Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
quote:
Ja, hij gaat eten voor mij en koffie voor de rest halenquote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef MPG het volgende:
Hoor ik dat Toek koffie voor mij gaat halen![]()
?
en je bent weer dichter bij mij in de buurtquote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek dat wel met je eens is.
ik ga zo lekker zalm, St. Jacobsschelpen en biefstuk bakken op de teppanyaki plaatquote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij gaat eten voor mij en koffie voor de rest halen
quote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga zo lekker zalm, St. Jacobsschelpen en biefstuk bakken op de teppanyaki plaat![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil ik koffie en eten...
zijn maar kleine stukjes hoorquote:Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wat veel
Ik heb zo een zalmmoot en ik denk dat ik daarbij wat snijbonen en broccoli woknog wat noedels erbij, kruiden erbij
Zou ik er ook nog wat paprika doorheen gooien? en bosui? dat heb ik ook nog in huis namelijk. Waarom heb ik zoveel groente in huis voor mezelfquote:Op maandag 18 november 2013 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn maar kleine stukjes hoor![]()
met stokbrood erbij
eet zequote:
Volgende is nummer 500 voor mijquote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je bent weer dichter bij mij in de buurt
Misschien moet je meedoen met de Hungry Gamesquote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat? Topics openen?quote:
Ik heb nooit honger!quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet je meedoen met de Hungry Games.
.
quote:
Die is toek aan het halen, maar hij is een beetje traagquote:
Dat was hij altijd al.. zelfs zijn rikketik is traagquote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is toek aan het halen, maar hij is een beetje traag
Het duurt wel even voordat de bestelling van MPG klaar is, lijkt mequote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is toek aan het halen, maar hij is een beetje traag
Veel koffiequote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het duurt wel even voordat de bestelling van MPG klaar is, lijkt me.
25ste bij Henkquote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef MPG het volgende:
Hoor ik dat Toek koffie voor mij gaat halen![]()
?
1 nachtje met mij en je wil er ook 1 voor Cryoquote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was hij altijd al.. zelfs zijn rikketik is traag
inkoppertje Toek
Vorklepelkoffie?quote:
En mijn eten?quote:
Wahahahahquote:Op maandag 18 november 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 nachtje met mij en je wil er ook 1 voor Cryo
quote:Op maandag 18 november 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 nachtje met mij en je wil er ook 1 voor Cryo
*zet een groot bord pasta carbonara neer*quote:
quote:
Tot over 2 dagenquote:Op maandag 18 november 2013 19:03 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even 2 dagen sintjournaal kijken
Oh nice lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
*zet een groot bord pasta carbonara neer*
Haai is naar je aan het zwaaienquote:
Ikquote:
Zwaait altijd naar iedereen enzoquote:
Haaiquote:Op maandag 18 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwaait altijd naar iedereen enzo![]()
wat een rare haaiquote:Op maandag 18 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwaait altijd naar iedereen enzo![]()
Ik ben stiekem ook heel raarquote:
Meh, beetje sloom dagjequote:
Ik had toch gezegd dat je hem geen jointjes meer moest voeren?quote:
een beetje vreemd maar...quote:Op maandag 18 november 2013 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook heel raar
[..]
Meh, beetje sloom dagje
Stiekem ook wel lief?quote:
druk op werk gehad, en niet helemaal 100% lekker, dus moequote:
Ik ben niet de enige die hem voertquote:Op maandag 18 november 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat je hem geen jointjes meer moest voeren?
Ik had niet genoeg gegeten en geslapen afgelopen 3 dagen, dus net een beetje een wegtrekkertjequote:Op maandag 18 november 2013 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk op werk gehad, en niet helemaal 100% lekker, dus moe
Gelukkig maarquote:
Ja ik doe het ook stiekem wel eensquote:
als ik nu ga liggen slaap ikquote:Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg gegeten en geslapen afgelopen 3 dagen, dus net een beetje een wegtrekkertje
Ik moet eerst maar eens wat eten voordat ik ga slapenquote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nu ga liggen slaap ik
maar om 22:00 ben ik geheid weer erg wakker
dat zou voor mij niet best zijn, wekker gaat om 6:00 weerquote:Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens wat eten voordat ik ga slapen
Maar dikke kans dat ik om 9 uur echt wakker wordt en dan tot 3 uur 's nachts barst van de energie
geen Paniekkkkkkkquote:Op maandag 18 november 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging toch sinterklaasjournaal kijken?
PANIEK PANIEK!quote:
dan is het wel een beetje erg krapjes ja..quote:Op maandag 18 november 2013 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou voor mij niet best zijn, wekker gaat om 6:00 weer
dan weet ik zeker dat ik op de wc in slaap van morgen op werkquote:Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
dan is het wel een beetje erg krapjes ja..dan kan je beter niet gaan slapen
Ja vind ik ookquote:
Echt?quote:Op maandag 18 november 2013 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat ik op de wc in slaap van morgen op werk
De kinderen hier zijn ook helemaal in de ban vanquote:
Wie ?quote:
Pietje paniekquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kinderen hier zijn ook helemaal in de ban van
Help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Onweerstaanbaar lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
Lola ik heb nu zelf ook zo'n kostuum.
neequote:Op maandag 18 november 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar lekker
Of ben ik dan aan het discrimineren?
Welke visite?quote:Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef Koen66 het volgende:
tijd om de visite de deur uit te zetten
Hahaquote:
Is dit knetter?quote:Op maandag 18 november 2013 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik kan heu goed een wijf zijn, dus dan heb ik gelijk.
Latersquote:
Ze heeft haar eigen account.quote:Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh
Ik dacht dat zij dit typte
Geniet van je dekentje en je bank, ik ga eerst maar eens koffie zetten.quote:Op maandag 18 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat het tijd is om met een dekentje op de bank te gaan hangen![]()
Fijne avond
Fijne avondquote:Op maandag 18 november 2013 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniet van je dekentje en je bank, ik ga eerst maar eens koffie zetten.
fijne avond lolaquote:Op maandag 18 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind dat het tijd is om met een dekentje op de bank te gaan hangen![]()
Fijne avond
Ik ben al bijquote:
Wel okee. Ben al bezig met pakken voor de verhuizing die al over drie weken is..quote:
Spannendquote:Op maandag 18 november 2013 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee. Ben al bezig met pakken voor de verhuizing die al over drie weken is..
Hallo lief dinnetje, dikkequote:
Zijn gangetje, ben op zoek naar andere baan, gewoon omdat ik deze wel zat ben eigenlijk. En voor de rest reilt en zeilt alles vrolijk doorquote:
Okee..quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn gangetje, ben op zoek naar andere baan, gewoon omdat ik deze wel zat ben eigenlijk. En voor de rest reilt en zeilt alles vrolijk door
ik ben nou serie 3 aan het kijkenquote:
en morgen is het laatste deel alquote:Op maandag 18 november 2013 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nou serie 3 aan het kijken
Van wat?quote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en morgen is het laatste deel al
GoTquote:
Oh, dat vond ik niet zoveel aanquote:
Volg ik inderdaadquote:
Njah ben weer aan de studie dus die richting uit. Boekhouden of bedrijfsadministratie.quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee..
Wel gewoon iets administratiefs??
Iets met geweld en tieten geloof ikquote:Op maandag 18 november 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken alleen de naam GoT. Ik heb geen flauw idee waar die serie over gaat![]()
quote:
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets met geweld en tieten geloof ik
hahaquote:
is moeilijk te volgenquote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik niet zoveel aan
Klinkt goed.quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk liever fringe ofzoquote:
Okeequote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Volg ik inderdaad
[..]
Njah ben weer aan de studie dus die richting uit. Boekhouden of bedrijfsadministratie.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Het begin wel, maar werd al snel erna beter en beter, en er zitten draken inquote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha![]()
Ik vond het een beetje saai eigenlijk
dat ken ik nietquote:
Oeh dat is wel tofquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begin wel, maar werd al snel erna beter en beter, en er zitten draken in
Is ook wel een goede seriequote:
een heel stuk beterquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begin wel, maar werd al snel erna beter en beter, en er zitten draken in
Ik heb wel de basis, maar wil het nu echt uitbreiden, denk er zelfs over om voor mezelf te beginnen. Langzaam aan klanten werven (dit klinkt slechtquote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
Boekhouden was by far mijn lievelingsvak. Ik had de mazzel dat ik het op de middelbare al kreeg
Wachten tot april 2014quote:
heb het opgezochtquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook wel een goede serie![]()
vind ik
gfquote:Op maandag 18 november 2013 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
centjes
[..]
essie![]()
hand voor je mond
[..]
bubbeltje![]()
quote:
Die laatste twee ken ik alleen van naam maar schijnen ook wel goed te zijn. Grimm is toch iets met sprookjes die tot leven komen ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het opgezocht![]()
is geen serie voor mij
doe mij maar GoT, Grimm en Elemantary
Jaaaaaaaa, kijk ik ook allemaalquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het opgezocht![]()
is geen serie voor mij
doe mij maar GoT, Grimm en Elemantary
dat is ook een late reactiequote:
Dan is m'n vriendje weer hierquote:
quote:
Nee dat is Once upon a time, Grimm is iets meer duister zeg maarquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik alleen van naam maar schijnen ook wel goed te zijn. Grimm is toch iets met sprookjes die tot leven komen ofzo?
quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik alleen van naam maar schijnen ook wel goed te zijn. Grimm is toch iets met sprookjes die tot leven komen ofzo?
Dat is eenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is Once upon a time, Grimm is iets meer duister zeg maar
Alhoewel de echte verhalen van Grimm ook niet echt sprookjes waren.
Elementary is echt geniaal, die gozer speelt het echt zo goed
Oh dan ben ik daar mee in de warquote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is Once upon a time, Grimm is iets meer duister zeg maar
Alhoewel de echte verhalen van Grimm ook niet echt sprookjes waren.
Elementary is echt geniaal, die gozer speelt het echt zo goed
Had ik toch nog iets goedquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het heeft wel met sprookjes te maken
Bij mij is de kennis een beetje verwaterd. Mede natuurlijk door al dat geautomatiseerde enzo. Maar goed het leventje als postbode bevalt me gewoon goed. Misschien dat ik ooit nog een keer terug wil ergens op kantoor, maar vooralsnog is dit werk ook gewoon leukquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel de basis, maar wil het nu echt uitbreiden, denk er zelfs over om voor mezelf te beginnen. Langzaam aan klanten werven (dit klinkt slecht)
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
jij kijkt ook Once upon a time
dan zal je geen tijd hebben om serie's te kijkenquote:
En dat is best belangrijk, het naar je zin hebben op je werk. Ik ga met steeds meer tegenzin en moet echt waken dat ik wel gewoon mijn werk goed blijf doen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is de kennis een beetje verwaterd. Mede natuurlijk door al dat geautomatiseerde enzo. Maar goed het leventje als postbode bevalt me gewoon goed. Misschien dat ik ooit nog een keer terug wil ergens op kantoor, maar vooralsnog is dit werk ook gewoon leuk
beter laat inkomen dan geen inkomenquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook een late reactie
quote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal je geen tijd hebben om serie's te kijken
Hoi inkomenquote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
beter laat inkomen dan geen inkomen
quote:
quote:
is een hedendaagse sherlock holmesquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan ben ik daar mee in de warEr zijn ook zoveel series
[..]
Had ik toch nog iets goed
En die andere?
quote:
Met Lucyquote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een hedendaagse sherlock holmes
Oh dat is wel tof danquote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een hedendaagse sherlock holmes
Hoe is het?quote:
als ik met tegenzin moet gaan werken kap ik er meequote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is best belangrijk, het naar je zin hebben op je werk. Ik ga met steeds meer tegenzin en moet echt waken dat ik wel gewoon mijn werk goed blijf doen.
Ja en die Sherlock speelt het helemaal geniaal neurotischquote:
hondaquote:
preciesquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die Sherlock speelt het helemaal geniaal neurotisch
Oh dat klinkt wel tofquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die Sherlock speelt het helemaal geniaal neurotisch
Uhh, hier niet echt, ik solliciteer me suf, en ja ik heb wel kindjes te onderhouden dus ik kan niet makkelijk zomaar de gok wagenquote:Op maandag 18 november 2013 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik met tegenzin moet gaan werken kap ik er mee![]()
genoeg ander werk wat wel leuk is
Je spelt het foutquote:
mwao....vanmiddag een dompertje, er zijn wat twijfels bij de Job waar ik solliciteer over mijn Management kwaliteiten. Men denkt nog naquote:
Ik ben nu met 2 bezigquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel tofHoeveel seizoenen zijn er al?
quote:
Ohquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
mwao....vanmiddag een dompertje, er zijn wat twijfels bij de Job waar ik solliciteer over mijn Management kwaliteiten. Men denkt nog na
quote:
Kom er maar in.quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik ben niet druk ik ben een vliegtuig
Ook maar eens gaan downloaden danquote:
taxiquote:
hoi essquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je spelt het fout
Zeg maar gewoon ess
vlieg hem er maar inquote:
viespeukquote:
quote:
wij ookquote:
Ja, is echt leuk vermaak. En je deductie skillsquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook maar eens gaan downloaden dan
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij ook![]()
en we kunnen hem hier op diverse zenders volgen
dan mag je niet mee vliegenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, is echt leuk vermaak. En je deductie skills
Klopt. Nee als je niet gemotiveerd genoeg bent, kun je inderdaad aan de bel trekken en iets anders gaan zoeken..quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is best belangrijk, het naar je zin hebben op je werk. Ik ga met steeds meer tegenzin en moet echt waken dat ik wel gewoon mijn werk goed blijf doen.
Ik kan prima in mijn eentje vliegen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag je niet mee vliegen![]()
kijk je hem dan op je PCquote:
Ja dus ik zoek lekker verderquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Nee als je niet gemotiveerd genoeg bent, kun je inderdaad aan de bel trekken en iets anders gaan zoeken..
Nou nee wel tv, maar wel via PS3, die gelinkt is aan pcquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk je hem dan op je PC![]()
ik heb iets van 8000 zenders waar ik uit kan kiezen
Gas ftwquote:
8000quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk je hem dan op je PC![]()
ik heb iets van 8000 zenders waar ik uit kan kiezen
reductiequote:
quote:
quote:
Dat wist jij al langerquote:
serie's kijkenquote:
Heb je het lijk al verstopt?quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe messen uitgeprobeerdLekker scherp
![]()
![]()
Ahja dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
serie's kijken![]()
ik heb ze eigenlijk nog vanuit vroeger dat wij op rare tijden werkten en er daarna niets meer op tv was dan reclame's
Ssst, NSA-piet luistert meequote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je het lijk al verstopt?
Of ligt het nog in stukken in de badkuip?
ze heeft het opgegetenquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je het lijk al verstopt?
Of ligt het nog in stukken in de badkuip?
Nee, jouw werktijden zijn tegenwoordig lekker normaal.quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
serie's kijken![]()
ik heb ze eigenlijk nog vanuit vroeger dat wij op rare tijden werkten en er daarna niets meer op tv was dan reclame's
Mag in dm.quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, NSA-piet luistert meeik wil niet mee in de zak naar Spanje
Echt he?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, jouw werktijden zijn tegenwoordig lekker normaal.![]()
Ik wel hoor, paar weken zon en strandquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
moet je wel even naar hier komenquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe serie. Bite me.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel hoor, paar weken zon en strand
quote:
Volgende keer dan maarquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je wel even naar hier komen
is wel een zak van zwarte pietquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooiquote:
Ik kan niet in de zonquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel hoor, paar weken zon en strand
is goedquote:
Ja ik ook, nou ja eerste dagen, parasol helpt bij mijquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet in de zonIk verbrand levend
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Baby doet chaos veroorzaken, maar we hebben een mooi ritme,
Jij hebt er twee, dat is ook niet handig van je.quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geloof me de chaos wordt met het jaar erger
Ja maar toen de tweede kwam, was de eerste nog geen puberquote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt er twee, dat is ook niet handig van je.
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook, nou ja eerste dagen, parasol helpt bij mij
Maar even niks gewoon
quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen de tweede kwam, was de eerste nog geen puber
Ben jij een vampier?quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietIk zat van de zomer een paar keer in de tuin, in de schaduw van het huis, want door de parasol heen verbrand ik zo. En toen ben ik echt best wel ernstig verbrand
![]()
En als ik echt naar buiten moet in de zomer dan moet ik me én insmeren met factor 50 (ieder uur), en een hoed op en een doek om ofzo, en zoveel mogelijk in de schaduw blijven. Anders verbrand ik gewoon levend hoor
Oh dat is wel heel erg naarquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietIk zat van de zomer een paar keer in de tuin, in de schaduw van het huis, want door de parasol heen verbrand ik zo. En toen ben ik echt best wel ernstig verbrand
![]()
En als ik echt naar buiten moet in de zomer dan moet ik me én insmeren met factor 50 (ieder uur), en een hoed op en een doek om ofzo, en zoveel mogelijk in de schaduw blijven. Anders verbrand ik gewoon levend hoor
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook, nou ja eerste dagen, parasol helpt bij mij
Maar even niks gewoon
ik verbrand eigenlijk nooitquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
12 en 9, zo leuk beginnende pubersquote:
Niet voor zover ik weetquote:
Ja, vandaar dat ik eigenlijk ook niet naar Spanje wilquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik verbrand eigenlijk nooit
Nee, dat begrijp ik dan welquote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik eigenlijk ook niet naar Spanje wil
Nederlands ook gewoonquote:
Al ben ik wel op vakantie geweest naar Bulgarije, Turkije, Gran Canaria.. en op studiereis naar Singapore en Maleisiëquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
Maar ik duik lekker mijn bed in, kom nogal wat slaap tekort de laatste weken, eens even bijtanken
Op zich wel een goed idee iddquote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
Maar ik duik lekker mijn bed in, kom nogal wat slaap tekort de laatste weken, eens even bijtanken
trusten kallyquote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
Ik heb voornamelijk bij de kachel in de buurt gezeten.quote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Het was vandaag wel echt koud gewoon. Veel kouder dan gister.. en ook vanmorgen was het niet zo koud als vanmiddag
maar niets zo koud als vanavond dus lekker naar binnen, trui aan, verwarming aanquote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Het was vandaag wel echt koud gewoon. Veel kouder dan gister.. en ook vanmorgen was het niet zo koud als vanmiddag
ik ook met wisselende afstandquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk bij de kachel in de buurt gezeten.
ik vond het wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Gister met de intocht van Sinterklaas toch 2 uur buiten gestaan, vrijwel stil, en dat was geen probleem, jas niet eens dicht. Vanmorgen dat ik buiten was had ik het lopend zelfs warm met jas open. Vanmiddag echter sjaal om, jas dicht, handschoenen aan en het alsnog steenkoud hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk bij de kachel in de buurt gezeten.
Ja maar jij zit weer veel zuidelijkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen eigenlijk![]()
heb alleen s'morgens vroeg even mijn jas aan gehad
Kouwe wind.quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister met de intocht van Sinterklaas toch 2 uur buiten gestaan, vrijwel stil, en dat was geen probleem, jas niet eens dicht. Vanmorgen dat ik buiten was had ik het lopend zelfs warm met jas open. Vanmiddag echter sjaal om, jas dicht, handschoenen aan en het alsnog steenkoud hebben
En ik was niet de enige
Echt snijdend koud gewoonquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij zit weer veel zuidelijker
Dat scheelt ook jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
plus dat het hier niet echte waaide
geen intocht gezienquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat scheelt ook jaGister was het ook praktisch windstil
Het was echt heel mooi weer voor de intocht trouwens
Morgen bbq-en?quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
plus dat het hier niet echte waaide
quote:
Wij hebben een hele leukequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |