Als je een E-card een kerstpakket vind, dan misschien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Sarasi het volgende:
Aparte vraag misschien... Maar ik zal wel geen kerstpakket hoeven te verwachten?
Nee, ik wil iets uitpakken en opeten enzo. Dan jat ik die van mijn ouders wel weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Als je een E-card een kerstpakket vind, dan misschien.
Ik hoef niet te jatten, krijg er misschien 2.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets uitpakken en opeten enzo. Dan jat ik die van mijn ouders wel weer.
Foei! Eerlijk zullen we alles delen enzo!quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te jatten, krijg er misschien 2.(en zal dan heel egoïstisch zijn en alles lekker voor mijzelf houden.
)
Dan moet dat vast wel goed komen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Foei! Eerlijk zullen we alles delen enzo!![]()
Maar ach, mijn moeder krijgt er vast ook drie of vier, en mijn pa ook nog eentje, dus daar moet toch iets leuks tussen zitten...
En anders kom ik er eentje van jou verduisteren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan moet dat vast wel goed komen inderdaad.(En zo deed ik het ook altijd. )
Dat kleine presentje wat we als bezorgers van de krant krijgen is inmiddels ook wegebezuinigd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Foei! Eerlijk zullen we alles delen enzo!![]()
Maar ach, mijn moeder krijgt er vast ook drie of vier, en mijn pa ook nog eentje, dus daar moet toch iets leuks tussen zitten...
Laatst ook al een ritje gedaan in een auto met oordoppen in. Ding piepte om de 5 seconden 3x ontzettend hard achter elkaar, deed gewoon pijn aan je orenquote:LET OP! In de auto zit een Blackbox deze piept!!! Neem oordopjes of je Ipod mee!!!!!
Hahaha wat kansloos! Lekker verantwoord ook.. Vergeet je oordoppen of je iPod niet XD.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef S-RS het volgende:
Haha, had er laatst ook een, lelijke ondingen!
Morgen ook werken.
Oosterwierum - Eindhoven. De ritbon belooft veel goeds..
[..]
Laatst ook al een ritje gedaan in een auto met oordoppen in. Ding piepte om de 5 seconden 3x ontzettend hard achter elkaar, deed gewoon pijn aan je oren
Ik bel daar nooit voor. Moet dat? Al drie keer getankt nu en foto van tankbon gemaild en alle drie de keren gewoon netjes mee uitbetaald gekregen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:32 schreef Amoeba het volgende:
Dus ik stap die A6 in [ afbeelding ]
1/8 tankinhoud, en moest naar de middle of nowhere in Groningen naar de LM daar achteraf. Dus tanken, maar natuurlijk zo min mogelijk volgens de instructies. Dus ik bel Autoreset, zegt hij tyf er maar voor 30 euro in. Even tanken in Eindje en gas erop he.
Dus ik kom daar aan, en omdat ik een nieuw formulier kreeg voor mijn vervolgrit waar tankinhoud op stond bedacht ik me om die tankbon even aan te stippen, anders had ik mooi 30 euro aan diesel gesponsord.
Nou, niet altijd. Maar als er staat *ZO MIN MOGELIJK TANKEN!!!!!!* dan bel ik voor de zekerheid even.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik bel daar nooit voor. Moet dat? Al drie keer getankt nu en foto van tankbon gemaild en alle drie de keren gewoon netjes mee uitbetaald gekregen.
Hey, Zaltbommel is vlak bij mij in de buurt. Als ik maandag beschikbaar was had ik die rit wel gekregen denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag Rotterdam - Zwolle in een Skoda Citygo en Rijssen - Zaltbommel in een oude Passat. Wel 2.0TDI met 170pk, dus zal wel prima zijn.
Wel 8.00 ophalen, dus wss rond 6.30 de deur uit omdat de ophaallocatie niet top is qua OV, maar ach.
Haha, ik was maar niet van plan om die te vergeten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha wat kansloos! Lekker verantwoord ook.. Vergeet je oordoppen of je iPod niet XD.
Jezus, wat voor hok moet je rijden dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef S-RS het volgende:
Haha, had er laatst ook een, lelijke ondingen!
Morgen ook werken.
Oosterwierum - Eindhoven. De ritbon belooft veel goeds..
[..]
Laatst ook al een ritje gedaan in een auto met oordoppen in. Ding piepte om de 5 seconden 3x ontzettend hard achter elkaar, deed gewoon pijn aan je oren
Caddy en de tweede is onbekend, vast ook iets in die trand als vervangende auto.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jezus, wat voor hok moet je rijden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |