Ohquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
mwao....vanmiddag een dompertje, er zijn wat twijfels bij de Job waar ik solliciteer over mijn Management kwaliteiten. Men denkt nog na
quote:
Kom er maar in.quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik ben niet druk ik ben een vliegtuig
Ook maar eens gaan downloaden danquote:
taxiquote:
hoi essquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je spelt het fout
Zeg maar gewoon ess
vlieg hem er maar inquote:
viespeukquote:
quote:
wij ookquote:
Ja, is echt leuk vermaak. En je deductie skillsquote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook maar eens gaan downloaden dan
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij ook![]()
en we kunnen hem hier op diverse zenders volgen
dan mag je niet mee vliegenquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, is echt leuk vermaak. En je deductie skills
Klopt. Nee als je niet gemotiveerd genoeg bent, kun je inderdaad aan de bel trekken en iets anders gaan zoeken..quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is best belangrijk, het naar je zin hebben op je werk. Ik ga met steeds meer tegenzin en moet echt waken dat ik wel gewoon mijn werk goed blijf doen.
Ik kan prima in mijn eentje vliegen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag je niet mee vliegen![]()
kijk je hem dan op je PCquote:
Ja dus ik zoek lekker verderquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Nee als je niet gemotiveerd genoeg bent, kun je inderdaad aan de bel trekken en iets anders gaan zoeken..
Nou nee wel tv, maar wel via PS3, die gelinkt is aan pcquote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk je hem dan op je PC![]()
ik heb iets van 8000 zenders waar ik uit kan kiezen
Gas ftwquote:
8000quote:Op maandag 18 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk je hem dan op je PC![]()
ik heb iets van 8000 zenders waar ik uit kan kiezen
reductiequote:
quote:
quote:
Dat wist jij al langerquote:
serie's kijkenquote:
Heb je het lijk al verstopt?quote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst mijn nieuwe messen uitgeprobeerdLekker scherp
![]()
![]()
Ahja dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
serie's kijken![]()
ik heb ze eigenlijk nog vanuit vroeger dat wij op rare tijden werkten en er daarna niets meer op tv was dan reclame's
Ssst, NSA-piet luistert meequote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je het lijk al verstopt?
Of ligt het nog in stukken in de badkuip?
ze heeft het opgegetenquote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je het lijk al verstopt?
Of ligt het nog in stukken in de badkuip?
Nee, jouw werktijden zijn tegenwoordig lekker normaal.quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
serie's kijken![]()
ik heb ze eigenlijk nog vanuit vroeger dat wij op rare tijden werkten en er daarna niets meer op tv was dan reclame's
Mag in dm.quote:Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, NSA-piet luistert meeik wil niet mee in de zak naar Spanje
Echt he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |