Is ook wel een goede seriequote:
een heel stuk beterquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begin wel, maar werd al snel erna beter en beter, en er zitten draken in
Ik heb wel de basis, maar wil het nu echt uitbreiden, denk er zelfs over om voor mezelf te beginnen. Langzaam aan klanten werven (dit klinkt slechtquote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
![]()
Boekhouden was by far mijn lievelingsvak. Ik had de mazzel dat ik het op de middelbare al kreeg
Wachten tot april 2014quote:
heb het opgezochtquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook wel een goede serie![]()
vind ik
gfquote:Op maandag 18 november 2013 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
centjes
[..]
essie![]()
hand voor je mond
[..]
bubbeltje![]()
quote:
Die laatste twee ken ik alleen van naam maar schijnen ook wel goed te zijn. Grimm is toch iets met sprookjes die tot leven komen ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het opgezocht![]()
is geen serie voor mij
doe mij maar GoT, Grimm en Elemantary
Jaaaaaaaa, kijk ik ook allemaalquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het opgezocht![]()
is geen serie voor mij
doe mij maar GoT, Grimm en Elemantary
dat is ook een late reactiequote:
Dan is m'n vriendje weer hierquote:
quote:
Nee dat is Once upon a time, Grimm is iets meer duister zeg maarquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik alleen van naam maar schijnen ook wel goed te zijn. Grimm is toch iets met sprookjes die tot leven komen ofzo?
quote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik alleen van naam maar schijnen ook wel goed te zijn. Grimm is toch iets met sprookjes die tot leven komen ofzo?
Dat is eenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is Once upon a time, Grimm is iets meer duister zeg maar
Alhoewel de echte verhalen van Grimm ook niet echt sprookjes waren.
Elementary is echt geniaal, die gozer speelt het echt zo goed
Oh dan ben ik daar mee in de warquote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is Once upon a time, Grimm is iets meer duister zeg maar
Alhoewel de echte verhalen van Grimm ook niet echt sprookjes waren.
Elementary is echt geniaal, die gozer speelt het echt zo goed
Had ik toch nog iets goedquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het heeft wel met sprookjes te maken
Bij mij is de kennis een beetje verwaterd. Mede natuurlijk door al dat geautomatiseerde enzo. Maar goed het leventje als postbode bevalt me gewoon goed. Misschien dat ik ooit nog een keer terug wil ergens op kantoor, maar vooralsnog is dit werk ook gewoon leukquote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel de basis, maar wil het nu echt uitbreiden, denk er zelfs over om voor mezelf te beginnen. Langzaam aan klanten werven (dit klinkt slecht)
Jaquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
jij kijkt ook Once upon a time
dan zal je geen tijd hebben om serie's te kijkenquote:
En dat is best belangrijk, het naar je zin hebben op je werk. Ik ga met steeds meer tegenzin en moet echt waken dat ik wel gewoon mijn werk goed blijf doen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij is de kennis een beetje verwaterd. Mede natuurlijk door al dat geautomatiseerde enzo. Maar goed het leventje als postbode bevalt me gewoon goed. Misschien dat ik ooit nog een keer terug wil ergens op kantoor, maar vooralsnog is dit werk ook gewoon leuk
beter laat inkomen dan geen inkomenquote:Op maandag 18 november 2013 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook een late reactie
quote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal je geen tijd hebben om serie's te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |