Zie dat bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik![]()
denk gezellig ff koffie leuten bij de burenhopelijk stukje gebak...
Het is een cactustopic, als je en normale cactus post mag het welquote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet. Ik kan niet weer 2 maanden zonder Fok!
Ja zeg, ik heb al helemaal m'n tracks gecoverd enzoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik![]()
denk gezellig ff koffie leuten bij de burenhopelijk stukje gebak...
quote:
Hey, jij hierquote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben hier voor het eerst![]()
Ben beetje verdwaald
Ja kwam door mij denk ikquote:
Dat kunnen we ook over jou zeggenquote:
Hier hang jij dus uit als je geen hol te doen hebt.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over jou zeggen
weer over de datum zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
Wie wilt er een efteling kaartje kopen voor 27,50?
Het is ook veel te rustig in BNW hequote:
Nee tot en met 31 december 2013.quote:
Gezellig gesprekken houden met elkaar over verschillende topicsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig beetje crossposten . Niks mis mee
Gelukkig houd ik niet van Efteling etcquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tot en met 31 december 2013.
Lavje kwam ook hier door mijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook over jou zeggen
ik koop er eentje bij, ga ik meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef supersof het volgende:
Wie wilt er een efteling kaartje kopen voor 27,50?
Ben jij beetje andere users aan het ronselen hier?quote:
Ik lok wel vaker mensen met mij meequote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij beetje andere users aan het ronselen hier?
Ja het gaat hier een stuk sneller, maar wij hebben ook een leuke SC hoor. Kom gerust langsquote:Op woensdag 20 november 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook veel te rustig in BNW he
Ik ben een beetje bang dat ik leden van de NSA of de Illoeminadie tegen komquote:Op woensdag 20 november 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het gaat hier een stuk sneller, maar wij hebben ook een leuke SC hoor. Kom gerust langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |