abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133628682
Leuke aflevering weer en volgende week wordt echt epic _O_
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 23:41:23 #127
88815 The_Emotion
98.3
pi_133629740
Ik ben trouwens bezig met een zombie-strip.
Getekend door mij, verzonnen door jullie.
Mochten jullie leuke ideeën hebben om de volgende plaatjes in te vullen, dan hoor ik het graag.

ZOM / [Paint] The Stalking Dead: help mee met het stripverhaal
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133630894
Na het zien van de twee previews:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133630996
Leuke aflevering, net de voorstukjes voor volgende week gezien, gaat leuk worden :Y
.
pi_133631028
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:22 schreef Tropicalx het volgende:
Leuke aflevering, net de voorstukjes voor volgende week gezien, gaat leuk worden :Y
Zeker, wel weer jammer dat we daarna weer maanden moeten wachten. Altijd als het net leuk wordt en ik er echt in kom, dan kappen ze weer, grrr. Enig idee wanneer ze weer verder gaan?

Edit, in februari lees ik net! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_133631081
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:24 schreef Sangha het volgende:

[..]

Zeker, wel weer jammer dat we daarna weer maanden moeten wachten. Altijd als het net leuk wordt en ik er echt in kom, dan kappen ze weer, grrr. Enig idee wanneer ze weer verder gaan?
Ohh, is dat zo? ik wist geen eens dat het na volgende week gaat stoppen, ben er ook dan wel benieuwd naar.
.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 00:28:00 #132
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133631109
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar hoe komt die ene zombie achter die waslijn dan? Zonder dat iemand het ziet :')
Dit dus.. Wel één van de slechtere stukken in deze verder prima aflevering.

Die Tara stond op wacht, maar liet zich alsnog verleiden om een spelletje tikkertje mee te spelen met Meghan. Daar dacht ik al dat er iets mis zou gaan.. Toen ze vervolgens op die kleden (die aan de waslijn hingen) afrende, waarachter je iemand zag staan, wíst ik gewoon dat het een zombie zou zijn. Het slechte aan dat stuk is in 1e instantie natuurlijk, hoe die daar ooit terecht kan komen.. In 2e instantie vooral ook de manier waarop die er doodstil staat te wachten (met al die geluiden in de buurt om op af te gaan) en direct in beweging komt, a la 'kiekeboe', bij het aan de kant schuiven van die kleden :')
Tevens -purist.
pi_133631708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:28 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit dus.. Wel één van de slechtere stukken in deze verder prima aflevering.

Die Tara stond op wacht, maar liet zich alsnog verleiden om een spelletje tikkertje mee te spelen met Meghan. Daar dacht ik al dat er iets mis zou gaan.. Toen ze vervolgens op die kleden (die aan de waslijn hingen) afrende, waarachter je iemand zag staan, wíst ik gewoon dat het een zombie zou zijn. Het slechte aan dat stuk is in 1e instantie natuurlijk, hoe die daar ooit terecht kan komen.. In 2e instantie vooral ook de manier waarop die er doodstil staat te wachten (met al die geluiden in de buurt om op af te gaan) en direct in beweging komt, a la 'kiekeboe', bij het aan de kant schuiven van die kleden :')
De governour heeft eerder in de aflevering al gezegd dat je de groep achter je krijgt als je een held bent. Ik vind het dan te toevallig dat die mogelijkheid zich zo snel voor laat komen. Dus ik denk dat de zombie daar neergezet is door de governour.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 01:02:13 #134
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133631761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:59 schreef portie het volgende:

[..]

De governour heeft eerder in de aflevering al gezegd dat je de groep achter je krijgt als je een held bent. Ik vind het dan te toevallig dat die mogelijkheid zich zo snel voor laat komen. Dus ik denk dat de zombie daar neergezet is door de governour.
Daar zit wel wat in, maar zelfs dan nog is dat vrijwel onmogelijk, zomaar overdag, midden in dat kamp. Daarbij blijft het apart dat die zombie daar zo stil stond te wachten tot iemand die kleden opzij zou schuiven..
Tevens -purist.
pi_133631954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:02 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in, maar zelfs dan nog is dat vrijwel onmogelijk, zomaar overdag, midden in dat kamp. Daarbij blijft het apart dat die zombie daar zo stil stond te wachten tot iemand die kleden opzij zou schuiven..
Dat hij stilstond is raar ja, maar de zombie kon ook niet los in dat kamp lopen. Dan was die veel eerder opgemerkt of andersom; de zombie had anderen veel sneller opgemerkt. Dus verstoppen op een plek waarvan je weet dat hij uiteindelijk opgemerkt wordt is slim.

Daarnaast zitten er in de serie veel meer 'rare' scenes. Zoals dat kamp dat plots uitgeroeid was of die broer die het accepteerd dat zn broer vermoord wordt. Niet te veel bij stilstaan denk ik dan.
  dinsdag 26 november 2013 @ 01:18:36 #136
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133632035
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:12 schreef portie het volgende:

[..]

Dat hij stilstond is raar ja, maar de zombie kon ook niet los in dat kamp lopen. Dan was die veel eerder opgemerkt of andersom; de zombie had anderen veel sneller opgemerkt. Dus verstoppen op een plek waarvan je weet dat hij uiteindelijk opgemerkt wordt is slim.

Daarnaast zitten er in de serie veel meer 'rare' scenes. Zoals dat kamp dat plots uitgeroeid was of die broer die het accepteerd dat zn broer vermoord wordt. Niet te veel bij stilstaan denk ik dan.
Wie zegt dat hij het accepteert? Hij moest wel anders schoot one eye bri hem dood (en kon hij nooit meer wraak nemen). Misschien is hij nu wel een plan aan het maken om wraak te nemen.
pi_133632322
Wat een klootzak toch.
I´m back.
pi_133632324
Hij heeft ook zijn haar geverfd, denk ik.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 03:06:05 #139
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632624
Net nog even terug gekeken.
Ik vind Governor nu veel interessanter dan dat hij was in seizoen 3, nu wordt duidelijk uitgebeeld hoe hij te werk gaat, lastpakken wegwerken op de achtergrond en met de eer opstrijken.
Zoals hij zelf zegt: Everybody needs a hero.

Het breekpunt kwam toen Martinez ging golfen op de camper, wat Govvie al deed in S3.
Dat kon hij dus echt niet hebben.
Om zijn oude trekjes te voorkomen probeerde hij te vluchten, maar hij liet zich toch afschrikken door een paar zombies in drijfzand.... dus ging hij maar terug...
Een vreemde keuze, hij had een andere route kunnen nemen.

Ik snap alleen dat kampje in het bos even niet, eerst de discussie beroven of aanvallen.
Daarna pakken ze wat dooie eekhoorns en het kampje is al aangevallen?
Wie, hoe, wat?

[ Bericht 28% gewijzigd door The_Emotion op 26-11-2013 03:17:40 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133632781
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Remqo het volgende:
Net nog even terug gekeken.
Ik vind Governor nu veel interessanter dan dat hij was in seizoen 3, nu wordt duidelijk uitgebeeld hoe hij te werk gaat, lastpakken wegwerken op de achtergrond en met de eer opstrijken.
Zoals hij zelf zegt: Everybody needs a hero.

Het breekpunt kwam toen Martinez ging golfen op de camper, wat Govvie al deed in S3.
Dat kon hij dus echt niet hebben.
Om zijn oude trekjes te voorkomen probeerde hij te vluchten, maar hij liet zich toch afschrikken door een paar zombies in drijfzand.... dus ging hij maar terug...
Een vreemde keuze, hij had een andere route kunnen nemen.

Ik snap alleen dat kampje in het bos even niet, eerst de discussie beroven of aanvallen.
Daarna pakken ze wat dooie eekhoorns en het kampje is al aangevallen?
Wie, hoe, wat?
Miserabel individu wat mij netreft.
Ieder mens doden is een kans doden op een normaal leven. Net als in het echte leven we moeten het met zijn allen doen, niemand is slim of sterk genoeg om het alleen te doen.
Interessante tweedeling wrs toch.
Wie vind dat the gouv het goed doet, wie niet?
Volgens mij wordt zijn handelen ingegeven door zijn leven voor de apocalypse. Er is duidelijk iets met hem. |Of misschien was ij gewoon een succesvol manager? Is het een stukje kritiek?
I´m back.
pi_133632801
Martinez was wel okee, hij wist waar the gouvenor toe in staat was, waarom gaat hij alleen golfen op dat dak van die camper met een sloot whiskey in hem?
Ik mocht Martinez wel.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 03:59:18 #142
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Miserabel individu wat mij netreft.
Ieder mens doden is een kans doden op een normaal leven. Net als in het echte leven we moeten het met zijn allen doen, niemand is slim of sterk genoeg om het alleen te doen.
Interessante tweedeling wrs toch.
Wie vind dat the gouv het goed doet, wie niet?
Volgens mij wordt zijn handelen ingegeven door zijn leven voor de apocalypse. Er is duidelijk iets met hem. |Of misschien was ij gewoon een succesvol manager? Is het een stukje kritiek?
Gov heeft ook ziekelijke trekjes in zijn hoofd, als kind werd zijn broer in elkaar gemept voor iets wat hij gedaan heeft, werd ook uitgelegd in deze ep.
Wat hij doet is, overleven en hij weet dat zo'n trailecamp niet goed genoeg is.
Die gevangenis wil hij hebben voor 2 doelen, wraak op Rick en een veilige plek om te verblijven (niet wetende dat er ziekte heerst)
- Ian Malcolm
pi_133632835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:59 schreef Remqo het volgende:

[..]

Gov heeft ook ziekelijke trekjes in zijn hoofd, als kind werd zijn broer in elkaar gemept voor iets wat hij gedaan heeft, werd ook uitgelegd in deze ep.
Die gevangenis wil hij hebben voor 2 doelen, wraak op Rick en een veilige plek om te verblijven (niet wetende dat er ziekte heerst)
Ja, dat moet he allemaal overstijgen imho hoor. Gov is toch een psycho in mijn ogen.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 04:07:18 #144
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632848
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 04:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat moet he allemaal overstijgen imho hoor. Gov is toch een psycho in mijn ogen.
Eens Gov is ook een psycho, het verlangen naar macht drijft hem.
- Ian Malcolm
  dinsdag 26 november 2013 @ 05:16:59 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133633006
Hopelijk gaat Gov snel voorgoed dood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:08:31 #146
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133633520
Ik ben voor Guv. Rick, en al die andere sukkels in de gevangenis mogen wat mij betreft dood.
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:38:24 #147
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_133633771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:08 schreef FoXje het volgende:
Ik ben voor Guv. Rick, en al die andere sukkels in de gevangenis mogen wat mij betreft dood.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_133633899
Gov moet gauw opgegeten gaan worden.
pi_133633970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:59 schreef Remqo het volgende:

[..]

Rick boeit hem niet. Michonne moet hij hebben.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_133635817
Ze proberen een soort Game of Thrones te creëren: De kijker raakt gehecht aan een personage, weet niet meer voor wie/welke groep hij/zij is en later in het seizoen gaat het personage dood terwijl het één van de hoofdpersonen was.

Helaas staat het vorige seizoen nog vers in het geheugen waarbij ze de Gov als een slecht en evil personage hebben neergezet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')