quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn mening toch maar eens herzien.
Ik gok dat John Williams straks zo´n chick gaat optillen en haar string dan zichtbaar is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal ajacieden bij dat voetbalprogrammaBehalve Pi-Air
Meh ben geen fan. Saaie feestjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo. Is de Pinkstergemeente te Eindhoven leuk?
En? Ben wel benieuwd eigenlijk, echt een keer gekeken toen ik 12 was ofzo. Net in de stad zitten pubquizzen dus vandaag is het er niet van gekomen, morgen heb ik wel tijd denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben Miller's Crossing aan het kijken
waar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal ajacieden bij dat voetbalprogrammaBehalve Pi-Air
Prima film, gangsterfilm, maar dan lekker absurd, zoals het bij de Coens hoort.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef Saind het volgende:
[..]
En? Ben wel benieuwd eigenlijk, echt een keer gekeken toen ik 12 was ofzo. Net in de stad zitten pubquizzen dus vandaag is het er niet van gekomen, morgen heb ik wel tijd denk ik
Ziet er goed uit wat ik op IMDB lees, ben vandaag sowieso in een mafiasfeer. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben Miller's Crossing aan het kijken
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers. Is er nog wat gebeurd vandaag in de SC?
Kort maar krachtigquote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed antwoord, lekker kort ook.
Stage hé. Ik begin al aardig ingewerkt te raken, altijd even een beetje rondkijken de eerste twee weken.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe staat het met jou dan Rensie?
Goed om te horen manquote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stage hé. Ik begin al aardig ingewerkt te raken, altijd even een beetje rondkijken de eerste twee weken.
Maar gaat allemaal wel lekker mi mang.
Jazeker. Het is wel een intensieve stage. Veel projecten die door elkaar lopen dus je moet heel goed plannen en flexibel kunnen zijn. Druk druk druk.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed om te horen man. Leuk werk ?
geen 9 tot 5 mentaliteitquote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Het is wel een intensieve stage. Veel projecten die door elkaar lopen dus je moet heel goed plannen en flexibel kunnen zijn. Druk druk druk.
Ooh goed plannen, dat wil nog wel eens een probleem wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker. Het is wel een intensieve stage. Veel projecten die door elkaar lopen dus je moet heel goed plannen en flexibel kunnen zijn. Druk druk druk.
Informele werksfeer met leuke collega's.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen 9 tot 5 mentaliteit
out of the box denker
teamplayer
Ja leuk Inso, maar het is wel echt anders dan mijn vorige stage. Helaas was mijn vorige stage zo chill dat alle stages daarna alleen maar tegen kunnen vallenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen 9 tot 5 mentaliteit
out of the box denker
teamplayer
Collega's zijn het belangrijkste op het werk/stage. Je ziet ze ook meer dan dan je vrienden of zelfs je eigen moeder.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk Inso, maar het is wel echt anders dan mijn vorige stage. Helaas was mijn vorige stage zo chill dat alle stages daarna alleen maar tegen kunnen vallen.
met mij alles goedquote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles goed schatje?
Ik word cre mod he.
Voor een jaar een Fok!abonnement kopen, mod worden... Lekker bezig Tjacka, dit kan op je CV komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles goed schatje?
Ik word cre mod he.
Daar wordt de temperatuur echt niet hoger van hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een jaar een Fok!abonnement kopen, mod worden... Lekker bezig Tjacka, dit kan op je CV komen.
Je maakt mij belachelijk he.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een jaar een Fok!abonnement kopen, mod worden... Lekker bezig Tjacka, dit kan op je CV komen.
Zolang de ketel kostentechnisch maar efficiėnter stookt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wordt de temperatuur echt niet hoger van hoor.
Sommige dromen zijn er niet om te verwezenlijken. Dromen mag, maar echt mod worden op CRE... Ik heb al zo weinig waardigheid over.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je maakt mij belachelijk he.
Terwijl dit jouw droom was.
Ik hou niet zo van dat gestook. Komen alleen maar fitties van.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang de ketel kostentechnisch maar efficiėnter stookt
De temperatuur wordt er daarentegen wel hoger van. Al met al een perfecte oplossing voor de CVquote:Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat gestook. Komen alleen maar fitties van.
En daar bedoel ik niet mee dat je er heel fit van wordt xd
Crea bea Tjackaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles goed schatje?
Ik word cre mod he.
Oh.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang de ketel kostentechnisch maar efficiėnter stookt.
[..]
Sommige dromen zijn er niet om te verwezenlijken. Dromen mag, maar echt mod worden op CRE... Ik heb al zo weinig waardigheid over.
Blijf je intelligente comebacks maken op mijn kutgrappen?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De temperatuur wordt er daarentegen wel hoger van. Al met al een perfecte oplossing voor de CV
Waarom geld betalen voor de FOK!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik wist niet eens dat ik een jaarabonnement had gekocht.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik wist niet eens dat ik een jaarabonnement had gekocht.
Dat klopt. het zijn maar 6 maanden "maar" 6 maandenquote:
Dan moet ik binnenkort nieuwe kopen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt. het zijn maar 6 maanden "maar" 6 maanden
krijg je weer poen terug van de ontlastingsdienst dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort nieuwe kopen.
Nog een ruime 2 weken.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort nieuwe kopen.
Mensen nemen hun overheidslaxering pas in +- juni weer in.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
krijg je weer poen terug van de ontlastingsdienst dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |