ik ben ook wel eens kachel, maar alleen in het weekendquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens kachel, maar alleen in het weekend
inb4: lovehandles / iets om vast te pakkenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:34 schreef Ezell het volgende:
ik houd van mijn vetrollies so so much
Wat cool. Jij bent blauw.quote:
Ja. Waarom eigenlijk?quote:
Nee fok is belangrijker als mod zijnde.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je geen berichtje gestuurd.
Zag je hoe ik je verdedigde in het vorige topic. Met mijn TR's en jouw macht veroveren we Fok!quote:
Wat is CRE?quote:
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je hoe ik je verdedigde in het vorige topic. Met mijn TR's en jouw macht veroveren we Fok!
Het staat nog steeds niet in de index, Yvonne slaapt nog denk ikquote:
Userbash. TR gemacht. Wat is CRE, lúl.quote:
heyquote:
Fok is ook belangrijker als mod zijnde.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je geen berichtje gestuurd.
goed zo jordyquote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef Ezell het volgende:
jordy bedreigt mij op whatsapp
banbanban!
appen met fokkersquote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef Ezell het volgende:
banbanban!
ik pleeg zelfmoord op whatsapp*quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef Ezell het volgende:
banbanban!
Nouja. Verrek.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef Ezell het volgende:
banbanban!
Beerquote:
CRE is het knutselforum.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Userbash. TR gemacht. Wat is CRE, lúl.
Kedvesemquote:
Dit heb je nu al twee keer gezegd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey
[..]
Fok is ook belangrijker als mod zijnde.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appen met fokkers
hierover klagen op fok
Oh, dan ga ik daarheen. Want ik denk echt dat jij een goede mod bent.quote:
niettesquote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit heb je nu al twee keer gezegd.
jij quote mij maar vaak vandaagquote:
En die van mij?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ezell en jordyqwerty hun roleplaying de afgelopen 2 topics bijster interessant.
Ik heb zelfs nog wel eens gepost in CREquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef xcachet het volgende:
Valt me op dat veel mensen CRE niet eens kennen. Een pareltje van deze community.
quote = mee eensquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij quote mij maar vaak vandaag
Sinds mijn vrienden daar nu posten is het een stuk leukerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wel eens gepost in CRE
Ik ook hoor, niks mis meequote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wel eens gepost in CRE
Van een andere klasse, leuker.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor, niks mis mee
[..]
Van een andere klasse, leuker.
Creatief bezig zijn is ook niks mis meequote:Op woensdag 20 november 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor, niks mis mee
[..]
Van een andere klasse, leuker.
CRE heeft geen SC.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef xcachet het volgende:
Valt me op dat veel mensen CRE niet eens kennen. Een pareltje van deze community.
your welcomequote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ezell en jordyqwerty hun roleplaying de afgelopen 2 topics bijster interessant.
Ik heb alleen nog geen functies.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik daarheen. Want ik denk echt dat jij een goede mod bent.
Het haaktopic lijkt af en toe wel een SCquote:
Maar alleen al jouw uitstraling zorgt ervoor dat iedereen zich gaat gedragen. Jij hebt die functies niet nodig.quote:
Liever niet nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie zin in een limp bizkit?
Ja want CRE is echt een relforum enzo, die hebben een autoritair figuur als Tjackie hard nodig natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar alleen al jouw uitstraling zorgt ervoor dat iedereen zich gaat gedragen. Jij hebt die functies niet nodig.
Haaiquote:
Hier heb je een punt inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar alleen al jouw uitstraling zorgt ervoor dat iedereen zich gaat gedragen. Jij hebt die functies niet nodig.
HÉ, NIET CYNISCH DOEN JEGENS TJACKA EN IK.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want CRE is echt een relforum enzo, die hebben een autoritair figuur als Tjackie hard nodig natuurlijk
Jij bent niet zo goed in trollen merk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want CRE is echt een relforum enzo, die hebben een autoritair figuur als Tjackie hard nodig natuurlijk
Nee, ik ben er heel slecht inquote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed in trollen merk ik.
Ik vind het nogal vreemd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben er heel slecht inVergeef me?
Daar vergis je je in. Met LB is er al een lieve, meegaande mod maar er zijn af en toe ook strikte richtlijnen nodig als er weer rellen zijn over welke armbandvlechttechniek nou het effectiefst is.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er toen nog uitgebreid onderzocht of het daadwerkelijk een doodsbedreiging was aan LB's kant of simpelweg een ietwat dommige behulpzame actie van een FOKster die wist dat LB een breinaald kwijt was?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd.
LB heeft een keer een breinaald in haar brievenbus mogen ontvangen. En nu loop jij er continue zo luchtig over te doen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Muto het volgende:
Hallo Tjacka, zou je Xcachet wat minder willen negeren in dit topic?
Wie?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Muto het volgende:
Hallo Tjacka, zou je Xcachet wat minder willen negeren in dit topic?
Of welke granny square mooier isquote:Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Met LB is er al een lieve, meegaande mod maar er zijn af en toe ook strikte richtlijnen nodig als er weer rellen zijn over welke armbandvlechttechniek nou het effectiefst is.
Persoonlijk denk ik Maar het zal je verbazen hoe gepassioneerd enkele andere users deze stelling naar beneden willen halen.
Dat is dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er toen nog uitgebreid onderzocht of het daadwerkelijk een doodsbedreiging was aan LB's kant of simpelweg een ietwat dommige behulpzame actie van een FOKster die wist dat LB een breinaald kwijt was?
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef xcachet het volgende:
Ja tjacka wie denk je wel niet dat je bent
Spanning en Sensatie bij CRE!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is dus niet duidelijk.
Maar deze mensen schijnen verder te kunnen gaan dan een fok!stok jatten dat is wel zeker.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit begrip heb moeten opzoeken maar ik beloof je bij deze plechtig dat ik ook hierin voor morgen een expert ben.quote:
Oké is goedquote:Op woensdag 20 november 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit begrip heb moeten opzoeken maar ik beloof je bij deze plechtig dat ik ook hierin voor morgen een expert ben.
Sorry, ik heb gewoon aandacht te kort.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op welk punt negeer ik je iegenluk?
arme cachiequote:Op woensdag 20 november 2013 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry, ik heb gewoon aandacht te kort.
Ik ga,
Doei.quote:
groeten aan de paardenquote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:03 schreef Muto het volgende:
Sorry Cachet en Tjacka, ik had mij niet moeten bemoeien met jullie onderlinge band. Excuses.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ze moet er mee leren leven dat ik minder tijd voor haar vrij hebt vanwege deze zware taak.
ik dacht dat je al paarden had?quote:
Nee, al bijna een half jaar niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat je al paarden had?
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je je rijbewijs haalt.
Is goed. Al begin ik gewoon weer Ikea gehaktballetjes te eten en daarmee paardenvlees als je niet opschiet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel goed komen hoor.
Moet je lekker doenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Al begin ik gewoon weer Ikea gehaktballetjes te eten en daarmee paardenvlees als je niet opschiet.
paardenbiefstuk is ook goedquote:Op woensdag 20 november 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
Paardenworst is wel heerlijk trouwens
Nooit gehadquote:Op woensdag 20 november 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
Paardenworst is wel heerlijk trouwens
Nog nooit gehad, maar ik ben ook niet zo'n groot fan van normale biefstuk. Ik heb pas 1 keer een lekkere biefstuk gegetenquote:
Hier is het ook eigenlijk niet te koopquote:
onbewust misschien wel eensquote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ik ben ook niet zo'n groot fan van normale biefstuk. Ik heb pas 1 keer een lekkere biefstuk gegeten
Ze zijn hier alle c1000's aan het ombouwen naar Jumbo'squote:Op woensdag 20 november 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onbewust misschien wel eens
maar ja, ze verkopen het bij de c1000
jumbo is tofquote:Op woensdag 20 november 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn hier alle c1000's aan het ombouwen naar Jumbo's![]()
![]()
![]()
C1000 vond ik een prima supermarkt, Jumbo![]()
Ik heb het gevoel dat Jumbo's wel vaak goedkoper zijn dan C1000's.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
![]()
c1000 vond ik een pauperwinkel altijdquote:Op woensdag 20 november 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neequote:
je krijgt bij jumbo verschil terug als het ergens goedkopre isquote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is een rotwinkel, de indeling is rot, de versafdeling is superslecht van kwaliteit en ik ben ineens veel duurder uit dan voorheen
![]()
Ik dus andersomquote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Jumbo's wel vaak goedkoper zijn dan C1000's.
en dat heb ik dus met de jumbo hierquote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
c1000 vond ik een pauperwinkel altijd
en jumbo's laagste prijsgarantie dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is een rotwinkel, de indeling is rot, de versafdeling is superslecht van kwaliteit en ik ben ineens veel duurder uit dan voorheen
![]()
Ja, voor de A-merken enzo, maar die kocht ik al nooit omdat dat te duur is, de basisproducten bij de c1000 waren gewoon goedkoper hoor. En de versafdeling is rukquote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je krijgt bij jumbo verschil terug als het ergens goedkopre is
#tipvaninso
jumbo > c1000quote:Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Tjacka het volgende:
Graag niet meer over supermarkten beginnen.
De volgende post heeft een note.
Dan heb jij blijkbaar een andere jumbo, groente en fruit hier is altijd verlept en al half bedorven voordat je het thuis in de koelkast hebt liggenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jumbo's laagste prijsgarantie dan?
groente vind ik er altijd goed
en beste broodafdeling
Jij bent heul geen mod hierquote:Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Tjacka het volgende:
Graag niet meer over supermarkten beginnen.
De volgende post heeft een note.
Ik denk dat ik maar mod wordt om jou in de gaten te houdenquote:
Zou fijn zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar mod wordt om jou in de gaten te houden
Kunnen we gezellig samen moddenquote:
De AH is dan wel weer echt pauper. Op de vestiging te Alexandrium na uiteraard.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga altijd AH in nederland
en sommige dingen bij lidl
Dan kan je ook mijn naaktpics zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig samen modden
niets mis met AHquote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De AH is dan wel weer echt pauper. Op de vestiging te Alexandrium na uiteraard.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan kan je ook mijn naaktpics zien.
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk
Dan raak ik helemaal in de war enzoquote:
dan lach je tjacka uit zeker.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan raak ik helemaal in de war enzoZo lang alleen zonder vriendje enzo
Niks mis met 13 cm hoor Tjacka. Tevens is deze post van Inso wel banwaardig.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan lach je tjacka uit zeker.
het is een zware tijd om blanke man te zijn
ik kan essnhills niet serieus nemen zei ze gisterquote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met 13 cm hoor Tjacka. Tevens is deze post van Inso wel banwaardig.
Vertel.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan essnhills niet serieus nemen zei ze gister
Essnhills zei gister dat jij haar niet serieus kunt nemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Essnhills zei gister dat jij haar niet serieus kunt nemen.
Dit kan ik enkel seksueel opvatten tenzij jij je zin weer verneukt.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die het met een k schrijven kan ik ook niet helemaal serieus nemen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met een neger, jij zou mij niet eens serieus kunnen nemen
quote:
Huh?quote:
Ohquote:
Tjacka is mod gewordenquote:
Oh. Zolang jullie maar geen kinderen krijgen, raszui...quote:
Ja nou dat stond niet in het lijstje van specificaties, het moest leuk zijnquote:
Uhuh..quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Zolang jullie maar geen kinderen krijgen, raszui...
Nee grapje, sorry. Je moet het zien als een poging tot overcompensatie ten opzichte van jouw post
jaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou dat stond niet in het lijstje van specificaties, het moest leuk zijn
Ik heb voldaan aan je verzoekquote:
wow, ik ben onder de indruk van de vele interpretatiemogelijkheden die deze conversatie biedtquote:
Ben jij van paardenvlees?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij is paardenvlees wel lekker
Gelukkig maar. Het verdwijnen uit jouw FoBo was toch wel een dieptepuntje van dit jaar. Al heb je mij er wel mee uit mijn VBL isolement getrokken... Wat zullen ze hier blij met je zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Lr, je bent nog steeds een van mijn favoriete users
Ja knap hè?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, ik ben onder de indruk van de vele interpretatiemogelijkheden die deze conversatie biedt
Ik weet niet of dat als positief gezien moet worden... gezien de grote mate van verwarring die dat soort conversaties kunnen opleveren...quote:
Soms is dat de intentiequote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat als positief gezien moet worden... gezien de grote mate van verwarring die dat soort conversaties kunnen opleveren...
Was dat in dit geval ook zo?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |