HÉ, NIET CYNISCH DOEN JEGENS TJACKA EN IK.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want CRE is echt een relforum enzo, die hebben een autoritair figuur als Tjackie hard nodig natuurlijk
Jij bent niet zo goed in trollen merk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want CRE is echt een relforum enzo, die hebben een autoritair figuur als Tjackie hard nodig natuurlijk
Nee, ik ben er heel slecht inquote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed in trollen merk ik.
Ik vind het nogal vreemd.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ben er heel slecht inVergeef me?
Daar vergis je je in. Met LB is er al een lieve, meegaande mod maar er zijn af en toe ook strikte richtlijnen nodig als er weer rellen zijn over welke armbandvlechttechniek nou het effectiefst is.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er toen nog uitgebreid onderzocht of het daadwerkelijk een doodsbedreiging was aan LB's kant of simpelweg een ietwat dommige behulpzame actie van een FOKster die wist dat LB een breinaald kwijt was?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd.
LB heeft een keer een breinaald in haar brievenbus mogen ontvangen. En nu loop jij er continue zo luchtig over te doen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Muto het volgende:
Hallo Tjacka, zou je Xcachet wat minder willen negeren in dit topic?
Wie?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Muto het volgende:
Hallo Tjacka, zou je Xcachet wat minder willen negeren in dit topic?
Of welke granny square mooier isquote:Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Met LB is er al een lieve, meegaande mod maar er zijn af en toe ook strikte richtlijnen nodig als er weer rellen zijn over welke armbandvlechttechniek nou het effectiefst is.
Persoonlijk denk ik Maar het zal je verbazen hoe gepassioneerd enkele andere users deze stelling naar beneden willen halen.
Dat is dus niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er toen nog uitgebreid onderzocht of het daadwerkelijk een doodsbedreiging was aan LB's kant of simpelweg een ietwat dommige behulpzame actie van een FOKster die wist dat LB een breinaald kwijt was?
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef xcachet het volgende:
Ja tjacka wie denk je wel niet dat je bent
Spanning en Sensatie bij CRE!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is dus niet duidelijk.
Maar deze mensen schijnen verder te kunnen gaan dan een fok!stok jatten dat is wel zeker.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit begrip heb moeten opzoeken maar ik beloof je bij deze plechtig dat ik ook hierin voor morgen een expert ben.quote:
Oké is goedquote:Op woensdag 20 november 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit begrip heb moeten opzoeken maar ik beloof je bij deze plechtig dat ik ook hierin voor morgen een expert ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |