Had meer ingezeten. Vind de echte Roy grappiger.quote:
Nogal ja! vooral die blauwe en die roze zien eruit alsof je ze zo bij Zeeman kunt kopen voor een tientje.quote:Op zondag 1 december 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis ook een beetje de glittertjes en pailletjes en gouden ornamenten.
quote:Beschrijving
Mooie huispakken met tijgeropdruk en strass.
Dezelfde pakken kosten bij Roy Donders 75 euro.
Bij ons 39,95 en 2 voor 70 euro. (excl. verzenden)
quote:
Hoe is het mogelijk!quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dan heeft ons Roy toch wat meer klasse.
Potentiële koper?quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef amaranta het volgende:
Kvind dat 'satijnen' lintje als koordje wel geinig.
Ik vind ze niet eens zo lelijk. Die huispakken. Had veel erger verwacht.
Bij Zeeman hebben ze dit soort dingen ook (trainingsbroeken en aanverwante artikelen zijn verbazingwekkend comfortabel als je magazijnwerk oid moet doen) en waarschijnlijk een heel stuk goedkoper.quote:
In hondenlevens misschien.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Roy is 22 dus zij zal wel iets van 25 of zo zijn.
Op Partyflock van 1976.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Roy is 22 dus zij zal wel iets van 25 of zo zijn.
Geadopteerd mag ik hopen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wow, 37! Dan is Roy een soort nakomertje.
Haha!! Mooi samengevat :-Dquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef SupremeDutch het volgende:
Nep. En van 3x per week zonnebanken, 9 bussen haarspray, weinig slapen, veel zuipen, anale seks, vet eten en kettingroken krijg je sowieso een ouwe kop.
Ik verbaas mij eigen erover dat geen van die mensen die meedoen aan die programma`s dat niet in de gaten hebben. Hetzelfde gebeurde ook bij Barbie etc.......quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Als ik toch een programma over mezelf had en ik hoorde die venijnige voiceoverteksten zou ik accuut die uitzending verbieden
Wat heerlijk dom zijn die mensen
Ik zag net op facebook weer een gedrocht van een huispak voorbij komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigen erover dat geen van die mensen die meedoen aan die programma`s dat niet in de gaten hebben. Hetzelfde gebeurde ook bij Barbie etc.......
Die huispakken zijn trouwens echt te erg maar gek genoeg niet aan te slepen, nooit geweten dat er zo`n handel in zit. Maar eens kijken of je ze in het buitenland niet voor een prikkie kan opkopen.
Door Jandino heb ik Roy Donders ontdekt.quote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef Adelante het volgende:
Je bent pas wat als je gepersifleerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |