quote:Op maandag 25 november 2013 17:49 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hangt ook van je referentiekader he. Geloof dat Solidberg tot nu toe niet de meest spectaculaire auto's heeft mogen rijden.
Goed, ik zou het ook niet snel een topbak noemen, maar 'x 1000' vind ik dan weer wat overdreven.
De 114i is zo mogelijk de meest kansloze set die BMW ooit heeft gedaan. Echt voor mensen die wel BMW willen rijden maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Dan maar een 114i..quote:Op maandag 25 november 2013 17:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Afgezien van dat blok is er niks mis met een 1-serie, okaj ik zou ook liever een 130i of een 123d hebben. Maar in vergelijking met een Golfje ofzo
Heb inderdaad nog niet de meeste specataculaire bakken kunnen rijden, Ford Focus, Citroen C1, Kia Rio.quote:Op maandag 25 november 2013 17:49 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Hangt ook van je referentiekader he. Geloof dat Solidberg tot nu toe niet de meest spectaculaire auto's heeft mogen rijden.
Goed, ik zou het ook niet snel een topbak noemen, maar 'x 1000' vind ik dan weer wat overdreven.
Ik rijd fiets, bus en treinquote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat iedereen hier eigenlijk rijdt
Er gaat niets boven een eigen karquote:
http://www.carblogger.nl/chiptuning-voor-bmw-114i-powerrrr/quote:Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[..]
De 114i is zo mogelijk de meest kansloze set die BMW ooit heeft gedaan. Echt voor mensen die wel BMW willen rijden maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Dan maar een 114i..
Opel Tigra '95quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Een een studenten fiets zonder voorwiel, een racefiets en een mountainbike, en natuurlijk het OV. Hier geen geld voor een autoquote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Citroën Xsara Coupé 1.6i Ligne Prestige om exact te zijn:quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
C1 uit 2010 en 2 fietsen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ja, dat zal allemaal best. Maar ik vraag me echt af hoe lang zo'n blokje die zo opgefokt wordt nou nog mee gaat, om het maar niet over de versnellingsbak, koppeling en dat soort fratsen te hebben. Hetzelfde voor die Ford Ecoboost 1.0 met 100pk. Drie cilinders, maar daar wordt een bult vermogen uitgeperst. Ding moet wel op zijn na 2 ton leasequote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef S-RS het volgende:
[..]
http://www.carblogger.nl/chiptuning-voor-bmw-114i-powerrrr/
En dat is nog niet eens de max, zonder dat je mechanische aanpassingen hoeft te doen haal je hem al zo naar 170pk en 270nm.
Origineel is het natuurlijk rommel.
Een bureaustoel, heb je dan wel een beetje een gladde vloer in je kamer?quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wekelijks, en dat vind ik eigenlijk wel prima
Ojah, om die andere vraag te beantwoorden:
Mountainbike, stadsfiets, bus, sneltram en soms de A3 van pa, en een bureaustoel.
Nee, dat zit er helaas niet in.. Het is een hartstikke fijne auto, al piept en kraakt ie wel als ie zwaar beladen is. Maarja, zit er 9 van de 10 keer toch alleen in. Maar die 80 euro per maand exclusief benzine die ik er aan kwijt ben is gewoon te veelquote:Op maandag 25 november 2013 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
Bewaar dat ding nog even joh. Nergens iemand met een weiland in de achtertuin?
Whehe, wat wilde je zeggen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:45 schreef QuiCk01 het volgende:
edit:
OKé toch maar niet tegen zere benen trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |