Top!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ga even uitzoeken hoe het werkt!
Nice! Laatst zat ik eens te denken hoeveel uren ik zou declareren als ik zoiets zou hebben. Je hebt zorgplicht over de auto en stel er rijdt een idioot tegen de auto aan gaat ook je eigen risico van 75 piek eraan, dus waarom niet gewoon die uren declareren? Of iig een extra vergoeding..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:10 schreef S-RS het volgende:
Zo en weer thuis. Na een uur te hebben verspeeld in Eindhoven mocht ik de auto mee terug nemen naar huis. Maandag ochtend kan ik hem inleveren in Zwolle bij een andere vestiging, zul je zien dat ze dan zeggen breng hem maar naar Eindhoven
Heb hem maar op de oprit gezet bij m'n ouders
Neen, zekers niet mijn fout dat ik te laat kwam, had er niet eens eerder kunnen zijn. Ik kon de auto pas om 9 uur ophalen en moest hem wisselen in limburg tussen 12 en 1 uur. Dus toen stond ik 2 uur in Eindhoven, eerder kon ik daar ook niet zijn. En in de ritbon stond niet vermeld dat de verhuur maatschappij al om 1 uur dicht zou gaan, wat tevens niet eens haalbaar zou zijn. Dus ergens heeft iemand niet opgelet met plannenquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:39 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nice! Laatst zat ik eens te denken hoeveel uren ik zou declareren als ik zoiets zou hebben. Je hebt zorgplicht over de auto en stel er rijdt een idioot tegen de auto aan gaat ook je eigen risico van 75 piek eraan, dus waarom niet gewoon die uren declareren? Of iig een extra vergoeding..
Maarja, zo zal EW wel weer niet zijn vrees ik. Of was het jouw fout dat je te laat aan kwam ofzo?
En ze hebben nu al lang en breed de foto van die auto op de oprit van je ouders gezienquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:03 schreef S-RS het volgende:
True, maar ik ben netjes opgevoed joppie. Dus een dief van m'n eigen portomonee
Er zit wel een Esso in de buurt van Groningenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef joppie_saus het volgende:
Is er nog iemand die wat doet met zijn Esso kaart? Ik heb nog 214 punten die ik kan weggeven, anders vervallen ze ;')
Haha ja dat herken ik wel. Goede opvoeding is dus lang niet altijd goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:03 schreef S-RS het volgende:
True, maar ik ben netjes opgevoed joppie. Dus een dief van m'n eigen portomonee
Straks checken niet alleen dit topic, maar ook alle andere topic waar we in postenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En ze hebben nu al lang en breed de foto van die auto op de oprit van je ouders gezien
Big Brother is watching you
Eerlijkheid duurt het langst toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:17 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Haha ja dat herken ik wel. Goede opvoeding is dus lang niet altijd goed![]()
Lekkere oprit wel by the way. Nooit geen gekut met parkeren of uitstappen zo te zien.
Jup, maar de punten zijn gekoppeld aan je Esso pas, en die heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zit wel een Esso in de buurt van Groningen
Ik moest één keer noodnummer bellen omdat mijn voetbaltas gejat was, met álles er in en ik de volgende dag niet kon werken. Ik bellen vanaf mijn ouders vaste lijn, spreek ik doodleuk mijn mobiele nummer in die ik dus niet meer hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ging trouwens ook lekker die voicemail inspreken van de noodlijn, was m'n nummer vergeten. Ze hebben maandag wat te lachen op kantoor![]()
Intakegesprek waarin alles wordt uitgelegd en dan een klein rijtestje.quote:Op zondag 24 november 2013 17:46 schreef DukeJan het volgende:
Aankomende dinsdag sollicitatie bij Autoreset. Is de sollicitatieprocedure die ik kan verwachten vergelijkbaar zoals die in de OP bij Easyway is beschreven? In de mail wordt mij namelijk niets duidelijk over een rijtest, er staat alleen dat ik uitgenodigd ben voor een persoonlijk gesprek.
Prima, thanks! Weet ik waar ik aan toe ben.quote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Intakegesprek waarin alles wordt uitgelegd en dan een klein rijtestje.
En het is waarschijnlijk geen persoonlijk gesprek. Dat zeiden ze bij mij ook, maar ik zat met 10 anderen in die ruimte.quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Prima, thanks! Weet ik waar ik aan toe ben.
Haha, dat is inderdaad ook niet echt snuggerquote:Op zondag 24 november 2013 08:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik moest één keer noodnummer bellen omdat mijn voetbaltas gejat was, met álles er in en ik de volgende dag niet kon werken. Ik bellen vanaf mijn ouders vaste lijn, spreek ik doodleuk mijn mobiele nummer in die ik dus niet meer hebKon ik weer terug bellen met goede nummer...
Nice, ik heb die week daarna (dinsdag 3 dec) een sollicitatiegesprek bij Autoreset. Laat even weten hoe het ging!quote:Op zondag 24 november 2013 17:46 schreef DukeJan het volgende:
Aankomende dinsdag sollicitatie bij Autoreset. Is de sollicitatieprocedure die ik kan verwachten vergelijkbaar zoals die in de OP bij Easyway is beschreven? In de mail wordt mij namelijk niets duidelijk over een rijtest, er staat alleen dat ik uitgenodigd ben voor een persoonlijk gesprek.
Wij waren maar met z'n tweeën.quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En het is waarschijnlijk geen persoonlijk gesprek. Dat zeiden ze bij mij ook, maar ik zat met 10 anderen in die ruimte.
Bel dan zelf? Ik been weleens gebeld voor dinsdagochtend, maar halve dagen werken is kak. Daarna kan ik mee sowieso niet meer concentreren en na college ben ik ook best moe, dus ik zet beschikbaarheid alleen nog maar aan voor hele dagen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wij waren maar met z'n tweeën.
Ik heb eigenlijk de hele week door wel een middag/ochtend beschikbaar, maar ik word nooit gemaild voor een ritje ofzo als ik geen hele dag vrij heb.
Ja ik werd één keer gebeld op vrijdagmiddag voor maandagochtend. Maar ik had dat telefoontje gemist, had 'm op stil gezet in de trein. Kwartiertje later was het ritje vergeven, helaas.quote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bel dan zelf? Ik been weleens gebeld voor dinsdagochtend, maar halve dagen werken is kak. Daarna kan ik mee sowieso niet meer concentreren en na college ben ik ook best moe, dus ik zet beschikbaarheid alleen nog maar aan voor hele dagen.
Lijkt me dat die extra reistijd gewoon voor je eigen rekening is. Lijkt me ook niet meer dan fair eigenlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef Markus2929 het volgende:
Weten jullie of EW er moeilijk over doet wanneer je een ander eindstation opschrijft? Ik zit in Tilburg op kamers. Maar ga best vaak langs huis af. Dit scheelt maar iets van 25 km of 45 minuten bussen.
Voor een dagdeel wordt je echt zelden gebeld/gemaild. Als je de middag beschikbaar hebt kan je het beste tijdens je laatste college de beschikbaarheid voor de hele dag open zetten, ik heb het idee dat ze je dan eerder bellen voor een spoed dan wanneer je alleen de middag open hebt staan. 's ochtens is sowieso lastig, omdat je dan nooit zekerheid hebt of je alleen terug bent.quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wij waren maar met z'n tweeën.
Ik heb eigenlijk de hele week door wel een middag/ochtend beschikbaar, maar ik word nooit gemaild voor een ritje ofzo als ik geen hele dag vrij heb.
Ik heb weleens gebeld toen ik klaar was op school en op het punt stond on naar huis te gaan. Had toen de beschikbaarheid op 's middags aan, en belde tegen 11.30. De planner aan de telefoon kon mij überhaupt niet zien in zijn lijst. Het is dus zinvol de beschikbaarheid voor de hele dag open te zetten vlak voor moment dat je kan.quote:Op maandag 25 november 2013 00:15 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Voor een dagdeel wordt je echt zelden gebeld/gemaild. Als je de middag beschikbaar hebt kan je het beste tijdens je laatste college de beschikbaarheid voor de hele dag open zetten, ik heb het idee dat ze je dan eerder bellen voor een spoed dan wanneer je alleen de middag open hebt staan. 's ochtens is sowieso lastig, omdat je dan nooit zekerheid hebt of je alleen terug bent.
Gaan we dat eens proberen.quote:Op maandag 25 november 2013 03:37 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik heb weleens gebeld toen ik klaar was op school en op het punt stond on naar huis te gaan. Had toen de beschikbaarheid op 's middags aan, en belde tegen 11.30. De planner aan de telefoon kon mij überhaupt niet zien in zijn lijst. Het is dus zinvol de beschikbaarheid voor de hele dag open te zetten vlak voor moment dat je kan.
Heerlijke dagen voor de uren juist. Zeker als je dr laatste pas rond zo'n 4 uur kan afleveren en je dan nog een eindje naar huis moet OV'enquote:Op maandag 25 november 2013 06:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk hoor, OM 8.00 ophalen. Zit alweer een tijdje in de bus nu
Wel lekker rustig in die bus trouwens
Dat is zeker waar, ik kom straks uit op een uur of 10. Voor regio Rotterdam vrij primaquote:Op maandag 25 november 2013 08:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heerlijke dagen voor de uren juist. Zeker als je dr laatste pas rond zo'n 4 uur kan afleveren en je dan nog een eindje naar huis moet OV'en
Citigo, met een i dusquote:Op maandag 25 november 2013 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Rit 1 staat in Zwolle. Een Skoda Citygo, met cruise control en zelfs stoelverwarming
Was wel uit te houden dus. Zeker omdat dat motortje het wel redelijk trok, terugschakelen voor een inhaalactie was niet eens per se nodig.
[..]
Lopen naar P+R Euroborg P3...quote:Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef Jorian29 het volgende:
Aan de Groningers: Werd net gebeld voor een rit, vanavond om 17:00 in Maarssen auto ophalen en naar de Wismarweg in Groningen brengen. Daar ben ik dus om +/- 19:30. Maar 9292 geeft aan dat ik er moet blijven slapen om weer naar Ede te komen. Iemand een idee hoe ik snel op station Groningen kom vanavond?
Ik ga wel lopen.
Ik zal straks thuis mijn transportformulier aanpassen, speciaal voor jou!quote:
Of meneer had ten tijde van de 'aanschaf' nog geen smartphone en dus geen bluetooth nodig op zijn RNS510quote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuke Passat daarnet. Dik 5 jaar oud en een ruime 150k op de teller, maar wel de 2.0TDI met 170pk, DSG en full-options
Alleen wat wel erg schraal was: hij had die RNS510 erin zitten, maar ook nog een Parrot én zo'n carkit om je telefoon in te zetten. Geloof dat het 6 tientjes extra kost om een RNS510 met ingebouwde bluetooth te krijgen, leg dat dan ook nog neer zou je zeggen....
[..]
Ik zal straks thuis mijn transportformulier aanpassen, speciaal voor jou!
Zo'n Parrot is toch ook Bluetooth?quote:Op maandag 25 november 2013 15:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Of meneer had ten tijde van de 'aanschaf' nog geen smartphone en dus geen bluetooth nodig op zijn RNS510
Oh, en danku
Dat laatste is een goed punt inderdaadquote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Parrot is toch ook Bluetooth?
En tevens had mijn niet-smartphone ook gewoon Bluetooth hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef ManScat het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb gesolliciteerd bij Autoreset en mag binnenkort op gesprek komen.
In het mailtje dat ik kreeg stond dat ze ritten combineren, bijv. Rotterdam-Amsterdam en terug. Nu ben ik woonachtig in Groningen, is het dan ook waarschijnlijk dat ik zulke ritten krijg (mocht ik aangenomen worden ofcourse) of zullen de meeste ritten van en/of naar omgeving Groningen zijn?
Ja wat, toch gewoon een vraag?quote:
Die Lexus is niks mis mee, maar een BMW 114i een topbak noemenquote:Op maandag 25 november 2013 17:21 schreef Solidberg het volgende:
Vandaag 2 absolute topbakken kunnen rijden.
BMW 114i van Groningen naar Echt, en vanaf Echt met een Lexus GS450h naar Assen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruik je gezonde verstand eensquote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef ManScat het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Ik heb gesolliciteerd bij Autoreset en mag binnenkort op gesprek komen.
In het mailtje dat ik kreeg stond dat ze ritten combineren, bijv. Rotterdam-Amsterdam en terug. Nu ben ik woonachtig in Groningen, is het dan ook waarschijnlijk dat ik zulke ritten krijg (mocht ik aangenomen worden ofcourse) of zullen de meeste ritten van en/of naar omgeving Groningen zijn?
Hangt ook van je referentiekader he. Geloof dat Solidberg tot nu toe niet de meest spectaculaire auto's heeft mogen rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die Lexus is niks mis mee, maar een BMW 114i een topbak noemenx 1000
Afgezien van dat blok is er niks mis met een 1-serie, okaj ik zou ook liever een 130i of een 123d hebben. Maar in vergelijking met een Golfje ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef joppie_saus het volgende:
Die Lexus is niks mis mee, maar een BMW 114i een topbak noemenx 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |