Ik ook nietquote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
Gijp gaat te lang door nu.
Ambrosius (of hoe die vent ook mogen heten) en ik vinden dit niet meer grappig.
geband op 9lives.bequote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat een Belg? Wat gaat hij dan mr.bigstar spelen op dit forum
Wanneer verander je je naam nou in Sonny Bacon?quote:
*ergerenquote:Op maandag 18 november 2013 21:34 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Begin me te irriteren aan Gijp de laatste tijd
In Mozambique waren het waarschijnlijk negers geweest xDquote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
Bij de BBC zou het continue piep piep zijn. In Amerika werden ze allemaal ontslagen.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef sonnyspek het volgende:
Lekker underdog positie voor het WK.
Ah, ok.quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef tong80 het volgende:
Bij de BBC zou het continue piep piep zijn. In Amerika werden ze allemaal ontslagen.
Dat heeft hij vast van deze wedstrijd.quote:Op maandag 18 november 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Falcao zn tactiek is om 3 keer heel hard 'BOE!' naar De Vrij te roepen.
Dat mag niet.quote:Op maandag 18 november 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Falcao zn tactiek is om 3 keer heel hard 'BOE!' naar De Vrij te roepen.
En als ze wat te melden hebben zoals Seedorf worden ze jarenlang verketterd.quote:Op maandag 18 november 2013 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Die voetballers hebben ook echt nooit wat te melden.
Dijk, Pieters, van der Wiel, Vlaarquote:Op maandag 18 november 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Nederland vliegt gewoon na 10 dagen terug naar Schiphol.
Hij schijnt nog wel eens bij te trainen en dat heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef Grifte het volgende:
De Vrij zal die Falcao wel eens meedogenloos uitschakelen.
Ja dat kwam daardoor.quote:Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als ze wat te melden hebben zoals Seedorf worden ze jarenlang verketterd.
Wim Lex wilde er nog een villa bouwen van maximale grootte.quote:Op maandag 18 november 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Mozambique waren het waarschijnlijk negers geweest xD
Maar dat feest ging uiteindelijk niet door.quote:Op maandag 18 november 2013 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Lex wilde er nog een villa bouwen van maximale grootte.
Mede. Frank de Boer miste twe strafschoppen in één wedstrijd. Hoorde je niemand over klagen.quote:
Gerlukkig ging ie wel bij Poetin koffie drinken.quote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat feest ging uiteindelijk niet door.
Een verschrikkelijk pedant mannetje zijn is iets anders dan mondig.quote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mede. Frank de Boer miste twe strafschoppen in één wedstrijd. Hoorde je niemand over klagen.
Hoe laat en welke zender ?quote:Op maandag 18 november 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
Maar er zijn dus echt mensen die morgen geen Zweden - Portugal gaan kijken?
Wat een mietje die Jaap vergeleken met de Vrijquote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bontkraag en alles. Hij is de koning van Rotterdam Zuid.
[ afbeelding ]
Seedorf pedantquote:Op maandag 18 november 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verschrikkelijk pedant mannetje zijn is iets anders dan mondig.
Is geschrapt.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bontkraag en alles. Hij is de koning van Rotterdam Zuid.
[ afbeelding ]
Vroeger zaten ze tenminste nog gewoon achterin de bus. Tegenwoordig menen ze dat ze allerlei rechten hebben. Beangstigend.quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is niet alleen zwart en dom maar ook nog eens pedant.
Ik mag dat zeggen.
Mongool.quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]en de meest domme neger (jaja pleonasme) erachter
Dikke eindbaas!quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Wat een mietje die Jaap vergeleken met de Vrij
[ afbeelding ]
Zegt genoeg.quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is niet alleen zwart en dom maar ook nog eens pedant.
Frankrijk uitgeschakeld zien worden lijkt me leuker. Portugal is toch al door.quote:Op maandag 18 november 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
Maar er zijn dus echt mensen die morgen geen Zweden - Portugal gaan kijken?
Normaal eindigen ze met het weer.quote:
Volgens mij wel.quote:Op maandag 18 november 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er al een topic van dat programma?
Ja wrijf het er maar in.quote:
U. Bij DonRanja.quote:
Wij hadden De Zwarte Panter.quote:
Nee dat snap ik, mn vader is de melkboerquote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij zijn beiden niet jouw vader.
In 62 zonder Peléquote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Garrincha heeft een bastaardzoon in Zweden. Garrincha werd wereldkampioen samen met Pelé.
Op visite bij de buren.quote:
Post het nog een keerquote:
quote:Kiosk 'De Kiekduun'
Strandweg 65
9164 KA Buren
0519-542389
quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef TheArt het volgende:
Als ik op Ali Tanja google dan krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dat hoofd klopt niet...quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Of morgen op het middenveld.quote:
Jack Spijkerman bashen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik mag aannemen dat niemand naar Koning Voetbal gaat kijken.
A A Tanjaquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Alie Tanja is een valse naam.
Gr. gr.
Geweldige columns in de Volkskrant en VI.quote:
Ik ook. Sinds Wilfred Genee de Jupiler League niet meer presenteert overkomt me dat nauwelijks meerquote:
Ik hoop dat 4chan hier zich mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
en allemaal ff liken bij Trijntje op haar facebook
[ afbeelding ]
Paar minuten meegedaan met Jong Ajax. Wat een wereldtopper!quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
dit verhaal van Viggo komt iedere weer naar boven
Trijntje faillietquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoop dat 4chan hier zich mee gaat bemoeien.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof die dat echt gaat doenquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat nog net.quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1 eurocent per like ook niet.
we ar anonimusquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoop dat 4chan hier zich mee gaat bemoeien.
ik ookquote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Edensnator het volgende:
* Edensnator wacht met smart op het empeeviertje
quote:Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e18-92ab853fd3eb.mp4
Klasse ventje.quote:Op maandag 18 november 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e18-92ab853fd3eb.mp4
Dijkshoorn komt niet in de OP.quote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Wie kan/wil even een mooi VI gifje van Dijkshoorn maken voor de OP? Aad300 is al geroyeerd.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Wie kan/wil even een mooi VI gifje van Dijkshoorn maken voor de OP? Aad300 is al geroyeerd.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dijkshoorn komt niet in de OP.
Dat typeert dan jouw niveauquote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb mij weer vermaakt. Alleen las ik opeens kritiek op Rene.. hij gaat af en toe wat te lang door met platte opmerkingen, maar het is toch heerlijk dat dat gewoon eens kan op de buis.. van mij mag hij lekker zo doorgaan.
Ik vond het ook een prima showtje vanavond, ik kon er wel weer om lachen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb mij weer vermaakt. Alleen las ik opeens kritiek op Rene.. hij gaat af en toe wat te lang door met platte opmerkingen, maar het is toch heerlijk dat dat gewoon eens kan op de buis.. van mij mag hij lekker zo doorgaan.
Mijn niveau? Het is gewoon ordinaire kroegpraat van mannen onder elkaar, denk dat de meesten van ons dat wel eens doen. Dat hij dat gewoon schaamteloos op tv doet vind ik eigenlijk wel grappig, ook al zou ik dat zelf niet in mijn hoofd halen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat typeert dan jouw niveau
quote:Op maandag 18 november 2013 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat typeert dan jouw niveau
Hij stond wel echt in z'n 6 ipv z'n 5 normaal ja. Inzinkingetje aanstaande? Of gewoon blij dat hij eens een weekendje geen eredivisie hoefde te kijken. Het lag in ieder geval tegen het overdrevene aan.quote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gijpie komt niet door de dopingcontrole vanavond.
Daar gaat je geld Johanquote:Feyenoordspeler Ruben Schaken vindt het moeilijk om te bepalen of een acute ramp andere aandacht verdient dan fundamentele problemen. "Bij acute rampen zoals deze is het heel moeilijk om te anticiperen op de situatie, hulpverlening moet snel opgang komen en het kost binnen korte tijd veel geld. Voor structurele problemen kan een plan gemaakt worden dat op langere termijn dan weer veel invloed heeft."
De voetballer hoopt dat het geld op de juiste plek terecht komt maar durft dat niet met zekerheid te zeggen. "Het is moeilijk in een commerciële wereld als deze, maar ik ga uit van het beste. We weten allemaal dat een deel van het geld dat gedoneerd wordt aan goede doelen soms in eigen zak verdwijnt."
Ik twijfel tussen "nee" en "ik weiger het te kijken".quote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Is Koning Voetbal een goed programma?
• Ja.
• Nee
• Ik weiger het te kijken.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ga voor de laatste, heb 2 minuten gekeken, "Ik hou van holland" met een voetbalsausje erover. Je voelt je hersencellen als het ware harakiri plegen terwijl je kijkt.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen "nee" en "ik weiger het te kijken".
Sierd de Vos zat er ook in. Hij deed een perfecte imitatie van een Deense Dog.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen "nee" en "ik weiger het te kijken".
De CD's van Muziek voor Volwassenen door Johan samengesteld zijn dan ook het perfecte Sinterklaas of Kerst cadeau.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef zeebeschuit het volgende:
Lekker nummertje op het eind!!
Johan heeft smaak!
Die hebben van hun eerste faillissement zeker niets geleerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De CD's van Muziek voor Volwassenen door Johan samengesteld zijn dan ook het perfecte Sinterklaas of Kerst cadeau.
Ware het niet dat bol.com ze niet meer aanbiedt.
Gelukkig staan de playlists van Youtube van de twee albums nog gedeeltelijk overeind.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben van hun eerste faillissement zeker niets geleerd.
Ik heb die op de dag van release bij een Free Record Shop gehaald. Ik zag de cd nergens in de bakken en vroeg bij de kassa: Hebben jullie ook Muziek voor Volwassenen? Zegt dat meisje: We hebben wel muziek voor volwassenen ja.. wat zoek je precies? Ik zei: Een cd die Muziek voor Volwassenen heet. Is sinds vandaag te koop. Keek ze me raar aan, oh even in het systeem kijken zei ze. Na enig zoeken haalde ze van onder de toonbank 'Johan Derksen presenteert Muziek voor Volwassenen' met liederen van muzikanten als Joe South, Bobby Hebb en Tony Burrows. Geen wonder dat die keten failliet is als je daar zo je best moet doen om een kwaliteitscd te kopen terwijl je doodgegooid wordt met de platen van ordinaire Amsterdamse straatzangers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De CD's van Muziek voor Volwassenen door Johan samengesteld zijn dan ook het perfecte Sinterklaas of Kerst cadeau.
Ware het niet dat bol.com ze niet meer aanbiedt.
En het erge is, als je daar naar Toppers vraagt krijg je geen muzikale toptalenten, maar mannen als Jeroen van der Boom en Gordon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb die op de dag van release bij een Free Record Shop gehaald. Ik zag de cd nergens in de bakken en vroeg bij de kassa: Hebben jullie ook Muziek voor Volwassenen? Zegt dat meisje: We hebben wel muziek voor volwassenen ja.. wat zoek je precies? Ik zei: Een cd die Muziek voor Volwassenen heet. Is sinds vandaag te koop. Keek ze me raar aan, oh even in het systeem kijken zei ze. Na enig zoeken haalde ze van onder de toonbank 'Johan Derksen presenteert Muziek voor Volwassenen' met liederen van muzikanten als Joe South, Bobby Hebb en Tony Burrows. Geen wonder dat die keten failliet is als je daar zo je best moet doen om een kwaliteitscd te kopen terwijl je doodgegooid wordt met de platen van ordinaire Amsterdamse straatzangers.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb die op de dag van release bij een Free Record Shop gehaald. Ik zag de cd nergens in de bakken en vroeg bij de kassa: Hebben jullie ook Muziek voor Volwassenen? Zegt dat meisje: We hebben wel muziek voor volwassenen ja.. wat zoek je precies? Ik zei: Een cd die Muziek voor Volwassenen heet. Is sinds vandaag te koop. Keek ze me raar aan, oh even in het systeem kijken zei ze. Na enig zoeken haalde ze van onder de toonbank 'Johan Derksen presenteert Muziek voor Volwassenen' met liederen van muzikanten als Joe South, Bobby Hebb en Tony Burrows. Geen wonder dat die keten failliet is als je daar zo je best moet doen om een kwaliteitscd te kopen terwijl je doodgegooid wordt met de platen van ordinaire Amsterdamse straatzangers.
Hier nog een klassiek stukje radio van Johan met zo'n domme DJ.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog een klassiek stukje radio van Johan met zo'n domme DJ.
De echte kenners zullen het wel kennen, maar goed. Voor degenen die nog geen bingo hebben.
Die presentator is nog vervelender dan Genee!quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog een klassiek stukje radio van Johan met zo'n domme DJ.
De echte kenners zullen het wel kennen, maar goed. Voor degenen die nog geen bingo hebben.
Je kan merken dat het lang geleden is aan de hand van wat de mensen op straat over Johan zeggen. "Een serieuze Jan Mulder."quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die presentator is nog vervelender dan Genee!
Hij zei "een beschaafde Jan Mulder"quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan merken dat het lang geleden is aan de hand van wat de mensen op straat over Johan zeggen. "Een serieuze Jan Mulder."
Oh ja. Die man of vrouw zou die mening wel herzien na de aflevering van vanavond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zei "een beschaafde Jan Mulder"![]()
![]()
Ja, het was weer een topshowquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja. Die man of vrouw zou die mening wel herzien na de aflevering van vanavond.
Jammer dat Aad nooit meer mag aanschuiven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben echt een fan van Kieft
Beste gast wat mij betreft
Kieft op de maandag en de Bos op de vrijdagquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef Parafernalia het volgende:
Eens. Hij heeft ook de gave om het gesprek weer on topic te brengen als de lolligheid hem teveel wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef Parafernalia het volgende:
Nico voegt zo weinig toe, laatste keren viel het nog mee, maar toen hij voor het eerst aanschoof was het echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kieft op de maandag en de Bos op de vrijdag
Schelveccio tussen door nog een paar keer
Zo moeten ze het doen, niet die grapjas Nico
VBL / Vanavond Johan Boskampquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer dat Aad nooit meer mag aanschuiven.
Is er nog video materiaal van Boskamp (docu) vorige week bij onze zuiderburen?
Nog steeds 10x zoveel dan FOXquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef Zipportal het volgende:
#12 VOETBAL INTERNATIONAL 889.000
#21 KONING VOETBAL 538.000 ()
Dat zijn prima kijkcijfers voor RTL7 hoor, ondanks dat jack een lul is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef Zipportal het volgende:
#12 VOETBAL INTERNATIONAL 889.000
#21 KONING VOETBAL 538.000 ()
Met de kijkcijfers is niks mis mee inderdaad. Zolang VI maar goed draai. KoningDrama kan mij gestolen worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn prima kijkcijfers voor RTL7 hoor, ondanks dat jack een lul is.
Valt wel mee toch.. het zou ongemakkelijk zijn als verder niemand lacht, maar de hele zaal lacht meestal vrolijk mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:21 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind Rene altijd zo ongemakkelijk.
Het is zo awkward omdat hij helemaal niet grappig is en dan lacht hijzelf het hardst om zijn groep 8 grapjes.
Donderstraal een end op joh, het was Ik hou van Holland in een voetbalsfeer.quote:
Het is meestal wel leuk, maar op een gegeven moment gisteren werd het echt een beetje schoolpleinniveau ja. 'Hij roept dattie d'r volspuit, dan ga ik iets roepen over hoe hij zijn piemoltje noemt!!111'quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.. het zou ongemakkelijk zijn als verder niemand lacht, maar de hele zaal lacht meestal vrolijk mee.
Gisteren waren Rene en Johan trouwens wel erg plat.. heb daar geen waardeoordeel over maar vraag me wel eens af of ze daar intern nooit voor op de vingers worden getikt.
Dat vond ik de enige keer dat het niet leuk was. De volspuitgrap en de grol over de natte poes vond ik erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is meestal wel leuk, maar op een gegeven moment gisteren werd het echt een beetje schoolpleinniveau ja. 'Hij roept dattie d'r volspuit, dan ga ik iets roepen over hoe hij zijn piemoltje noemt!!111'
Jij bent zeker meer van het 'Torkonevven'?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, nee, ja, het is ook niet helemaal mijn niveautje hoor dames en heren.
Jij moet eens ophouden met mij woorden in de mond te leggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent zeker meer van het 'Torkonevven'?
Wat moeten we je dan in de mond leggen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met mij woorden in de mond te leggen.
Daar zit ik helemaal niet op te wachten weet je wel.
Jij maakt nu weer een homo-erotische toespeling en ik accepteer het weer niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moeten we je dan in de mond leggen?
Maar heb jij rare dingen in je mond gestopt of niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij maakt nu weer een homo-erotische toespeling en ik accepteer het weer niet.
Want het is helemaal niet leuk.
Dat heb ik 1 keer gedaan ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar heb jij rare dingen in je mond gestopt of niet?
Aad is ook goed jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer dat Aad nooit meer mag aanschuiven.
Is er nog video materiaal van Boskamp (docu) vorige week bij onze zuiderburen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |