Dat vond ik inderdaad ook enigszins vaag. Er waren in dat kleine kamp ongeveer 10-12 mensen, wat dan aangevallen zou moeten zijn door een aantal mensen en zij hebben niks gehoord terwijl zij niet heel ver verwijderd waren van die groep en er betrekkelijk weinig tijd tussen zat volgens mij. Goed, we komen het vast nog wel te weten....quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Remqo het volgende:
Ik snap alleen dat kampje in het bos even niet, eerst de discussie beroven of aanvallen.
Daarna pakken ze wat dooie eekhoorns en het kampje is al aangevallen?
Wie, hoe, wat?
Ben ik totaal niet met je eens. Hij wil overleven, daardoor besluit hij mensen die zijn kansen op overleven verminderen uit de weg te ruimen. Martinez had een andere visie, maar was de baas. Pete was een softie die niet wilde doen wat nodig was, maar was de baas. Daarom laat hij de broer van pete leven omdat hij dezelfde overlevingsdrang heeft. Zelfde geldt voor het innemen van de gevangenis. Dat er wat prettige wraakmotiefjes bij komen kijken is moooi meegenomen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eens Gov is ook een psycho, het verlangen naar macht drijft hem.
Ik vond het juist 2 van de betere afleveringen van dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat echt ZO niet te wachten op 2 afleveringen over de Governor
Heb met een half oog gekeken. Pun intended.
Volgens mij ook. Niet dat dat hem "goed" maakt, maar hij doet gewoon alles wat nodig is om hem en zijn gezin te beschermen. Vandaar dat hij pas de macht overnam toen ze merkten dat ze niet weg konden, als het hem om de macht ging had hij dat veel eerder gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens. Hij wil overleven, daardoor besluit hij mensen die zijn kansen op overleven verminderen uit de weg te ruimen. Martinez had een andere visie, maar was de baas. Pete was een softie die niet wilde doen wat nodig was, maar was de baas. Daarom laat hij de broer van pete leven omdat hij dezelfde overlevingsdrang heeft. Zelfde geldt voor het innemen van de gevangenis. Dat er wat prettige wraakmotiefjes bij komen kijken is moooi meegenomen.
maar dat was toch ook in dat huis met soldaten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit dus.. Wel één van de slechtere stukken in deze verder prima aflevering.
Die Tara stond op wacht, maar liet zich alsnog verleiden om een spelletje tikkertje mee te spelen met Meghan. Daar dacht ik al dat er iets mis zou gaan.. Toen ze vervolgens op die kleden (die aan de waslijn hingen) afrende, waarachter je iemand zag staan, wíst ik gewoon dat het een zombie zou zijn. Het slechte aan dat stuk is in 1e instantie natuurlijk, hoe die daar ooit terecht kan komen.. In 2e instantie vooral ook de manier waarop die er doodstil staat te wachten (met al die geluiden in de buurt om op af te gaan) en direct in beweging komt, a la 'kiekeboe', bij het aan de kant schuiven van die kleden
Was net gebeurd he. Iemand leefde zelfs nog half.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef fespo het volgende:
ik zag ook niemand veranderen in een walker.
Ik ben er juist enorm blij mee. Twee goede afleveringen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb niks met de Governor. Dus die aflevering met zijn "background story" en wat er in de tussentijd is gebeurd boeide me niet. Deze laatste vond ik al wel iets beter, maar ik was zo blij dat die lamzak eindelijk weg wasquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben er juist enorm blij mee. Twee goede afleveringen!
Het feit dat je het een lamzak vindt geeft wel aan dat je emotioneel betrokken bentquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks met de Governor. Dus die aflevering met zijn "background story" en wat er in de tussentijd is gebeurd boeide me niet. Deze laatste vond ik al wel iets beter, maar ik was zo blij dat die lamzak eindelijk weg was
Nou, meer de "lamzak die me koud laat", dus totaal niet emotioneel betrokken bij die gast, hoeveel backstory je hem ook geeft alsnog.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het feit dat je het een lamzak vindt geeft wel aan dat je emotioneel betrokken bent.
Ik vind het op dit moment nog wel boeiend, als ik eerlijk ben is de hoofdverhaallijn ook wel een beetje oud aan het worden, tijd om die gevangenis weer eens te verlaten wmb.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, meer de "lamzak die me koud laat", dus totaal niet emotioneel betrokken bij die gast, hoeveel backstory je hem ook geeft alsnog.
Dat sowieso, maar om dan terug te gaan naar een karakter van het vorige afgesloten seizoen vind ik niet bepaald vooruitgangquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het op dit moment nog wel boeiend, als ik eerlijk ben is de hoofdverhaallijn ook wel een beetje oud aan het worden, tijd om die gevangenis weer eens te verlaten wmb.
Ligt eraan wat het gevolg isquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar om dan terug te gaan naar een karakter van het vorige afgesloten seizoen vind ik niet bepaald vooruitgang
En die Tara maar aan dat been rukken van die walkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef fespo het volgende:
[..]
maar dat was toch ook in dat huis met soldaten.
ze staan in een kamer en opeens worden ze aangevallen door 3 walkers, die elk uit een andere hoek van de kamer komen
maar de Governor was toch geen afgesloten hoofdstuk ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar om dan terug te gaan naar een karakter van het vorige afgesloten seizoen vind ik niet bepaald vooruitgang
wie de neuk is miguel alvarez.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef planethugo het volgende:
ik vind het opeens weer een serie om naar uit te kijken omdat
[ afbeelding ]
Nou poeh. Z'n "fuck you little bitch"-lijn was behóórlijk overtuigend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef planethugo het volgende:
ik vind het opeens weer een serie om naar uit te kijken omdat
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Wilde ze gaan kijken maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Toch doen. Het viel mij ook tegen dat de Governor weer terugkwam, zoals het vorig seizoen ging was ik wel klaar met die knurft, maar het zijn twee hele toffe afleveringen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wilde ze gaan kijken maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten.
Ik vond de vorige erg overbodig en toen ik bij de torrent download al gelijk gespoilerd werd dat het weer een hele aflevering over de governor zou gaan vreesde ik het ergste, maar de laatste aflevering was prima.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toch doen. Het viel mij ook tegen dat de Governor weer terugkwam, zoals het vorig seizoen ging was ik wel klaar met die knurft, maar het zijn twee hele toffe afleveringen.
Volgens mij moet je dan iets beter lezen aangezien het gros van de mensen het een prima aflevering vond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Pffff lijkt net of iedereen die hier post die de gevangenis beu was nu ook dit niet wil zien?
En ze zitten hier ook niet te wachten op een confrontatie tussen Rick en de Gov?
Wat willen jullie dan wel?
Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Pffff lijkt net of iedereen die hier post die de gevangenis beu was nu ook dit niet wil zien?
En ze zitten hier ook niet te wachten op een confrontatie tussen Rick en de Gov?
Walker Lori bestaat niet, omdat opgevroten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.
Een aantal forummers dan...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan iets beter lezen aangezien het gros van de mensen het een prima aflevering vond.
Beth en Maggie,quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.
Dit.Besteed hier 2 afleveringen aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SPOILER: Verwachtingen volgende epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we zullen wel zien, ik vind de serie in ieder geval wel weer een stuk beter worden
Please sir. When moon? When Mustang?
Nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
laat me raden, je vindt prison break helemaal geweldig
"De broer van Pete" kan die tank besturenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik totaal niet met je eens. Hij wil overleven, daardoor besluit hij mensen die zijn kansen op overleven verminderen uit de weg te ruimen. Martinez had een andere visie, maar was de baas. Pete was een softie die niet wilde doen wat nodig was, maar was de baas. Daarom laat hij de broer van pete leven omdat hij dezelfde overlevingsdrang heeft. Zelfde geldt voor het innemen van de gevangenis. Dat er wat prettige wraakmotiefjes bij komen kijken is moooi meegenomen.
Lijkt me ook een prima idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dit.Besteed hier 2 afleveringen aan
De eerste 7 afleveringen van seizoen 1 zeker wel. Maar ze hadden het bij een miniserie moeten houdenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
laat me raden, je vindt prison break helemaal geweldig
Dat ze uit die gevangenis weggaan en weer on the road gaan. Is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Dat werd er inderdaad wel dik bovenop gelegd.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"De broer van Pete" kan die tank besturenIk denk dat dat de enige reden is dat hij nog niet is omgelegd.
Nou, in de comics hadden ze nu de gevangenis al verlaten en zijn ze al 80 boekjes verder inmiddels, verhaal zat.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Oke, dus met die tak walsen ze de gevangenis plat... gevecht, en Rik wint en moet met de overgebleven groep een nieuw onderkomen zoeken. The end.
Eens, het zou 13 eps zijn, je ziet vanaf ep 14 dat t kut wordt, ben ook afgehaakt toen S2 begonquote:Op woensdag 27 november 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste 7 afleveringen van seizoen 1 zeker wel. Maar ze hadden het bij een miniserie moeten houden
Het was nog steeds niet helemaal waardeloos daarna. Genoeg series die dat niveau niet halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De eerste 7 afleveringen van seizoen 1 zeker wel. Maar ze hadden het bij een miniserie moeten houden
Ah ja 13, ik dacht maar 7quote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eens, het zou 13 eps zijn, je ziet vanaf ep 14 dat t kut wordt, ben ook afgehaakt toen S2 begon
zit die gast die de tank bestuurt ook in de comics? Simpel ja/nee in een spoilertag is voldoendequote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, in de comics hadden ze nu de gevangenis al verlaten en zijn ze al 80 boekjes verder inmiddels, verhaal zat.
Seizoen 1 heeft ook maar 6 afleveringenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
zit die gast die de tank bestuurt ook in de comics? Simpel ja/nee in een spoilertag is voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]ok thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee omdatquote:Op woensdag 27 november 2013 12:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
zit die gast die de tank bestuurt ook in de comics? Simpel ja/nee in een spoilertag is voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus terug naar de serie![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee omdatah ok, ik vroeg het me vooral af omdat ik die acteur geweldig vind en dus hoop dat ie er lang inblijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus terug naar de serie
daar kom je nu pas achter....quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat Lori gespeeld werd door dezelfde actrice die Sarah speelde in Prison Break. Daar vond ik haar een stuk leuker.
bizar jaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar kom je nu pas achter....
Ik vond haar in allebei verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat Lori gespeeld werd door dezelfde actrice die Sarah speelde in Prison Break. Daar vond ik haar een stuk leuker.
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je weet dat Andrea, Dale en Carol alle drie in The Mist spelen, een film van Frank Darabont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je dat ook
Inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond haar in allebei verschrikkelijk.
Volgens mij was dit slecht knipwerk en moest er veel tijd en heen-en-weer geloop tussen zitten. Nu leek het net alsof ze 10 minuten 3 bomen verderop zaten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook enigszins vaag. Er waren in dat kleine kamp ongeveer 10-12 mensen, wat dan aangevallen zou moeten zijn door een aantal mensen en zij hebben niks gehoord terwijl zij niet heel ver verwijderd waren van die groep en er betrekkelijk weinig tijd tussen zat volgens mij. Goed, we komen het vast nog wel te weten....
Ik heb prison break recent pas gekeken en Lori is al een tijdje dood... dus ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
daar kom je nu pas achter....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn verwachtte lijst van overlevenden/dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:I liked that the dead lake was the Gov's soul. I like how they showed a bait worm right before they found the campers. I liked the gunhole in the roof of the camper that the Gov could not fix. Martinez's drunk speech on the camper and the aftermath was creepy and well done. Martinez found the Gov in a pit, and the Gov leaves Martinez in a pit. The zombies stuck in the mud were fantastic. The Gov cannot escape because HE is a zombie stuck in the mud.
Dit is een anglicisme, één van de meest lelijke stijlfouten denkbaar. Toen ik dit las verstijfde ik, gevolgd door een koude rilling van top tot teen. Brr. In het vervolg graag Engelse uitdrukkingen niet letterlijk naar het Nederlands vertalen aub. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben is de hoofdverhaallijn ook wel een beetje oud aan het worden
Truequote:Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef Jivis het volgende:
Prima aflevering, zowaar eens spannend.
Toch blijf ik die filosofie van de schrijvers maar stom vinden, dat het enkel gaat om 'overleven' en dat we voorlopig niks gaan zien over het grote plaatje. Ik zou wel wat meer willen weten over die infection en hoe het met de rest van de wereld is. Het voelt een beetje doelloos nu.
Het klopt ook inderdaad niet, maar ik probeer er maar gewoon niet teveel over na te denken. Het ene moment strompelen ze, dan weer lopen ze vrij hard achter je aan. Dan kreunen ze weer heftig en het volgende moment (als er iemand aankomt), dan houden ze hun adem in en hoor je ze niet meer? Mischien dat het uitmaakt of de zombie voorheen Usain Bolt was of Oprah Winfrey.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef Merkie het volgende:
En ik stoor me eraan dat zombies veel gevaarlijker worden neergezet dan ze zijn. Zombies zijn traag en dom, maar in The Walking Dead duiken zombies altijd ineens op uit het niets (ze gaan ook pas geluid maken zodra er een camera op gericht staat) en is het onmogelijk om weg te rennen. Als je een sprintje trekt ben je ze zo kwijt volgens mij hoor. Snap ik echt niet.
Ook gaan ze altijd extreem voorzichtig en langzaam kamers in. Voorzichtig is goed, maar waarom moet dat zo langzaam? Ren snel die kamer in, bekijk alle hoeken, kijk onder de tafels, kijk achter de bank. Dat kan allemaal in 3 seconden, maar in plaats daarvan doen ze er altijd 30 seconden over, waardoor ze de zombies ruim voldoende tijd geven om ineens je been beet te pakken. Daar begin ik me echt aan te ergeren.
Het lijkt me wel leuk als er iets meer een doel komt doordat ze b.v. informatie krijgen dat er ergens een potentiële oplossing voor de situatie te vinden is o.i.d. Nu is het wel heel erg enkel overleven.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb liever geen verklaringen (maar dan ook geen inconsistenties). Het hele infection-stuk kan me gestolen worden.
Precies dit. Ik hoef geen witte jas (zoals aan het eind van seizoen 1) die alles haarfijn komt uitleggen, maar een soort radicale twist zou wel mooi zijn. En dan een twist die te maken heeft met de wereld en niet met de (in mijn ogen) niet-boeiende personages.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk als er iets meer een doel komt doordat ze b.v. informatie krijgen dat er ergens een potentiële oplossing voor de situatie te vinden is o.i.d. Nu is het wel heel erg enkel overleven.
Dat is de easy way out natuurlijk. Volgens mij is dat ook hoe Kirkman het bedoelt heeft, dat je geen idee hebt hoe het zo ver gekomen is.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:32 schreef sp3c het volgende:
ik hoef ook niet per se een origin story ofzo dat we weten hoe het misgaat en het hoeft ook niet genezen te worden uiteindelijk maar we hebben de hele outbreak zelf eigenlijk gemist omdat Rick zonodig in coma moest liggen en dat lijken mij nu juist hele interessante weken/maanden
Soort van Mad Max, maar dan in serie vormquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef JaimyLee het volgende:
Mocht er ooit een oplossing zijn, of mochten ze het gewoon overleven en elke zombie uitmoorden, dan lijkt het me ook vet om nog te zien hoe het dan verder gaat. De wederopbouw van de aarde, en waarschijnlijk nieuwe landen die gevormd worden enzo
Nope, dat is Adam Goldberg - IMDb.quote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
En Friends, was hij tijdelijk een freaky huisgenoot van Chandler of Joey!
Heel goed van jou!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nope, dat is Adam Goldberg - IMDb.
Ik weet al waar ik hem van ken; Band of Brothers!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nope, dat is Adam Goldberg - IMDb.
Ja volgens mij probeerde ze over te laten komen dat ze een hele dag lang aan het jagen waren geweestquote:Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Volgens mij was dit slecht knipwerk en moest er veel tijd en heen-en-weer geloop tussen zitten. Nu leek het net alsof ze 10 minuten 3 bomen verderop zaten.
Ik deel graag je mening over de inconsistentie van de serie, maar dat de Governor niet gelijk terugkeert naar de gevangenis vond ik wel logisch. Hij had eerst een goed plan nodig om Rick & co te kunnen overmeesteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:16 schreef Nelson90 het volgende:
Ondanks dat het wel een vermakelijke ep was vond ik het niveau wel echt dramatisch. Zo veel fouten + makkelijke en onlogisch geschreven scènes. Als toppunt de bosscène waar een groep waarschijnlijk al tijden (over)leeft en nadat de Gov en zijn mannen langs zijn geweest wordt de hele groep toevallig binnen een half uur afgeslacht door weer een andere groep.
Ook de rommelige vertrek en terugkom scène in de auto met de vastzittende zombies vond ik verre van sterk, omdat er totaal geen reden achter zat. Verder de Zombies in het huisje die geruisloos hun prooi besluipen en ze zowat bespringen. De slag tegen het hoofd van Martinez vond ik verrassend en mooi om het karakter van de Gov weer neer te zetten. Vervolgens laat Martinez zich wel heel makkelijk naar de graven slepen en begint aldaar pas weerstand te bieden. En natuurlijk is er niemand in de buurt die iets hoort of ziet. Ook de scène met de zombie in het kamp was enorm voorspelbaar en tenenkrommend (dat aan het been trekken). Tot slot heeft de Gov maandenlang rondgedoold, maar op het moment dat hij zijn oude rol weer terug heeft weet hij meteen de gevangenis weer te vinden..
Dit klinkt misschien heel negatief, maar ik verbaasde me over de positieve reacties na deze aflevering. Er ging verhaaltechnisch voor mijn gevoel veel meer fout dan in voorgaande afleveringen. Ik vind het seizoen tot nu toe prima en erg leuk, maar het niveau is niet echt hoog naar mijn mening.
ja daarom is die tankdriver zo boos omdat ze alleen maar 3 konijnen ofzo hadden gevangenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja volgens mij probeerde ze over te laten komen dat ze een hele dag lang aan het jagen waren geweest
Daryl en Carl zou nog gewaagder zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.wetpaint.com/w(...)n-4-daryl-dixon-beth
Jammer dat het Amerikaans is en het daarom waarschijnlijk nooit gaat gebeuren.
Daryl en Beth zou ik een gewaagde prima stap vinden.
Gov ziet daar een veilige plek in om zijn clubje onder te brengen en een gemeenschap op te bouwen, daar naast heeft hij toch nog wat appeltjes te schillen met Rick en Michonne, al met al komt het hem wel goed uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje slap dat je nu weer zo'n gevangenis gevecht krijgt tussen de twee kampen..
Of de baron van Bassie & Adriaanquote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat de governor gewoon een keertje echt goed dood gaat straks
die verhaallijn is nu wel echt op en zo'n kolonel die de hele serie achter the A-Team aanzit maar steeds faalt ze te pakken moet je niet meer willen vandaag de dag
Ik hoop dat het een plotwending wordt. Bijvoorbeeld hordes zombies, dat ze opeens samen in die gevangenis opgesloten zitten, dat zou echte drama en spanning opleveren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje slap dat je nu weer zo'n gevangenis gevecht krijgt tussen de twee kampen..
BEST EPISODE EVEEERRRRRquote:Op maandag 2 december 2013 04:21 schreef OMG het volgende:
Godnondeju, waarom kan niet iedere aflevering zijn zoals deze? Spanning! Sensatie! Synchroon "Nooooo!" roepen bij de scene met Hershel, gevolgd door een "Yes!!" bij de scene met die kleine meisjes.
Kan niet wachten tot februari. Waar is iedereen? Waar is Judith?
RIP Hersh. Gov/Philip/Brian; 'k zal je niet missen.
quote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef kirsten. het volgende:
[..]
BEST EPISODE EVEEERRRRR
en dan Judith opeten, geniaal! Ik vroeg me al af of ze dat zouden durven, de baby laten doodgaan maar dit lijkt me een prima oplossing! En voor die Daryl-Beth romance lijken er ook wel wat scenes aan te komen! Ik kan niet wachten tot februari
O een tijdje terug postte iemand geloof ik een linkje naar zo'n site toe, waar al die dingen op onderbouwd werden (Daryl-Carol vs. Daryl-Beth geloof ik) Vond het wel grappig, zeker nu zij zo samen weg zijn gevluchtquote:
nee die kinderen kwamen later nog in beeld toen ze die matige dikke neger hadden gered met hun pistolen, toen hadden ze de baby al niet meer bij zichquote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Je zag die baby voor het laatst toen ze werd meegedragen door die kleine kinderen, zijn die ook allemaal opgegeten? Of hebben ze haar daar gewoon achtergelaten?
wat dacht je van laten staanquote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die kinderen kwamen later nog in beeld toen ze die matige dikke neger hadden gered met hun pistolen, toen hadden ze de baby al niet meer bij zich
die hebben ze gewoon ergens afgegeven lijkt me
Ik vond die scene juist geweldig. Carl z´n emoties leken nog een beetje gespeeld. Maar damn wat heb ik genoten van deze aflevering. Hebben wel heel goed de langzame/ophoudende mensen uitgeschreven voor de scene verandering.quote:Op maandag 2 december 2013 09:50 schreef FoXje het volgende:
Jammer van JudithJammer van Guv
Jammer dat we nu weer met jankerd Rick zitten opgescheept
![]()
Toffe serie
zou een beetje flauw zijn maar het blijven kinderenquote:
Waren er niet meerdere kinderen en slechts een klein deel die gingen knallen?quote:Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou een beetje flauw zijn maar het blijven kinderen
Ik was uberhaupt die kinderen helemaal vergeten. Well mad skills van die kleine hoofdrolspeelster. Geweldig.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
dat ze die ene lesbische dame door het hoofd schoot zag ik niet aankomen trouwens
nee die komt 2 seconden na deze foto naar buitenquote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is die middelste nou dat meisje met pistool later?
Nee die komt later volgens mijquote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is die middelste nou dat meisje met pistool later?
Waar komt dan dat bloed vandaan? öquote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef sp3c het volgende:
ze hebben die baby gewoon afgegeven, die leeft nog
leek opgedroogd allemaalquote:
netjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |