Tokkies uitlachen is altijd leuk vermaak natuurlijk!quote:De Tilburgse stylist Roy Donders krijgt een eigen real life-soap op RTL 5. De soap Roy Donders: Stylist van het Zuiden zal vanaf eind oktober prime time te zien zijn op maandagavond. Dat heeft de tv-zender bekendgemaakt. RTL 5 realiseert zich dat zijn naam niet iedereen bekend in de oren klinkt, “maar voor vrouwen in volksbuurten en in woogwagenkampen is deze sylist hun steun en toeverlaat. Stijve krullen of steil haar met wafeltjes? Roy draait er zijn hand niet voor om“, aldus de zender.
Het programma volgt Donders, die nog bij zijn moeder woont, tijdens zijn werk en privéleven. “Want familie is het allerbelangrijkste voor Roy. Moeder Nel en zus Rian helpen Roy in zijn carrière.”
De stylist wil meer. “Hij wil een eigen kledinglijn opzetten en gaat uiteindelijk onder moeders vleugels vandaan om naar een eigen woning te verhuizen.”
De eerste aflevering is op maandag 28 oktober om 21.30 uur op RTL 5.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef amaranta het volgende:
Die fb van die zus
Ze werkt bij 'opgeruimt staad netjes'
Die fb van die zus
Die fb van die zus
Ja gewoon niet eerlijk man.quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Het concept concurrentie is ze blijkbaar totaal vreemd.
Ze doen het toch maar, terwijl wij hier doelloos zitten te FOK!ken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Housekeeper het volgende:
Kijk de ouderwetse V.O.C. metaliteit
Dat is wel waar jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan 't ergens best bewonderen, hij wil tenminste wat met z'n leven in tegenstelling tot veel anderen in zo'n "probleemwijk".
Roy doet dat niet, is meer die zus.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is wel waar jaMaar mensen een pak slaag komen geven omdat ze hetzelfde verkopen als dat jij doet...
Da madde gij ok doen! Mag van Mike. Ik zit mobiel.quote:
Kee dan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Da madde gij ok doen! Mag van Mike. Ik zit mobiel.
Yup https://mobile.twitter.co(...)en_name=SunOfRichardquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef NoCigar het volgende:
Die voice over is dat Cees Geel? ik zei dat gisteren tegen mensen maar die geloofden me niet. En ik heb ik ook maar ergens gelezen en weet niet meer waar.
Nee dat is de microfoonstrategie, wel opletten hèquote:Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Technologie van de microfoon is 'm nog niet zo bekend.
Heb je ook huispakken?quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb ooit in Broekhoven gewoond
Dat geeft toch niet, het maakt je sterker.quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb ooit in Broekhoven gewoond
quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
"Ik heb daar een technologie voor"
Nee niet in huis.Maar het lijkt me wel wat in een mooie printquote:
I feel the lovequote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet, het maakt je sterker.
Lobotomie.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef BlueMage het volgende:
Wat zou die "zware operatie" toch zijn?
Bloot ...quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Revanches het volgende:
" zijn de vrouwen dood, dan is je handel dood " zal wel kledingwinkel humor zijn :p
Er zou eigenlijk iets als kijkcijfers moeten bestaan. En een site waarop die te lezen staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar tussen alle hectiek:
Heeft iemand een inzicht wat deze Roy nu elke avond dat hij op de buis is aan kijkers binnenhaalt?
Oh ja, dank je daar zal ik het ook wel gelezen hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup https://mobile.twitter.co(...)en_name=SunOfRichard
Niet slecht...quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk iets als kijkcijfers moeten bestaan. En een site waarop die te lezen staan.
vorige week kwam hij niet voor in de top 25quote:19 2133
ROY DONDERS STYLIST VAN HET ZUIDEN
RTL5 4,5 10,5 686.000
Ja jij verstaat dat taaltjequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloot ...
Zijn de vrouwen bloot, dan is de handel dood.
Het werd door de voice-over gezegd. Die verre van Brabants praat.quote:
Oh Cees. Nee, die praat wel normaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het werd door de voice-over gezegd. Die verre van Brabants praat.
Oh no, she didn't!quote:
Haha failquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloot ...
Zijn de vrouwen bloot, dan is de handel dood.
Hij heeft daar wel mazzel mee. Hij eet niet echt heel gezond: worstenbroodjes, puddingbroodjes, frikadellen..quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Thezappa het volgende:
Verbaasde me over ze Hasses, opgeblazen .. En voor de rest niet echt dik ofzo
Op de kermis ging-ie pas écht los! Daar gaat een hoop bagger in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel mazzel mee. Hij eet niet echt heel gezond: worstenbroodjes, puddingbroodjes, frikadellen..
Ik vond 'm ook wel steil genoeg.quote:
Ja die zus bewijst soms idd over gezond verstand te beschikken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
25 ¤ om een paar ballen te gooien en dan een rotprijsje dat dezelfde avond kapot is. Ja ja, kermis. Heerlijk.
Ik heb de kinderachtbaan in Slagharen gedaan. Doodsangsten uitgestaan.quote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Doodsangsten uitgestaan in dat ding. Je kon er zo vanaf kieperen.
Hij kan, net als een pelikaan, zijn voorhoofd als een capuchon over zijn hoofd trekken.quote:
Thee over je beschuit pleuren?quote:
Dat dacht ik gehoord te hebben maar ik wilde het niet geloven. Maar het is echt zo? Morgen meteen proberen.quote:
Wasverzachter toch?quote:
Ja, en dan met suiker en/of honing op je beschuit doen. Echt voetenbadje van maken dus.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik gehoord te hebben maar ik wilde het niet geloven. Maar het is echt zo? Morgen meteen proberen.
Een bussie vol!quote:
vet eng men!quote:
En de badkamer uitdoen. Mee een lekker soppie!quote:
Dat toontje van die voice-over is echt heerlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Als ik toch een programma over mezelf had en ik hoorde die venijnige voiceoverteksten zou ik accuut die uitzending verbieden
Wat heerlijk dom zijn die mensen
Het is alsof je een ernstig ongeluk voorbij ziet komen... je blijft kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat toontje van die voice-over is echt heerlijk.![]()
Hebben trouwens meer mensen de neiging om tegen de tv te krijsen als Roy erop verschijnt? En toch kijk ik, elke keer weer. Vreemdsoortige vorm van ramptoerisme.
Geweldig toch? Lekker op de bank liggen met zware pijnstillers die volledig overbodig zijn bij zo'n "operatie" en de rest van de familie maar lekker rennen. Hij is 'n echte baas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:49 schreef Lanah het volgende:
Aandachtsgeil ventje heur, ons Royke.. Laat ie z´n krammekes zien en als ze dan ff niet meteen kijken roept ie HALLO!! Terwijl ze al een hele tijd voor hem aan t rennen zijn om hem heen.
Zit hij in de schuldsaneringquote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik verkoap nog een zak meej stront. En ondertussen nogsteeds in de schuldsanering zitten.
Maargoed, na die soap kan hij wel lekker bijschnabbelen. Die winkel draait goed nu.
Ik ben ook wel nieuwsgierig ja... dat zou dan toch wel ergens voorbij moeten komen in de uitzendingen...quote:
Denk ook dat dat niet klopt want dan had die voice-over dat idd wel gezegd op 'n treiterig toontje.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig ja... dat zou dan toch wel ergens voorbij moeten komen in de uitzendingen...
Nee hoor, hij zei zoiets als die huispakkenlijn mislukt dan ga ik wel in de schuldsanering.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig ja... dat zou dan toch wel ergens voorbij moeten komen in de uitzendingen...
ze wil een huispak gratisquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:15 schreef Adelante het volgende:
Je als vrouw opdringen aan de grootste homo van Tilburg
Eén straat verderop?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef JackHerrer het volgende:
'Club'
Ben er achter gekomen dat ie één straat verderop woont, en de worstenbroodjes met spek stellen niet zo veel voor.
En je maat die haar dan een duw moet geven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:15 schreef Adelante het volgende:
Je als vrouw opdringen aan de grootste homo van Tilburg
Een échte Roy Dondersquote:
Had meer ingezeten. Vind de echte Roy grappiger.quote:
Nogal ja! vooral die blauwe en die roze zien eruit alsof je ze zo bij Zeeman kunt kopen voor een tientje.quote:Op zondag 1 december 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis ook een beetje de glittertjes en pailletjes en gouden ornamenten.
quote:Beschrijving
Mooie huispakken met tijgeropdruk en strass.
Dezelfde pakken kosten bij Roy Donders 75 euro.
Bij ons 39,95 en 2 voor 70 euro. (excl. verzenden)
quote:
Hoe is het mogelijk!quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dan heeft ons Roy toch wat meer klasse.
Potentiële koper?quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef amaranta het volgende:
Kvind dat 'satijnen' lintje als koordje wel geinig.
Ik vind ze niet eens zo lelijk. Die huispakken. Had veel erger verwacht.
Bij Zeeman hebben ze dit soort dingen ook (trainingsbroeken en aanverwante artikelen zijn verbazingwekkend comfortabel als je magazijnwerk oid moet doen) en waarschijnlijk een heel stuk goedkoper.quote:
In hondenlevens misschien.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Roy is 22 dus zij zal wel iets van 25 of zo zijn.
Op Partyflock van 1976.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Roy is 22 dus zij zal wel iets van 25 of zo zijn.
Geadopteerd mag ik hopen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wow, 37! Dan is Roy een soort nakomertje.
Haha!! Mooi samengevat :-Dquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef SupremeDutch het volgende:
Nep. En van 3x per week zonnebanken, 9 bussen haarspray, weinig slapen, veel zuipen, anale seks, vet eten en kettingroken krijg je sowieso een ouwe kop.
Ik verbaas mij eigen erover dat geen van die mensen die meedoen aan die programma`s dat niet in de gaten hebben. Hetzelfde gebeurde ook bij Barbie etc.......quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Als ik toch een programma over mezelf had en ik hoorde die venijnige voiceoverteksten zou ik accuut die uitzending verbieden
Wat heerlijk dom zijn die mensen
Ik zag net op facebook weer een gedrocht van een huispak voorbij komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigen erover dat geen van die mensen die meedoen aan die programma`s dat niet in de gaten hebben. Hetzelfde gebeurde ook bij Barbie etc.......
Die huispakken zijn trouwens echt te erg maar gek genoeg niet aan te slepen, nooit geweten dat er zo`n handel in zit. Maar eens kijken of je ze in het buitenland niet voor een prikkie kan opkopen.
Door Jandino heb ik Roy Donders ontdekt.quote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef Adelante het volgende:
Je bent pas wat als je gepersifleerd wordt.
Ze hebben hun achtervolgers wel mooi afgeschud door eerst naar het verkeerde vliegveld te rijden, die lui staan daar nou nog!quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Markeerstift het volgende:
In hoeverre wordt die Roy of die zus nou echt achtervolgd als ze weer eens inkopen gaan doen?
Van alles wordt toch een bepaald aantal gemaakt (dus vooral als ze echt die Nickelson zooi kopen) dan is het toch logisch dat gelijkgezinden hetzelfde verkopen en dus niet per se stelen?
Dat zal opzich wel meevallen. Neem aan dat er wellicht iemand is die zijn winkel binnen loopt en daar rondkijkt en dit zelf ook gaat verkopen. Maar als er in de straal van 5km iemand precies hetzelfde gaat verkopen is dat natuurlijk niet leuk en dat gebeurd er volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Markeerstift het volgende:
In hoeverre wordt die Roy of die zus nou echt achtervolgd als ze weer eens inkopen gaan doen?
Van alles wordt toch een bepaald aantal gemaakt (dus vooral als ze echt die Nickelson zooi kopen) dan is het toch logisch dat gelijkgezinden hetzelfde verkopen en dus niet per se stelen?
Die mensen hebben misschien gevoel voor humor en zelfspot? Ik kijk alleen naar Roy Donders overigens, dus over de rest kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigen erover dat geen van die mensen die meedoen aan die programma`s dat niet in de gaten hebben. Hetzelfde gebeurde ook bij Barbie etc.......
Die huispakken zijn trouwens echt te erg maar gek genoeg niet aan te slepen, nooit geweten dat er zo`n handel in zit. Maar eens kijken of je ze in het buitenland niet voor een prikkie kan opkopen.
Eens. De voice-over is tamelijk mild en wie daar niet tegen kan moet gewoon helemáál niet op TV willen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef NoCigar het volgende:
Die mensen hebben misschien gevoel voor humor en zelfspot?
quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu even stil meid, want we moeten opletten!
Of zou het een beetje vooropgezet zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Mascleta het volgende:
Die cameramannen hebben toch ook vliegtickets geboekt, zouden die het dan ook niet doorhebben of zouden die het als ze het door zouden hebben gewoon stilhouden voor de camerabeelden?
Das echt gruwelijk ver. Heb het een paar keer gedaan, maar je zit zowat in Frankrijk.quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef -0- het volgende:
Lekker dichtbij Belgische vliegvelden. Behalve als je van Charleroi vliegt
Mwah.. het is TV.. Zal vast wel een beetje vooropgezet zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Mascleta het volgende:
Die cameramannen hebben toch ook vliegtickets geboekt, zouden die het dan ook niet doorhebben of zouden die het als ze het door zouden hebben gewoon stilhouden voor de camerabeelden?
Zou het?!quote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zou het een beetje vooropgezet zijn?
tillevisie denk.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Mascleta het volgende:
dat vliegveld heet ook Dusseldorfquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Tsja oudcollega van me die haarzelf heel slim vond heeft 'n keer Düsseldorf en Weeze doorelkaar gegooid.
Hmm.. weet niet.. Ik vind het niet zo mooi iig.. Hij heeft wel mooie tandenquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef vencodark het volgende:
Zou dat haar van Roy nu een permanent zijn?
Nope.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Lopen de dames hier ook in zo'n huispak?
Op een vreemde manier heeft hij wel een goeie kop. Knap is niet het juiste woord...quote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet.. Ik vind het niet zo mooi iig.. Hij heeft wel mooie tanden
ik snap wa oe bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op een vreemde manier heeft hij wel een goeie kop. Knap is niet het juiste woord...
Hmmhmm.. Maar het ene shot heeft ie een dikke kop, volgende scene is ie slankquote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op een vreemde manier heeft hij wel een goeie kop. Knap is niet het juiste woord...
Die hoor je vaker inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Tsja oudcollega van me die haarzelf heel slim vond heeft 'n keer Düsseldorf en Weeze doorelkaar gegooid.
Ik heb sowieso nog nooit van een "huispak" gehoord.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Lopen de dames hier ook in zo'n huispak?
Ik wel maar ik zou dan gewoon een dikke pyjama aandoen als ik relaxe kleding aan wil hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit van een "huispak" gehoord.
Maar jij bent ook een brabander toch aan je avatar te zien? Ik dacht dat, dat iets brabants was "huispak"quote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit van een "huispak" gehoord.
Nee hoor. Het is meer iets kamperigs. Ik gok dat Barbie ook een huispak draagt.quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef JeffreyXL het volgende:
Maar jij bent ook een brabander toch aan je avatar te zien? Ik dacht dat, dat iets brabants was "huispak"
Hoezo die avatar?quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een brabander toch aan je avatar te zien?
Zo in de lucht grijpen naar niets en dan zeggen 'lucht'. Zo simpel, zo effectief, zo puur, witte wel.quote:
Ja het heet Düsseldorf Nord oid maar dan nog, dat kijk je toch geel goed na voordat je op vakantie gaat?quote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Die hoor je vaker inderdaad.
Nou heet dat Vliegveld ook Dusseldorf Weeze airport. Ik snap dat het uit marketingoverwegingen beter past maar the fuck het ligt er niet eens in de buurt.
Shiphol - Rotterdam is stukken dichter bij elkaar bijvoorbeeld.
Brussels-South-Charleroi is ook wel een beetjewat dat betreft.
jaja, en in welke context gebruik je die?quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo in de lucht grijpen naar niets en dan zeggen 'lucht'. Zo simpel, zo effectief, zo puur, witte wel.
da's natuurlijk met 'gewone' kleding niet andersquote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef amaranta het volgende:
en dan verkopen voor VIJFENZEVENTIG EURO
Als je boos bent op iemand en hem/haar wil vertellen dat je hem/haar niet meer wil zien. Gij, Gij bent lucht voor men *plus grijp naar lucht gebaarquote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
jaja, en in welke context gebruik je die?
Tsja dit wordt tenminste niet in Bangladesh door kinderen gemaakt, deze huislijnpakken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
da's natuurlijk met 'gewone' kleding niet anders
Als ik een koekwaus tegenkom natuurlijk!quote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
jaja, en in welke context gebruik je die?
Ge bent net die vaôder met je "huislijnpakken". Het is huispakkenlijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja dit wordt tenminste niet in Bangladesh door kinderen gemaakt, deze huislijnpakken.
true, maar na dit te hebben gezien, zou ik er in zijn winkel nog geen 20eu voor neerleggenquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
da's natuurlijk met 'gewone' kleding niet anders
quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Als je boos bent op iemand en hem/haar wil vertellen dat je hem/haar niet meer wil zien. Gij, Gij bent lucht voor men *plus grijp naar lucht gebaar
briljantquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Als je boos bent op iemand en hem/haar wil vertellen dat je hem/haar niet meer wil zien. Gij, Gij bent lucht voor men *plus grijp naar lucht gebaar
Dat was de grap.quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ge bent net die vaôder met je "huislijnpakken". Het is huispakkenlijn.
Het is een leegstaand café naast het Elfde Gebod.Aan de andere kant van H E G is de Lollypop.quote:
Geen van beiden dus.quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
O ja zo heet die tent tegenwoordig
Nee, op laatste buitenshot zie je de luifel, staat toch echt de Lollipop opquote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is een leegstaand café naast het Elfde Gebod.Aan de andere kant van H E G is de Lollypop.
O ja, dat klopt.quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, op laatste buitenshot zie je de luifel, staat toch echt de Lollipop op(heb beeld even stilgezet
)
En terecht.quote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Zeiken ze nou iemand anders d'r kleding af?
Oh ja, die bedoelde ik ook. Het was iets met zoetwaren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, op laatste buitenshot zie je de luifel, staat toch echt de Lollipop op(heb beeld even stilgezet
)
quote:Programma Roy Donders krijgt tweede seizoen
van onze redactie
AMSTERDAM -
VIDEO - Het realityprogramma Roy Donders: Stylist van het Zuiden is zo'n succes, dat er een vervolg komt op het eerste seizoen.
Realityserie Roy Donders gaat door
Foto: NTR Dino Show
Dat vertelt de Brabantse stylist aan Jandino Asporaat in de Dino Show, dat zondag om 22.20 uur wordt uitgezonden op Nederland 3.
Ik heb nog geen seconde gemist!quote:
Mooi he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |