niettesquote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit heb je nu al twee keer gezegd.
jij quote mij maar vaak vandaagquote:
En die van mij?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ezell en jordyqwerty hun roleplaying de afgelopen 2 topics bijster interessant.
Ik heb zelfs nog wel eens gepost in CREquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef xcachet het volgende:
Valt me op dat veel mensen CRE niet eens kennen. Een pareltje van deze community.
quote = mee eensquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij quote mij maar vaak vandaag
Sinds mijn vrienden daar nu posten is het een stuk leukerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wel eens gepost in CRE
Ik ook hoor, niks mis meequote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wel eens gepost in CRE
Van een andere klasse, leuker.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor, niks mis mee
[..]
Van een andere klasse, leuker.
Creatief bezig zijn is ook niks mis meequote:Op woensdag 20 november 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor, niks mis mee
[..]
Van een andere klasse, leuker.
CRE heeft geen SC.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef xcachet het volgende:
Valt me op dat veel mensen CRE niet eens kennen. Een pareltje van deze community.
your welcomequote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ezell en jordyqwerty hun roleplaying de afgelopen 2 topics bijster interessant.
Ik heb alleen nog geen functies.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik daarheen. Want ik denk echt dat jij een goede mod bent.
Het haaktopic lijkt af en toe wel een SCquote:
Maar alleen al jouw uitstraling zorgt ervoor dat iedereen zich gaat gedragen. Jij hebt die functies niet nodig.quote:
Liever niet nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben jullie zin in een limp bizkit?
Ja want CRE is echt een relforum enzo, die hebben een autoritair figuur als Tjackie hard nodig natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar alleen al jouw uitstraling zorgt ervoor dat iedereen zich gaat gedragen. Jij hebt die functies niet nodig.
Haaiquote:
Hier heb je een punt inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar alleen al jouw uitstraling zorgt ervoor dat iedereen zich gaat gedragen. Jij hebt die functies niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |