Daarover gesproken, wat moet ik zoal doen om mijn Kawa een beetje in goede vorm te houden als er pekel ligt? Invetten blijkbaar, maar hoe/wat/waar?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:08 schreef BlackLining het volgende:
Ging je niet nog iets met de GTR doen? Of wordt dat ook een mooi weer projectje?
De Bandit staat helemaal in het vet nu. Wil alleen nog beschermers om de vorkpoten doen want die hebben vorig jaar nogal last gehad van de pekel. Maar binnenkort moet toch de vorkolie eruit, kan dat meteen door.
En ff een nieuwe motorhoes scoren. Hij staat nu aan de rand van een drukke staat, en ik zie het al gebeuren dat ie straks de volle laag krijg van een strooiwagen![]()
WD40, verzuipen, overal, daarna niks meer aan doen; hoe dikker de laag bagger die erop zit, hoe mooier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat moet ik zoal doen om mijn Kawa een beetje in goede vorm te houden als er pekel ligt? Invetten blijkbaar, maar hoe/wat/waar?
Mwoh, hangt er vanaf waarvoor je komt. Goeie lederwaar tegen een zacht prijsje is zeker te doen, evenals een helm (mits je goed genoeg zoekt).quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
Vind eigenlijk alleen die nieuwe brommers kijken leuk, voor et winkelen hoef je het niet te doen.
Waar vet zit komt geen roestquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat moet ik zoal doen om mijn Kawa een beetje in goede vorm te houden als er pekel ligt? Invetten blijkbaar, maar hoe/wat/waar?
Er zijn anders genoeg leuke aanbiedingen te vinden als je nieuwe kleren e.d. nodig hebt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
Vind eigenlijk alleen die nieuwe brommers kijken leuk, voor et winkelen hoef je het niet te doen.
En soms wat leuke customs.
Vind ik dus wel meevallen, vaak zijn de prijzen redelijk normaal. En veel van hetzelfde spul ook bij shopjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg leuke aanbiedingen te vinden als je nieuwe kleren e.d. nodig hebt.
Natuurlijk hebben ze dat spul ook in winkels, maar hier heb je veel meer aanbod en kun je dus beter vergelijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ik dus wel meevallen, vaak zijn de prijzen redelijk normaal. En veel van hetzelfde spul ook bij shopjes.
bedoel meer dat die shopjes op de beurs allemaal hetzelfde aanbieden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze dat spul ook in winkels, maar hier heb je veel meer aanbod en kun je dus beter vergelijken.
behalve pekelquote:
Dan geldt nog steeds: mooi vergelijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bedoel meer dat die shopjes op de beurs allemaal hetzelfde aanbieden.
80% van NL is al gepekeld.....quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb nog geen pekel gezien hier heur
Zeker, weinig vocht in de lucht, dat scheelt veel.quote:
Ik ook denk ik. Pak is warm genoeg en handvatverwarmingquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker, weinig vocht in de lucht, dat scheelt veel.
Ik ga ook nog ff een blokkie om zo
link stukquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:53 schreef Dekatria het volgende:
Op zoek naar een nieuw zadel - is dat even handig. Wacht wel even tot de winterstop
Tot de wát?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:53 schreef Dekatria het volgende:
Op zoek naar een nieuw zadel - is dat even handig. Wacht wel even tot de winterstop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |