Dat laatstequote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Om een tr te maken of om iets gemeens tegen haar te zeggen?
quote:
Thanks, ik geef jou altijd ruim baan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik ga er vandoor, tot ooitVA je kan weer posten
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik ga er vandoor, tot ooitVA je kan weer posten
Het is gewoon zo makkelijkquote:
Oh, ja ik vind het een raar mens en ze spoort absoluut niet maar om der belachelijk te maken vind ik dan ook weer sneuquote:
Wil. Het duurde zo lang voordat hij dmdequote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
waarom mag VA niet meer tegen je praten kano????
IK WILDE JE NET DM'EN!!!
Ik had een leuke grap maar je mist hem.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had zo'n band met m'n cactus.
ja gewoon die 1001 doelenlijst erbij pakkenquote:
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had een leuke grap maar je mist hem.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gewoon die 1001 doelenlijst erbij pakken
Cactussen hebben mij ooit een ban van 2 maanden opgeleverd, rustig aan.quote:
Toch wel? Ik kon de spanning al niet plaatsen telkens als ik je quotequote:
Oh oke. Dan laat ik jullie dm'en met elkaarquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil. Het duurde zo lang voordat hij dmde
ga ik tr maken, mijn eerste ooit.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
als ik nu 'penis' post worden mensen weer gefrustreerd
Ja, ik zit al op het randje van mn stoel!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
als ik nu 'penis' post worden mensen weer gefrustreerd
Ik heb een TT voor je cactus gemaakt om hem te erenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had zo'n band met m'n cactus.
je doet maarquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ga ik tr maken, mijn eerste ooit.
Ik had hem al gelezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze grap is de eena laatste post van het vorige topic.
'doe iets leuks met je haar'quote:
Als je dat doet lijst ik hem in. Beloofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ga ik tr maken, mijn eerste ooit.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cactussen hebben mij ooit een ban van 2 maanden opgeleverd, rustig aan.
[..]
Toch wel? Ik kon de spanning al niet plaatsen telkens als ik je quote
je leeft op 't randje jijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit al op het randje van mn stoel!
Bedankt Essquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een TT voor je cactus gemaakt om hem te eren
Naja, belachelijk maken ook welquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar Fok-it en Supersof, lachen om iemand omdat je diegene raar vind.. is iets anders dan iemand belachelijk maken.
En toen voelde je je in de steek gelaten?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil. Het duurde zo lang voordat hij dmde
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit al op het randje van mn stoel!
Nee doe ik nietquote:
Ik moest harder huilenquote:
Dat zal daaraan liggen danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cactussen hebben mij ooit een ban van 2 maanden opgeleverd, rustig aan.
[..]
Toch wel? Ik kon de spanning al niet plaatsen telkens als ik je quote
Boven je bed?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dat doet lijst ik hem in. Beloofd.
Kan er niks aan doen zegtie!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, belachelijk maken ook welkan er niks aan doen,maar zij is toch echt wel het toppunt van,
naja laat ook maar
Whoeohe spannend!quote:
Weet ik lieverd, soms moeten er opofferingen gemaakt wordenquote:
stahpquote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan niet boos zijn op DV volgens mij. Ik moet dan gewoon aan haar beginperiode op fok denken en dan moet ik alweer lachen.
staaahpquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik vind het een raar mens en ze spoort absoluut niet maar om der belachelijk te maken vind ik dan ook weer sneu.
Zo ben ik gewoonquote:
Ik ben sara heel wat verschuldigd. Door haar leef ik misschien wel een week langer ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar Fok-it en Supersof, lachen om iemand omdat je diegene raar vind.. is iets anders dan iemand belachelijk maken.
Als zij post dan beginnen mijn vingers gewoon te kriebelen om iets tegen haar te zeggenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen zegtie!![]()
haha fok-it wat zeg jij nou
[..]
Whoeohe spannend!
Nee joh, in de gang.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij post dan beginnen mijn vingers gewoon te kriebelen om iets tegen haar te zeggen
Die ene gaat helemaal niet over jou, dat weet je he?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik lieverd, soms moeten er opofferingen gemaakt worden
[..]
stahp
[..]
staaahp
HOI LMI!quote:
oh sorry ik vergeet soms dat de wereld niet altijd om mij draaitquote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die ene gaat helemaal niet over jou, dat weet je he?![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij post dan beginnen mijn vingers gewoon te kriebelen om iets tegen haar te zeggen
Dat heb ik tegen Stuart.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo,quote:
Ja wat.quote:
Ja... Ik kan het ook niet helpen. Al stijgt mijn postcount wel schrikbarend door al dat quoten van jouw posts.quote:
quote:
2009 geregistreerd manquote:Op woensdag 20 november 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo,
Heet jij toevallig Steven van je voornaam?
Ben even mijn paranormale gaven aan het testen![]()
Jaquote:
Hoiquote:
quote:
ohquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
OHGOD FOK-IT, HOU JE IN GODVERDOMME, HOU JE IN!!!
IK WIST HETquote:Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
OHGOD FOK-IT, HOU JE IN GODVERDOMME, HOU JE IN!!!
Dat effect heb ik op mensen. Als ik aanwezig ben schiet het omhoog qua druktequote:Op woensdag 20 november 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat.Klassenjustitie dit dat.
[..]
Ja... Ik kan het ook niet helpen. Al stijgt mijn postcount wel schrikbarend door al dat quoten van jouw posts.
Hoi Saraquote:
Oh vergeet mijn vorige postquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh vergeet mijn vorige post
hallo
quote:
dat had ik net toen de postbode voor de deur stondquote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef gianni61 het volgende:
pff, 2 minuten bellen en meteen 70 posts erbij
Sara voelde aan haar water dat we het over haar haddenquote:
"Eten"quote:
Welk doel is dat? Welk nummer?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef sararaats het volgende:
ik zou vandaag de Brandenburger Tor van LEGO bouwen maar te druk.
dus straks een stuk en morgen de rest (of helemaal dat kan ook)
Nicequote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef sararaats het volgende:
ik zou vandaag de Brandenburger Tor van LEGO bouwen maar te druk.
dus straks een stuk en morgen de rest (of helemaal dat kan ook)
ik ga kapotquote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sara voelde aan haar water dat we het over haar hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |