Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
Niet uitmaken via sms of FB is wel een prima tip natuurlijk.
Wel.quote:
Precies, wormen en Naarden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Een algemeen goede opvoeding is belangrijker dan seksuele voorlichting.
Grachtengordelkinderen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is dit voor een eng kind dan
Seksuele voorlichting hoort bij een goede opvoeding.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Een algemeen goede opvoeding is belangrijker dan seksuele voorlichting.
Welke van de zes?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is dit voor een eng kind dan
Ik ook niet. Dit is toch geweldig. Toen ik voor het eerst klaarkwam schrok ik me dood. Dacht dat ik enorm moest pissen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit seksuele voorlichting gehad.
Nee, als je goed opgevoed wordt heb je geen seksuele voorlichting nodig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting hoort bij een goede opvoeding.
Die melktandjes er even uitbuksen?quote:
Ze is niet grappig, dat is het denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ze zegt hele goede dingen. Ik begrijp niet waarom die ouders hier moeite mee hebben. Hebben ze het uberhaupt ooit gezien?
Is sommige dorpen leer je het gewoon in de kerk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, als je goed opgevoed wordt heb je geen seksuele voorlichting nodig.
Ik begrijp dat bij die biblebelt lui wel. Ze windt zich immers op over hoe homodiscriminatie verkeerd is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ze zegt hele goede dingen. Ik begrijp niet waarom die ouders hier moeite mee hebben. Hebben ze het uberhaupt ooit gezien?
Een zwart jochie van 14 heeft er waarschijnlijk al een paar achter hem raam staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Voor die van 14 ben je te laat hoor...
We hebben bij de publieke omroep Deep Throath gehad een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:39 schreef Confetti het volgende:
10-jarigen die op TV over seks komen praten![]()
Only in The Netherlands.
Dat maakt jou normaal >:Dquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |