Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Niet uitmaken via sms of FB is wel een prima tip natuurlijk.
Wel.quote:
Precies, wormen en Naarden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Een algemeen goede opvoeding is belangrijker dan seksuele voorlichting.
Grachtengordelkinderen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is dit voor een eng kind dan
Seksuele voorlichting hoort bij een goede opvoeding.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Een algemeen goede opvoeding is belangrijker dan seksuele voorlichting.
Welke van de zes?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is dit voor een eng kind dan
Ik ook niet. Dit is toch geweldig. Toen ik voor het eerst klaarkwam schrok ik me dood. Dacht dat ik enorm moest pissen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit seksuele voorlichting gehad.
Nee, als je goed opgevoed wordt heb je geen seksuele voorlichting nodig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting hoort bij een goede opvoeding.
Die melktandjes er even uitbuksen?quote:
Ze is niet grappig, dat is het denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ze zegt hele goede dingen. Ik begrijp niet waarom die ouders hier moeite mee hebben. Hebben ze het uberhaupt ooit gezien?
Is sommige dorpen leer je het gewoon in de kerk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, als je goed opgevoed wordt heb je geen seksuele voorlichting nodig.
Ik begrijp dat bij die biblebelt lui wel. Ze windt zich immers op over hoe homodiscriminatie verkeerd is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ze zegt hele goede dingen. Ik begrijp niet waarom die ouders hier moeite mee hebben. Hebben ze het uberhaupt ooit gezien?
Een zwart jochie van 14 heeft er waarschijnlijk al een paar achter hem raam staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Voor die van 14 ben je te laat hoor...
We hebben bij de publieke omroep Deep Throath gehad een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef Confetti het volgende:
10-jarigen die op TV over seks komen praten![]()
Only in The Netherlands.
Dat maakt jou normaal >:Dquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Allemaal dingen die in bepaalde dorpen niet bestaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
quote:En de jongens spelen voetbal en de meisjes met elkaar
Toch zijn homofielen en lesbiënnes vreselijk raar
Dus die zijn bij ons in het dorp slechts te tellen op de hand
Van Jan die met z'n hand in de zaagmachine was beland
En da's statistisch onverklaarbaar of misschien wordt het ontkend
Net als incest, drugs en vromgoan, dat men hier dus ook niet kent
In dit o zo zo sociale menselijk samenleefverband
Alles is okee op 't platteland
Alles is okee
Daar moet ook ruimte voor zijnquote:
quote:
Ga ik wel vanuit.quote:
Touchequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar moet ook ruimte voor zijn
Idiote kinderen.
Waarom ? Te intelligent voor je ?quote:
quote:
Ja anders had ik nooit de kans gekregen om me aan te melden op FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar moet ook ruimte voor zijn
Idiote kinderen.
Een soort nies maar dan nog lekkerder.quote:
Als er bij willemien iets gaat staan is er iet foutquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef wdn het volgende:
Willemien: hey waar denk ja aan?
Jongen: Oh iets zieligs!
Ja duhquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gebeurt het omgekeerde he? Opletten.
Mijn oma naakt, had ik moeten zeggen.quote:
Ik kreeg een boek en succesquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Die ouders waren al lang blij, hoefden ze het zelf niet meer te vertellen.
Daarom "probeer eens"quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet danHij moest slap worden, niet stijf.
Moeten toch op TV kunnen hè.quote:
Ik ook, maar ze wisten niet dat ik al stapels Break Out's had liggen met aan elkaar plakkende pagina's.quote:
Ah jij wil willie met een grote willie zienquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarom "probeer eens"
En dan kunnen wij lachen
Dit dus. Niks mis mee.quote:
Eigenlijk best makkelijk vanaf gemaakt..ik ga gewoon zondag als ik er eet alsnog dat gesprek eisenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, en daar stond best veel in ook nog, hoe je moest masturberen zelfs
Ik was toen 7quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze wisten niet dat ik al stapels Break Out's had liggen met aan elkaar plakkende pagina's.
Trein!quote:
Dat.quote:
Je kan maar één van die twee zijn ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat hij presentator was, maar nu opeens social-media expert!
Het is allemaal familie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Hoe word je dat? Veel facebookenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ho ho, wel een social media expert hè!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
Dus hij heeft een iemand met raar haar geinterviewd om 'uit te zoeken hoe het zit.'
quote:
Wat een onflatteus ding.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:49 schreef cobain1994 het volgende:
Trijntje verlaat Nederland hoor ik net.
[ afbeelding ]
Avond
Wilt u aub die vergelijking nooit meer maken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel beter dan Toren C.
Het zeiken om het zeiken. Je kent ze vast niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Flikker op met met je altijd plichtschuldig of wat hij ook zei, dat overdreven ophemelen altijd
Is dat diegene die nu (of toen) d00d is?quote:
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat diegene die nu (of toen) d00d is?
Ok tongquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zeiken om het zeiken. Je kent ze vast niet.
Briljante humor.
Heeft Wanda meegenomen.quote:
The dead Parrotquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef wdn het volgende:
Argument sketch!?
Waarom niet silly walks?
NIETUS!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef BlueMage het volgende:
Die sketch met dat "argument" is erg leuk.
Ik lag op de grond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef BlueMage het volgende:
Die sketch met dat "argument" is erg leuk.
man ik had het niet meer de eerste keer dat ik die te zien kreegquote:
NEE!quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
Hoe wordt je in godsnaam absurdist
Door Nedurlandts te studeren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
Hoe wordt je in godsnaam absurdist
Nu gelijk 2 dagenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
het zit de hele tijd al in mijn kop verdomme.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
het zit de hele tijd al in mijn kop verdomme.
Ik heb een boek van hem over het radioprogramma binnenland 1 ik vind het geweldig. In het midden van het boek staat een foto van hem waar hij een hamlap aait met als onderschrift "de presentator aait een hamlap"quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:58 schreef Tommeke het volgende:
Deze vent is qua humor nog slechter dan Monty Python
Ben m'n eigen hoogleraar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Misschien moet jij je maar eens aanmelden om absurdist te worden
Johnny rotten is wel alivequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik verstond net: Life is Johnny Rotten![]()
Ja ik weet dat hij dat niet zingt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik verstond net: Life is Johnny Rotten![]()
Ja ik weet dat hij dat niet zingt.
Mijn bijnaam was Herman de sperman.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn bijnaam was Herman de sperman.
haha wat een baasquote:
Stier Herman.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je zo goed in sperren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh..en dat zie ik nog weleens...geen indruk gemaakt.quote:
quote:
Precies het gezicht dat ik dacht eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
man ik had het niet meer de eerste keer dat ik die te zien kreeg
Oh jeez dat is lang geleden...nee die herkende ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was de echte Arnie, aangezien die bij zijn geboorte was omgewisseld met Reinout Oerlemans
Hij speelde er tien jaar geleden nog in hoor. Niet ten tijde van de echte Arnie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh jeez dat is lang geleden...nee die herkende ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |