Je raakte in de war van mijn aanwezigheid in BNW?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben hier voor het eerst![]()
Ben beetje verdwaald
ahhh okequote:Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
al eventjes terug. doel 81: toerist spelen in Antwerpen
dat ik een teringlijer ben? duh'quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
volgens mij heeft ze het helemaal niet door.
Dat vind ik nog wel het leukste eigenlijk
Ja, leuk, geestelijk beperkten pesten.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
volgens mij heeft ze het helemaal niet door.
Dat vind ik nog wel het leukste eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat ik een teringlijer ben? duh'
Jup, merk al iedereen klaar werk en school en hier ff na kletsen.quote:
Gewoon gezellig meedoenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, merk al iedereen klaar werk en school en hier ff na kletsen.
sssst straks denken ze nog dat ik een ontsnapte .. freak ben of zo..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je raakte in de war van mijn aanwezigheid in BNWNWS?
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
sssst straks denken ze nog dat ik een ontsnapte .. freak ben of zo..
help een aluhoedjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
bye bbyquote:
Oh sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat wordt dit memorian topic voor LB haar cactus verziekt zeg. Wellicht moet ik ook maar een cactus foto posten.
Ik ben wel gekquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef sararaats het volgende:
ik heb een handicap maar ben niet gek
Gewoon lekker gek doen togXDquote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef sararaats het volgende:
ik heb een handicap maar ben niet gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |