Da's onzin he. Dat is veel later ook nog voorgekomen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En dat was ook opeens afgelopen...
Ah okee. Ik dacht altijd dat het hierna niet meer mocht. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's onzin he. Dat is veel later ook nog voorgekomen.
Ik heb zo'n compositie nog weleens door Den Bosch Oost zien rijden dus dat moet dan in 2006 of januari 2007 geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah okee. Ik dacht altijd dat het hierna niet meer mocht. Weer wat geleerd.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet 26km aan geluidsschermen extra in je dorp wil. Bovendien verhelpt het de "oversteekproblemen" niet. Zo'n verdiept Vught is zo gek nog niet gedacht in dit specifieke geval.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gejank. Onvolken heel dat klotevught. Ik heb niet gevraagd dat die lui er gaan wonen. En wat is het nou? Geen geluidsschermen dan hebben ze last van de auto's en de treinen, wel geluidsschermen dan hebben ze last van de geluidsschermen?weg met die lui. Zulke mensen zijn niet geschikt om in een dichtbevolkt land te wonen. Donder lekker op naar oost-Siberië, heb je alle ruimte voor jezelf. Goed voor Nederland, Goed voor Brabant, Goed voor Vught.
ben ik niet met je eens. Overal waar overwegen lang dichtliggen is er reden om te kijken naar zo'n oplossingquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Ireyon het volgende:
Sorry hoor maar een tunnel in Vught heeft meer bestaansrecht dan die bak in Almelo om maar een voorbeeld te noemen. Of de Gooiboog voor 2 lege treinen per uur
Ja maar er worden allerhande niet terzake doende argumenten bijgehaald. Alsof een geluidsscherm schadelijker voor de leefbaarheid zou zijn dan geen geluidsscherm etc. Ja je KUNT inderdaad wel draconisch dure oplossingen bedenken. Maar nogmaals, dan kun je net zo goed heel Vught ontvolken naar een rustigere plek als Ganzedijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet 26km aan geluidsschermen extra in je dorp wil. Bovendien verhelpt het de "oversteekproblemen" niet. Zo'n verdiept Vught is zo gek nog niet gedacht in dit specifieke geval.
Dieseltreinen voor reizigers kregen groot onderhoud in Tilburg dacht ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah misschien niet met Wadlopers dan. Wat moesten Wadlopers daar? Hoewel die hebben in 2007 nog een tijd op de Maaslijn gereden. Kan een overbrenging geweest zijn
Ook toen nog ja? Dat was toch al een hele tijd niet meer zo? Nou ja ik weet het ook niet zeker meer hoor, is 6 jaar geleden. Maar ik heb daar eens DM90 met nog iets anders aan de haak zien rijden, en dat moet haast wel een wadloper geweest zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dieseltreinen voor reizigers kregen groot onderhoud in Tilburg dacht ik.
Ja en als er honderdtwaalf keer zo veel goederentreinen komen te rijden (wat overigens best kan aangezien Emmerich een paar jaar dicht gaat binnenkort) dan moet het daar wel 4 of 6 of 8 sporig worden. Dus ja. Ontvolkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef lyolyrc het volgende:
Als er meer treinen per uur moeten gaan rijden tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch, komt spoorverdubbeling en verwijdering van de overwegen vanzelf in zicht.
Iedere gelijkvloerse kruising had bij het ontwerp al vermeden moeten worden, het aanleggen van een bult of tunnel is op lange termijn zeker efficiënter op de hoofdlijnen. Dan is de stap naar 160 of 200 km/u op veel trajecten prima mogelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Ireyon het volgende:
Sorry hoor maar een tunnel in Vught heeft meer bestaansrecht dan die bak in Almelo om maar een voorbeeld te noemen. Of de Gooiboog voor 2 lege treinen per uur
Nou inderdaad. Ambitieloze sukkels in 1839. Opknopen dat volk!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:32 schreef Brembo het volgende:
[..]
Iedere gelijkvloerse kruising had bij het ontwerp al vermeden moeten worden,
zeker niet, maar een half jaar geleden was mijn oude ov-chipkaart gebroken en toen kon ik met de vervangende kaart langs alle loketten en automaten om alles te activeren. er is dus wel eea veranderd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk kan het wel. Kwestie van een vinkje aanzetten. Moeten we nu op de knieën?
gelukkig maar. Ik weet dat Driek ermee aan de slag is geweest en dat er de commissie Meijdam wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
zeker niet, maar een half jaar geleden was mijn oude ov-chipkaart gebroken en toen kon ik met de vervangende kaart langs alle loketten en automaten om alles te activeren. er is dus wel eea veranderd.
Een vriend van me loopt al een paar weken te sukkelen met zijn OV-flopkaart. Oude was kapot, hij zou een nieuwe krijgen. Eerst kwam die vervangende kaart niet, toen kreeg hij een nieuwe - maar zonder het VDU dat hij heeft. Bij de automaat staan geen bestellingen klaar en bij het loket zagen ze ook 'geen gekke dingen'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef _serial_ het volgende:
Oke, het kan dus wel, Zondag OV-Chipkaart verloren gemeld, vandaag nieuwe OV-Chipkaart in de bus, geactiveerd en al geladen met mijn NS abonnement, en tevens automatisch opladen voor overige vervoerders.
Hoefde hem alleen nog maar te koppelen aan mijn NS account / OV-Chipkaart account.
Het stakingsbudget voor dit jaar was nog niet helemaal op, dus als ze nu niet nog even staken mogen ze volgend jaar minder staken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef b2py het volgende:
Van maandag 25 november 6:00 tot vrijdag 29 november 20:00 is het mogelijk dat er bij de NMBS korte stakingen uitbreken in de regio Charleroi.
Belgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef b2py het volgende:
Van maandag 25 november 6:00 tot vrijdag 29 november 20:00 is het mogelijk dat er bij de NMBS korte stakingen uitbreken in de regio Charleroi. Een niet-erkende vakbond wil op deze manier actie voeren tegen de hervorming van de NMBS, omdat dit mogelijk het arbeidersstatuut aanpast en omdat dit te snel volgt op de hervorming van de pensioenen.
Dat jullie het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |