne/SD, komen er dit jaar weer beurskaartjes?
Ik weet niet of en wanneer wij gaan. Ligt nog een beetje te ver in de toekomstquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deka en ik gaan weer op vrijdagdagje BMW rijders met touratechtasjes belachelijk maken
Gaan jullie weer in de file staan zekerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef Anne het volgende:
Edit; We kunnen er ook een FOK!meet van maken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan jullie weer in de file staan zeker
Ja, want; geen winterbrommer beschikbaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaan jullie weer in de file staan zeker
GTR is idd een project, heb al een stuur en andere koplamp liggen. Moet nog een schetsplaat voor het rechter steppie op de kop zien te tikken, iets verzinnen om het stuur op de kroonplaat te bevestigen op een fatsoenlijke manier, en ik zoek nog iets om de cockpit te vervangen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:08 schreef BlackLining het volgende:
Ging je niet nog iets met de GTR doen? Of wordt dat ook een mooi weer projectje?
De Bandit staat helemaal in het vet nu. Wil alleen nog beschermers om de vorkpoten doen want die hebben vorig jaar nogal last gehad van de pekel. Maar binnenkort moet toch de vorkolie eruit, kan dat meteen door.
En ff een nieuwe motorhoes scoren. Hij staat nu aan de rand van een drukke staat, en ik zie het al gebeuren dat ie straks de volle laag krijg van een strooiwagen![]()
Omdat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeker niet op zaterdag of zondag in ieder geval, dat vertik ik.
Druk.quote:
Daarover gesproken, wat moet ik zoal doen om mijn Kawa een beetje in goede vorm te houden als er pekel ligt? Invetten blijkbaar, maar hoe/wat/waar?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:08 schreef BlackLining het volgende:
Ging je niet nog iets met de GTR doen? Of wordt dat ook een mooi weer projectje?
De Bandit staat helemaal in het vet nu. Wil alleen nog beschermers om de vorkpoten doen want die hebben vorig jaar nogal last gehad van de pekel. Maar binnenkort moet toch de vorkolie eruit, kan dat meteen door.
En ff een nieuwe motorhoes scoren. Hij staat nu aan de rand van een drukke staat, en ik zie het al gebeuren dat ie straks de volle laag krijg van een strooiwagen![]()
WD40, verzuipen, overal, daarna niks meer aan doen; hoe dikker de laag bagger die erop zit, hoe mooier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat moet ik zoal doen om mijn Kawa een beetje in goede vorm te houden als er pekel ligt? Invetten blijkbaar, maar hoe/wat/waar?
Mwoh, hangt er vanaf waarvoor je komt. Goeie lederwaar tegen een zacht prijsje is zeker te doen, evenals een helm (mits je goed genoeg zoekt).quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
Vind eigenlijk alleen die nieuwe brommers kijken leuk, voor et winkelen hoef je het niet te doen.
Waar vet zit komt geen roestquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat moet ik zoal doen om mijn Kawa een beetje in goede vorm te houden als er pekel ligt? Invetten blijkbaar, maar hoe/wat/waar?
Er zijn anders genoeg leuke aanbiedingen te vinden als je nieuwe kleren e.d. nodig hebt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
Vind eigenlijk alleen die nieuwe brommers kijken leuk, voor et winkelen hoef je het niet te doen.
En soms wat leuke customs.
Vind ik dus wel meevallen, vaak zijn de prijzen redelijk normaal. En veel van hetzelfde spul ook bij shopjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg leuke aanbiedingen te vinden als je nieuwe kleren e.d. nodig hebt.
Natuurlijk hebben ze dat spul ook in winkels, maar hier heb je veel meer aanbod en kun je dus beter vergelijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ik dus wel meevallen, vaak zijn de prijzen redelijk normaal. En veel van hetzelfde spul ook bij shopjes.
bedoel meer dat die shopjes op de beurs allemaal hetzelfde aanbieden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze dat spul ook in winkels, maar hier heb je veel meer aanbod en kun je dus beter vergelijken.
behalve pekelquote:
Dan geldt nog steeds: mooi vergelijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bedoel meer dat die shopjes op de beurs allemaal hetzelfde aanbieden.
80% van NL is al gepekeld.....quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb nog geen pekel gezien hier heur
Zeker, weinig vocht in de lucht, dat scheelt veel.quote:
Ik ook denk ik. Pak is warm genoeg en handvatverwarmingquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker, weinig vocht in de lucht, dat scheelt veel.
Ik ga ook nog ff een blokkie om zo
link stukquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:53 schreef Dekatria het volgende:
Op zoek naar een nieuw zadel - is dat even handig. Wacht wel even tot de winterstop
Tot de wát?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:53 schreef Dekatria het volgende:
Op zoek naar een nieuw zadel - is dat even handig. Wacht wel even tot de winterstop
Pekel is tot daaraantoe, maar ik ga niet riskeren dat met 120 op een flyover m'n voorwiel bye-bye zegt. Er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tot de wát?
Gaan we schelden, jongeman?
Hij zei wi....winte.....Kak! Ik kan het niet uit m'n bek krijgen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tot de wát?
Gaan we schelden, jongeman?
Tassen moet wel lukken hoor. Kwestie van even langsgaan en proberen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:40 schreef stinkie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/736059196
http://link.marktplaats.nl/747988062
http://link.marktplaats.nl/737099065
Zouden deze Busa passen? Ik schijn een tent enzo mee te moeten zeulen volgend jaar
Groningen, kan er over 20 minuten zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tassen moet wel lukken hoor. Kwestie van even langsgaan en proberen.
20 minuten? Zit je in Zuid-Spanje of wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Groningen, kan er over 20 minuten zijn
Wil de gok wel nemen, maar moet wel reëel zijn. Die Oxford sports hebben op een vfr gezeten. En ze werken ook op het busa forum genoemd.
pak ligt op zolder en de accu moet er nog in. Sorry hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
20 minuten? Zit je in Zuid-Spanje of wat?
Mooie fietsquote:
leuk kuipiequote:
en wij maar lessen op een cbf500quote:Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
Motogymkhana is gewoon de Japanse AVB
Was jij dat trouwens die ooit eens een verhaal vertelde over een vriend die zijn AVB gedaan heeft op een Suzuki Intruder 1800, of ben ik nou in de war met iemand anders?quote:
was avdquote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was jij dat trouwens die ooit eens een verhaal vertelde over een vriend die zijn AVB gedaan heeft op een Suzuki Intruder 1800, of ben ik nou in de war met iemand anders?
Batterylife volgens de fabrieksspecs dus een half uur langer dan de Ghost. Zal in de praktijk dus een kwartier zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
Drift heeft trouwens weer een nieuwe cam. De Ghost S. Betere battery life 12mp sensor ipv 11 en hogere fps mogelijk in zowel 1080 als 720p
toch een kwartier beterquote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Batterylife volgens de fabrieksspecs dus een half uur langer dan de Ghost. Zal in de praktijk dus een kwartier zijn.
Desalniettemin, ben benieuwd of de accu's van de Ghost-S ook in de normale Ghost kunnen
Goed argument inderdaad. Misschien ooit eens eentje aanschaffen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Helm geeft vaak wat rustiger beeld vind ik, je houd je hoofd stiller dan de fiets.
kijk mijn filmpje van de twenterit maar eens... 3 verschillende camera standpunten. 1 op de helm, 1 op stuur en 1 achterop zie je het verschil welquote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed argument inderdaad. Misschien ooit eens eentje aanschaffen.
maakt wel herrie vind ik. Sowieso meerdere opname punten voor de variatie.quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Je hoofd, simpelweg omdat je dan alles opneemt waar je naartoe kijkt.
Staat die in dit topic? Dan kijk ik hem wel even.quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk mijn filmpje van de twenterit maar eens... 3 verschillende camera standpunten. 1 op de helm, 1 op stuur en 1 achterop zie je het verschil wel
Dat dacht ik dus ook inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Je hoofd, simpelweg omdat je dan alles opneemt waar je naartoe kijkt.
Als het veel herrie maakt, kan je dat dan dempen of lukt dat niet?quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
maakt wel herrie vind ik. Sowieso meerdere opname punten voor de variatie.
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! #21quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat die in dit topic? Dan kijk ik hem wel even.
herrie tijdens rijden. In helm, fluit meerquote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat die in dit topic? Dan kijk ik hem wel even.
[..]
Dat dacht ik dus ook inderdaad.
[..]
Als het veel herrie maakt, kan je dat dan dempen of lukt dat niet?
Leuke clipquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! #21
In de op rit 7 Twente editie
Wel gevonden hoop ik?quote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Heerlijk is datje complete winterpak inclusief liners al ASN hebben en dan je motorsleutels niet kunnen vinden. Mag je nog even in je pak in een warme kamer gaan zoeken
binnen anderhalve minuut badend in het zweet
jij hebt altijd iets met sleutels hequote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Heerlijk is datje complete winterpak inclusief liners al ASN hebben en dan je motorsleutels niet kunnen vinden. Mag je nog even in je pak in een warme kamer gaan zoeken
hedde gij gene haakske voor uw sleutels jongequote:Op maandag 25 november 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Jazeker wel, en daar hebben ze na plaatsing van dat haakje hooguit twee keer aan gehangenquote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hedde gij gene haakske voor uw sleutels jonge
ik ook niet behalve voor mijn motor spullen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jazeker wel, en daar hebben ze na plaatsing van dat haakje hooguit twee keer aan gehangen![]()
Ik flikker ze bij binnenkomst gewoon op tafel. Ben niet zo'n georganiseerd persoon
quote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Salatrel het volgende:
Vorig jaar had ik netjes mijn handschoenen aan een haakje gehangen en de laarzen eronder....
Zat er een paar dagen later ineens een banketstaaf in 1 van de laarzen...
Jawel, mijn huissleutel hangt eraan en ik slaap graag binnen in plaats van op de stoepquote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
Doe je motorsleutels bij het afzetten gewoon in je motorjas. Het is niet alsof je ze ergens anders nodig hebt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |