Tjacka is mod gewordenquote:
Oh. Zolang jullie maar geen kinderen krijgen, raszui...quote:
Ja nou dat stond niet in het lijstje van specificaties, het moest leuk zijnquote:
Uhuh..quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Zolang jullie maar geen kinderen krijgen, raszui...
Nee grapje, sorry. Je moet het zien als een poging tot overcompensatie ten opzichte van jouw post
jaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou dat stond niet in het lijstje van specificaties, het moest leuk zijn
Ik heb voldaan aan je verzoekquote:
wow, ik ben onder de indruk van de vele interpretatiemogelijkheden die deze conversatie biedtquote:
Ben jij van paardenvlees?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij is paardenvlees wel lekker
Gelukkig maar. Het verdwijnen uit jouw FoBo was toch wel een dieptepuntje van dit jaar. Al heb je mij er wel mee uit mijn VBL isolement getrokken... Wat zullen ze hier blij met je zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
Lr, je bent nog steeds een van mijn favoriete users
Ja knap hè?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, ik ben onder de indruk van de vele interpretatiemogelijkheden die deze conversatie biedt
Ik weet niet of dat als positief gezien moet worden... gezien de grote mate van verwarring die dat soort conversaties kunnen opleveren...quote:
Soms is dat de intentiequote:Op woensdag 20 november 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat als positief gezien moet worden... gezien de grote mate van verwarring die dat soort conversaties kunnen opleveren...
Was dat in dit geval ook zo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |