quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, jouw werktijden zijn tegenwoordig lekker normaal.![]()
Ik wel hoor, paar weken zon en strandquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, NSA-piet luistert meeik wil niet mee in de zak naar Spanje
moet je wel even naar hier komenquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe serie. Bite me.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel hoor, paar weken zon en strand
quote:
Volgende keer dan maarquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je wel even naar hier komen
is wel een zak van zwarte pietquote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, NSA-piet luistert meeik wil niet mee in de zak naar Spanje
Mooiquote:
Ik kan niet in de zonquote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel hoor, paar weken zon en strand
is goedquote:
Ja ik ook, nou ja eerste dagen, parasol helpt bij mijquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet in de zonIk verbrand levend
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Baby doet chaos veroorzaken, maar we hebben een mooi ritme,
Jij hebt er twee, dat is ook niet handig van je.quote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geloof me de chaos wordt met het jaar erger
Ja maar toen de tweede kwam, was de eerste nog geen puberquote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt er twee, dat is ook niet handig van je.
Ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook, nou ja eerste dagen, parasol helpt bij mij
Maar even niks gewoon
quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen de tweede kwam, was de eerste nog geen puber
Ben jij een vampier?quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietIk zat van de zomer een paar keer in de tuin, in de schaduw van het huis, want door de parasol heen verbrand ik zo. En toen ben ik echt best wel ernstig verbrand
![]()
En als ik echt naar buiten moet in de zomer dan moet ik me én insmeren met factor 50 (ieder uur), en een hoed op en een doek om ofzo, en zoveel mogelijk in de schaduw blijven. Anders verbrand ik gewoon levend hoor
Oh dat is wel heel erg naarquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nietIk zat van de zomer een paar keer in de tuin, in de schaduw van het huis, want door de parasol heen verbrand ik zo. En toen ben ik echt best wel ernstig verbrand
![]()
En als ik echt naar buiten moet in de zomer dan moet ik me én insmeren met factor 50 (ieder uur), en een hoed op en een doek om ofzo, en zoveel mogelijk in de schaduw blijven. Anders verbrand ik gewoon levend hoor
quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook, nou ja eerste dagen, parasol helpt bij mij
Maar even niks gewoon
ik verbrand eigenlijk nooitquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
12 en 9, zo leuk beginnende pubersquote:
Niet voor zover ik weetquote:
Ja, vandaar dat ik eigenlijk ook niet naar Spanje wilquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik verbrand eigenlijk nooit
Nee, dat begrijp ik dan welquote:Op maandag 18 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik eigenlijk ook niet naar Spanje wil
Nederlands ook gewoonquote:
Al ben ik wel op vakantie geweest naar Bulgarije, Turkije, Gran Canaria.. en op studiereis naar Singapore en Maleisiëquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
Maar ik duik lekker mijn bed in, kom nogal wat slaap tekort de laatste weken, eens even bijtanken
Op zich wel een goed idee iddquote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
Maar ik duik lekker mijn bed in, kom nogal wat slaap tekort de laatste weken, eens even bijtanken
trusten kallyquote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
Ik heb voornamelijk bij de kachel in de buurt gezeten.quote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Het was vandaag wel echt koud gewoon. Veel kouder dan gister.. en ook vanmorgen was het niet zo koud als vanmiddag
maar niets zo koud als vanavond dus lekker naar binnen, trui aan, verwarming aanquote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Het was vandaag wel echt koud gewoon. Veel kouder dan gister.. en ook vanmorgen was het niet zo koud als vanmiddag
ik ook met wisselende afstandquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk bij de kachel in de buurt gezeten.
ik vond het wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Gister met de intocht van Sinterklaas toch 2 uur buiten gestaan, vrijwel stil, en dat was geen probleem, jas niet eens dicht. Vanmorgen dat ik buiten was had ik het lopend zelfs warm met jas open. Vanmiddag echter sjaal om, jas dicht, handschoenen aan en het alsnog steenkoud hebbenquote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk bij de kachel in de buurt gezeten.
Ja maar jij zit weer veel zuidelijkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen eigenlijk![]()
heb alleen s'morgens vroeg even mijn jas aan gehad
Kouwe wind.quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister met de intocht van Sinterklaas toch 2 uur buiten gestaan, vrijwel stil, en dat was geen probleem, jas niet eens dicht. Vanmorgen dat ik buiten was had ik het lopend zelfs warm met jas open. Vanmiddag echter sjaal om, jas dicht, handschoenen aan en het alsnog steenkoud hebben
En ik was niet de enige
Echt snijdend koud gewoonquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij zit weer veel zuidelijker
Dat scheelt ook jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
plus dat het hier niet echte waaide
geen intocht gezienquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat scheelt ook jaGister was het ook praktisch windstil
Het was echt heel mooi weer voor de intocht trouwens
Morgen bbq-en?quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
plus dat het hier niet echte waaide
quote:
Wij hebben een hele leukequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |