abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133425178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

:Y

En dat was ook opeens afgelopen...
Da's onzin he. Dat is veel later ook nog voorgekomen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:15:40 #102
368398 Anno1982
CTRL+ATL+DEL
pi_133425286
Inderdaad, die twee konden zelfs elektrisch gekoppeld worden. De geposte link betrof volgens mij een berg wadlopers die met een ICM op pad waren.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:17:07 #103
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_133425365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Da's onzin he. Dat is veel later ook nog voorgekomen.
Ah okee. Ik dacht altijd dat het hierna niet meer mocht. Weer wat geleerd.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_133425819
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ah okee. Ik dacht altijd dat het hierna niet meer mocht. Weer wat geleerd.
Ik heb zo'n compositie nog weleens door Den Bosch Oost zien rijden dus dat moet dan in 2006 of januari 2007 geweest zijn.

Naah misschien niet met Wadlopers dan. Wat moesten Wadlopers daar? Hoewel die hebben in 2007 nog een tijd op de Maaslijn gereden. Kan een overbrenging geweest zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133426961
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat een gejank. Onvolken heel dat klotevught. Ik heb niet gevraagd dat die lui er gaan wonen. En wat is het nou? Geen geluidsschermen dan hebben ze last van de auto's en de treinen, wel geluidsschermen dan hebben ze last van de geluidsschermen? 8)7 weg met die lui. Zulke mensen zijn niet geschikt om in een dichtbevolkt land te wonen. Donder lekker op naar oost-Siberië, heb je alle ruimte voor jezelf. Goed voor Nederland, Goed voor Brabant, Goed voor Vught.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet 26km aan geluidsschermen extra in je dorp wil. Bovendien verhelpt het de "oversteekproblemen" niet. Zo'n verdiept Vught is zo gek nog niet gedacht in dit specifieke geval.
pi_133427110
Sorry hoor maar een tunnel in Vught heeft meer bestaansrecht dan die bak in Almelo om maar een voorbeeld te noemen. Of de Gooiboog voor 2 lege treinen per uur :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 21:47:13 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133427132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Ireyon het volgende:
Sorry hoor maar een tunnel in Vught heeft meer bestaansrecht dan die bak in Almelo om maar een voorbeeld te noemen. Of de Gooiboog voor 2 lege treinen per uur :')
ben ik niet met je eens. Overal waar overwegen lang dichtliggen is er reden om te kijken naar zo'n oplossing
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133427264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je niet 26km aan geluidsschermen extra in je dorp wil. Bovendien verhelpt het de "oversteekproblemen" niet. Zo'n verdiept Vught is zo gek nog niet gedacht in dit specifieke geval.
Ja maar er worden allerhande niet terzake doende argumenten bijgehaald. Alsof een geluidsscherm schadelijker voor de leefbaarheid zou zijn dan geen geluidsscherm etc. Ja je KUNT inderdaad wel draconisch dure oplossingen bedenken. Maar nogmaals, dan kun je net zo goed heel Vught ontvolken naar een rustigere plek als Ganzedijk.

Kost OOK veel geld
is OOK lekker buiten de box gedacht (heel belangrijk)
het gaat maar om 26.000 mensen, waar hebben we het over?
EN je hebt AL dat gezeik niet *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 21:52:46 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133427493
dat bericht over het verlengen van de noordelijke Arriva GTW's is trouwens met reden verwijderd. De handtekeningen voor het verlengen van de stellen zijn nog niet gezet.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:09:44 #110
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_133428563
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Naah misschien niet met Wadlopers dan. Wat moesten Wadlopers daar? Hoewel die hebben in 2007 nog een tijd op de Maaslijn gereden. Kan een overbrenging geweest zijn
Dieseltreinen voor reizigers kregen groot onderhoud in Tilburg dacht ik.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_133428581
Als er meer treinen per uur moeten gaan rijden tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch, komt spoorverdubbeling en verwijdering van de overwegen vanzelf in zicht.
pi_133428725
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dieseltreinen voor reizigers kregen groot onderhoud in Tilburg dacht ik.
Ook toen nog ja? Dat was toch al een hele tijd niet meer zo? Nou ja ik weet het ook niet zeker meer hoor, is 6 jaar geleden. Maar ik heb daar eens DM90 met nog iets anders aan de haak zien rijden, en dat moet haast wel een wadloper geweest zijn :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133428780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef lyolyrc het volgende:
Als er meer treinen per uur moeten gaan rijden tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch, komt spoorverdubbeling en verwijdering van de overwegen vanzelf in zicht.
Ja en als er honderdtwaalf keer zo veel goederentreinen komen te rijden (wat overigens best kan aangezien Emmerich een paar jaar dicht gaat binnenkort) dan moet het daar wel 4 of 6 of 8 sporig worden. Dus ja. Ontvolken *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133429799
Emmerich gaat niet een paar jaar dicht, alleen tot en met 2017 is er in de zomer elke keer twee tot drie maanden slechts enkelsporig verkeer mogelijk op steeds een wisselend stuk tussen Oberhausen en Emmerich om zo het derde spoor aan te kunnen leggen. Daarom gaat de Abelliotrein ook pas in december 2017 naar Arnhem rijden en gaat station Elten ook pas dat jaar open.
pi_133430146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef Ireyon het volgende:
Sorry hoor maar een tunnel in Vught heeft meer bestaansrecht dan die bak in Almelo om maar een voorbeeld te noemen. Of de Gooiboog voor 2 lege treinen per uur :')
Iedere gelijkvloerse kruising had bij het ontwerp al vermeden moeten worden, het aanleggen van een bult of tunnel is op lange termijn zeker efficiënter op de hoofdlijnen. Dan is de stap naar 160 of 200 km/u op veel trajecten prima mogelijk.
pi_133430216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:32 schreef Brembo het volgende:

[..]

Iedere gelijkvloerse kruising had bij het ontwerp al vermeden moeten worden,
Nou inderdaad. Ambitieloze sukkels in 1839. Opknopen dat volk! :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133430285
Oke, het kan dus wel, Zondag OV-Chipkaart verloren gemeld, vandaag nieuwe OV-Chipkaart in de bus, geactiveerd en al geladen met mijn NS abonnement, en tevens automatisch opladen voor overige vervoerders.

Hoefde hem alleen nog maar te koppelen aan mijn NS account / OV-Chipkaart account.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_133430317
Tuurlijk kan het wel. Kwestie van een vinkje aanzetten. Moeten we nu op de knieën?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133430453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk kan het wel. Kwestie van een vinkje aanzetten. Moeten we nu op de knieën?
zeker niet, maar een half jaar geleden was mijn oude ov-chipkaart gebroken en toen kon ik met de vervangende kaart langs alle loketten en automaten om alles te activeren. er is dus wel eea veranderd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_133430624
Wat heeft de verbinding tussen Rotterdam en Eindhoven eigenlijk met Vught te maken? Mooie visualisaties wel, leggen ze een verdiept spoor aan laten ze het oude er alsnog naast liggen. Zonder spoorovergangen, dat dan weer wel.
pi_133430835
Helemaal niets :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 22:49:37 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133430901
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef _serial_ het volgende:

[..]

zeker niet, maar een half jaar geleden was mijn oude ov-chipkaart gebroken en toen kon ik met de vervangende kaart langs alle loketten en automaten om alles te activeren. er is dus wel eea veranderd.
gelukkig maar. Ik weet dat Driek ermee aan de slag is geweest en dat er de commissie Meijdam was
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133431019
Van maandag 25 november 6:00 tot vrijdag 29 november 20:00 is het mogelijk dat er bij de NMBS korte stakingen uitbreken in de regio Charleroi. Een niet-erkende vakbond wil op deze manier actie voeren tegen de hervorming van de NMBS, omdat dit mogelijk het arbeidersstatuut aanpast en omdat dit te snel volgt op de hervorming van de pensioenen.

Dat jullie het weten :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:54:01 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133431068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef _serial_ het volgende:
Oke, het kan dus wel, Zondag OV-Chipkaart verloren gemeld, vandaag nieuwe OV-Chipkaart in de bus, geactiveerd en al geladen met mijn NS abonnement, en tevens automatisch opladen voor overige vervoerders.

Hoefde hem alleen nog maar te koppelen aan mijn NS account / OV-Chipkaart account.
Een vriend van me loopt al een paar weken te sukkelen met zijn OV-flopkaart. Oude was kapot, hij zou een nieuwe krijgen. Eerst kwam die vervangende kaart niet, toen kreeg hij een nieuwe - maar zonder het VDU dat hij heeft. Bij de automaat staan geen bestellingen klaar en bij het loket zagen ze ook 'geen gekke dingen'.

Hij heeft nu wel voor de derde keer een tijdelijk vervangend voordeelurenabonnement, dat normaal gesproken maar één keer wordt uitgegeven :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef b2py het volgende:
Van maandag 25 november 6:00 tot vrijdag 29 november 20:00 is het mogelijk dat er bij de NMBS korte stakingen uitbreken in de regio Charleroi.
Het stakingsbudget voor dit jaar was nog niet helemaal op, dus als ze nu niet nog even staken mogen ze volgend jaar minder staken? :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:56:27 #125
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_133431162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef b2py het volgende:
Van maandag 25 november 6:00 tot vrijdag 29 november 20:00 is het mogelijk dat er bij de NMBS korte stakingen uitbreken in de regio Charleroi. Een niet-erkende vakbond wil op deze manier actie voeren tegen de hervorming van de NMBS, omdat dit mogelijk het arbeidersstatuut aanpast en omdat dit te snel volgt op de hervorming van de pensioenen.

Dat jullie het weten :)
Belgen :')

Echt dieptriest volk...
pi_133431261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef b2py het volgende:
Van maandag 25 november 6:00 tot vrijdag 29 november 20:00 is het mogelijk dat er bij de NMBS korte stakingen uitbreken in de regio Charleroi. Een niet-erkende vakbond wil op deze manier actie voeren tegen de hervorming van de NMBS, omdat dit mogelijk het arbeidersstatuut aanpast en omdat dit te snel volgt op de hervorming van de pensioenen.

Dat jullie het weten :)
Van woensdag 20 november 9:00 tot vrijdag 22 november 17:00 is het mogelijk dat het regent. En misschien is het wel koud ook.

Dat jullie het weten :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133431305
lobi voor jou hoor b2py, maar dat geneuk met die k*nkerbelgen ben ik wel een keer goed klaar mee. EN ik niet alleen. Stelletje tweederangsvolk :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133431488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef J.B. het volgende:
Wat heeft de verbinding tussen Rotterdam en Eindhoven eigenlijk met Vught te maken? Mooie visualisaties wel, leggen ze een verdiept spoor aan laten ze het oude er alsnog naast liggen. Zonder spoorovergangen, dat dan weer wel.
Ik vond het ook al een opmerkelijke claim dat Vught een belangrijk knooppunt is op de lijn Eindhoven-Rotterdam. Dat kan in de toekomst opgaan als er inderdaad een aftakking komt van de Betuweroute richting 's-Hertogenbosch en vice versa. Er is een rapport waarin verschillende varianten hiervoor en voor de verbinding 's-Hertogenbosch-Vught worden genoemd.
pi_133431781
De laatste keer dat Vught een belangrijke logistieke functie had, wordt gememoreerd op het stationsgebouw zelf. Beetje gevoel voor proporties zou de locals daar niet misstaan.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_133431789
GVD wéér die luie Walen :r :r :r :r
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:19:15 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133432134
Vooral schrijnend dat het één of andere niet-erkende vakbond is. Moeten ze zich even laten gelden voor hun leden (alle 2?) ofzo? :')
pi_133432265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef James1988 het volgende:
Vooral schrijnend dat het één of andere niet-erkende vakbond is. Moeten ze zich even laten gelden voor hun leden (alle 2?) ofzo? :')
Blaffende bonden staken niet ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:55:46 #133
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133433548
De gtw van de Valleilijn is aardig aan het schudden en puffen. Zowel bij het optrekken als het afremmen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 23:57:41 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133433614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:55 schreef Fiorano het volgende:
De gtw van de Valleilijn is aardig aan het schudden en puffen. Zowel bij het optrekken als het afremmen...
gladde sporen
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 20 november 2013 @ 00:03:00 #135
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_133433802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:04 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik vond het ook al een opmerkelijke claim dat Vught een belangrijk knooppunt is op de lijn Eindhoven-Rotterdam. Dat kan in de toekomst opgaan als er inderdaad een aftakking komt van de Betuweroute richting 's-Hertogenbosch en vice versa.
Die aftakking is heel belangrijk in dit verhaal. Die is bedacht om er voor te zorgen dat er minder goederentreinen via Breda-Tilburg rijden zodat daar ruimte ontstaat voor extra IC's. Nadeel is dat het daardoor op Meteren-'s-Hertogenbosch-Boxtel veel drukker wordt met de gelijkvloerse aansluiting bij Vught als grootste knelpunt.

Beetje vreemde gedachtegang is het natuurlijk wel. Op lijn A is een knelpunt, dat willen ze oplossen door treinen naar lijn B te verplaatsen, daardoor ontstaat op die route weer een knelpunt en moeten ze eerst bedenken hoe ze dat knelpunt oplossen.
pi_133434208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef ReisT het volgende:

[..]

Die aftakking is heel belangrijk in dit verhaal. Die is bedacht om er voor te zorgen dat er minder goederentreinen via Breda-Tilburg rijden zodat daar ruimte ontstaat voor extra IC's. Nadeel is dat het daardoor op Meteren-'s-Hertogenbosch-Boxtel veel drukker wordt met de gelijkvloerse aansluiting bij Vught als grootste knelpunt.

Beetje vreemde gedachtegang is het natuurlijk wel. Op lijn A is een knelpunt, dat willen ze oplossen door treinen naar lijn B te verplaatsen, daardoor ontstaat op die route weer een knelpunt en moeten ze eerst bedenken hoe ze dat knelpunt oplossen.
Het Nederlandse spoor is nou eenmaal erg vol, dus het omleiden van spoorverkeer via andere routes leidt onherroepelijk tot verplaatsing van de knelpunten. Het omleiden van goederentreinen via Nijmegen-Venlo wordt ook nog besproken in het rapport waarnaar ik een link postte. Dat zou blijkbaar een erg dure variant worden.
  woensdag 20 november 2013 @ 00:15:40 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_133434211
Nooit verder kijken dan je neus lang is, kunnen ze goed bij NS/ProRail. Nooit even simuleren (wat me logisch lijkt) wat er allemaal gebeurt als je daar meer treinen doorheen jaagt op andere plekken. Is het allemaal okee, dan invoeren die hap. Out-of-the-box denken is dan ook een vies woord bij hun.
  woensdag 20 november 2013 @ 01:20:13 #138
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_133435567
Vast al wel eens langs gekomen, maar ik zie hem nu pas in mijn suggesties van JoeTjoep staan...


Affakkelen met die hap.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 20 november 2013 @ 08:04:23 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133437136
Tussen Amersfoort en Ede-Wageningen rijden minder treinen wegens diverse oorzaken. Iemand die de diverse oorzaken kan achterhalen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_133437183
Ongetwijfeld kan iemand dat.
  woensdag 20 november 2013 @ 08:53:34 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_133437574
Gokje; een van de oorzaken zijn de bladeren op het spoor, woeh gladde sporen
  woensdag 20 november 2013 @ 08:59:20 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133437630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gokje; een van de oorzaken zijn de bladeren op het spoor, woeh gladde sporen
Nope.

nsreiziger twitterde op woensdag 20-11-2013 om 08:26:58 RT @rahimspoor: Op de kippenlijn is er rijpafzetting op de bovenleiding. Treinen rijden daar met vertraging. Ook rijden er minder stoptreinen #connexxion reageer retweet
  woensdag 20 november 2013 @ 09:32:10 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_133438066
Thanks! Neem aan dat rijp kortsluiting achtige zaken veroorzaakt?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 20 november 2013 @ 09:33:23 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_133438083
Het zorgt voor slechter contact tussen stroomafnemer en bovenleiding, en kan schade toebrengen aan beide.
  woensdag 20 november 2013 @ 09:34:01 #145
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_133438091
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:32 schreef Fiorano het volgende:
Thanks! Neem aan dat rijp kortsluiting achtige zaken veroorzaakt?
Nee het vonkt als de klere en daar kunnen moderne treinen slecht tegen (omdat het de spanning en stroom telkens onderbreekt).
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 20 november 2013 @ 09:34:36 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_133438106
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
De laatste keer dat Vught een belangrijke logistieke functie had, wordt gememoreerd op het stationsgebouw zelf. Beetje gevoel voor proporties zou de locals daar niet misstaan.

[ afbeelding ]
Vught heeft Vga: Vught aansluiting, die andere lijn loopt ook nog eens door het dorp.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_133438188
Het was een beetje druk op Amsterdam Bijlmer Arena gisterenavond, tegelijk een voetbalwedstrijd, Concert in HMH, en concert in Ziggo dome :

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_133438214
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:32 schreef Fiorano het volgende:
Thanks! Neem aan dat rijp kortsluiting achtige zaken veroorzaakt?
pi_133438241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef _serial_ het volgende:
Het was een beetje druk op Amsterdam Bijlmer Arena gisterenavond, tegelijk een voetbalwedstrijd, Concert in HMH, en concert in Ziggo dome :

[ afbeelding ]
:X
  woensdag 20 november 2013 @ 09:47:33 #150
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_133438285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef ReisT het volgende:

[..]

Die aftakking is heel belangrijk in dit verhaal. Die is bedacht om er voor te zorgen dat er minder goederentreinen via Breda-Tilburg rijden zodat daar ruimte ontstaat voor extra IC's. Nadeel is dat het daardoor op Meteren-'s-Hertogenbosch-Boxtel veel drukker wordt met de gelijkvloerse aansluiting bij Vught als grootste knelpunt.

Beetje vreemde gedachtegang is het natuurlijk wel. Op lijn A is een knelpunt, dat willen ze oplossen door treinen naar lijn B te verplaatsen, daardoor ontstaat op die route weer een knelpunt en moeten ze eerst bedenken hoe ze dat knelpunt oplossen.
Des te bijzonderder is dat volgens mij de lijn van Tilburg naar Boxtel rustiger is dan die van Den Bosch naar Boxtel. Ik woon in de omgeving, en als ik net op het verkeerde moment door Vught moet kan het daar inderdaad best chaos zijn, met name rond de overweg bij de Helvoirtseweg.

Overigens lobbyt Vught ook al jarenlang voor aanpassing van de N65, maar de plannen daarvoor zijn al een stuk verder en gaan de 'goede' kant op dus ik denk dat dit daarom in het filmpje minder langskomt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')