abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133653428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik had hier een aantal keer een lang antwoord op staan maar continu weer weggehaald. Ik kom hier nog op terug, ik zit nu weer exact op hetzelfde probleem. Klaar en klaar wakker en moet helaas de trein om 8 uur al weer pakken.

Het was zeker niet een wakker worden moment van ik ga slapen en het wakker worden wat me extra energie heeft gegeven. Het besef is wel degelijk anders. Alsof ik jaren lang in een kleedkamer heb mogen zitten, wachtende op een bokswedstrijd met mijn ex (puur ff als voorbeeld, ik spreek d'r niet meer) en ik me nu plots in de hal richting het toneel loop en het dus voor me zie.

En die drang er alleen maar in zit van, godver wat wil ik vooruit! Dreun geven! Nu! .. et voila, energie boost.
Fijn he, Ik herken het gevoel *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_133654541
Ik merk dat ik eigenlijk een beetje boos ben.

"vroeger" had ik last van echte (dodelijke) ziekten/aandoeningen die heel duidelijk aanwijsbaar waren door een dokter. Nou prima heb het overleefd.

En nu doen m'n hersenen/hormonen niet helemaal 100% mee en voel ik mij veel slechter dan toen. Wat een onzin.
Worry is a misuse of imagination
pi_133657152
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:36 schreef seasushi het volgende:

[..]

Fijn he, Ik herken het gevoel *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolar? Manisch depressief? Gelukkig geen last van. Heb vandaag misschien maar een uurtje of wat geslapen en sta nog :D Heb het idee dat ik flink wat moet inhalen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133657325
quote:
0s.gif Op dinsdags 26 november 2013 21:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Bipolar? Manisch depressief? Gelukkig geen last van. Heb vandaag misschien maar een uurtje of wat geslapen en sta nog :D Heb het idee dat ik flink wat moet inhalen
Ik wil geen partypooper zijn maar ik ben erg voorzichtig met deze plotselinge energie overload... En je hoeft niet gediagnotiseerd te zijn met manie om er 1 te krijgen, eens moet de 1e keer zijn.

Wees waakzaam ajb :)
S. 2014
J. 2016
pi_133658131
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik wil geen partypooper zijn maar ik ben erg voorzichtig met deze plotselinge energie overload... En je hoeft niet gediagnotiseerd te zijn met manie om er 1 te krijgen, eens moet de 1e keer zijn.

Wees waakzaam ajb :)
Snap ik. Maar je zult niet snel nu een negatief woord van me horen nu. Het is niet alsof er een knopje om is. Het is meer alsof ik het oude niet meer kan vinden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_133661416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Snap ik. Maar je zult niet snel nu een negatief woord van me horen nu. Het is niet alsof er een knopje om is. Het is meer alsof ik het oude niet meer kan vinden.
Zoals mijn psych zegt. "Je mag best een beetje manisch zijn, en ervan genieten, maar je MOET slapen. Hoe dan ook
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_133661518
Wat doen jullie met 'boze gevoelens'
Ik kan(wil) het hier niet uitleggen en ook niet aan de mensen die dicht bij mij staan/coach/psycholoog.

Straks denken ze nog dat ik gek ben.
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:03:09 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133661557
Blegh.. druk bezig met huisje zoeken in Utrecht.. maar ben verdomd bang om echt die stap te nemen en echt te reageren op iets. En zonder reageren, geen huisje, zonder huisje, straks fucking veel reizen en gedoe :X :X
pi_133700378
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. druk bezig met huisje zoeken in Utrecht.. maar ben verdomd bang om echt die stap te nemen en echt te reageren op iets. En zonder reageren, geen huisje, zonder huisje, straks fucking veel reizen en gedoe :X :X
Maar waarom bang? Ik had het idee dat jij wel lekker in je vel zat?

Ik begin langzamerhand wel een beetje te balen van die hyperactiviteit van me. Ik heb toch weer benzo's gekregen van de huisarts. Tevreden met de stappen, dat zeker. Maar slapen is een must.
pi_133700819
Hoihoi!

Ik ben even van de aardboden verdwenen (spoiler voor wie het kan boeien).

SPOILER
Anyway, m'n afbouw gaat wel lekker, zit nu een maandje op 5mg. Alleen moet ik snel weer langs de apotheek om nieuwe te halen, maar heb met die *****winter geen zin om de deur uit te gaan. Elk jaar weer hetzelfde :')
Dan ga ik weer uitstellen, blah blah enz enz.

Beetje chaotisch, maar zo ben ik :P
  donderdag 28 november 2013 @ 08:23:30 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133701837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 01:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar waarom bang? Ik had het idee dat jij wel lekker in je vel zat?
quote:
Bang voor het onbekende, bang om dergelijke stappen echt te zetten. Simple as that.
Zoals met alles vind ik het wel lekker als ik ergens middenin zit, maar het begin proces vind ik kut. Dus nu alles zien te regelen is kut, eenmaal alles geregeld en dan doen, dat vind ik goed te doen. Dus zit nu ook wat minder lekker in m'n vel.

[quote]
Ik begin langzamerhand wel een beetje te balen van die hyperactiviteit van me. Ik heb toch weer benzo's gekregen van de huisarts. Tevreden met de stappen, dat zeker. Maar slapen is een must.
Slapen moet je zeker doen! Dergelijke uitersten zijn nooit goed :N
  donderdag 28 november 2013 @ 08:24:50 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133701854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor de rest is dit tijdelijk, al weet ik niet hoe lang dit nog gaat duren, want ik vind het wel vrij vermoeiend, al dat gecommuniceer en verbale gedoe met mensen. Maar ik leer er wel weer van, het is 1 stap verder dan tikken op een forum :Y

M'n hulpverleners vonden dit lijken op een verslaving, maar zelf vind ik dat wel meevallen lol
Absoluut dat je wat van dergelijke communicatie leert, zeker als je dat nog niet vaak hebt gehad. Vermoeiend is het ook, maar wie weet haal je er nog real life contacten/vriendschappen uit. Of denk je daar niet aan?

Mbt die verslaving, daar moet je idd mee uitkijken. Natuurlijk kan het heel goed een tijdelijk iets zijn, maar voor je het weet kom je er niet meer van af. Kijk naar ons.. met onze fokverslaving :P
pi_133710007
Waarom voel ik mij toch altijd zo alleen :( En zo'n mislukking :( Ik ben bijna altijd verdrietig :(
pi_133710419
Vijf onsuccesvolle dates op een rij. Ik voel me toch wel behoorlijk klote op dit moment. Bah. ik ben blijkbaar best vreselijk.
Mijn rug doet ook weer pijn, zoals altijd, yay.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133710612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoihoi!

Ik ben even van de aardboden verdwenen (spoiler voor wie het kan boeien).

SPOILER
Anyway, m'n afbouw gaat wel lekker, zit nu een maandje op 5mg. Alleen moet ik snel weer langs de apotheek om nieuwe te halen, maar heb met die *****winter geen zin om de deur uit te gaan. Elk jaar weer hetzelfde :')
Dan ga ik weer uitstellen, blah blah enz enz.

Beetje chaotisch, maar zo ben ik :P
Hee koffietje :W Waar was je nou :'(

Zolang dat gamegedoe niet ten koste gaat van noodzakelijke dingen (jij zegt van niet) en je het leuk vindt, zou ik zeggen, doe lekker. Want je zegt al dat het tijdelijk is. Maar misschien denk je daar over een tijdje anders over... Kan me wel voorstellen dat je hulpverleners bang zijn voor een verslaving.

Tof dat het afbouwen nog steeds goed gaat. Je kunt toch naar de apotheek gaan als je er toch uit moet om boodschappen te doen? En als het buiten zonnig is. Of je laat het gewoon thuis bezorgen.
Ik herken dat uitstellen...

Ik ga even het goede voorbeeld geven:
Ik heb een hekel aan naar de kapper gaan dus dat heb ik een jaar uitgesteld...maar vorige week toch gedaan :D En, ook na lang uitstellen, een mail gestuurd naar een docent en een afspraak gemaakt voor het bespreken van een opdracht (mailen (en bellen) vind ik heel moeilijk/eng). Daardoor moest ik ook mailen naar de arts dat ik later bij de training kom, dat heb ik maar een dag uitgesteld.
Naar de apotheek gaan/om een recept vragen stel ik ook altijd uit en dat gaat er nu ook weer aankomen...

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 01:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb je nu wel geslapen?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_133719253
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Tokapi het volgende:
Waarom voel ik mij toch altijd zo alleen :( En zo'n mislukking :( Ik ben bijna altijd verdrietig :(
Nee toch? Je bent een dikke lieverd :)
Waarom vind je jezelf een mislukkeling?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_133721629
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee toch? Je bent een dikke lieverd :)
Waarom vind je jezelf een mislukkeling?
Je bent zelf dik!
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef Tokapi het volgende:
Ik denk dat juist jij degene bent die daarop het antwoord kan weten. Wat heb jij gedaan waardoor je jezelf een mislukking vindt? Waarom ben je verdrietig, waar denk je dan aan? Wat zou er volgens jou moeten veranderen om dat niet meer te denken/voelen?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_133722927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:51 schreef kuolema het volgende:

Heb je nu wel geslapen?
Heb 2 benzo's genomen. Heeerlijk geslapen. Rare lucide dromen maar voelde geweldig!
pi_133727369
Met mij gaat het slecht ;(. Ik ben nu al sinds weken erg depressief (voel me veel slechter als in de weken / maanden daarvoor). Ben totaal gedemotiveerd, heel erg moe, geen zin in niks. Ik voel of helemaal niets of ik ben woedend en verdrietig en kan in zo'n situatie alleen maar janken. Dat wat ik doe, doet me niets. Ik heb nu ook meer individuele gesprekken met mijn therapeute. Ik hoop dat ik er goed doorheen kom...
pi_133727442
quote:
13s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:31 schreef rainbowwarrior het volgende:
Met mij gaat het slecht ;(. Ik ben nu al sinds weken erg depressief (voel me veel slechter als in de weken / maanden daarvoor). Ben totaal gedemotiveerd, heel erg moe, geen zin in niks. Ik voel of helemaal niets of ik ben woedend en verdrietig en kan in zo'n situatie alleen maar janken. Dat wat ik doe, doet me niets. Ik heb nu ook meer individuele gesprekken met mijn therapeute. Ik hoop dat ik er goed doorheen kom...
Enig idee waarom? :)

Ik heb vandaag een leuke babbel met een vriendin gehad in Utrecht. Heerlijk gegeten. toffe bende. Wezen shoppen en morgen pak ik het vliegtuig voor een weekendje dikke lol! :)
pi_133727447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Vijf onsuccesvolle dates op een rij. Ik voel me toch wel behoorlijk klote op dit moment. Bah. ik ben blijkbaar best vreselijk.
Mijn rug doet ook weer pijn, zoals altijd, yay.
Hoe dan ook, mensen met iconen waar regenbogenkotsende wezens op staan kunnen eigenlijk alleen maar cool zijn ;).
pi_133728071
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Enig idee waarom? :)
In de afgelopen weken, waren er een paar situaties die veel negatieve dingen bij mij getriggerd hebben en de herfst / winter heeft ook altijd een vrij grote invloed op mijn gemoedstoestand. Daarnaast bespreek en verwerk ik ook veel in mijn therapie. Veel dingen van vroeger, waardoor ik me ook zoals vroeger voel (depressief). Ik voel me daardoor nu ook overbelast waardoor ik me nog slechter voel. Het is een beetje een vicieuze cirkel op dit moment.

quote:
Ik heb vandaag een leuke babbel met een vriendin gehad in Utrecht. Heerlijk gegeten. toffe bende. Wezen shoppen en morgen pak ik het vliegtuig voor een weekendje dikke lol! :)
Klinkt goed! Veel plezier :).
pi_133729397
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef rainbowwarrior het volgende:

[..]

In de afgelopen weken, waren er een paar situaties die veel negatieve dingen bij mij getriggerd hebben en de herfst / winter heeft ook altijd een vrij grote invloed op mijn gemoedstoestand. Daarnaast bespreek en verwerk ik ook veel in mijn therapie. Veel dingen van vroeger, waardoor ik me ook zoals vroeger voel (depressief). Ik voel me daardoor nu ook overbelast waardoor ik me nog slechter voel. Het is een beetje een vicieuze cirkel op dit moment.

Heb jij ooit veel momenten gehad waar het wel goed ging?

quote:
Klinkt goed! Veel plezier :).
Komt goed! :D
pi_133729569
ik moet van mijn psych dingen op papier zetten. ik heb er alleen echt geen zin in.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_133729646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Miniem het volgende:
ik moet van mijn psych dingen op papier zetten. ik heb er alleen echt geen zin in.
Wat moet je op papier zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')