Ik of Stuart?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDat werkt ook echt op mijn lachspieren
Oh, je kan ook de Chinese muur bouwen door je hele huis heen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef sararaats het volgende:
ik zou vandaag de Brandenburger Tor van LEGO bouwen maar te druk.
dus straks een stuk en morgen de rest (of helemaal dat kan ook)
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, je kan ook de Chinese muur bouwen door je hele huis heen.Of vind je dat teveel werk?
hallo sralquote:
ahh oke, heb je nog een doel behaald?quote:
Wie?quote:
quote:
ik ookquote:
waarom noem je sara een teringlijer?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom noem je sara een teringlijer?
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, je kan ook de Chinese muur bouwen door je hele huis heen.Of vind je dat teveel werk?
gvdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou het lijster zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op woensdag 20 november 2013 16:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil hier helemaal niet om lachen, verdomme.
al eventjes terug. doel 81: toerist spelen in Antwerpenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh oke, heb je nog een doel behaald?
Brace yourself....quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben hier voor het eerst![]()
Ben beetje verdwaald
Je raakte in de war van mijn aanwezigheid in BNW?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben beetje verdwaald
ahhh okequote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
al eventjes terug. doel 81: toerist spelen in Antwerpen
dat ik een teringlijer ben? duh'quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
volgens mij heeft ze het helemaal niet door.
Dat vind ik nog wel het leukste eigenlijk
Ja, leuk, geestelijk beperkten pesten.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
volgens mij heeft ze het helemaal niet door.
Dat vind ik nog wel het leukste eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat ik een teringlijer ben? duh'
Jup, merk al iedereen klaar werk en school en hier ff na kletsen.quote:
Gewoon gezellig meedoenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, merk al iedereen klaar werk en school en hier ff na kletsen.
sssst straks denken ze nog dat ik een ontsnapte .. freak ben of zo..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je raakte in de war van mijn aanwezigheid in BNWNWS?
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
sssst straks denken ze nog dat ik een ontsnapte .. freak ben of zo..
help een aluhoedjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
bye bbyquote:
Oh sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat wordt dit memorian topic voor LB haar cactus verziekt zeg. Wellicht moet ik ook maar een cactus foto posten.
Ik ben wel gekquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef sararaats het volgende:
ik heb een handicap maar ben niet gek
Gewoon lekker gek doen togXDquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef sararaats het volgende:
ik heb een handicap maar ben niet gek
Zie dat bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik![]()
denk gezellig ff koffie leuten bij de burenhopelijk stukje gebak...
Het is een cactustopic, als je en normale cactus post mag het welquote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ik kan niet weer 2 maanden zonder Fok!
Ja zeg, ik heb al helemaal m'n tracks gecoverd enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik![]()
denk gezellig ff koffie leuten bij de burenhopelijk stukje gebak...
quote:
Hey, jij hierquote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben beetje verdwaald
Ja kwam door mij denk ikquote:
Dat kunnen we ook over jou zeggenquote:
Hier hang jij dus uit als je geen hol te doen hebt.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over jou zeggen
weer over de datum zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
Wie wilt er een efteling kaartje kopen voor 27,50?
Het is ook veel te rustig in BNW hequote:
Nee tot en met 31 december 2013.quote:
Gezellig gesprekken houden met elkaar over verschillende topicsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig beetje crossposten . Niks mis mee
Gelukkig houd ik niet van Efteling etcquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tot en met 31 december 2013.
Lavje kwam ook hier door mijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over jou zeggen
ik koop er eentje bij, ga ik meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
Wie wilt er een efteling kaartje kopen voor 27,50?
Ben jij beetje andere users aan het ronselen hier?quote:
Ik lok wel vaker mensen met mij meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij beetje andere users aan het ronselen hier?
Ja het gaat hier een stuk sneller, maar wij hebben ook een leuke SC hoor. Kom gerust langsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook veel te rustig in BNW he
Ik ben een beetje bang dat ik leden van de NSA of de Illoeminadie tegen komquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het gaat hier een stuk sneller, maar wij hebben ook een leuke SC hoor. Kom gerust langs
Die zitten overalquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik leden van de NSA of de Illoeminadie tegen komis die kans groot denk je?
Oké meneer de enge modquote:Op woensdag 20 november 2013 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Niet stom gaan doen tegen mijn BNW-vriendjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh ja, dat is waar ook. Misschien ben jij er ook wel 1quote:
Heel groot. Sterker nog: je bent er al minstens 3 tegengekomenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik leden van de NSA of de Illoeminadie tegen komis die kans groot denk je?
Misschien zelfs zonder da tik het weetquote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Misschien ben jij er ook wel 1
Tjacka werkt bij de ss, niet bij de nsa.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel groot. Sterker nog: je bent er al minstens 3 tegengekomen
werkzequote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké meneer de enge modIk ben geen echte mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ontroostbaar.Groot fan van User Wotte
heb jij inside informatie over wie?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel groot. Sterker nog: je bent er al minstens 3 tegengekomen
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben geen echte mod.
Ik ben ontroostbaar.
Bedankt dat je mij het gevoel geeft dat ik toch nog echt wat beteken/.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ikNSA mod
De perfecte dekmantel
Jij bent de brug tussen de users en de Mods
Dat weet je tochquote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij het gevoel geeft dat ik toch nog echt wat beteken/.
Ik zou zeggen maak er topic van op BNW ..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ikNSA mod
De perfecte dekmantel
Jij bent de brug tussen de users en de Mods
Rustig Tjacka. Je sollicitatie heeft de goedkeuringsstempel van mij weten te ontvangen. Tevens stelde Kano zojuist dat Brandx een pauze neemt en laat haar nou net op CRE aan het werk zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij het gevoel geeft dat ik toch nog echt wat beteken/.
Oh, moet ik daar even Tjackie opgeven dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak er topic van op BNW ..
nee wacht die is er al BNW / Betaald trollen: online gereedschappen der illuminati?
Tot dusver is deze NSA proof, Kijk uit voor drones, btw..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, moet ik daar even Tjackie opgeven dan?Als someone to watch?
Bedankt jouw woorden doen mijn erg veel.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Tjacka. Je sollicitatie heeft de goedkeuringsstempel van mij weten te ontvangen. Tevens stelde Kano zojuist dat Brandx een pauze neemt en laat haar nou net op CRE aan het werk zijn.
Samen zullen wij Fok! niet alleen van binnenuit zuiveren maar ook direct. Users welke de grens overschrijden op een wijze zoals zojuist gebeurde is spoedig verleden tijd. Een waarschuwing geven is een zwakte, gewoon iemand hard straffen ter voorbeeld voor anderen.
Een isoleercel op FOK! lijkt mij een goede manier om users te straffen die over de schreef zijn geweestquote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Tjacka. Je sollicitatie heeft de goedkeuringsstempel van mij weten te ontvangen. Tevens stelde Kano zojuist dat Brandx een pauze neemt en laat haar nou net op CRE aan het werk zijn.
Samen zullen wij Fok! niet alleen van binnenuit zuiveren maar ook direct. Users welke de grens overschrijden op een wijze zoals zojuist gebeurde is spoedig verleden tijd. Een waarschuwing geven is een zwakte, gewoon iemand hard straffen ter voorbeeld voor anderen.
FB / Taal gebruik op ons Fok!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een isoleercel op FOK! lijkt mij een goede manier om users te straffen die over de schreef zijn geweest
Oké, ik zal voorzichtig zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tot dusver is deze NSA proof, Kijk uit voor drones, btw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |