Hij is zelf een grapquote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze man vindt zichzelf grappig, maar hij is dat totaal niet.
Stuur je ze aan het eind van de aflevering naar me op dan kunnen we onze aantekeningen vergelijken.quote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
HahHahahaaha Veters doorknippen
Johannes_vermeer en ik nemen aantekeningen.
Over het algemeen is kinderleukemie grappiger dan de meeste mensen die van zichzelf zeggen dat ze humor hebben.quote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze man vindt zichzelf grappig, maar hij is dat totaal niet.
Kloptquote:Op maandag 18 november 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Opvallend is dat het altijd de Feyenoorders zijn die ook nog een 2e club hebben.
Ik zou als ik jou was je boxershorts niet meer uittrekken als ik in de buurt ben xDquote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur je ze aan het eind van de aflevering naar me op dan kunnen we onze aantekeningen vergelijken.
Malle jongen tochquote:Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je boxershorts niet meer uittrekken als ik in de buurt ben xD
Wat een tyfusgrap. Hopelijk ben je naderhand fysiek hard aangepaktquote:Op maandag 18 november 2013 21:03 schreef tong80 het volgende:
Heb wel eens de shampoofles van een medespeler volgepist. Maar dat ga ik niet op FOK! posten ofzo.
Is kantineheld zijn niks voor jou tong?quote:Op maandag 18 november 2013 21:03 schreef tong80 het volgende:
Heb wel eens de shampoofles van een medespeler volgepist. Maar dat ga ik niet op FOK! posten ofzo.
Waar post je het nu dan?quote:Op maandag 18 november 2013 21:03 schreef tong80 het volgende:
gay.gifquote:Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je boxershorts niet meer uittrekken als ik in de buurt ben xD
Het is zowaar een anekdote die ik nog nooit van je gelezen heb. Hulde.quote:Op maandag 18 november 2013 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik postte vroeger wel eens gifjes zoals dezequote:Op maandag 18 november 2013 21:03 schreef tong80 het volgende:
Arno zei gister dat hij zo op te halen was door Ajax en PSVquote:Op maandag 18 november 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
Derksen weer met die onzin. Honda was toen al niet te betalen voor de topclubs en had verschillende eigenaren
Bij kopspijkers en op 3fm een prima gozer.quote:
Caland ziet Feyenoord als topclub.quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arno zei gister dat hij zo op te halen was door Ajax en PSV
Verandert dat wat aan de zaak dat Jack Spijkerman een vervelende gozer is?quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij kopspijkers en op 3fm een prima gozer.
Het is maandagavond. U kunt geen kant meer op. Zappen is zinloos.quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij kopspijkers en op 3fm een prima gozer.
Waarom dan?quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland ziet Feyenoord als topclub.
Ja voor een miljoen of 10.quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arno zei gister dat hij zo op te halen was door Ajax en PSV
Nee zit liever aan de bar. M'n neef is er wel geweest namens FC Giessen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is kantineheld zijn niks voor jou tong?
Omdat hij ook Oranjewatcher is.quote:Op maandag 18 november 2013 21:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom zit die kale daar dan? Want die lult altijd wel goeie dingems over mijn cluppie
De boodschappen. /DeMartquote:Op maandag 18 november 2013 21:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op een of andere manier word ik altijd een beetje moe van die reclameblokken of hoe heet dat.
Oké, dat zag ik niet aankomen.quote:
Oranjequote:Op maandag 18 november 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij ook Oranjewatcher is.
Wat een bazin.quote:Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jomanda had weer eens gelijk, Jack ging voor het geld naar Tien.
Zijn waarschijnlijk gewoon bevriend.quote:
Awkward.quote:
Heeft Jack Spijkerman vriendenquote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon bevriend.
Dan mag het.
Nee, dat maakt het juist triester. Ik krijg er een beetje een "kijk eens hoe leuk ik met negers om ga!"-gevoel van.quote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon bevriend.
Dan mag het.
Ja, goed, dat weet ik allemaal wel. Dan kun je zogenaamd even pissen of hoe noemen ze dat. Maar ik kan persoonlijk wel anderhalf uur zonder een plaspauze. Het zal wel weer aan mij liggen dat weet ik allemaal wel, maar zo denk ik erover.quote:
Waar haal jij dat uit dit filmpje?quote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het juist triester. Ik krijg er een beetje een "kijk eens hoe leuk ik met negers om ga!"-gevoel van.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft Jack Spijkerman vrienden
quote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heeft Jack Spijkerman vrienden
Leeftijdsgenoten van Mart hebben daar meer problemen mee.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, goed, dat weet ik allemaal wel. Dan kun je zogenaamd even pissen of hoe noemen ze dat. Maar ik kan persoonlijk wel anderhalf uur zonder een plaspauze. Het zal wel weer aan mij liggen dat weet ik allemaal wel, maar zo denk ik erover.
Dat haal ik uit z'n uitspraak achteraf dat het mag omdat ze vrienden zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar haal jij dat uit dit filmpje?
Ik vind het wel meevallen. Terwijl ik geen Spijkermanfan ben.quote:Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het juist triester. Ik krijg er een beetje een "kijk eens hoe leuk ik met negers om ga!"-gevoel van.
Dus dat staat los van zijn huidskleur. Daar waar hij wel elke neger buiten Humberto aanspreekt op een ehm... opmerkelijke wijze.quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat haal ik uit z'n uitspraak achteraf dat het mag omdat ze vrienden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |