Dat laatste is een goed punt inderdaadquote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Parrot is toch ook Bluetooth?
En tevens had mijn niet-smartphone ook gewoon Bluetooth hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef ManScat het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb gesolliciteerd bij Autoreset en mag binnenkort op gesprek komen.
In het mailtje dat ik kreeg stond dat ze ritten combineren, bijv. Rotterdam-Amsterdam en terug. Nu ben ik woonachtig in Groningen, is het dan ook waarschijnlijk dat ik zulke ritten krijg (mocht ik aangenomen worden ofcourse) of zullen de meeste ritten van en/of naar omgeving Groningen zijn?
Ja wat, toch gewoon een vraag?quote:
Die Lexus is niks mis mee, maar een BMW 114i een topbak noemenquote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Solidberg het volgende:
Vandaag 2 absolute topbakken kunnen rijden.
BMW 114i van Groningen naar Echt, en vanaf Echt met een Lexus GS450h naar Assen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruik je gezonde verstand eensquote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef ManScat het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb gesolliciteerd bij Autoreset en mag binnenkort op gesprek komen.
In het mailtje dat ik kreeg stond dat ze ritten combineren, bijv. Rotterdam-Amsterdam en terug. Nu ben ik woonachtig in Groningen, is het dan ook waarschijnlijk dat ik zulke ritten krijg (mocht ik aangenomen worden ofcourse) of zullen de meeste ritten van en/of naar omgeving Groningen zijn?
Hangt ook van je referentiekader he. Geloof dat Solidberg tot nu toe niet de meest spectaculaire auto's heeft mogen rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die Lexus is niks mis mee, maar een BMW 114i een topbak noemenx 1000
Afgezien van dat blok is er niks mis met een 1-serie, okaj ik zou ook liever een 130i of een 123d hebben. Maar in vergelijking met een Golfje ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef joppie_saus het volgende:
Die Lexus is niks mis mee, maar een BMW 114i een topbak noemenx 1000
quote:Op maandag 25 november 2013 17:49 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hangt ook van je referentiekader he. Geloof dat Solidberg tot nu toe niet de meest spectaculaire auto's heeft mogen rijden.
Goed, ik zou het ook niet snel een topbak noemen, maar 'x 1000' vind ik dan weer wat overdreven.
De 114i is zo mogelijk de meest kansloze set die BMW ooit heeft gedaan. Echt voor mensen die wel BMW willen rijden maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Dan maar een 114i..quote:Op maandag 25 november 2013 17:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Afgezien van dat blok is er niks mis met een 1-serie, okaj ik zou ook liever een 130i of een 123d hebben. Maar in vergelijking met een Golfje ofzo
Heb inderdaad nog niet de meeste specataculaire bakken kunnen rijden, Ford Focus, Citroen C1, Kia Rio.quote:Op maandag 25 november 2013 17:49 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hangt ook van je referentiekader he. Geloof dat Solidberg tot nu toe niet de meest spectaculaire auto's heeft mogen rijden.
Goed, ik zou het ook niet snel een topbak noemen, maar 'x 1000' vind ik dan weer wat overdreven.
Ik rijd fiets, bus en treinquote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat iedereen hier eigenlijk rijdt
Er gaat niets boven een eigen karquote:
http://www.carblogger.nl/chiptuning-voor-bmw-114i-powerrrr/quote:Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[..]
De 114i is zo mogelijk de meest kansloze set die BMW ooit heeft gedaan. Echt voor mensen die wel BMW willen rijden maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Dan maar een 114i..
Opel Tigra '95quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Een een studenten fiets zonder voorwiel, een racefiets en een mountainbike, en natuurlijk het OV. Hier geen geld voor een autoquote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Citroën Xsara Coupé 1.6i Ligne Prestige om exact te zijn:quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
C1 uit 2010 en 2 fietsen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ja, dat zal allemaal best. Maar ik vraag me echt af hoe lang zo'n blokje die zo opgefokt wordt nou nog mee gaat, om het maar niet over de versnellingsbak, koppeling en dat soort fratsen te hebben. Hetzelfde voor die Ford Ecoboost 1.0 met 100pk. Drie cilinders, maar daar wordt een bult vermogen uitgeperst. Ding moet wel op zijn na 2 ton leasequote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef S-RS het volgende:
[..]
http://www.carblogger.nl/chiptuning-voor-bmw-114i-powerrrr/
En dat is nog niet eens de max, zonder dat je mechanische aanpassingen hoeft te doen haal je hem al zo naar 170pk en 270nm.
Origineel is het natuurlijk rommel.
Een bureaustoel, heb je dan wel een beetje een gladde vloer in je kamer?quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wekelijks, en dat vind ik eigenlijk wel prima
Ojah, om die andere vraag te beantwoorden:
Mountainbike, stadsfiets, bus, sneltram en soms de A3 van pa, en een bureaustoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |