Mijn linkje is nog altijd relevanter dan jouw linkje, jij hebt er namelijk geen. Niet gaan haten als je zelf niet verder komt dan geestdodend, inhoudsloos gezwets zonder onderbouwingquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:00 schreef Speedball het volgende:
[..]
We hebben het over of wind energie rendabel is of niet lutser, kan je weer stoer komen doen met je linkjes maar dit heeft totaal geen relevantie
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:03 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Mijn linkje is nog altijd relevanter dan jouw linkje, jij hebt er namelijk geen. Niet gaan haten als je zelf niet verder komt dan geestdodend, inhoudsloos gezwets zonder onderbouwing
Ik beticht jou van voor de zoveelste keer iets niet kunnen onderbouwen met een bron. Vervolgens geef ik een duidelijke waarschuwing: 'om de discussie wat breder te trekken' en maak ik mijn punt. Wat snap je daar in godsnaam niet aanquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:13 schreef Speedball het volgende:
[..]Je geeft een reactie die helemaal niks met de quote te maken heeft. En nu ga je lopen schermen met gezwets inhoudsloos en zonder onderbouwing.
![]()
![]()
Jij beticht mij voor de zoveelste keer ? pardon ik kan me geen voorbeeld herinneren, jij geeft mij een waarschuwingquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ik beticht jou van voor de zoveelste keer iets niet kunnen onderbouwen met een bron. Vervolgens geef ik een duidelijke waarschuwing: 'om de discussie wat breder te trekken' en maak ik mijn punt. Wat snap je daar in godsnaam niet aan
Wat had ik met een bron moeten onderbouwen en wanneer heb jij mij allemaal beticht ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:15 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ik beticht jou van voor de zoveelste keer iets niet kunnen onderbouwen met een bron. Vervolgens geef ik een duidelijke waarschuwing: 'om de discussie wat breder te trekken' en maak ik mijn punt. Wat snap je daar in godsnaam niet aan
Lezen is ook al niet je sterkste punt zie ik. Ik beticht jou er van voor de zoveelste keer niet met een bron te komen, niet ik beticht je voor de zoveelste keer. Dat is een constatering n.a.v. het doorlezen van het topic. De waarschuwing geef ik juist, omdat ik weet dat mijn punt niet direct met het topic te maken heeft, maar wel vaak de discussie is die ten grondslag ligt aan dit soort overwegingen. Zucht...quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
Jij beticht mij voor de zoveelste keer ? pardon ik kan me geen voorbeeld herinneren, jij geeft mij een waarschuwing
Precies het stukje waar ik voor het eerst op je reageerde, daar zeg ik dat toch ook..?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Wat had ik met een bron moeten onderbouwen en wanneer heb jij mij allemaal beticht ?
Eens maar groen hoeft niet perse wind te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onterechte klacht, Nederland moet eindelijk eens investeren in groene energie. We zijn bijna nog ouderwetser dan de VS ondertussen.
Dat snap ik ook niet. Wind is niet rendabel, niemand wil zo'n ding in zijn zicht en er vliegen ook nog eens duizenden vogels zich dood.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
Eens maar groen hoeft niet perse wind te zijn
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Lezen is ook al niet je sterkste punt zie ik. Ik beticht jou er van voor de zoveelste keer niet met een bron te komen, niet ik beticht je voor de zoveelste keer. Dat is een constatering n.a.v. het doorlezen van het topic. De waarschuwing geef ik juist, omdat ik weet dat mijn punt niet direct met het topic te maken heeft, maar wel vaak de discussie is die ten grondslag ligt aan dit soort overwegingen. Zucht...
Lees gewoon ff terug en kijk dan waar ik op reageer met die eerste opmerking die jij quote. man man man haal dat zand uit je kut en probeer niet zo intelligent over te komen want de domheid straalt van je afquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:22 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Precies het stukje waar ik voor het eerst op je reageerde, daar zeg ik dat toch ook..?
Natuurlijk niet, zonneenergie kan ook, getijdeenergie en gewoon een extra trui aan in de winter en verwarming uit, zomers koud douchen en niet meet dan 1 keer per week douchen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
Verwarming op 17, koud douchen is goed voor je nipples alleen wil wel graag vaker douchen. Zal ipv dat punt wel mijn dynamo op mijn fiets plaatsen ipv batterijen in de fietslampquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zonne-energie kan ook, getijdenenergie en gewoon een extra trui aan in de winter en verwarming uit, zomers koud douchen en niet meet dan 1 keer per week douchen.
Ja dat zet zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:35 schreef Speedball het volgende:
[..]
Verwarming op 17, koud douchen is goed voor je nipples alleen wil wel graag vaker douchen. Zal ipv dat punt wel mijn dynamo op mijn fiets plaatsen ipv batterijen in de fietslamp
Tis wel gezonderquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja dat zet zoden aan de dijk.Met duizend batterijen bij elkaar heb je nog steeds maar één kilowatuur, en met zoveel batterijen kun je je leven lang fietslampjes op batterijen gebruiken.
Dat woord zegt alles, en een opiniestuk dat "kernenergie en moderne steenkooltechnologie" als andere, betere voorbeelden van "duurzame" energie presenteert is totaal niet serieus te nemen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:57 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dit zegt dus weer, he-le-maal niks![]()
Om de discussie wat breder te trekken. Ik vind het altijd zo droevig hoe klimaatsceptici de wetenschap proberen te claimen, terwijl er zelden zo'n concensus is geweest over een onderwerp. 99.84% van de gepubliceerde artikelen over het onderwerp sinds 1991 ondersteunen het idee van global warming. De enige plek waar de menselijke invloed op het klimaat niet erkent wordt, is de maatschappij met al haar pseudo-intellectuele aluhoedjes en marginale boeroepjertjes met obscure websites. De waarheid is hard en raakt ons in de portemonnee, dus vinden we het fijn als er wat randfiguren roepen dat het niet waar is. It's all one big conspiracy folks!![]()
o ja, bron: http://thecontributor.com(...)bility-one-pie-chart
Eens. Hoe ziet jouw ideale duurzame energiemix er uit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
Energie uit biomassa, zon, en waterkracht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Hoe ziet jouw ideale duurzame energiemix er uit?
Een combinatie van dit soort duurzame energiebronnen met het gebruik van waterstof als energiedrager en brandstofcellen om waterstof te verbranden, lijkt op dit moment een aantrekkelijke optie voor de toekomstige inrichting van onze energie-infrastructuur. Voor het echt zover is, zijn we overigens minstens 25 jaar verder. Zo stuit de milieuvriendelijke productie, de distributie en de veilige opslag van waterstof nog op tal van technische en organisatorische problemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Hoe ziet jouw ideale duurzame energiemix er uit?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:40 schreef Kloetje het volgende:
[..]
Ben er eens geweest met school, wordt volgens mij in beton gegoten dan onder een dikke betonnen vloer gestopt lijkt me veilig zat.
Ook voor de komende 10000 jaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:40 schreef Kloetje het volgende:
[..]
Ben er eens geweest met school, wordt volgens mij in beton gegoten dan onder een dikke betonnen vloer gestopt lijkt me veilig zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |