Ik had hem al gelezen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze grap is de eena laatste post van het vorige topic.
'doe iets leuks met je haar'quote:
Als je dat doet lijst ik hem in. Beloofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ga ik tr maken, mijn eerste ooit.
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cactussen hebben mij ooit een ban van 2 maanden opgeleverd, rustig aan.
[..]
Toch wel? Ik kon de spanning al niet plaatsen telkens als ik je quote
je leeft op 't randje jijquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit al op het randje van mn stoel!
Bedankt Essquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een TT voor je cactus gemaakt om hem te eren
Naja, belachelijk maken ook welquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar Fok-it en Supersof, lachen om iemand omdat je diegene raar vind.. is iets anders dan iemand belachelijk maken.
En toen voelde je je in de steek gelaten?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil. Het duurde zo lang voordat hij dmde
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit al op het randje van mn stoel!
Nee doe ik nietquote:
Ik moest harder huilenquote:
Dat zal daaraan liggen danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cactussen hebben mij ooit een ban van 2 maanden opgeleverd, rustig aan.
[..]
Toch wel? Ik kon de spanning al niet plaatsen telkens als ik je quote
Boven je bed?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dat doet lijst ik hem in. Beloofd.
Kan er niks aan doen zegtie!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, belachelijk maken ook welkan er niks aan doen,maar zij is toch echt wel het toppunt van,
naja laat ook maar
Whoeohe spannend!quote:
Weet ik lieverd, soms moeten er opofferingen gemaakt wordenquote:
stahpquote:Op woensdag 20 november 2013 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan niet boos zijn op DV volgens mij. Ik moet dan gewoon aan haar beginperiode op fok denken en dan moet ik alweer lachen.
staaahpquote:Op woensdag 20 november 2013 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik vind het een raar mens en ze spoort absoluut niet maar om der belachelijk te maken vind ik dan ook weer sneu.
Zo ben ik gewoonquote:
Ik ben sara heel wat verschuldigd. Door haar leef ik misschien wel een week langer ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Maar Fok-it en Supersof, lachen om iemand omdat je diegene raar vind.. is iets anders dan iemand belachelijk maken.
Als zij post dan beginnen mijn vingers gewoon te kriebelen om iets tegen haar te zeggenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen zegtie!![]()
haha fok-it wat zeg jij nou
[..]
Whoeohe spannend!
Nee joh, in de gang.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij post dan beginnen mijn vingers gewoon te kriebelen om iets tegen haar te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |