Hoi inkomenquote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
beter laat inkomen dan geen inkomen
quote:
quote:
is een hedendaagse sherlock holmesquote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan ben ik daar mee in de warEr zijn ook zoveel series
[..]
Had ik toch nog iets goed
En die andere?
quote:
Met Lucyquote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een hedendaagse sherlock holmes
Oh dat is wel tof danquote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een hedendaagse sherlock holmes
Hoe is het?quote:
als ik met tegenzin moet gaan werken kap ik er meequote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat is best belangrijk, het naar je zin hebben op je werk. Ik ga met steeds meer tegenzin en moet echt waken dat ik wel gewoon mijn werk goed blijf doen.
Ja en die Sherlock speelt het helemaal geniaal neurotischquote:
hondaquote:
preciesquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die Sherlock speelt het helemaal geniaal neurotisch
Oh dat klinkt wel tofquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die Sherlock speelt het helemaal geniaal neurotisch
Uhh, hier niet echt, ik solliciteer me suf, en ja ik heb wel kindjes te onderhouden dus ik kan niet makkelijk zomaar de gok wagenquote:Op maandag 18 november 2013 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik met tegenzin moet gaan werken kap ik er mee![]()
genoeg ander werk wat wel leuk is
Je spelt het foutquote:
mwao....vanmiddag een dompertje, er zijn wat twijfels bij de Job waar ik solliciteer over mijn Management kwaliteiten. Men denkt nog naquote:
Ik ben nu met 2 bezigquote:Op maandag 18 november 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel tofHoeveel seizoenen zijn er al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |