abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133544973
Sta nu in Eindhoven, en het verhuur bedrijf waar de auto ingeleverd moet worden is gesloten. De dealer waar het bij in zit wil de sleutel ook niet aannemen. Die zegt dat ze net een inbraak hebben gehad en ze niet in de kluis van de verhuur maatschappij kunnen en de auto dan niet verzekerd is. Gooi hem dan gewoon in je eigen kluis en geef hem maandag ofzo ;(
pi_133545114
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:32 schreef S-RS het volgende:
Sta nu in Eindhoven, en het verhuur bedrijf waar de auto ingeleverd moet worden is gesloten. De dealer waar het bij in zit wil de sleutel ook niet aannemen. Die zegt dat ze net een inbraak hebben gehad en ze niet in de kluis van de verhuur maatschappij kunnen en de auto dan niet verzekerd is. Gooi hem dan gewoon in je eigen kluis en geef hem maandag ofzo ;(
Werk op zaterdag :o?
Nee, toch niet
pi_133545133
Werk op zaterdag ja? Moet misschien ook maar eens mijn beschikbaarheid gaan invullen voor de zaterdagen :P
pi_133545493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:32 schreef S-RS het volgende:
Die ene bij de renault dealer in het pand?
Zit er niet aan de buitenkant van het pand een sleutebox? Dat zie je ook wel vaak, voor inleveren buiten openingstijden.
.
pi_133546750
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nou, niet altijd. Maar als er staat *ZO MIN MOGELIJK TANKEN!!!!!!* dan bel ik voor de zekerheid even.
Dat staat er altijd bij toch? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_133547603
Zo min mogelijk is gewoon genoeg om op het adres te komen, gewoon een beetje ruim rekenen (1 op 10 voor een benzine middenklasser auto ofzo) en dan nog 2 of 3 liter extra doe ik dan. Dan kan je nog eens verkeerd rijden ofzo.
.
pi_133549075
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat staat er altijd bij toch? :')
Nee hoor, maar ik haat tanken. Toch weer even mooi wat je voor mag schieten.

Komt wasstraat vaak voor? Nog nooit gedaan. :@
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:52:51 #183
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_133549224
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je werkt toch was net als hiker? Zie je hier alleen maar mekkeren over alles, waarom begin je er dan aan?!... :')
pi_133549556
Ik heb ook een hekel aan tanken, weet eigenlijk niet waarom :') Komt denk ik omdat ik geen zin heb om voor te schieten en dan op zoek moet naar een Esso.
pi_133549608
Zo en weer thuis. Na een uur te hebben verspeeld in Eindhoven mocht ik de auto mee terug nemen naar huis. Maandag ochtend kan ik hem inleveren in Zwolle bij een andere vestiging, zul je zien dat ze dan zeggen breng hem maar naar Eindhoven :+

Heb hem maar op de oprit gezet bij m'n ouders :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:40 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Werk op zaterdag :o?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef Viezze het volgende:
Werk op zaterdag ja? Moet misschien ook maar eens mijn beschikbaarheid gaan invullen voor de zaterdagen :P
Yups, komt heeel soms voor. Dit is de 2e keer dit jaar. Toch lekker, vandaag precies 10 uur meegepakt ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:59 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Die ene bij de renault dealer in het pand?
Zit er niet aan de buitenkant van het pand een sleutebox? Dat zie je ook wel vaak, voor inleveren buiten openingstijden.
Yups, die inderdaad! Die sleutelkluis buiten was er niet (meer). Tenminste, ik kon hem niet vinden en binnen zeiden ze ook dat die er niet was. Wellicht weg gehaald na de inbraak oid.
Die vrouw die bij die dealer werkte was alles behalve behulpzaam. Vond er ook behoorlijk kort af en chagrijnig. Je weet vast wel hoe de constructie daar zit, dus die kennen elkaar goed en ik weet zeker dat zij binnen 2 minuten iemand had kunnen bereiken om te vragen of ze even de sleutel mocht innemen. Maar nee, ''WIJ NEMEN GEEN SLEUTELS AAN :( ''.
Niet mijn probleem, die verhuur maatschappij heeft die auto maandag niet en de auto draait weer 350km extra voor niets + de extra uren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:52 schreef zazzel het volgende:

[..]

Je werkt toch was net als hiker? Zie je hier alleen maar mekkeren over alles, waarom begin je er dan aan?!... :')
_O-
pi_133550079
Gelukkig heb ik een Shell tankcard van EW gekregen, die zijn veel makkelijker te vinden dan die Essos :P Krijgen jullie bij AR geen tankpas?
Nee, toch niet
pi_133550139
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:07 schreef Viezze het volgende:
Ik heb ook een hekel aan tanken, weet eigenlijk niet waarom :') Komt denk ik omdat ik geen zin heb om voor te schieten en dan op zoek moet naar een Esso.
Waar ik vooral een hekel aan heb is dat momentje wanneer je de auto voor het eerst start/op het contact zet voor je controle en je ziet amper beweging in de benzinemeter komen.
pi_133551604
Ik vind dat vooral irritant bij auto's die een digitale meter hebben. Als dan alleen het laatste blokje knippert heb je echt geen idee hoever je nog kan.
pi_133551857
Sprak vorige week een hikester(?) die een auto moest halen waarvan de tank zo leeg was dat die in de straat al uit viel. Het pompstation was iets van 1,6 kilometer weg, maar die werd dus niet gehaald.
Hoe leeg heb je hem dan wel niet gereden :')
pi_133551876
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:52 schreef zazzel het volgende:

[..]

Nee, want het werk an sich is heerlijk. ^O^
pi_133551943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef S-RS het volgende:
Sprak vorige week een hikester(?) die een auto moest halen waarvan de tank zo leeg was dat die in de straat al uit viel. Het pompstation was iets van 1,6 kilometer weg, maar die werd dus niet gehaald.
Wat voor een teringlijer ben je dan als je een auto zo aanbiedt. Gooi er even 5L in ofzo. :')
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:36:36 #192
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133551962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:33 schreef S-RS het volgende:
Hoe kansloos ben je dan als berijder dat je er niet even een paar liter in mikt. Zo'n hekel aan dergelijke paupers... :')
#26 || Luciano da Silva
pi_133552216
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat voor een teringlijer ben je dan als je een auto zo aanbiedt. Gooi er even 5L in ofzo. :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hoe kansloos ben je dan als berijder dat je er niet even een paar liter in mikt. Zo'n hekel aan dergelijke paupers... :')
Dit dus! Maar hij is vervolgens wel een jerrycan benzine gaan halen. Maar goed, als die dan ook nog eens zou zeggen succes ermee, dus was wel het minste dat die kon doen :s)
pi_133552296
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Mensen die dat doen kunnen wat mij betreft de graftyfus krijgen de boom in
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_133552492
Ik heb meerdere keren een auto opgehaald die volgens de boordcomputer nog 0 km kon op de tank. Gelukkig was er dan altijd wel een tankstation in de buurt. Ik heb trouwens laatst mijn Esso-punten verzilverd voor een badlaken. :') Levert EW mij ruim een jaar na dato nog iets op.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2013 19:56:11 ]
pi_133552858
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets anders hoeven doen dan tanken. Zelfs nog nooit op schade gecontroleerd. :P Maar ik werk ook steeds voor dezelfde LM.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:01:43 #197
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133555141
Is er nog iemand die wat doet met zijn Esso kaart? Ik heb nog 214 punten die ik kan weggeven, anders vervallen ze ;')
#26 || Luciano da Silva
pi_133555310
Heb daar wel eens over getwijfeld nadat ik voor >100 euro had getankt op een dag. Maar sinds ik in Eindhoven zit nog niet hoeven te tanken, dus heb er weinig aan denk ik :P
pi_133556181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef joppie_saus het volgende:
Is er nog iemand die wat doet met zijn Esso kaart? Ik heb nog 214 punten die ik kan weggeven, anders vervallen ze ;')
Als je er dan toch niks mee doet mag je ze wel doorsturen naarmij, ik tank best vaak
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:31:21 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133556365
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Als je er dan toch niks mee doet mag je ze wel doorsturen naarmij, ik tank best vaak
Ik ga even uitzoeken hoe het werkt!
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')