Tokkies uitlachen is altijd leuk vermaak natuurlijk!quote:De Tilburgse stylist Roy Donders krijgt een eigen real life-soap op RTL 5. De soap Roy Donders: Stylist van het Zuiden zal vanaf eind oktober prime time te zien zijn op maandagavond. Dat heeft de tv-zender bekendgemaakt. RTL 5 realiseert zich dat zijn naam niet iedereen bekend in de oren klinkt, “maar voor vrouwen in volksbuurten en in woogwagenkampen is deze sylist hun steun en toeverlaat. Stijve krullen of steil haar met wafeltjes? Roy draait er zijn hand niet voor om“, aldus de zender.
Het programma volgt Donders, die nog bij zijn moeder woont, tijdens zijn werk en privéleven. “Want familie is het allerbelangrijkste voor Roy. Moeder Nel en zus Rian helpen Roy in zijn carrière.”
De stylist wil meer. “Hij wil een eigen kledinglijn opzetten en gaat uiteindelijk onder moeders vleugels vandaan om naar een eigen woning te verhuizen.”
De eerste aflevering is op maandag 28 oktober om 21.30 uur op RTL 5.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef amaranta het volgende:
Die fb van die zus
Ze werkt bij 'opgeruimt staad netjes'
Die fb van die zus
Die fb van die zus
Ja gewoon niet eerlijk man.quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Het concept concurrentie is ze blijkbaar totaal vreemd.
Ze doen het toch maar, terwijl wij hier doelloos zitten te FOK!ken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Housekeeper het volgende:
Kijk de ouderwetse V.O.C. metaliteit
Dat is wel waar jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan 't ergens best bewonderen, hij wil tenminste wat met z'n leven in tegenstelling tot veel anderen in zo'n "probleemwijk".
Roy doet dat niet, is meer die zus.quote:Op maandag 18 november 2013 22:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat is wel waar jaMaar mensen een pak slaag komen geven omdat ze hetzelfde verkopen als dat jij doet...
Da madde gij ok doen! Mag van Mike. Ik zit mobiel.quote:
Kee dan.quote:Op maandag 18 november 2013 22:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Da madde gij ok doen! Mag van Mike. Ik zit mobiel.
Yup https://mobile.twitter.co(...)en_name=SunOfRichardquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef NoCigar het volgende:
Die voice over is dat Cees Geel? ik zei dat gisteren tegen mensen maar die geloofden me niet. En ik heb ik ook maar ergens gelezen en weet niet meer waar.
Nee dat is de microfoonstrategie, wel opletten hèquote:Op maandag 18 november 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
Technologie van de microfoon is 'm nog niet zo bekend.
Heb je ook huispakken?quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb ooit in Broekhoven gewoond
Dat geeft toch niet, het maakt je sterker.quote:Op maandag 18 november 2013 22:30 schreef Housekeeper het volgende:
Ik heb ooit in Broekhoven gewoond
quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
"Ik heb daar een technologie voor"
Nee niet in huis.Maar het lijkt me wel wat in een mooie printquote:
I feel the lovequote:Op maandag 18 november 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet, het maakt je sterker.
Lobotomie.quote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef BlueMage het volgende:
Wat zou die "zware operatie" toch zijn?
Bloot ...quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Revanches het volgende:
" zijn de vrouwen dood, dan is je handel dood " zal wel kledingwinkel humor zijn :p
Er zou eigenlijk iets als kijkcijfers moeten bestaan. En een site waarop die te lezen staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar tussen alle hectiek:
Heeft iemand een inzicht wat deze Roy nu elke avond dat hij op de buis is aan kijkers binnenhaalt?
Oh ja, dank je daar zal ik het ook wel gelezen hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup https://mobile.twitter.co(...)en_name=SunOfRichard
Niet slecht...quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk iets als kijkcijfers moeten bestaan. En een site waarop die te lezen staan.
vorige week kwam hij niet voor in de top 25quote:19 2133
ROY DONDERS STYLIST VAN HET ZUIDEN
RTL5 4,5 10,5 686.000
Ja jij verstaat dat taaltjequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloot ...
Zijn de vrouwen bloot, dan is de handel dood.
Het werd door de voice-over gezegd. Die verre van Brabants praat.quote:
Oh Cees. Nee, die praat wel normaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het werd door de voice-over gezegd. Die verre van Brabants praat.
Oh no, she didn't!quote:
Haha failquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloot ...
Zijn de vrouwen bloot, dan is de handel dood.
Hij heeft daar wel mazzel mee. Hij eet niet echt heel gezond: worstenbroodjes, puddingbroodjes, frikadellen..quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Thezappa het volgende:
Verbaasde me over ze Hasses, opgeblazen .. En voor de rest niet echt dik ofzo
Op de kermis ging-ie pas écht los! Daar gaat een hoop bagger in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel mazzel mee. Hij eet niet echt heel gezond: worstenbroodjes, puddingbroodjes, frikadellen..
Ik vond 'm ook wel steil genoeg.quote:
Ja die zus bewijst soms idd over gezond verstand te beschikken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
25 ¤ om een paar ballen te gooien en dan een rotprijsje dat dezelfde avond kapot is. Ja ja, kermis. Heerlijk.
Ik heb de kinderachtbaan in Slagharen gedaan. Doodsangsten uitgestaan.quote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Doodsangsten uitgestaan in dat ding. Je kon er zo vanaf kieperen.
Hij kan, net als een pelikaan, zijn voorhoofd als een capuchon over zijn hoofd trekken.quote:
Thee over je beschuit pleuren?quote:
Dat dacht ik gehoord te hebben maar ik wilde het niet geloven. Maar het is echt zo? Morgen meteen proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |